Zo he, hoop dat je het wel een beetje wakker houdt vandaag!quote:Op maandag 15 maart 2010 02:00 schreef kwakz0r het volgende:
hij is affuck, ik kan nog 4,5 uur slapen... en ik heb morgen weer zo'n mega zware dag met therapie+laatste logopedie en meteen door naar koor... nou ja...
drie wekkers zetten
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:48 schreef loveli het volgende:
[..]
In het kader van de geschifte lijstjes:
O: 2 magnums almond
L: 4 dikke sneden zuurdesembrood met roomboter, avocado, kipfilet en een beetje kruidenzout![]()
T: stuk kaas met 1 ibuprofen
T: magnum almond
T: magnum classic
D: bak volle yoghurt 500g
Ik heb daar ooit een fiets gekocht voor mijn ex, die viel na 3 weken uit elkaar en reparatie zou meer kosten dan de hele fiets... dus daar kom ik liever niet meer if you don't mind!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Bij mij beneden ook vanaf 50 of 60 euro bedacht ik mij net!!!!!!!!!
De teringquote:Op zondag 14 maart 2010 22:48 schreef loveli het volgende:
[..]
In het kader van de geschifte lijstjes:
O: 2 magnums almond
L: 4 dikke sneden zuurdesembrood met roomboter, avocado, kipfilet en een beetje kruidenzout![]()
T: stuk kaas met 1 ibuprofen
T: magnum almond
D: bak volle yoghurt 500g
Plakband om de polen van de stekker!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 08:29 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen...
M'n huisgenoot hield me vannacht wakker en maakte me vanmorgen ook weer wakker. Heel fijn...
Nee, nu was het met z'n vriendinnetje. En om die stekker kan ik denk ik geen plakband plakken!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Plakband om de polen van de stekker!!!
Oh ja, dat wilde ik je nog laten weten: ik moet tot 6 uur werken, dus ik ben iets na half 7 in de stad waarschijnlijk!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ga de 27ste op bezoek bij mn baby-achternichtje. voor die tijd ga ik even de stad in, en na afloop ga ik als t goed is wat eten met DaD in de stad, en met wie er uit omgeving groningen nog meer zin heeft, dus als je nog vrij bent... leuk!
Oh leuk, baby'tje kijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ga de 27ste op bezoek bij mn baby-achternichtje. voor die tijd ga ik even de stad in, en na afloop ga ik als t goed is wat eten met DaD in de stad, en met wie er uit omgeving groningen nog meer zin heeft, dus als je nog vrij bent... leuk!
Ja! De uitreiking is namelijk die donderdag, en dan wil ik graag ook wat feestelijksquote:Op maandag 15 maart 2010 09:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, je wilde de taart toch de 25e en niet de 27e hè?.
Handig voor als er eentje wordt gejatquote:Op maandag 15 maart 2010 11:02 schreef Ewelina het volgende:
Ik kan nog een fiets kopen als ik wil... deze keer in Amsterdam...
hoe kunnen ze jou nou afwijzen?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:06 schreef AKnynke het volgende:
de eerste afwijzing is binnen. Jammer, maar helaas! Gelukkig niet voor een baan die ik heeel erg graag zou willen, dus dat scheelt. wel een baan met een leuk toekomst perspectief.
Bianca Balkenende werkte ook bij het CDA en kijk waar ze nu isquote:Op maandag 15 maart 2010 11:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, in den haag bij een politieke partij.
k heb niet of nauwelijks ervaring.....Maar toch lief dat je dat zegt!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe kunnen ze jou nou afwijzen?![]()
ik vind dat echt wonderlijk, volgens mij moet iedereen jou willen hebben!
Ja, maar 1 vind ik wel genoeg voorlopigquote:Op maandag 15 maart 2010 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Handig voor als er eentje wordt gejat
ervaring is overrated!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k heb niet of nauwelijks ervaring.....Maar toch lief dat je dat zegt!
Nog eventjes in het Katshuis. Of hoe heet die woning van ze ook al weer?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bianca Balkenende werkte ook bij het CDA en kijk waar ze nu is
Cats! Jacob!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nog eventjes in het Katshuis. Of hoe heet die woning van ze ook al weer?
loveli.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:12 schreef loveli het volgende:
Had trouwens die resterende 3 magnums ook nog wel opgekund gisteren. Totaal van gisteren is maar 2200 kcals. Laatste tijd een beetje veel kanker en sterfgevallen in de omgeving en mensen die daarom hun ei bij mij kwijt willen. Niet dat het een excuus is, maar wel een van de oorzaken.
Gewicht zit weer op 62 en ik ben niet tevreden over hoe m'n lijf er bij dat gewicht uitziet, dus weer fatsoenlijk gaan eten en iets van sport erbij zoeken.
Huu, da's naar!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:12 schreef loveli het volgende:
Had trouwens die resterende 3 magnums ook nog wel opgekund gisteren. Totaal van gisteren is maar 2200 kcals. Laatste tijd een beetje veel kanker en sterfgevallen in de omgeving en mensen die daarom hun ei bij mij kwijt willen. Niet dat het een excuus is, maar wel een van de oorzaken.
Gewicht zit weer op 62 en ik ben niet tevreden over hoe m'n lijf er bij dat gewicht uitziet, dus weer fatsoenlijk gaan eten en iets van sport erbij zoeken.
Deal! "Ja hallo, sprechen sie auch english?" "yes, okay". "I'm Moblo, an internetfriend of Nynke. I think it's not nice you rejected her, because she's cool. I just wanted to inform you about that, and you better hire her, because otherwise I send the fok!knokploeg to your office". "by the way, will you reimburse travel costs for the knokploeg, because the trip to Berlin is quit far". "Oh, and where is your office exactly?"quote:Op maandag 15 maart 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ervaring is overrated!![]()
als je droombaan je afwijst dan bel ik ze wel even![]()
,quote:Op maandag 15 maart 2010 11:12 schreef loveli het volgende:
dattum!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Deal! "Ja hallo, sprechen sie auch english?" "yes, okay". "I'm Moblo, an internetfriend of Nynke. I think it's not nice you rejected her, because she's cool. I just wanted to inform you about that, and you better hire her, because otherwise I send the fok!knokploeg to your office". "by the way, will you reimburse travel costs for the knokploeg, because the trip to Berlin is quit far". "Oh, and where is your office exactly?"
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:12 schreef loveli het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Deal! "Ja hallo, sprechen sie auch english?" "yes, okay". "I'm Moblo, an internetfriend of Nynke. I think it's not nice you rejected her, because she's cool. I just wanted to inform you about that, and you better hire her, because otherwise I send the fok!knokploeg to your office". "by the way, will you reimburse travel costs for the knokploeg, because the trip to Berlin is quit far". "Oh, and where is your office exactly?"
Heb je nog tijd over?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is de keuken weer blinkendheb de kastjes en koelkast van buiten én van binnen gesopt, en nu is de rest van het huis aan de beurt
Ohja, en afgestoft heb ik ook al, en dat vind ik altijd het toppunt van huisvrouwerigheid
zeker nu ik ook nog boekenkasten heb gestoft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |