Bezuinigingen zijn uiteraard leuk, maar dan moet het wel mogelijk zijn. Veel abo's hebben jaar contracten, of zelfs 2 jarige contracten.
Uiteindelijk hadden we kunnen blijven na contact met de deurwaarder, mits we het complete bedrag in 1 keer hadden op kunnen hoesten. Uitzetting is wel voorkomen, het hele huis is leeg en schoongemaakt, en we leveren nu zelf de sleutels in. Het dossier is bij de deurwaarder op dit moment bevroren, we bellen vrijdag om te bevestigen dat de sleutels zijn ingeleverd. Zo hebben we in ieder geval *wat* extra kosten voorkomen. Dat we konden blijven was leuk, maar doen we dus niet. Ook al was er iemand geweest die wel ons dat geld had kunnen lenen was dat geen oplossing geweest. We zitten waar we nu zitten zo goedkoop, dat we echt beter kunnen werken aan de geld problemen die er zijn. Veel minder maandlasten, zodat mijn schulden door mij zelf afbetaald kunnen worden (het zijn er maar weinig, erg weinig in vergelijking met partner). Partner kan dan wel naar de schuldhulpsanering. Ik had afgelopen maandag al een sollicitatie gesprek dat erg positief was (heb het hier niet gepost, puur omdat ik niet wou dat er linkjes gelegd konden worden door bekenden). Dus al met al gaat het snel, maar snel ook de goeie kant op.