Hm, da's mischien wel een beter idee ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of je zegt even tegen d'r: "Goh, ik heb nu al een aantal studenten geholpen zodat jij door kon werken, misschien kan jij de volgende doen?".
Wat een lastige situatie! Natuurlijk wil je er graag voor hem zijn, maar zoals je zelf al zegt is het in sommige gevallen verstandig om er hulp bij te halen. Heb je hem dat wel eens gezegd?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, da's mischien wel een beter idee ja.
Zucht, vriendje dumpt weer eens al zijn issues bij mij, alleen jammer dat er ook dingen bij zijn die voor mij echt niet leuk zijn om te horen. Het wordt tijd dat hij er iemand mee gaat lastigvallen die het voor z'n werk doet en het na een uur weer uit z'n hoofd kan zetten.
Vorige week heb je op het eten gelet zonder te low-carben toch? Hoe ging dat (qua gewicht?). Je lijstje ziet er in ieder geval lekker uit! Ik moet zo ook maar eens wat eten.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:10 schreef conleche het volgende:
Lijstje!! Niet bijgelezen, want druk.
O: gekookt eitje, eiersalade van 1 ei + een beetje mayo en 29 gram gerookte kip
L: knapperige kippenpoot met vel.![]()
T: boterhamworst met zure augurkjes
S: hardlopen
T: wodka, 2 witlof bootjes met zelfgemaakte tonijnsalade
D: Kalfsburger met gebakken uitjes, champignons en botersla met een beetje mayo en balance-ketchup.
Zoals de oplettende lezer zou kunnen vaststellen: de low-carb is weer van stal gehaald.
Nee dat lijkt maar zoquote:Op maandag 15 maart 2010 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Syrena, jij hebt best vaak zo'n gesprek, of niet? Wel handig in dit geval.
Ja daar is wel therapie voorquote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand een goed idee om agressie af te reageren? (niet voor mezelf)
Om te voorkomen dat er op het verkeerde moment de verkeerde persoon in elkaar gemept wordt of er een gat in een deur getrapt wordt, zeg maar.
Bedoel geen therapie, maar gewoon een boom omhakken ofzo, dat soort tips. Boekjes zijn te snel opgescheurd.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja daar is wel therapie voorOf als het nog niet zo heel erg is, boekjes met tips.
Nou, een hoop ouwe telefoonboeken heb ik ook al eens gehoord. Dan mocht diegene daar eventjes op losgaan. Is degene verstandelijk beperkt of niet?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Bedoel geen therapie, maar gewoon een boom omhakken ofzo, dat soort tips. Boekjes zijn te snel opgescheurd.
Toch maar even een spoiler want hij zit ook op FOK en ik wil niet dat mensen die hem kennen het lezen.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een lastige situatie! Natuurlijk wil je er graag voor hem zijn, maar zoals je zelf al zegt is het in sommige gevallen verstandig om er hulp bij te halen. Heb je hem dat wel eens gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loveli: ik heb weleens gehoord dat afreageren uiteindelijk averechts werkt, maar goed, weet niet of dat nou echt waar is. Gewoon een vechtsport ofzo, een boksbal in elkaar meppen? Daar zijn toch trainingen voor?Are you pondering what I'm pondering?
Nee, gewoon een mens net als ik. Met behoorlijk wat tegenslag en te veel verantwoordelijkheden om er even uit te kunnen. Ik zoek gewoon een makkelijke optie om even wat stoom af te blazen, quick fix.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, een hoop ouwe telefoonboeken heb ik ook al eens gehoord. Dan mocht diegene daar eventjes op losgaan. Is degene verstandelijk beperkt of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loveli: boksballen en rondjes rennen! Voor sommigen helpt metalmuziek draaien ook
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Toch maar even een spoiler want hij zit ook op FOK en ik wil niet dat mensen die hem kennen het lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loveli: ik heb weleens gehoord dat afreageren uiteindelijk averechts werkt, maar goed, weet niet of dat nou echt waar is. Gewoon een vechtsport ofzo, een boksbal in elkaar meppen? Daar zijn toch trainingen voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Nee. De banaan heb ik overigens nog niet op. Nog geen trek in.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:43 schreef Mini_rulez het volgende:
XM: krijg je geen last van zoveel suiker? Er mag in elk geval nog wel een flinke D bij!
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini,Ik word juist ontzettend opgefokt van muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loveli: boksballen en rondjes rennen! Voor sommigen helpt metalmuziek draaien ook![]()
Ik word wel zen van was ophangen en vouwen.
Mijn moeder brulde vroeger dan gewoon ff hard. "Niet schrikken, ik moet nu even schreeuwen"![]()
Ik krop het gewoon op. En als ik echt pissig ben gooi ik met iets, maar dan wel maar een handdoek ofzo (jaja, in blinde woede denk ik nog: theekopje, doe maar niet...)"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Boksen/Andere vechtsport/rennen tot je erbij neervalt/deeg kneden/heel hard schreeuwen tot je je stem kwijt bent. Of tegen een betonnen trap aanschoppen, de pijn verzacht de agressie wel en je hebt weer wat te vertellen op de EHBOquote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand een goed idee om agressie af te reageren? (niet voor mezelf)
Om te voorkomen dat er op het verkeerde moment de verkeerde persoon in elkaar gemept wordt of er een gat in een deur getrapt wordt, zeg maar.
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini,Klinkt verstandig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd even op zoek naar iemand met een boksbal. Rondjes rennen helpt vooral wanneer de sprake is van conditiequote:Loveli: boksballen en rondjes rennen! Voor sommigen helpt metalmuziek draaien ook
crap in = crap out
Ik sta dan vol in het deeg te boksen, bij gebrek aan een boksbalquote:Op maandag 15 maart 2010 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Mja, maar deeg kneden is wel érg verantwoord, hoorIk zou liever gaan voor iets stukmaken of schreeuwen
Handdoek smijten, heftigquote:Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef Syrena het volgende:
Ik krop het gewoon op. En als ik echt pissig ben gooi ik met iets, maar dan wel maar een handdoek ofzo (jaja, in blinde woede denk ik nog: theekopje, doe maar niet...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |