Denk't niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:02 schreef busfoto.nl het volgende:
Maakt REPORTAGE ooit wel eens zelf afleveringen of kopen ze alles in?
Beter voeg je me toe op msn zodat we een plan kunnen bedenken om Alberto eerder te veroveren dan tuxquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ben je gek. Zo'n geboren doordrukker.
Trustequote:Op maandag 15 maart 2010 00:03 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga slapen zo.
6 uur en 40 minuten slaap.
We zorgen er gewoon voor dat ze een permban krijgtquote:Op maandag 15 maart 2010 00:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Beter voeg je me toe op msn zodat we een plan kunnen bedenken om Alberto eerder te veroveren dan tux![]()
Copy-pastaquote:Op maandag 15 maart 2010 00:04 schreef busfoto.nl het volgende:
Ik weet hoe de OP kan aanpassen, maar hoe include je m in de eerste post?
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:01 schreef Biogarde het volgende:
Helaas dit jaar geen tocht, toch was het forum zoals altijd weer erg gezellig.
Cynix®, Alexxxxx en Peterselieman bedankt voor het modden.
Dit is tevens ook het moment waarop we definitief afscheid nemen van Alexxxxx. Tot ziens in het zwart en bedankt voor je werk de afgelopen jaren![]()
Tot volgend jaar!
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
We zorgen er gewoon voor dat ze een permban krijgt
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
We zorgen er gewoon voor dat ze een permban krijgt
Dat had je gehoopt he!quote:
Die wordt gesloten.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:06 schreef busfoto.nl het volgende:
We komen in de buurt van de helft van het 15e topic. Moet lukken om nog nummer 16 te halen.
Whehequote:
Omdat de avond is afgelopen?quote:
Er kan niks misgaan, gewoon bij de wibra liposuctieset kopenquote:
Ook dat ja.quote:
En dan verder op de pc?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga mijn laptop nu toch echt uit zetten
Dag schatquote:Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef PiRANiA het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flitskikker, Juicyhil, Manu., Maraca, SuperrrTuxxx, busfoto.nl, darkshadow16, henrydg, kanovinnie, sinterklaaskapoentje, tho_Omas en xxiessiexx
Houdoe!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef PiRANiA het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flitskikker, Juicyhil, Manu., Maraca, SuperrrTuxxx, busfoto.nl, darkshadow16, henrydg, kanovinnie, sinterklaaskapoentje, tho_Omas en xxiessiexx
Jonguh, grapjuhquote:Op maandag 15 maart 2010 00:08 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Alsoftie volgepost is voor morgenmiddag
Verzaak.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga mijn laptop nu toch echt uit zetten
Dag lieverd!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef PiRANiA het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef PiRANiA het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit topic niet. Deel 16 wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef busfoto.nl het volgende:
Het is nu nog geen tijd om de topics te sluiten, omdat we nog hard aan het posten zijn over de programmas op SBS. Het programma is voor 12-en begonne.
Slaap lekker en tot volgende week!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef PiRANiA het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus we hebben nog even om over Alberto te kibbelenquote:
Tot volgende week.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef PiRANiA het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef PiRANiA het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meh ik hoef hem niet hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 00:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus we hebben nog even om over Alberto te kibbelen
Moet je die cijfers zelf geven of word dat automatisch gedaan enzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |