As if...quote:
Nee, je hebt gelijk alleen had ik een ander beeld, ik zag de hele badkamer er al uitgerukt liggen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:23 schreef WRH het volgende:
[..]
bedoelde de snoertjes, spiegels en electriciteit, gaat dan wel wat tijd kosten nog?
(of had ik gisteravond weer te snel gelezen ...gebeurt me ook wel eens als ik zoveel gemist heb
)
We hebben de plant gewoon kaal genipt!quote:schimmel in de rozen, lijkt me vervelend, meestal duurt het best wel lang voor dat weg is en de plant weer is bijgetrokken. (heeft me hier tot 2 x toe bij een binnenplant van fors formaat gewoon de hele plant gekost, trok dus niet meer bij)
Nou, Heel graag!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar een electricien die even wat bij mij aan moet sluiten, maar ik denk dat ik er wel 1 kan vinden via wat contacten via m'n werk.
Als ik er 1 heb die nog wel een klusje wil doen, moet ik dan even een PM sturen, aangezien we niet zo gek ver van elkaar vandaan wonen.
Ik ben ook schuldig...quote:Op woensdag 15 september 2010 15:59 schreef DarkElf het volgende:
Al veel te lang hier niet meer rondgeneusd!
Wat een kutwijf ben ik toch...quote:Op woensdag 15 september 2010 15:59 schreef DarkElf het volgende:
Al veel te lang hier niet meer rondgeneusd!
Maak eens een fotoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef Oblivion het volgende:
Zo dit topic glijd nu wel heel ver naar beneden...![]()
Vandaag twee afzuigsysteempjes aangelegd voor toilet en badkamer.
Alleen als ik naar de draadjes kijk (zwart en blauw) en ik kijk naar waar ze aangesloten moeten worden, begin ik heel hard te lachen....![]()
ze moeten "ergens" op aan gelosten worden, maar ik weet niet waar....
4 kutdraadjes...![]()
Dan kan eindelijk de vloer boven dicht.
Dus de ventilator moet gelijk met het licht aan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:29 schreef Oblivion het volgende:
Die ventilator die zit zoals die moet zitten, het zijn de draadjes die je ziet in foto 2 waar ik veel verwarring over heb.
Uitleg:
Die twee stekkers in de witte stekkerdozen zijn van de transformators van die kleine lampjes (van die 12 volt krengetjes) in toilet en badkamer, die stekkerdozen zitten weer naar een centrale doos midden in het plafond in het toilet.
Die centrale doos zit BOM VOL!!!!! (van onder open te maken)
De aan/uit knop (schakelaar) zit onder (ik sta dan boven) in de muur tussen de twee deuren van toilet en badkamer.
Daar wil het graag op aangesloten hebben.
Is toch niet uit te komen voor een leek?
Hihi dat was het meest simpele tot nog toequote:
Een stekker aan die draadjes zetten en in die stopcontacten stoppen?quote:
Kan dat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een stekker aan die draadjes zetten en in die stopcontacten stoppen?
Jup.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kan dat?![]()
Alleen zwarte en blauwe draad?
Ja maar dan zit er geen schakelaar op, toch ML?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kan dat?![]()
Alleen zwarte en blauwe draad?
Weet je wat het ergste is?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar mijn Mr is geen fan van je bedrading als in gevaarlijk..
Ik ben elek noob als ik mijn Mr goed begrijp gaan die stekkerdozen naar de schakelaars.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:37 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ja maar dan zit er geen schakelaar op, toch ML?
Moet je niet gewoon de twee draden op de schakelaar aansluiten en vanuit daar weer draden naar de centraaldoos (of die zitten er wsch al)? Ik zeg maar wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |