abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79170388
Lijstje!! Niet bijgelezen, want druk.

O: gekookt eitje, eiersalade van 1 ei + een beetje mayo en 29 gram gerookte kip
L: knapperige kippenpoot met vel.
T: boterhamworst met zure augurkjes
S: hardlopen
T: wodka, 2 witlof bootjes met zelfgemaakte tonijnsalade
D: Kalfsburger met gebakken uitjes, champignons en botersla met een beetje mayo en balance-ketchup.

Zoals de oplettende lezer zou kunnen vaststellen: de low-carb is weer van stal gehaald.
  maandag 15 maart 2010 @ 15:10:31 #202
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79170409
Volgens mij wordt het voor mij ook best wel aanpassen terug in Belgie dat iedereen mij terug kan verstaan, met vriendje ongegeneerd over seks babbelen op een bus vol oude Hongaren enzo...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79170526
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of je zegt even tegen d'r: "Goh, ik heb nu al een aantal studenten geholpen zodat jij door kon werken, misschien kan jij de volgende doen?"

.
Hm, da's mischien wel een beter idee ja.

Zucht, vriendje dumpt weer eens al zijn issues bij mij, alleen jammer dat er ook dingen bij zijn die voor mij echt niet leuk zijn om te horen. Het wordt tijd dat hij er iemand mee gaat lastigvallen die het voor z'n werk doet en het na een uur weer uit z'n hoofd kan zetten.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 15 maart 2010 @ 15:16:02 #204
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79170611
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hm, da's mischien wel een beter idee ja.

Zucht, vriendje dumpt weer eens al zijn issues bij mij, alleen jammer dat er ook dingen bij zijn die voor mij echt niet leuk zijn om te horen. Het wordt tijd dat hij er iemand mee gaat lastigvallen die het voor z'n werk doet en het na een uur weer uit z'n hoofd kan zetten.
Wat een lastige situatie! Natuurlijk wil je er graag voor hem zijn, maar zoals je zelf al zegt is het in sommige gevallen verstandig om er hulp bij te halen. Heb je hem dat wel eens gezegd?
Your body. Your soul. Your rituals.
  Vis een optie? maandag 15 maart 2010 @ 15:17:18 #205
70532 loveli
N
pi_79170665
Heeft iemand een goed idee om agressie af te reageren? (niet voor mezelf)

Om te voorkomen dat er op het verkeerde moment de verkeerde persoon in elkaar gemept wordt of er een gat in een deur getrapt wordt, zeg maar.
crap in = crap out
  maandag 15 maart 2010 @ 15:17:36 #206
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79170681
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:10 schreef conleche het volgende:
Lijstje!! Niet bijgelezen, want druk.

O: gekookt eitje, eiersalade van 1 ei + een beetje mayo en 29 gram gerookte kip
L: knapperige kippenpoot met vel.
T: boterhamworst met zure augurkjes
S: hardlopen
T: wodka, 2 witlof bootjes met zelfgemaakte tonijnsalade
D: Kalfsburger met gebakken uitjes, champignons en botersla met een beetje mayo en balance-ketchup.

Zoals de oplettende lezer zou kunnen vaststellen: de low-carb is weer van stal gehaald.
Vorige week heb je op het eten gelet zonder te low-carben toch? Hoe ging dat (qua gewicht?). Je lijstje ziet er in ieder geval lekker uit! Ik moet zo ook maar eens wat eten.
  Vis een optie? maandag 15 maart 2010 @ 15:18:48 #207
70532 loveli
N
pi_79170724
Mini, op tijd aangeven dat bij jou dumpen niet heel veel helpt, omdat je er dan allebei mee zit en er niets mee opgelost wordt. Mannen zijn niet helderziend, dus je moet het even onder woorden brengen.
crap in = crap out
pi_79170754
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Syrena, jij hebt best vaak zo'n gesprek, of niet? Wel handig in dit geval.
Nee dat lijkt maar zo Het is toevallig deze week. En toevallig heb het helemaal gehad met sommige collegae

DaD> Ze is er al meerdere keren op aangesproken door onze baas. Bovendien communiceert ze zelf ook nooit rechtstreeks, ik moet altijd dingen via mijn baas horen die haar storen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79170799
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef loveli het volgende:

Om te voorkomen dat er op het verkeerde moment de verkeerde persoon in elkaar gemept wordt of er een gat in een deur getrapt wordt, zeg maar.
Ja daar is wel therapie voor Of als het nog niet zo heel erg is, boekjes met tips.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 15 maart 2010 @ 15:23:16 #210
70532 loveli
N
pi_79170911
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja daar is wel therapie voor Of als het nog niet zo heel erg is, boekjes met tips.
Bedoel geen therapie, maar gewoon een boom omhakken ofzo, dat soort tips. Boekjes zijn te snel opgescheurd.
crap in = crap out
pi_79170958
Nou ja! Staat er net wéér een student, maar ik zag vanuit mijn ooghoek ook iemand naar de uitleen lopen. Dus ik schuif mijn stoel naar de uitleen, laat ze nog die student zo lang staan tot die zelf maar het initatief neemt

Loveli: http://www.bsl.nl/shop/ni(...)k-9789031354955.html Zit ook een werkboek bij, we hebben 'm zelf pas aangeschaft.
pi_79171016
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Bedoel geen therapie, maar gewoon een boom omhakken ofzo, dat soort tips. Boekjes zijn te snel opgescheurd.
Nou, een hoop ouwe telefoonboeken heb ik ook al eens gehoord. Dan mocht diegene daar eventjes op losgaan. Is degene verstandelijk beperkt of niet?
pi_79171030
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:16 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wat een lastige situatie! Natuurlijk wil je er graag voor hem zijn, maar zoals je zelf al zegt is het in sommige gevallen verstandig om er hulp bij te halen. Heb je hem dat wel eens gezegd?
Toch maar even een spoiler want hij zit ook op FOK en ik wil niet dat mensen die hem kennen het lezen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loveli: ik heb weleens gehoord dat afreageren uiteindelijk averechts werkt, maar goed, weet niet of dat nou echt waar is. Gewoon een vechtsport ofzo, een boksbal in elkaar meppen? Daar zijn toch trainingen voor?
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? maandag 15 maart 2010 @ 15:29:45 #214
70532 loveli
N
pi_79171245
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nou, een hoop ouwe telefoonboeken heb ik ook al eens gehoord. Dan mocht diegene daar eventjes op losgaan. Is degene verstandelijk beperkt of niet?
Nee, gewoon een mens net als ik. Met behoorlijk wat tegenslag en te veel verantwoordelijkheden om er even uit te kunnen. Ik zoek gewoon een makkelijke optie om even wat stoom af te blazen, quick fix.
crap in = crap out
pi_79171287
Ik zou het alsnog gewoon zeggen, Syrena. Zo creeër je toch alleen maar een sfeer van achterdocht en roddelarij? Ik heb ook een collega die er nogal aan handje van heeft om d'r taken te laten versloffen zodat ik er voor kan opdraaien (of dat misschien nog niet eens, maar ik neem er wel de verantwoordelijkheid voor omdat je klanten gewoon niet kunt laten wachten), maar als ik haar erop 'betrap' zeg ik er echt wel iets van. Maar goed, aan je verhalen te horen over je collega's is het daar misschien al te laat voor. .

De tijd gaat trouwens enorm snel vandaag! Al half 4! . Ben lekker bezig, al zou je dat niet zeggen aan hoe vaak ik hier te vinden ben misschien. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 15 maart 2010 @ 15:31:49 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79171345
Mini,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loveli: boksballen en rondjes rennen! Voor sommigen helpt metalmuziek draaien ook
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 15 maart 2010 @ 15:31:53 #217
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79171347
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Toch maar even een spoiler want hij zit ook op FOK en ik wil niet dat mensen die hem kennen het lezen.
SPOILER
Loveli: ik heb weleens gehoord dat afreageren uiteindelijk averechts werkt, maar goed, weet niet of dat nou echt waar is. Gewoon een vechtsport ofzo, een boksbal in elkaar meppen? Daar zijn toch trainingen voor?
SPOILER
  maandag 15 maart 2010 @ 15:34:28 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79171471
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:43 schreef Mini_rulez het volgende:
XM: krijg je geen last van zoveel suiker? Er mag in elk geval nog wel een flinke D bij!
Nee. De banaan heb ik overigens nog niet op. Nog geen trek in.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79171525
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini,
SPOILER
Loveli: boksballen en rondjes rennen! Voor sommigen helpt metalmuziek draaien ook
Ik word juist ontzettend opgefokt van muziek
Ik word wel zen van was ophangen en vouwen.

Mijn moeder brulde vroeger dan gewoon ff hard. "Niet schrikken, ik moet nu even schreeuwen"
Ik krop het gewoon op. En als ik echt pissig ben gooi ik met iets, maar dan wel maar een handdoek ofzo (jaja, in blinde woede denk ik nog: theekopje, doe maar niet...)
pi_79171532
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef loveli het volgende:

Boksen/Andere vechtsport/rennen tot je erbij neervalt/deeg kneden/heel hard schreeuwen tot je je stem kwijt bent. Of tegen een betonnen trap aanschoppen, de pijn verzacht de agressie wel en je hebt weer wat te vertellen op de EHBO . Vooral deeg kneden werk wel therapeutisch.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 15 maart 2010 @ 15:36:38 #221
70532 loveli
N
pi_79171546
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini,
SPOILER
Klinkt verstandig!
quote:
Idd even op zoek naar iemand met een boksbal. Rondjes rennen helpt vooral wanneer de sprake is van conditie
crap in = crap out
pi_79171572
Mja, maar deeg kneden is wel érg verantwoord, hoor Ik zou liever gaan voor iets stukmaken of schreeuwen
pi_79171618
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Mja, maar deeg kneden is wel érg verantwoord, hoor Ik zou liever gaan voor iets stukmaken of schreeuwen
Ik sta dan vol in het deeg te boksen, bij gebrek aan een boksbal . Maar vechtsport doet het bij mij ook beter. Iets stukmaken vind ik altijd zo zonde .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 15 maart 2010 @ 15:39:16 #224
70532 loveli
N
pi_79171644
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef Syrena het volgende:
Ik krop het gewoon op. En als ik echt pissig ben gooi ik met iets, maar dan wel maar een handdoek ofzo (jaja, in blinde woede denk ik nog: theekopje, doe maar niet...)
Handdoek smijten, heftig

Deegkneden, leuk en snel uitvoerbaar idee.!
crap in = crap out
pi_79171731
loveli, schilderen? Doek halen van 1,5 bij 1,5, paar potten verf, en smijten maar.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')