abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79170388
Lijstje!! Niet bijgelezen, want druk.

O: gekookt eitje, eiersalade van 1 ei + een beetje mayo en 29 gram gerookte kip
L: knapperige kippenpoot met vel.
T: boterhamworst met zure augurkjes
S: hardlopen
T: wodka, 2 witlof bootjes met zelfgemaakte tonijnsalade
D: Kalfsburger met gebakken uitjes, champignons en botersla met een beetje mayo en balance-ketchup.

Zoals de oplettende lezer zou kunnen vaststellen: de low-carb is weer van stal gehaald.
  maandag 15 maart 2010 @ 15:10:31 #202
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79170409
Volgens mij wordt het voor mij ook best wel aanpassen terug in Belgie dat iedereen mij terug kan verstaan, met vriendje ongegeneerd over seks babbelen op een bus vol oude Hongaren enzo...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79170526
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of je zegt even tegen d'r: "Goh, ik heb nu al een aantal studenten geholpen zodat jij door kon werken, misschien kan jij de volgende doen?"

.
Hm, da's mischien wel een beter idee ja.

Zucht, vriendje dumpt weer eens al zijn issues bij mij, alleen jammer dat er ook dingen bij zijn die voor mij echt niet leuk zijn om te horen. Het wordt tijd dat hij er iemand mee gaat lastigvallen die het voor z'n werk doet en het na een uur weer uit z'n hoofd kan zetten.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 15 maart 2010 @ 15:16:02 #204
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79170611
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hm, da's mischien wel een beter idee ja.

Zucht, vriendje dumpt weer eens al zijn issues bij mij, alleen jammer dat er ook dingen bij zijn die voor mij echt niet leuk zijn om te horen. Het wordt tijd dat hij er iemand mee gaat lastigvallen die het voor z'n werk doet en het na een uur weer uit z'n hoofd kan zetten.
Wat een lastige situatie! Natuurlijk wil je er graag voor hem zijn, maar zoals je zelf al zegt is het in sommige gevallen verstandig om er hulp bij te halen. Heb je hem dat wel eens gezegd?
Your body. Your soul. Your rituals.
  Vis een optie? maandag 15 maart 2010 @ 15:17:18 #205
70532 loveli
N
pi_79170665
Heeft iemand een goed idee om agressie af te reageren? (niet voor mezelf)

Om te voorkomen dat er op het verkeerde moment de verkeerde persoon in elkaar gemept wordt of er een gat in een deur getrapt wordt, zeg maar.
crap in = crap out
  maandag 15 maart 2010 @ 15:17:36 #206
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79170681
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:10 schreef conleche het volgende:
Lijstje!! Niet bijgelezen, want druk.

O: gekookt eitje, eiersalade van 1 ei + een beetje mayo en 29 gram gerookte kip
L: knapperige kippenpoot met vel.
T: boterhamworst met zure augurkjes
S: hardlopen
T: wodka, 2 witlof bootjes met zelfgemaakte tonijnsalade
D: Kalfsburger met gebakken uitjes, champignons en botersla met een beetje mayo en balance-ketchup.

Zoals de oplettende lezer zou kunnen vaststellen: de low-carb is weer van stal gehaald.
Vorige week heb je op het eten gelet zonder te low-carben toch? Hoe ging dat (qua gewicht?). Je lijstje ziet er in ieder geval lekker uit! Ik moet zo ook maar eens wat eten.
  Vis een optie? maandag 15 maart 2010 @ 15:18:48 #207
70532 loveli
N
pi_79170724
Mini, op tijd aangeven dat bij jou dumpen niet heel veel helpt, omdat je er dan allebei mee zit en er niets mee opgelost wordt. Mannen zijn niet helderziend, dus je moet het even onder woorden brengen.
crap in = crap out
pi_79170754
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Syrena, jij hebt best vaak zo'n gesprek, of niet? Wel handig in dit geval.
Nee dat lijkt maar zo Het is toevallig deze week. En toevallig heb het helemaal gehad met sommige collegae

DaD> Ze is er al meerdere keren op aangesproken door onze baas. Bovendien communiceert ze zelf ook nooit rechtstreeks, ik moet altijd dingen via mijn baas horen die haar storen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79170799
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef loveli het volgende:

Om te voorkomen dat er op het verkeerde moment de verkeerde persoon in elkaar gemept wordt of er een gat in een deur getrapt wordt, zeg maar.
Ja daar is wel therapie voor Of als het nog niet zo heel erg is, boekjes met tips.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 15 maart 2010 @ 15:23:16 #210
70532 loveli
N
pi_79170911
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja daar is wel therapie voor Of als het nog niet zo heel erg is, boekjes met tips.
Bedoel geen therapie, maar gewoon een boom omhakken ofzo, dat soort tips. Boekjes zijn te snel opgescheurd.
crap in = crap out
pi_79170958
Nou ja! Staat er net wéér een student, maar ik zag vanuit mijn ooghoek ook iemand naar de uitleen lopen. Dus ik schuif mijn stoel naar de uitleen, laat ze nog die student zo lang staan tot die zelf maar het initatief neemt

Loveli: http://www.bsl.nl/shop/ni(...)k-9789031354955.html Zit ook een werkboek bij, we hebben 'm zelf pas aangeschaft.
pi_79171016
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Bedoel geen therapie, maar gewoon een boom omhakken ofzo, dat soort tips. Boekjes zijn te snel opgescheurd.
Nou, een hoop ouwe telefoonboeken heb ik ook al eens gehoord. Dan mocht diegene daar eventjes op losgaan. Is degene verstandelijk beperkt of niet?
pi_79171030
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:16 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wat een lastige situatie! Natuurlijk wil je er graag voor hem zijn, maar zoals je zelf al zegt is het in sommige gevallen verstandig om er hulp bij te halen. Heb je hem dat wel eens gezegd?
Toch maar even een spoiler want hij zit ook op FOK en ik wil niet dat mensen die hem kennen het lezen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loveli: ik heb weleens gehoord dat afreageren uiteindelijk averechts werkt, maar goed, weet niet of dat nou echt waar is. Gewoon een vechtsport ofzo, een boksbal in elkaar meppen? Daar zijn toch trainingen voor?
  Vis een optie? maandag 15 maart 2010 @ 15:29:45 #214
70532 loveli
N
pi_79171245
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nou, een hoop ouwe telefoonboeken heb ik ook al eens gehoord. Dan mocht diegene daar eventjes op losgaan. Is degene verstandelijk beperkt of niet?
Nee, gewoon een mens net als ik. Met behoorlijk wat tegenslag en te veel verantwoordelijkheden om er even uit te kunnen. Ik zoek gewoon een makkelijke optie om even wat stoom af te blazen, quick fix.
crap in = crap out
pi_79171287
Ik zou het alsnog gewoon zeggen, Syrena. Zo creeër je toch alleen maar een sfeer van achterdocht en roddelarij? Ik heb ook een collega die er nogal aan handje van heeft om d'r taken te laten versloffen zodat ik er voor kan opdraaien (of dat misschien nog niet eens, maar ik neem er wel de verantwoordelijkheid voor omdat je klanten gewoon niet kunt laten wachten), maar als ik haar erop 'betrap' zeg ik er echt wel iets van. Maar goed, aan je verhalen te horen over je collega's is het daar misschien al te laat voor. .

De tijd gaat trouwens enorm snel vandaag! Al half 4! . Ben lekker bezig, al zou je dat niet zeggen aan hoe vaak ik hier te vinden ben misschien. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 15 maart 2010 @ 15:31:49 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79171345
Mini,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loveli: boksballen en rondjes rennen! Voor sommigen helpt metalmuziek draaien ook
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 15 maart 2010 @ 15:31:53 #217
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79171347
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Toch maar even een spoiler want hij zit ook op FOK en ik wil niet dat mensen die hem kennen het lezen.
SPOILER
Loveli: ik heb weleens gehoord dat afreageren uiteindelijk averechts werkt, maar goed, weet niet of dat nou echt waar is. Gewoon een vechtsport ofzo, een boksbal in elkaar meppen? Daar zijn toch trainingen voor?
SPOILER
  maandag 15 maart 2010 @ 15:34:28 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79171471
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:43 schreef Mini_rulez het volgende:
XM: krijg je geen last van zoveel suiker? Er mag in elk geval nog wel een flinke D bij!
Nee. De banaan heb ik overigens nog niet op. Nog geen trek in.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79171525
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini,
SPOILER
Loveli: boksballen en rondjes rennen! Voor sommigen helpt metalmuziek draaien ook
Ik word juist ontzettend opgefokt van muziek
Ik word wel zen van was ophangen en vouwen.

Mijn moeder brulde vroeger dan gewoon ff hard. "Niet schrikken, ik moet nu even schreeuwen"
Ik krop het gewoon op. En als ik echt pissig ben gooi ik met iets, maar dan wel maar een handdoek ofzo (jaja, in blinde woede denk ik nog: theekopje, doe maar niet...)
pi_79171532
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef loveli het volgende:

Boksen/Andere vechtsport/rennen tot je erbij neervalt/deeg kneden/heel hard schreeuwen tot je je stem kwijt bent. Of tegen een betonnen trap aanschoppen, de pijn verzacht de agressie wel en je hebt weer wat te vertellen op de EHBO . Vooral deeg kneden werk wel therapeutisch.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 15 maart 2010 @ 15:36:38 #221
70532 loveli
N
pi_79171546
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini,
SPOILER
Klinkt verstandig!
quote:
Idd even op zoek naar iemand met een boksbal. Rondjes rennen helpt vooral wanneer de sprake is van conditie
crap in = crap out
pi_79171572
Mja, maar deeg kneden is wel érg verantwoord, hoor Ik zou liever gaan voor iets stukmaken of schreeuwen
pi_79171618
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Mja, maar deeg kneden is wel érg verantwoord, hoor Ik zou liever gaan voor iets stukmaken of schreeuwen
Ik sta dan vol in het deeg te boksen, bij gebrek aan een boksbal . Maar vechtsport doet het bij mij ook beter. Iets stukmaken vind ik altijd zo zonde .
  Vis een optie? maandag 15 maart 2010 @ 15:39:16 #224
70532 loveli
N
pi_79171644
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef Syrena het volgende:
Ik krop het gewoon op. En als ik echt pissig ben gooi ik met iets, maar dan wel maar een handdoek ofzo (jaja, in blinde woede denk ik nog: theekopje, doe maar niet...)
Handdoek smijten, heftig

Deegkneden, leuk en snel uitvoerbaar idee.!
crap in = crap out
pi_79171731
loveli, schilderen? Doek halen van 1,5 bij 1,5, paar potten verf, en smijten maar.
  maandag 15 maart 2010 @ 15:42:11 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79171776
Schrijven helpt hier tegen boosheid .

En ik ben net als Syrena : zelfs als ik woest ben, ben ik nog rationeel en wil ik niks kapot maken .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 maart 2010 @ 15:42:32 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79171793
Ik ben ook HEEL verstandig

En ja, conditie is dan wel handig ja! Ik denk ook wel eens als ik veel stress heb: sportkleren aan en naar buiten, rondje rennen! Maar dan bedenk ik me dat ik dat waarschijnlijk niet lang vol houdt en het effect is een beetje weg als je na een paar meter kermend ter aarde stort Onder het kwijl, hallef deuwd, je veux l'amour enzo.

Ik ben eigenlijk zelden pissig, wel vaak gestrest! Dus ik weet eigenlijk niet goed wat ik zelf zou doen De enige persoon waarop ik ECHT boos kon worden is er al niet meer, dus dat scheelt!
  maandag 15 maart 2010 @ 15:42:54 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79171806
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, gewoon een mens net als ik. Met behoorlijk wat tegenslag en te veel verantwoordelijkheden om er even uit te kunnen. Ik zoek gewoon een makkelijke optie om even wat stoom af te blazen, quick fix.
Heel hard muziek meebleren wil mij wel eens helpen, hoor ook wel eens dat mensen even een rondje met de auto gaan rijden zodat ze ongehoord mee kunnen schreeuwen

En voor een vriendin van mij werkt een boksbal echt als een tierelier: dan kun je echt letterlijk jezelf even afreageren

Ik hoop voor dr dat iets van deze tips helpt!
  maandag 15 maart 2010 @ 15:44:09 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79171862
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
loveli, schilderen? Doek halen van 1,5 bij 1,5, paar potten verf, en smijten maar.
Oe, ai laik! Al zou ik (en velen in dit topic met mij zo te lezen ) dan eerst de vloer e.d. gaan bedekken om het te beschermen tegen verfspatters
  maandag 15 maart 2010 @ 15:44:21 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79171869
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

en het effect is een beetje weg als je na een paar meter kermend ter aarde stort Onder het kwijl, hallf deuwd, je veux l'amour enzo.
Visual
  maandag 15 maart 2010 @ 15:46:51 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79171966
Loveli, veel sterkte... Je weet als geen ander dat suikers dan geen oplossing zijn he?

Vandaag functioneringsgesprek gehad, poeh wel even heftig, ben de laatste tijd niet te genieten en dan kan ik ongelooflijk cru zijn, daar hebben we het over gehad.
Voor de rest prima, ben blijkbaar goed in het uitleggen van dingen... huh Toch weer fijn om te weten.

Lijst: Heeeeeeeeeeeeeeeeel slecht, loveli had een gezonder lijstje gister

[ Bericht 14% gewijzigd door uniekhoorn op 15-03-2010 15:55:17 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79171998
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe, ai laik! Al zou ik (en velen in dit topic met mij zo te lezen ) dan eerst de vloer e.d. gaan bedekken om het te beschermen tegen verfspatters
Ja idd Dat zou ik inderdaad doen
  maandag 15 maart 2010 @ 15:50:59 #233
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79172164
Aahw uniekhoorn! Ik had al zo'n vermoeden dat jij iemand zou zijn die niet over d'r problemen praat. Misschien goed om toch een keer te doen met iemand waarbij je je goed voelt? als je daar behoefte aan hebt natuurlijk

Ben nu stiekem wel benieuwd naar je lijstje .
pi_79172230
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat lijkt me vanzelfsprekend! . De hele kamer van m'n vriend hebben we ook compleet afgeplakt met zeil langs de muren, ramen, grond... Gewoon af en toe vervangen, ideaal.
pi_79172372
Uniekhoorntje toch.

@Mini: wat de rest zegt.
Zo'n spoiler helpt niet veel trouwens.
  maandag 15 maart 2010 @ 15:57:36 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79172461
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:50 schreef Rituals het volgende:
Aahw uniekhoorn! Ik had al zo'n vermoeden dat jij iemand zou zijn die niet over d'r problemen praat. Misschien goed om toch een keer te doen met iemand waarbij je je goed voelt? als je daar behoefte aan hebt natuurlijk

Ben nu stiekem wel benieuwd naar je lijstje .
Iets met toastjes, chips, patat, kip en loempia's

Ach weet je,weet het zelf niet eens, zit gewoon in mij...
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79172477
Thanks voor jullie reacties. Met professionele hulp is het inderdaad al beter denk ik, dan komt het niet allemaal meer op mij neer.
Jullie moeten trouwens niet denken dat hij compleet gestoord is ofzo, dus leg ik het toch maar even uit. Jullie hoeven het niet per se te lezen hoor, ik zou eigenlijk ook niet weten wat jullie ermee moeten. Misschien haal ik het straks wel weer weg.
SPOILER
pi_79172521
Hmmm ga ik vanavond voor de pizza of niet....

O: Brinta
T: Mueslireep
L: Drie sneetjes volkoren met kalkoenfilet
T: Appel
D: Pizza? Of wortelstamp met een Valessje

*dub*dub*dub* Qua kcals kan ik het hebben. En gisteren broccolisoep gehad én een gezonde salade

Overigens kom ik met dit lijstje dan rond de 1500 kcals uit? Dat kan toch niet?
pi_79172618
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Uniekhoorntje toch.

@Mini: wat de rest zegt.
Zo'n spoiler helpt niet veel trouwens.
Weet ik wel, het gaat om het idee ofzo.

Syrena: is die 1500 met pizza of met gezond eten?
pi_79172689
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Thanks voor jullie reacties. Met professionele hulp is het inderdaad al beter denk ik, dan komt het niet allemaal meer op mij neer.
Jullie moeten trouwens niet denken dat hij compleet gestoord is ofzo, dus leg ik het toch maar even uit. Jullie hoeven het niet per se te lezen hoor, ik zou eigenlijk ook niet weten wat jullie ermee moeten. Misschien haal ik het straks wel weer weg.
SPOILER
Oh en er is zo eenvoudig iets aan te doen ook nog.
SPOILER
pi_79172737
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Weet ik wel, het gaat om het idee ofzo.

Syrena: is die 1500 met pizza of met gezond eten?
Met pizza, die is 780 voor een hele. Brood + beleg is 271, brinta is 236, appel 54 en de mueslireep 125.
  maandag 15 maart 2010 @ 16:03:54 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79172744
Mini

Sterkte ermee

Owwww, hoe is het mogelijk, ik lijk erg veel op hem! Erg moeilijk inderdaad. Poeh dat verander je niet zomaar..

Syrena, met pizza (een hele uit de vriezer) kom je denk ik net boven de 1500 uit ja.. veel heb je nog niet gehad vandaag.
pi_79172774
Mini, ik denk niet dat iemand ook maar een seconde heeft gedacht dat je vriend gek is of zo hoor! Lijkt me wel lastig, maar ik denk dat een professioneel hulpverlener best een verschil kan maken. Succes ermee! .
  maandag 15 maart 2010 @ 16:04:54 #244
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79172801
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Iets met toastjes, chips, patat, kip en loempia's

Ach weet je,weet het zelf niet eens, zit gewoon in mij...
Maar maak je het jezelf dan niet extra zwaar door er nooit over te praten?
pi_79172826
Oh de boter vergeten te tellen 321 (light roomboter van de Lidl maar als ie op is ga ik weer aan de Becel).
  maandag 15 maart 2010 @ 16:06:42 #246
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79172874
Mini, inderdaad lastig! Zowel voor hem als voor jou/omgeving. Hopelijk helpt het hem om met een professioneel hulpverlener te praten .
pi_79172922
Maar ik heb nog yoghurt staan en volkorenkoekies Komt helemaal goed.
  maandag 15 maart 2010 @ 16:08:10 #248
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79172940
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:05 schreef Syrena het volgende:
Oh de boter vergeten te tellen 321 (light roomboter van de Lidl maar als ie op is ga ik weer aan de Becel).
Hihi, ik vroeg me af hoeveel boter jij wel niet gebruikt, totdat ik je vorige post las over brood + beleg = 271 .
pi_79173035
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:08 schreef Rituals het volgende:

[..]

Hihi, ik vroeg me af hoeveel boter jij wel niet gebruikt, totdat ik je vorige post las over brood + beleg = 271 .
Ja ik heb het brood en de kalkoen er wel bijgeteld ja!
Ik ga morgen eens precies meten hoeveel ik smeer Meten is weten, zegt mijn vader altijd.
pi_79173047
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, ik denk niet dat iemand ook maar een seconde heeft gedacht dat je vriend gek is of zo hoor! Lijkt me wel lastig, maar ik denk dat een professioneel hulpverlener best een verschil kan maken. Succes ermee! .
Dat!
pi_79173073
quote:
Ja doei.
pi_79173118
Oja en weet iemand hoeveel kcal 125 gram shoarmavlees ongeveer bevat?
pi_79173186
Pittig Mini.
  Vis een optie? maandag 15 maart 2010 @ 16:14:15 #254
70532 loveli
N
pi_79173251
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:05 schreef Syrena het volgende:
Waarom Becel? Vet is niet per definitie slecht, roomboter is ook niet slecht. Becel heeft alleen een betere marketingfiguur erachter zitten.
crap in = crap out
  maandag 15 maart 2010 @ 16:14:18 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79173252
Mini, wat DaD zegt! Bijna iedereen heeft zn quirks en lastigheden, punt is om te herkennen en er, indien nodig, wat aan te doen. Dat hij dat uberhaupt wíl is al zo'n belangrijke stap, methinks! Sterkte iig, want je zit er wel nog even mee lijkt me.
pi_79173284
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh en er is zo eenvoudig iets aan te doen ook nog.
SPOILER
Dat is ook zo ja, het is gewoon een kwestie van onhandige dingen afleren en constructieve gedachten aanleren. We zaten te kijken naar een psycholoog die cognitieve gedragstherapie aanbiedt, dat is toch zoiets?
Is dat niet ook wat Kwak doet?
quote:
Ach ja, dat dacht ik ook wel maar ik wilde niet de indruk wekken dat hij echt een psychische aandoening heeft ofzo en dat ik daar nooit iets over gezegd had.

Bedankt voor het aanhoren van mijn gezeur allemaal.
pi_79173385
quote:
QFT
pi_79173692
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Doe zometeen de samenvatting graag.
Nou er was niet echt sprake van liefde, meer wie wie heeft gesmst en wie niet en wat die dan wel of niet en zei en deed. En wie het met wie deed en met wie zij het wilde doen en hoe ze dat gesmst had naar hem Etc. Etc. ...
pi_79174064
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat is ook zo ja, het is gewoon een kwestie van onhandige dingen afleren en constructieve gedachten aanleren. We zaten te kijken naar een psycholoog die cognitieve gedragstherapie aanbiedt, dat is toch zoiets?
Is dat niet ook wat Kwak doet?
[..]

Ach ja, dat dacht ik ook wel maar ik wilde niet de indruk wekken dat hij echt een psychische aandoening heeft ofzo en dat ik daar nooit iets over gezegd had.

Bedankt voor het aanhoren van mijn gezeur allemaal.
is idd cognitieve gedragstherapie. Tegen een vreemde aanleuteren die je gedachtenkronkels niet raar vindt en die suggesties doet en dat je dan denkt: Oh verrek. Dat doe ik inderdaad!

Lovei> Als ik becel smeer is het minder kcals en kan ik koekjes eten Of yoghurt.
pi_79174253
Mr.Mo kondigt net aan dat hij binnenkort een nacht niet thuis slaapt (bij mn ouders ivm een ding in Den Haag wat 2 dagen duurt) en ik vind 't nu al stom en dat vind ik zo stom van mezelf! Ik moet echt weer een eigen leven krijgen en zelfstandiger worden.. dat was ik vroeger namelijk wel!
Ja doei.
pi_79174368
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo kondigt net aan dat hij binnenkort een nacht niet thuis slaapt (bij mn ouders ivm een ding in Den Haag wat 2 dagen duurt) en ik vind 't nu al stom en dat vind ik zo stom van mezelf! Ik moet echt weer een eigen leven krijgen en zelfstandiger worden.. dat was ik vroeger namelijk wel!
Ik lag me vanmorgen nog af te vragen hoe ik in vredesnaam ooit heb kunnen slapen met ieman naast me
pi_79174448
ik dus niet ik wil gewoon lekker welterustenkus geven en 's ochtends een goedemorgenkus krijgen
Ja doei.
pi_79174475
Mini, best naar klinkt dat! En het is ook echt een probleem dat te groot is voor jou om zo even te behappen
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Laat 'm de dagen ervoor in een shirt slapen, kun jij dat aantrekken als 'ie weg is
pi_79174505
dat is wel heel erg 'we zijn net een stelletje'

nee, ik ga er gewoon heel volwassen mee om, heus!
SPOILER
Ja doei.
pi_79174573
Moblo, zijn er geen dingen die jij leuk vindt om te doen maar hij niet? Als mijn vriend een avond/nacht weg is maak ik van de gelegenheid gebruik om dat soort dingen te doen en dan is het best een keer fijn.
pi_79174671
Over twee weken heeft mijn vriendje weer cordiaalweekend
En dat is ook het enige weekend dat we niet samen zijn
Ben het al inderdaad helemaal aan het vol plannen met dingen die hij niet leuk vind om te doen
Maar tuurlijk ga ik hem ook missen

(late en slechte tvp_
pi_79174674
ik heb tentamenweek! dus mag lekker de hele avond in alle rust leren
Ja doei.
  maandag 15 maart 2010 @ 16:44:01 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79174694
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:40 schreef motorbloempje het volgende:

SPOILER
En dus écht wat voor jullie! .

voor Mini. En ik dacht ook niet dat je vriend een mafkees was hoor!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 maart 2010 @ 16:44:57 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79174741
Ik heb vandaag geleerd voor een tentamen dat ik binnenkort heb en ik moet echt een irritant boek lezen "Waar laat je je handen als je spreekt voor de klas?" Laat ik dáár nou nooit een probleem mee hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_79174753
nou zeg!

nou ja, ik ben nog steeds wel blij dat ik nog net zo verliefd ben als 3,5 jaar geleden

en ik vind bijna alles leuker om samen te doen en in de tentamenweek kan ik ook niet 's dol doen en gewoon met bestuursgenootje gaan zuipen anders had ik dat wel gedaan !
Ja doei.
  maandag 15 maart 2010 @ 16:48:10 #271
236335 neen
schone schijn
pi_79174900
Ik heb dus nog gelopen he en alles voor m'n eten klaargezet kamer oceaanfris gemaakt. Nu aan het kloten omdat ik m'n usb stick kwijt ben en een bestand die ik moet bewerken alleen in PDF heb hendig sjiek.
het lijkt niet wat het is
pi_79174971
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vandaag geleerd voor een tentamen dat ik binnenkort heb en ik moet echt een irritant boek lezen "Waar laat je je handen als je spreekt voor de klas?" Laat ik dáár nou nooit een probleem mee hebben .

Is daar een heel boek over trouwens?
  maandag 15 maart 2010 @ 17:03:35 #273
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79175477
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
SPOILER
Oh, mini, wat lastig. Ik snap precies hoe je voelt, m'n Duutser zit in precies eenzelfde soort situatie. Die push ik ook al een tijd om eens echte hulp te gaan zoeken, maar dat is inderdaad een grote stap. En ik merk inderdaad ook dat als hij in een negatieve bui is dat dat ook heel erg op mij drukt en ik m'n best moet doen vrolijk te blijven.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 15 maart 2010 @ 17:05:24 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79175547
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:40 schreef motorbloempje het volgende:

SPOILER
Hey komop! Dit kun jij absoluut!
pi_79175601
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:05 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Hey komop! Dit kun jij absoluut!
je hebt gelijk! Ik ga lekker een notenentrecote voor mezelf maken denk ik! met boerenkool want daar houdt Mr.Mo niet zo van
Ja doei.
  maandag 15 maart 2010 @ 17:08:49 #276
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79175658
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je hebt gelijk! Ik ga lekker een notenentrecote voor mezelf maken denk ik! met boerenkool want daar houdt Mr.Mo niet zo van
Zie, ik eet altijd heel veel vlees in de tijd dat ik niet met de duutser samen ben. Conclusie: ik eet heel veel vlees!
  maandag 15 maart 2010 @ 17:09:11 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79175671
Mootje! Da's ook niet leuk nee! Ik vind af en toe alleen zijn best eens fijn, maar het moet niet te lang duren (ik begin me nu ook te realiseren dat als ik in september een paar maanden naar Leeds ga, ik van alles zelf ga moeten doen en dan niet om knuffels kan vragen *gloep* Eerst vond ik het minder eng maar nu komt het ineens steeds dichterbij! Ik ben al over de helft van dit jaar!)

On another note, net voor 8,35 boodschappen gehaald met o.a. brood en avondeten voor drie dagen Had veel al in huis en had flessen in te leveren, maar hey! Toch tof
  maandag 15 maart 2010 @ 17:09:48 #278
236335 neen
schone schijn
pi_79175696
Kak! Geen emping in huis... helemaal vergeten van moeders mee te pakken dan maar zonder.
SPOILER
  maandag 15 maart 2010 @ 17:10:33 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79175719
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Is daar een heel boek over trouwens?
Het boek heet 'Lichaamstaal' en het is zo ontzettend common sense allemaal. Pfff.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 maart 2010 @ 17:16:07 #280
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79175957
Ik ben vandaag vergeten te eten! Echt totáál niet aan gedacht. Ik wilde net mijn lijstje typen, maar dat ging dus niet . Ik heb ook gewoon helemaal geen honger, bah. Dadelijk toch maar even wat eten voor mijn EHBO theorie-examen.
  maandag 15 maart 2010 @ 17:20:34 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79176153
Rituaaaals! *doet boot boot boot met een boterham*

Lijstje, goeie!

O: twee sneetjes met rosbief
T: beker melk
L: volkorenbroodtosti
T: Griekse yoghurt met jam
D: kippenvleugeltjes in kerriemarinade met sperziebonen
S: Zumba
T: géén idee.
pi_79176401
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het boek heet 'Lichaamstaal' en het is zo ontzettend common sense allemaal. Pfff.
Voor jou misschien! Maar er zijn best wat mensen die zich totaal niet bewust zijn van wat ze met hun houding etc uitstralen!

Ergste voorbeeld: een zeer nerveuze sollicitant die al met hangende schouders binnenkwam, bloosde en me niet aan durfde te kijken. Waardoor hij een half uur lang geheel onbewust ter hoogte van mijn borsten heeft zitten staren Echt gebeurd
pi_79176542
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja en weet iemand hoeveel kcal 125 gram shoarmavlees ongeveer bevat?
Volgens de caloriechecker 313 kcals!

En loveli: iets stuksmijten vind ik altijd wel prettig Of een hele doos flessen in de glasbak smijten
  maandag 15 maart 2010 @ 17:34:34 #284
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79176713
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:30 schreef Laureline het volgende:

[..]

Volgens de caloriechecker 313 kcals!

En loveli: iets stuksmijten vind ik altijd wel prettig Of een hele doos flessen in de glasbak smijten
Daar heb ik zin in! Terwijl ik helemaal niet boos/agressief ben! Lijkt me een heerlijk gevoel. Ik smijt nooit met dingen, maar ik ben ook nooit/zelden boos.
pi_79176838
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:03 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Oh, mini, wat lastig. Ik snap precies hoe je voelt, m'n Duutser zit in precies eenzelfde soort situatie. Die push ik ook al een tijd om eens echte hulp te gaan zoeken, maar dat is inderdaad een grote stap. En ik merk inderdaad ook dat als hij in een negatieve bui is dat dat ook heel erg op mij drukt en ik m'n best moet doen vrolijk te blijven.
Jij ook al? Ook sterkte ermee dan... Het is gewoon allemaal zo zonde van de energie omdat het nergens voor nodig is, want objectief gezien is er helemaal niks ergs aan de hand. Hopelijk komt jouw Duitser er ook snel vanaf.
pi_79177186
Wat vinden jullie van ellen ten damme voor mey?
  maandag 15 maart 2010 @ 17:49:18 #287
236335 neen
schone schijn
pi_79177230
Mey? Als in: jou?

Wat wil je met haar doen dan
pi_79177267
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:47 schreef P.F het volgende:
Wat vinden jullie van ellen ten damme voor mey?
Nog nooit van gehoord, doe eens een plaatje?
pi_79177344
Is een advertentie die ik in het Elsevier themanummer zag, zit nu op mijn telefoon te internetten, weet niet hoe ik een link hier.kan plakken.
  maandag 15 maart 2010 @ 17:53:31 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79177356
Mini, het hele verhaal komt me echt letterlijk bekend voor, inclusief de schoonouders Het is net of mezelf over mn ex + ex-schoonouders hoor Mijn ex was daarbij een vervelend manipulatief en bang mannetje, dus daarom is het uit, maar echt, écht, laat hem hulp zoeken!! Ik weet hoe slopend het is om hulpverlener te willen spelen binnen een relatie..... niet tof!! Terwijl het, zo bevestigen nu al een paar mensen hier, zo constructief aangepakt kan worden

Sterkte voor jullie!
pi_79177387
Oh my, wat zijn er veel het met me eens vandaag! .

Ik heb m'n brillen opgehaald, ben er blij mee! Wel even wennen. . En ik was nog even langs een lingeriezaak waar ze ook Freya verkopen, om te vragen of ze omvang 65 verkopen (voor als ik nog eens een nieuwe bh wil) en toen werd ik zowat uitgelachen. .
  maandag 15 maart 2010 @ 17:56:16 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79177423
Rituals, gaat niet echt tof met je he??
probeer er toch wat vitaminen en vezels in te gooien...
pi_79177455
Ik kan hem wel naar je smsen of mailen.
  maandag 15 maart 2010 @ 17:58:12 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79177483
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:16 schreef Rituals het volgende:
Ik ben vandaag vergeten te eten! Echt totáál niet aan gedacht. Ik wilde net mijn lijstje typen, maar dat ging dus niet . Ik heb ook gewoon helemaal geen honger, bah. Dadelijk toch maar even wat eten voor mijn EHBO theorie-examen.
doe dat maar wel ja! Straks zit je daar helemaal flauw te worden, da's ook niks
  maandag 15 maart 2010 @ 17:58:18 #295
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79177489
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Rituals, gaat niet echt tof met je he??
probeer er toch wat vitaminen en vezels in te gooien...
Ik heb net een vitaminebruistablet gedronken en een peer + yoghurt gegeten.
  maandag 15 maart 2010 @ 18:00:07 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79177537
Ik post mn lijstje nog even en dan ga ik koken, eten en dan zingen

O: 2 boterhammen, jam en vegaham
L: krentenbol, boterham met kaas
T: bak kwark met jam
T: glas optimel mangoyoghurtdrink
D: wraps met gewokte groene groenten en kidneybonen
T: wijn / port
pi_79177560
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

doe dat maar wel ja! Straks zit je daar helemaal flauw te worden, da's ook niks

Nou, er zijn slechtere momenten om flauw te worden
  maandag 15 maart 2010 @ 18:04:10 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79177649
Oh, wacht:
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n brillen opgehaald, ben er blij mee! Wel even wennen. .
Foto's!!
  maandag 15 maart 2010 @ 18:13:46 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79177938
Hierbij roep ik mezelf uit tot spinaziepromotor van dit topic. Wat is dat toch goddelijk lekker! .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')