Oh, ik was er vanuit gegaan dat het die assistente was. Die is wel lekker.quote:
ja ik weet het, maar nu ik de kans kreeg om hem te vereeuwigen in een TT kon ik hem niet laten liggenquote:
Sekseh, hmm?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klinkt seksah, iemands inspiraaaasie zijn. Trots op borst klopt.
Die assistente is schattig.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik was er vanuit gegaan dat het die assistente was. Die is wel lekker.
Maar Meryl lust ik ook wel, gewoon voor de heb.
Lekker.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sekseh, hmm?![]()
Nouja, eerst maar eens zien of mijn eerste experiment gaat lukken.
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sekseh, hmm?![]()
Nouja, eerst maar eens zien of mijn eerste experiment gaat lukken.
Die redheat he, niet die Uggly Betty typequote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die assistente is schattig.
Ik wil haar haar. Ik ben er bijna
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat staan daar trouwens lekkere recepten op...en niet eens zo gek moeilijk
Okay, koop een iPhone, installeer Appie en je hebt automagisch je boodschappenlijstje, in volgorde van looproute door de jou gekozen AH.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat staan daar trouwens lekkere recepten op...en niet eens zo gek moeilijk
Kijk! Daar hou ik van!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]op 30 minuten max zoeken en je krijgt van alles makkelijks.
Dit is voor woensdag. Morgen eten we nog wat dingen om de vriezer leeg te maken en dinsdag moet ik overwerken en krijgen we daar te eten.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, koop een iPhone, installeer Appie en je hebt automagisch je boodschappenlijstje, in volgorde van looproute door de jou gekozen AH.
Zo makkelijk, zo leuk. Rokje in de lucht gooit.
Zie je nou wat jullie doen.
[..]
Okay, koop een iPhone, installeer Appie en je hebt automagisch je boodschappenlijstje, in volgorde van looproute door de jou gekozen AH.
Jawel jawel, daar MOET je een keer zelf de wraps voor maken. MOET zeg ik je.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit is voor woensdag. Morgen eten we nog wat dingen om de vriezer leeg te maken en dinsdag moet ik overwerken en krijgen we daar te eten.
En donderdag ga ik wraps maken, maar daar heb ik geen recept voor nodig. Iemand toevallig wel nog een lekker recept voor guacamole?
Nou, ik bedoelde meer de inhoud enzo. Receptje van die zelfgemaakte wraps dan? Is dat een beetje te doen?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jawel jawel, daar MOET je een keer zelf de wraps voor maken. MOET zeg ik je.
Al doe je er pindakaas in, dan nog zijn de wraps lekkerder dan die onderzetters die je in de winkel koopt.
Dirkhie ik zal je mijn lijstje toezenden goed?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |