Ik heb een maagspoeling gedaan voor ik ging slapen...werkte net zo goed. De volgende dag was ik weer zo fris als wat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah... genoeg water drinken voor je gaat slapen... goed spoelen, werkt prima
Ja, die SAJ moet me ook nog steeds z'n koffie laten proevenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha, thanks![]()
Eten bij SAJ is ook zeer fijn! vooral de service!
Slang naar binnen geschoven en uitgespoeld?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb een maagspoeling gedaan voor ik ging slapen...werkte net zo goed. De volgende dag was ik weer zo fris als wat.
Koffiemeet @ SAJquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, die SAJ moet me ook nog steeds z'n koffie laten proeven
Moet je ff wachten tot over 2 weken, dan heb ik er een kleine verbouwing achter de rug.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, die SAJ moet me ook nog steeds z'n koffie laten proeven
Ik wil eigenlijk wel weer een keer pizza's maken. Helemaal from scratch.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou!!!
Omdat iedereen altijd van die lage verwachtingen heeft bij mij wil ik het juist extra goed doen en dan gaat er altijd iets mis of iemand vertrouwt mij niet met vuur en gas en neemt dan alsnog het stokje over maar ik kan best koken, alleen, ja, nou ja, moet je de lat niet te hoog leggen.
En kippenlevertjes heb ik door omstandigheden al een tijdje niet meer gegeten.
Nja merkte het inderdaad... stom!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ziggo is ontploft volgens mij... alle zenders op zwart... en het is een landelijk probleem
Dat heeft mijn moeder vandaag hier thuis gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer een keer pizza's maken. Helemaal from scratch.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik laat het koken meestal aan iemand anders over.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef wonderer het volgende:
*is nog steeds wakker*
Interessant, net terwijl een vriend van me in Disney zit. Hij is Network Operator bij Ziggoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ziggo is ontploft volgens mij... alle zenders op zwart... en het is een landelijk probleem
Zit Sylversterr in Disney?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Interessant, net terwijl een vriend van me in Disney zit. Hij is Network Operator bij Ziggo
Silvester is naar Disney jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Zit Sylversterr in Disney?
Hij zit toch trouwens niet in Zwolle normaal? (daar waren problemen)
Als je in het westen woonde, had je er helemaal geen last vanquote:
Mooi, zijn we een hoop ellende kwijtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
http://www.gay.nl/article/17449//Opnieuw_problemen_Kooistra
Moeten er nu opvanghuizen voor zielige nichtjes komen nu al hun stekjes één voor één worden gesloten?
Waar woon jij dan, ik dacht in het Oosten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je in het westen woonde, had je er helemaal geen last van
wie kookt er deze keer?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als er maar palingmousse en paddenstoelenpasta op het menu staat
jij kookt voor ons?quote:
ok ik weet het, ik kan niet kokenquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij kookt voor ons?
Is het gek dat ik dan bang ben dat we dan verhongeren, omdat je niet op komt dagen?
Ik ben erg naief en goed van vertrouwen, dus geneigd je daar in te vertrouwen
het is nu al lekker buitenquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De zon schijnt. Zou het een fijne dag worden?
De aaiphone zegt 13 graden vandaaf, en morgen 16.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De zon schijnt. Zou het een fijne dag worden?
Als je nou je voordeur open zet en een open flesje Jilz op tafel plaatst dan komt er vast zo wel eentje binnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
http://www.gay.nl/article/17449//Opnieuw_problemen_Kooistra
Moeten er nu opvanghuizen voor zielige nichtjes komen nu al hun stekjes één voor één worden gesloten?
O God, nou moet ik 't zeker ook gaan luisteren?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/cd-recen(...)have-one-on-me-.html
Hebbik!!
Alleen als je wil. Van alle CD's die ik van haar ken is dit wel een van de toegankelijkste. En dit is een driedubbel cd met in totaal 2 uur muziekquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O God, nou moet ik 't zeker ook gaan luisteren?
Ja nee, ik merk 't al. Je duwt 'm me praktisch door de strot.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen als je wil. Van alle CD's die ik van haar ken is dit wel een van de toegankelijkste. En dit is een driedubbel cd met in totaal 2 uur muziek.
Glaswerk er nog in?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:32 schreef Vlarp het volgende:
M'n deur naar het balkon waaide net keihard helemaal open
Glas eruit?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef Ang3l het volgende:
Zo stond ik een keer op de gallerij met open voordeur... en open balkondeur.
En toen ook WHAMMM.... dat was de voordeur echterkuuut.
Dat laatstequote:Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Glas eruit?Of je stond buiten zonder sleutel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |