een blinkende keuken is zó fijn!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is de keuken weer blinkendheb de kastjes en koelkast van buiten én van binnen gesopt, en nu is de rest van het huis aan de beurt
Ohja, en afgestoft heb ik ook al, en dat vind ik altijd het toppunt van huisvrouwerigheid
zeker nu ik ook nog boekenkasten heb gestoft
Ja precies, ik las jouw schoonmaak relaas en dacht toen "quote:Op maandag 15 maart 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een blinkende keuken is zó fijn!
Oei, pijnlijk. Ik hoor dat best vaak trouwens, er is zelf ooit iemand om vermoordquote:Op maandag 15 maart 2010 12:57 schreef Rituals het volgende:
-edit-
Iiieh! Die beentjesquote:Op maandag 15 maart 2010 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huu, wat zonde!
[ afbeelding ]
Schijnbaar zijn al die Girls Aloud zangeresjes tegenwoordig toothpicks?
Dat was deze he?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:05 schreef shinydiscoball het volgende:
@Maria: ja, heb je die Nadine gezien? Zo zonde!
Dat ziet er wel heel tof uit, maar is het niet vreselijk onhandig om een iPhone mee te nemen bij het hardlopen? Ik heb ooit eens een iPod Classic geprobeerd mee te nemen tijdens het rennen, maar behalve dat de muziek steeds oversloeg, zakte m'n broek af door het gewicht.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef neen het volgende:
[..]
www.runkeeper.com trackt zo hoe je hebt gelopen via gps, gratis via de app store te downloadenen dat ding kan wel tegen een stootje
ik heb hem ook al 2x laten vallen en gebruik hem nog maar weinig
Ik post m'n account hier lekker nog niet want ik loop nog veel te kleine stukjes
Plaatje 1 is 1000x mooier dan plaatje 2.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat was deze he?![]()
[ afbeelding ]
Aaaah. Ook al zo zonde, die meisjes hadden zulke mooie figuurtjes!
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja die. Brrr. Er was toch eerst heul niks mis mee? *voelt zich een olifantschone deerne met vrouwelijke vormen en geen tandenstoker*
Als ze dan toch in de buurt is.quote:
De iPhone heeft geloof ik flash geheugen en niet een harde schijf met van die draaiende delen. Hoe dat account gedoe werkt weet ik ook niet precies eigenlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 13:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat ziet er wel heel tof uit, maar is het niet vreselijk onhandig om een iPhone mee te nemen bij het hardlopen? Ik heb ooit eens een iPod Classic geprobeerd mee te nemen tijdens het rennen, maar behalve dat de muziek steeds oversloeg, zakte m'n broek af door het gewicht.![]()
Maar zeker als je accounts kunt delen kan dat natuurlijk wel heel erg motiveren om door te zetten. Vanavond ga ik voor de tweede keer hardlopen en nu maar hopen dat ik het volhoud tot het eind van het schema. Zonder blessures graag.
quote:
Komt dat niet gewoon uit een roddelblad waar ze dan flink met fotosoep aan de slag gaan om het er allemaal wat dramatischer uit te laten zien?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat was deze he?![]()
[ afbeelding ]
Aaaah. Ook al zo zonde, die meisjes hadden zulke mooie figuurtjes!
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]![]()
Nouja zo'n lollifantje, van Winnie de Pooh dan![]()
En neen ik ben ook verkouden en ga ook dus geen smoesjes en gaan, hup hup!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |