is goedquote:Op zondag 14 maart 2010 20:12 schreef Muks het volgende:
Muks oefent even (ben niet handig met paint)
herstel ik heb geen paint...
kan ik jou de link pm-en Freecell ?
maar als je inzoomd ben je wegquote:Op zondag 14 maart 2010 20:31 schreef Muks het volgende:
Onze auto staat er op
ik sta er de heel weg op, blijkbaar heeft ie mij ingehaald of zo
En ik heb m gezien !! Ik kijk ook achterom op de foto
ja en als je verder de straat ingaat, is het ineens herfst/winterquote:
Blijkbaar verplaatsen FOK-ers zich graag per fietsquote:Op zondag 14 maart 2010 21:01 schreef moussy het volgende:
Melonovy had zichzelf ook al fietsend gespot
Leuk!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:01 schreef Oxymoron het volgende:
https://www.dooreen.com/products/9002302.jpg
(0m 1 0f andere reden, werkt het img gebeuren niet.![]()
Maar:
Zo mooi. En zo ''net verstuurd, dus ik kan weer wachten op de postbode''.
![]()
(het is, een rokje)
Leuk oxyquote:Op zondag 14 maart 2010 21:01 schreef Oxymoron het volgende:
https://www.dooreen.com/products/9002302.jpg
(0m 1 0f andere reden, werkt het img gebeuren niet.![]()
Maar:
Zo mooi. En zo ''net verstuurd, dus ik kan weer wachten op de postbode''.
![]()
(het is, een rokje)
Even kijken, werkt het nu wel? Ik zie alleen een kruisje.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Leuk oxy
ik denk dat die niet werkt omdat het httpS is
Ja hè ik hoor net van de verkoper, dat ze er een winkel vol mee hebben!quote:
idd leuk rokje oxy!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:09 schreef miss_sly het volgende:
Leuk rokje oxy
huup hoe was het weerzien? In ieder geval heeft hij superleuke spulletjes meegebracht
Ik heb die site even bekeken en nu ben ik verliefd op een rokje.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:07 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja hè ik hoor net van de verkoper, dat ze er een winkel vol mee hebben!In Delft!
![]()
Allemaal, unieke dingen, (dus waar er maar 1 van is) met retrostofjes.
Ik maak zelf etagières van servies. Los wel en een jaar of twee geleden al eens gegrapt om ze te gaan lijmen en dan verkopen. Ik zie nu op die site dat iemand anders hetzelfde idee wél uitgevoerd heeft.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moest er ook om grinniken![]()
![]()
Hoop leuks staat ertussen!
Je hebt ook in je vinger gesneden?quote:
Ik plak zulke dingen altijd even met een drupje 10sec. lijmquote:Op zondag 14 maart 2010 22:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je hebt ook in je vinger gesneden?.
Het gaat goed Oeke, het was zo diep dat de boel succesvol aan elkaar is geplakt door de pleister. Heb de pleister er nu af zodat het vannacht wat kan uitharden.
Bisonkit?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:34 schreef k_i_m het volgende:
In het ziekenhuis plakken ze ook gewoon met lijm.
Bij onze HA 10sec lijm van de hemaquote:Op zondag 14 maart 2010 22:34 schreef k_i_m het volgende:
In het ziekenhuis plakken ze ook gewoon met lijm.
*zoekt*quote:Op zondag 14 maart 2010 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Krieg nou wat! Staan we er toch opVorige week nog niet
En je weet maar nooit wanneer dat weer van pas kan komen.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Nou, zo leer je nog eens wat op de zondagavond. Ik kan nu een pacemaker bij een overledene verwijderen.
Ja en dat je mooie doeken gewoon weer eens zichtbaar zijn ipv onder oversized sweatshirts ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:01 schreef miss_sly het volgende:
ja, zon en warmteen kindjes in zomerkleren
en dragen zonder jas
Joh, dan heb je de keeltampons en de geuropnemende korrels gemist!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef oeke het volgende:
Ja en dat je mooie doeken gewoon weer eens zichtbaar zijn ipv onder oversized sweatshirts ofzo.
En ik heb zo'n zin in op de fiets stappen met Ko in het fietsstoeltje en dan ergens langs de Amstel op een kleedje lekker picknicken.![]()
Goh, Kim, ik heb weggeklikt na het verhaal van hoe je het haar van een overledene kan wassen met droogshampoo alhoewel er dan wel moeilijk verwijderbare korreltjes kunnen achterblijven.
Ik geloof het niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:06 schreef k_i_m het volgende:
Joh, dan heb je de keeltampons en de geuropnemende korrels gemist!.
Euh, ik sta bij een bordje met 30km erop voor de deurquote:Op zondag 14 maart 2010 23:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Vanaf den haag gezien zit ik links
hu? Dat is zo simpel, dat kan je zelf ookquote:Op zondag 14 maart 2010 23:07 schreef miss_sly het volgende:
fietsenzo'n zin in. Ik hoop dat morgen of overmorgen het fietsstoeltje eindelijk wordt gemonteerd door schaap of mijn vader en als het dan een beetje lekker weer wil worden, gaan we fietsen
ik heb ook gekeken. wat vreselijk, ik ben er echt helemaal naar van.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:44 schreef Oxymoron het volgende:
21:50 uur komt bij Zembla een reportage, over verkeerde zorgboerderijen.![]()
Ik ga kijken!![]()
bah! sterkte, ik hoop dat je toch wat kunt slapen vannacht!quote:En niet slapen, want gister is er ingebroken bij de mensen in het voorhuis (inwonende begeleiding).Slaapwacht etc heeft niks gehoord.
En echt alles van waarde is weg. Gewoon weg, alles van het werk, alle laptops/cds/dvd verzameling/tv echt alles. Op 5 meter van mijn huisje.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 06:40 schreef Muks het volgende:
Mogge !
Weer een nieuwe week. Wat gaat het allemaal weer snel.
Zie jullie later weer !
Dat wil ik ook!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:01 schreef miss_sly het volgende:
ja, zon en warmteen kindjes in zomerkleren
en dragen zonder jas
Misschien kom ik je tegen, ik moet er twee keer langs vandaag (over de Waalbrug)quote:
Wie?quote:Op maandag 15 maart 2010 07:18 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Oh bah XXXXX..ellendige sfeer op je werk is zó naar
Ik zal zwaaien !!quote:Op maandag 15 maart 2010 07:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien kom ik je tegen, ik moet er twee keer langs vandaag (over de Waalbrug)
Mogge allemaal
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:20 schreef moussy het volgende:
[..]
hu? Dat is zo simpel, dat kan je zelf ook
goed, bijna over, denk ikquote:Op zondag 14 maart 2010 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
KD hoe is het met je duizelingen trouwens?
De googlewagen weet bokkiewokkie hier niet te vinden, alleen van bovenaf
Ik ben een paar keer hier geweest: http://www.jardindevilliers.com/quote:Op zondag 14 maart 2010 23:53 schreef oeke het volgende:
Tjees wat en stom idee.![]()
We willen een paar dagen naar Parijs, denk ik een leuk hotel gevonden te hebben in Montmartre, ga ik eens zoeken naar recensies, kom ik allemaal verhalen over bijtende bedluizen tegen.![]()
![]()
Nog even verder zoeken dus. Als iemand nog een leuk adres weet...
wij staan nog helemaal niet op streetview. Alleen de doorgaande wegen hebben ze gestreetviewd hierquote:Op maandag 15 maart 2010 09:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ons huis staat ook mooi op google streetview: het 'te koop'-bord hangt er half af.Het stond nog te koop dus, toen ze er langs zijn gereden. De kans dat wij er ook op staan is dus minimaal.
Die draait lekker doorquote:Op maandag 15 maart 2010 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
goed, bijna over, denk ik
en jouw medische mallemolen?
mijn altijd handig multi-bruikbare telefoon. Maar het is zo onbevredigendquote:Op maandag 15 maart 2010 09:10 schreef trui het volgende:
stockholm is ook niet verkeerd, pyttpytt!
maar parijs, oeh, heerlijk vooruitzicht oeke!
debuurvrouw,hoe kun je hier posten dan, of is je internet inmiddels weer gerepareerd?
MvD wat ontzettend balen van je werk.net nu je daar toch aardig 'carriere' aan 't maken was, dacht ik?
ik heb net onze hele wijk doorgestreetviewd maar ik sta er niet op geloof ik.![]()
uhh ik dacht dat ie goed dicht zat.. niet dusquote:Op maandag 15 maart 2010 10:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Traphekje openkrijgen? Hoe krijgt ze dat voor elkaar?![]()
En met volle vaart tegen de verwarming aanvallen, auw.Niet al teveel schade, hoop ik?
0900-1884quote:Op maandag 15 maart 2010 10:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is een complot!de gewone site van Ziggo kan ik bekijken met mijn foon, maar de pagina met het storingsnummer loopt steeds vast. :/ of zou ik dat letterlijker moeten nemen, want dan werkt het *bries*
ik heb ook al helemaal ingecalculeerd dat een van de twee een keer iets breekt of een gat in d'r kop valt.quote:
Wat heerlijk toch hoe dat kan verschillen, ik vond Rome dan weer minder dan Parijs.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind eigenlijk Parijs helemaal niet zo mooiBen er een paar keer geweest en hoef er eigenlijk ook niet weer naar toe. Ik vind Rome echt veel mooier
![]()
daar wil ik nog zeker een paar keer naar toe.
Vicky, wat schrikken zeggen. Gelukkig valt het allemaal mee.
ze houden me iig lekker bezigquote:
huuu, idd schrikkenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:22 schreef Vicky het volgende:
wat balen MvD!
TF, beterschap voor je meisje!! Je hebt zeker prometazine gekregen. En je eigen schele hoofdpijn??
Oeks, heerlijk! IK wil ook naarParijs
Zoek je een hotel IN Parijs of mag het ook aan de rand zijn?
LENTE
Kommaar op!!
En ik wil p vakantie!! Nog 1,5 maand wachten! Nu maa rhopen dat de temperatuur wel een beetje gaat stijgen in Italie!
weet je trouwens hoe je binnen een half uur 20 jaar ouder wordt??
Neem mijn jongste dochter die het traphekje open kreeg en over de rand van de trap naar beneden keek
Neem mijn oudste dochter die in volle vaart met haar gezicht tegen de verwarming aan viel..![]()
das ook stom!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
huuu, idd schrikkenelin kwam gisteren thuis met r tand door de lip, en zelfs een bloeduitstorting aan de buitenkant
geef ik r 1 keer mee aan vriendlief naar oma, krijg je r zo terug![]()
Dat is inderdaad wel grappig. Ik vind gewoon de combi van de oudheiden beetje nieuw erg fijn. Athene was bijv. alleen maar oud, dat ging op een gegeven moment vervelen. In Parijs is weer bijna geen "oudheid". Wij eten trouwens altijd even snel, veel te druk met alles bekijken enz. als we in dat soort steden zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat heerlijk toch hoe dat kan verschillen, ik vond Rome dan weer minder dan Parijs.![]()
Even lezen wat er met Vicky is...
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Duidelijk maandag de 15e hier dusSterkte ermee allemaal.
Volgens mij kunnen jullie zoiets wel gebruiken:
[ afbeelding ]
Suikervrij als je dat wilt
Ik had als kind ook een abonnement op de eerste hulp..quote:Op maandag 15 maart 2010 10:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb ook al helemaal ingecalculeerd dat een van de twee een keer iets breekt of een gat in d'r kop valt.
Mijn schoonmoeder vindt dat stom... ik nietwant dan kan het alleen maar meevallen
pinda?quote:
Oh ik dacht dezequote:Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
Een gebakje...
Zoeen: [ afbeelding ] Een chocoladeklauw gevuld met slagroom.
ik ookquote:Op maandag 15 maart 2010 12:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ik dacht deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ik dacht deze
[ afbeelding ]
Peace zegt trouwens ook altijd bereklauw tegen berehap.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heet bij ons berehap..zonder pinda trouwens, dat lust ik niet.
Arme jijquote:Op maandag 15 maart 2010 11:45 schreef lily het volgende:
Ik pas, Rewimo. Ik heb al een Atkins shake op
Een paar dagen ook nog dan? Jeetje belachelijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Het kan nog wel een paar daagjes duren, dat zonder 'alles.Ziggo doet onderhoud. Onaangekondigd. Geen foon, heen inet en geen tv. Lekker rustig
Als je snel bent kan je hem voor de 2de keer proeven hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 12:52 schreef Saffier het volgende:
Deze soep was bijzonder goed gelukt (al zeg ik het zelf) dat ik het nu gewoon jammer vind dat hij op is
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je hem voor de 2de keer proeven hoorDe heenweg vind ik zelf altijd wel smakelijker dan de terugweg
Ieuwquote:Op maandag 15 maart 2010 13:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je hem voor de 2de keer proeven hoorDe heenweg vind ik zelf altijd wel smakelijker dan de terugweg
Lijkt me júist een reden om er met jou en jullie zoon heen te gaan!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:14 schreef oeke het volgende:
Met zijn ex ging hij veel naar Parijs, vandaar.![]()
PyttPytt, dat zag er leuk uit, ik ga me er nog even in verdiepen.
ik las veraarddag. Dat ie inene anders geaard is.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Ieuw
TARA heeft net een mailtje gestuurd over het vieren van zijn veraardag. Heeft hij zichzelf een jaar jonger gemaakt ipv ouder
Ben benieuwd wie het opvalt dat hij ineens 27 dreigt te worden ipv 29
Mijn portemonnee is in heel mijn leven ook maar 1 keer gejat... in Rome idd.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:17 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Lijkt me júist een reden om er met jou en jullie zoon heen te gaan!Al is Rome ook heerlijk natuurlijk, maar ik zou zelf eerder naar Parijs gaan met een kleintje. Je moet natuurlijk overal enorm op je spullen passen, maar in Rome heb ik voor mijn gevoel altijd mijn handen vol aan het behouden van mijn portemonnee. Niet erg ontspannen denk ik, met een kleintje
De laatste keer dat ik in Parijs was, was ik alleen. 1 dag, tussenstop van de trein. Discman op en wandelen door de stad. Heerlijk. Heb het ook echt als een rustige ontspannen dag ervaren. Gebouwen bekijken, in parkjes zitten met een broodje.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:17 schreef Pyttpytt het volgende:
Lijkt me júist een reden om er met jou en jullie zoon heen te gaan!Al is Rome ook heerlijk natuurlijk, maar ik zou zelf eerder naar Parijs gaan met een kleintje. Je moet natuurlijk overal enorm op je spullen passen, maar in Rome heb ik voor mijn gevoel altijd mijn handen vol aan het behouden van mijn portemonnee. Niet erg ontspannen denk ik, met een kleintje
ja en de tuin. alleen al die sfeer.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:36 schreef oeke het volgende:
Ja, en dan vooral de kast met de beelden van Cammille Claudel.![]()
En De Kus natuurlijk!
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:43 schreef freecell het volgende:
Geen veraarddagDan gaatie vast bij me weg
(of ik moet een versexedag inlassen, maar nee)
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
maar we zijn even up-met-Ziggo. voor zolang het duurt. De telefoon ging ineens over![]()
kut!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:40 schreef Ticootje het volgende:
vicky, hoe was het eigenlijk afgelopen met je sollicitatie?
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
kut!
ze wilde liever iemand anders die wel meerdere dagdelen kon en die een lager salaris had gevraagd...
Ik was wel een goede tweedequote:
Ik ook!!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:57 schreef moussy het volgende:
Ik heb zo'n breng maar hier heen onderbuikgevoel als ik dat lees
Daar heb je toch geen kont aan.quote:
Ik ook! Heel erg!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:57 schreef moussy het volgende:
Ik zou het houdenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:57 schreef moussy het volgende:
oh ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:57 schreef moussy het volgende:
Ja dat denk ik ook altijd, maar hoe moet je dat dan inpakken? Je moet toch ergens kenbaar maken dat er een kind is?quote:
Ik dacht dat zoiets in NL ook bestond? Maar lang niet overal in elk geval.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:34 schreef Ticootje het volgende:
In belgie en duitsland hebben ze vondelingenluikjes... Een verwarmd hokje waar je je kindje kan achterlaten als je je geen raad weet. Dat lijkt mij beter dan een kindje in de kou bij het vuil te leggen...
Ik ook....ik maak er wel plek voor, liefde zat hier zoquote:
Hehe en dan 6 maanden later nog een kindje aangeven (in mijn geval...)quote:Op maandag 15 maart 2010 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het zo knap die crisispleeggezinnen. Ik zou dat denk ik niet kunnen, omdat ik met teveel zou hechten aan het kindje.
Verschrikkelijk dat er nu weer een baby'tje ter vondeling is gelegd.Ik zou het ook houden. Kun je niet gewoon doen alsof de baby bij je geboren is?
Tegenwoordig kun je geboorte aangifte doen via internet. Niemand die controleert of het kindje ook echt van je is. Moet het ter vondeling leggen wel stiekem gebeuren...
tof zeg!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
pfoei, kussentje af, best n werk (voor en achterkant
Wat je vindt mag je houden toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:06 schreef Kleurdoos het volgende:
mja idd, ik zou t ook ff bij me houden denk ik, of niet
strafbaar zeker
en dan ook gewoon voeden hoor (BV)
en niet afstaan..
Dan ga jij toch met Oeke samen?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:04 schreef huuphuup het volgende:
ah gos dat baby'tje![]()
die gaan idd naar de crisisopvang en daarna worden ze vaak geadopteerd. Hoewel er veel meer baby's geboren worden die direct na de geboorte worden afgestaan maar hier is idd gewoon veel meer aandacht voor.
Ik zou me geen raad weten trouwens. Mn eerste instinct zou zijn om het kind dicht tegen me aan te houden. Nu ik zelf nog borstvoeding geef zou ik het misschien nog wel voeden ook (instinct hè!) maar ik geloof dat ik toch ook wel als de wiedeweerga de politie of het ziekenhuis zou bellen ofzo.
het idee ook trouwens dat iemand dus in haar eentje thuis zonder verdere begeleiding van een vk een baby heeft gehad enzo![]()
Oeke ga naar parijs! Loop een rondje op Père Lachaise voor meen langs Camille Claudel ja please <3 <3 en en en ik moet ook altijd even op de trappen van Palais Garnier zitten
gewoon voor het idee. En lekker door Le Marais slenteren oooh. Ik zou zo graag weer willen. Maar mn lief heeft het niet zo op Parijs. Hij houdt eigenlijk niet zo van grote steden in het algemeen dus mja.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:18 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dan ga jij toch met Oeke samen?Ik vind het ee heule goede oplossing!
Kan die vent van jou in een hutje op de hei gaan zitten en Oeke's partner naar Rome...Iedereen gelukkig en blij!
* Basboussa heeft vakjes conflictstudie gedaan....
Hij stond achter glas... ik denk dat ie onder de noemer godsruwelijk duur vielquote:
Oh, gaat het goed?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:48 schreef Brighteyes het volgende:
k_i_m, beetje laat, niet vanwege de vinger maar vanwege Heller.
jaaaaaaaa schoolreisje!!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:03 schreef Saffier het volgende:
Gaan we een OUD-Parijs/Rome meet doen?????
mooi kussentje hoor!!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
pfoei, kussentje af, best n werk (voor en achterkant
quote:
okquote:oxy ik ga je pm vanavond even beantwoorden, ok?
hij lijkt heel klein maar hij is eigenlijk best groot..en stiekem is t een pokkewerkquote:Op maandag 15 maart 2010 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
mooi kussentje hoor!!![]()
nog iets op het lijstje wat ik zou willen haken..![]()
Ik mag denk ik niet zonder Peace naar Parijs/Rome, hij wil zelf veel te graag.![]()
Ben pas 3 dagen bezig dus of het qua gewicht goed gaat weet ik nog niet, ja, er was na 1 dag al 1 kilo afquote:Op maandag 15 maart 2010 19:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, gaat het goed?. Het gaat niet snel, maar het is dan ook best makkelijk vol te houden
Leukquote:
hahaha ja. had je ook nooit bedacht toen je stuurde: ik heb weer watquote:Op maandag 15 maart 2010 21:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik zal het doorgeven aan de vriendin van wie ik het boek heb gekregen.
Man, ik shake mijn ass eraf (hoopte ik) maar dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:50 schreef k_i_m het volgende:
Misschien moet ik maar gaan lopen naar mijn werk, in plaats van fietsen.
Weet ik nietquote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef Ticootje het volgende:
Hoeveel ben je al kwijt Kim?
Lijkt me best leuk hoor, met jou en Amelie en Kobusje door Parijs slenteren.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:04 schreef huuphuup het volgende:
Oeke ga naar parijs! Loop een rondje op Père Lachaise voor meen langs Camille Claudel ja please <3 <3 en en en ik moet ook altijd even op de trappen van Palais Garnier zitten
gewoon voor het idee. En lekker door Le Marais slenteren oooh. Ik zou zo graag weer willen. Maar mn lief heeft het niet zo op Parijs. Hij houdt eigenlijk niet zo van grote steden in het algemeen dus mja.
Dat gaat vanzelf.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Da's wel belangrijk dan idd Tico!Die jonge meiden kunnen zich dat soort dingen toch al zo extra aantrekken.
Ik zat me vanmiddag zelfs te bedenken dat ik het al prima zou vinden als ik maar een heel klein beetje af zou vallen hiermee als ik maar gewoon stop met die vreselijke eetbuien.![]()
Net mijn spulletje voor morgen klaargemaakt.Ik heb het idee dat mijn porties zo hier en daar nog wat groot zijn, maar vooralsnog zou ik anders echt te veel honger krijgen dus dat pas ik later wel een keer aan.
Oh, ik daar ben ik me nooit bewust van geweest!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:11 schreef cattie het volgende:
Even mijn gal spuwen:
Neefje is nog geen 2,5 weken oud en slaapt nu van 10 tot 4 en daarna tot 7. En, zoals ik al had voorspeld, begint mijn schoonmoeder nu al te zeuren dat hij beter slaapt dan Fee. Grrrr.
(De vader van het ventje overweegt trouwens om af en toe een nacht op de logeerkamer te gaan slapen, want hij trekt het bijna niet meer. Welkom to our world, wij slapen al 14 maanden slechter.)
Had ik in het begin ook hoor, at ik anderhalf bord avondeten, terwijl ik normaal aan 1 bord genoeg had/hebquote:Op maandag 15 maart 2010 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Da's wel belangrijk dan idd Tico!Die jonge meiden kunnen zich dat soort dingen toch al zo extra aantrekken.
Ik zat me vanmiddag zelfs te bedenken dat ik het al prima zou vinden als ik maar een heel klein beetje af zou vallen hiermee als ik maar gewoon stop met die vreselijke eetbuien.![]()
Net mijn spulletje voor morgen klaargemaakt.Ik heb het idee dat mijn porties zo hier en daar nog wat groot zijn, maar vooralsnog zou ik anders echt te veel honger krijgen dus dat pas ik later wel een keer aan.
Trekt ie het nu al niet? Arme manquote:Op maandag 15 maart 2010 22:11 schreef cattie het volgende:
Even mijn gal spuwen:
Neefje is nog geen 2,5 weken oud en slaapt nu van 10 tot 4 en daarna tot 7. En, zoals ik al had voorspeld, begint mijn schoonmoeder nu al te zeuren dat hij beter slaapt dan Fee. Grrrr.
(De vader van het ventje overweegt trouwens om af en toe een nacht op de logeerkamer te gaan slapen, want hij trekt het bijna niet meer. Welkom to our world, wij slapen al 14 maanden slechter.)
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, ik daar ben ik me nooit bewust van geweest!Dat je daar ook een competitie van kan maken.
Wat rot zeg. Alsof het iets is waar je invloed op hebt ofzo. Wat is het dan? een "beter" kind?
Kan me voorstellen dat het rot voelt zoiets.
Maar jullie hebben Fee.dus.
Tandjes, inentingen, boze dromen, verlatingsangst, warm, koud..er komt nog genoegquote:Op maandag 15 maart 2010 22:31 schreef cattie het volgende:
Hahaha, Kim, dat dacht ik ook al.
TF, stiekem hoop ik ook dat neefjelief nog een paar fases doorgaat.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tandjes, inentingen, boze dromen, verlatingsangst, warm, koud..er komt nog genoeg
Ik doelde eig. meer op ontbijt en lunch. Is een hele komkommer als ontbijt niet wat overdreven bijvoorbeeld?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook hoor, at ik anderhalf bord avondeten, terwijl ik normaal aan 1 bord genoeg had/heb.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je moet wel eerst het plastic er af halen he?
Ik heb zelf het idee dat een komkommer bij mij ook niet zou vullen, maar ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 15 maart 2010 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik doelde eig. meer op ontbijt en lunch. Is een hele komkommer als ontbijt niet wat overdreven bijvoorbeeld?
stop! Komkommertijd whooo-hooooo-ooo whoooo-hoooo-oooquote:Op maandag 15 maart 2010 22:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik voel een komkommertijdbankje aankomen. Of iets dergelijks!
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
stop! Komkommertijd whooo-hooooo-ooo whoooo-hoooo-ooo
*doet dansje in hangkruisbroek*
Whaha ik zag het even helemaal voor mequote:Op maandag 15 maart 2010 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
stop! Komkommertijd whooo-hooooo-ooo whoooo-hoooo-ooo
*doet dansje in hangkruisbroek*
Dat zei de HA laatst ook, toen ze d'r hele metaalconstructie zonder problemen naar binnen kon schuivenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:02 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
K_i_m!Je moet ook wel bekkenbodemspieroefeningen doen!
Zie. Daar ga je al.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zei de HA laatst ook, toen ze d'r hele metaalconstructie zonder problemen naar binnen kon schuiven.
op een of andere vage wijze denk ik nu: mangosplitterquote:Op maandag 15 maart 2010 23:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zei de HA laatst ook, toen ze d'r hele metaalconstructie zonder problemen naar binnen kon schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |