quote:Op zondag 14 maart 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier ook 1 voor 1 dag dan wel, mijn haar drijft de kapper tot waanzin
Ach, hier heb je een paar virtuele vrienden, dat is een goede start.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh maak je geen zorgen, ze hebben me ongeveer een jaar geleden keihard in de steek gelaten, nu nog nieuwe zoeken
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Alleen deed schoonmoeder altijd permanentjes bij 80+
STEIL te krijgenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
maar mijn haar is niet stijl te krijgen dus, want ze waren echt lang bezig
Ga jij nu anderen verbeterenquote:
Weet ik niet meer...weet alleen nog dat die fixatievloeistof zo bedwelmend was dat ook al had ik willen protesteren, ik kon het nietquote:Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook met zo'n netje bij het inzetten?
Thanksquote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je hebt heul mooi haarIs het veel werk dan?
Ja, dat zie je toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga jij nu anderen verbeteren? Met je pyama en sex
?
Hihi wat moet jij eruit gezien hebbenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer...weet alleen nog dat die fixatievloeistof zo bedwelmend was dat ook al had ik willen protesteren, ik kon het niet
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare seriously, kokos is goed voor je haar? Zeg maar tegen droog en pluizig?
ja, de olien die je uit de kokos perst jaquote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare seriously, kokos is goed voor je haar? Zeg maar tegen droog en pluizig?
Greys.quote:
Ieh!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik niet, m'n schoonmoeder had het er ingezet (meneer I. liet net iets te vaak vallen dat ie krullen mooi vond en ik als onzeker pubertje wilde hem natuurlijk van dienst zijn)...
Alleen deed schoonmoeder altijd permanentjes bij 80+, dus ik kreeg echt zo'n strakke ouwewijvenkrul
Heb ik al eens een foto van jou gezien?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thanks![]()
Heb heel veel maar dun haar en veel kleurverschillen dus recht knippen is onmogelijk en leverde me een heeeel korte pony open krullen wil het dus echt niet.
Behalve als het 90 cm lang is dan heb ik pijpenkrullen
Zwabber, neem die jongen eens mee sjoppen.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, de olien die je uit de kokos perst ja
sleutelwoord is inecto (merk)
quote:
Ze is ook een echte kapsterquote:Op zondag 14 maart 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys.![]()
![]()
![]()
[..]
Ieh!Ik had een echte kappert. Maar geen hoofd voor krullen.
Kut, net gemistquote:Op zondag 14 maart 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]en henna ook
SHALALIE BIJ PAUL DE LEEUW NED 1
Topic killerquote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dinsdag maar op kokosjacht.
(Ik haat kokos om te eten! Hopelijk met haarspul niet zo'n last van
)
dat ligt er maar net aan of je gewend bent je shampo op te etenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dinsdag maar op kokosjacht.
(Ik haat kokos om te eten! Hopelijk met haarspul niet zo'n last van
)
quote:
Ik heb er maar een bakje ananas bij gepakt.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog een broodje aan het smeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |