Inderdaad.Ze zijn wss een week weggeweest ofzoquote:Op zondag 14 maart 2010 20:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit van niet. Verstekveroordeling, dommer kun je ze niet krijgen.
Niet per se, toch? De rechter heeft een van de partijen in het gelijk gesteld. Als de woningbouwvereninging / deurwaarder wil kan de TS nu dus uit huis gezet worden.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:25 schreef Spanky78 het volgende:
Als de rechter al uitspraak heeft gedaan dan moet je eruit.
Je hebt gelijk dat de woningbouw dit nu mag doen, dat het niet moet. De kans is natuurlijk wel groot, want waarom zouden ze anders een rechtszaak beginnen. VOlgens mij kan de woningbouw je na een uitspraak van de rechter gewoon op straat zetten, zij zijn niet verantwoordelijk voor jouw toekomst.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:00 schreef lordsnow het volgende:
[..]
Niet per se, toch? De rechter heeft een van de partijen in het gelijk gesteld. Als de woningbouwvereninging / deurwaarder wil kan de TS nu dus uit huis gezet worden.
Maar volgens mij wordt er vanuit de woningbouwvereniging ook eerst contact opgenomen met (de sociale dienst van) de gemeente. Want je kan niet zomaar iemand op straat gooien.
En daar gaat het vaak fout! Je hebt wel te maken met ambtenaren. Als je zelf geen actie onderneemt, word je gewoon op straat gegooid!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:00 schreef lordsnow het volgende:
[..]
Niet per se, toch? De rechter heeft een van de partijen in het gelijk gesteld. Als de woningbouwvereninging / deurwaarder wil kan de TS nu dus uit huis gezet worden.
Maar volgens mij wordt er vanuit de woningbouwvereniging ook eerst contact opgenomen met (de sociale dienst van) de gemeente. Want je kan niet zomaar iemand op straat gooien.
Ze hebben nu een executoriale titel, en kunnen je er ieder moment uitzetten. Geen idee waarom ze dat in dit geval niet zouden doen. TS toont immers geen enkele bereidheid tot tegemoetkomen.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat de woningbouw dit nu mag doen, dat het niet moet. De kans is natuurlijk wel groot, want waarom zouden ze anders een rechtszaak beginnen. VOlgens mij kan de woningbouw je na een uitspraak van de rechter gewoon op straat zetten, zij zijn niet verantwoordelijk voor jouw toekomst.
Dat ook uiteraard, de schuld blijft openstaan, mocht ie dat niet doorhebbenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:54 schreef Cyan het volgende:
Sorry TS, maar ik weet wel zeker dat je binnen nu en een paar dagen op straat staat. En dat je dan nog een vordering voor de achterstallige huur + eventuele rente + eventuele juridsche kosten aan je broek hebt hangen.
Het is 1 van de eerste bezuinigingen, internetabonnement is minimaal 20 p/maand besparingquote:Op zondag 14 maart 2010 22:09 schreef twiFight het volgende:
Stiekem hoop ik dat de PC van de TS inmiddels al voor op de stoep staat.
Tja als je zo gaat rekenen, lijkt het vrij weinig.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is 1 van de eerste bezuinigingen, internetabonnement is minimaal 20 p/maand besparing
Ik snap niet dat je er zo rustig onder kan zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:13 schreef Blokje_A het volgende:
Oke, bedankt voor jullie reacties allereerst
Advies van idd, financieel het op orde krijgen zijn ook nuttig, weten we ook. Ik ga er inderdaad vanuit dat het morgen of dinsdag wel zover is.
Tja, het zal allemaal niet als een verrassing komen... 6 maanden huurachterstand krijg je niet zomaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je er zo rustig onder kan zijn.
Zoals het hierboven staat lijkt het nogal cynisch, maar de kans is inderdaad groot dat het zo zal gaan. Ik heb het 1,5 maand terug gezien bij de buren. Ook een huurachterstand en dus uiteindelijk de woning uitgezet nadat de WBV daar een vonnis bij de rechter voor heeft gehaald.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef ZwaarRegen het volgende:
Ja, ga inderdaad je spullen maar pakken, dat ze nog niet zijn geweest is i.v.m het weekend.
Ik denk dat je grote kans hebt dat ze morgen voor je deur staan.
Veel Succes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |