Ik kan het bevestigen.quote:
Ben niet jaloers. Ik ben trots.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gevoel van jaloezie komt in me op
Dat had ik al uren eerder gedaan, toen heb ik gebeld met het bedrijf dat de website gemaakt heeftquote:Op maandag 15 maart 2010 17:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zou beter vertellen hoe je die hack moet fixen inplaats van gebruiken
Dat gevoel kwam in haar opquote:Op maandag 15 maart 2010 17:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ben niet jaloers. Ik ben trots.
Dat is netjes.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:38 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dat had ik al uren eerder gedaan, toen heb ik gebeld met het bedrijf dat de website gemaakt heeft
Zo bijzonder is het niet hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 17:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gevoel van jaloezie komt in me op
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:40 schreef OeJ het volgende:
Ik kan die sbs-stem gewoon al horen:
"De hacker die Alberto deze week zelf in verlegenheid wist te brengen. Zondag, in het programma waar heel Nederland naar uitkijkt..." etc...
"Welkom bij Undercover in Nederland. Vandaag gaan we bier brengen bij Apebeer."quote:Op maandag 15 maart 2010 17:40 schreef OeJ het volgende:
Ik kan die sbs-stem gewoon al horen:
"De hacker die Alberto deze week zelf in verlegenheid wist te brengen. Zondag, in het programma waar heel Nederland naar uitkijkt..." etc...
Het ging zo;quote:Op maandag 15 maart 2010 17:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Hallo je spreekt met Alberto Stegeman , spreek ik met apebeer?
Apebeer: Stegeman, ben jij het echt?
Stegeman : Ja , ik ben het echt, ik wou je bedanken voor het hacken van de site, nu ben ik beroemd
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:43 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Het ging zo;
Apebeer: Hallo met Apebeer
Stegeman: DE ENIGE ECHTE APEBEER? DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Jaquote:Op maandag 15 maart 2010 17:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
"Welkom bij Undercover in Nederland. Vandaag gaan we bier brengen bij Apebeer."
quote:
"Ding dong"quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
Als je vanavond nog over het zondagavond SBS topic wil praten op Fok!Radio, moet je Nolius even PM'en! Superrtuxx misschien?
Dan komen de Alberto fans me vermoordenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
"Ding dong"
Alberto: "Hallo ik ben Alberto, maarja dat weet je al, toch?
Apebeer" "Ja"
Alberto: "Ik kom je bier brengen!"
Apebeer: "Lekker, maar liever niet met de camera erbij"
Alberto: "Waarom niet?"
Apebeer: "Ja dan kan ik toch niet meer over straat man, dan krijg ik allemaal FOK!chickies achter me aan."
Alberto: "Maar je bent toch een held?"
Apebeer: "Ik wil best met je praten, maar niet zo."
Alberto: "DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!"
Oh hoezo?quote:
Ik durf ook niet.quote:
quote:Vanavond in de vroege editie van Shownieuws om 19.17 uur meer.
Niels, Stephan, ik en Pirania (laatste kon niet)quote:Op maandag 15 maart 2010 18:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik durf ook niet.Maar aan wie heb je het dan al gevraagd?
Boulevard ook.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:12 schreef Apebeer het volgende:
Het komt ook op shownieuws![]()
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=154079
[..]
Nu bij RTL boulevardquote:Op maandag 15 maart 2010 18:35 schreef 9611Niels het volgende:
Ik hoop dat Alberto nog een reactie geeft voor de camera bij Shownieuws
quote:Ik zal hem nog een bedankje sturen met een fles wijn, want ik heb een vermoeden om wie het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |