Haha, TS werkt met de bijlmerboys.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:27 schreef Juicyhil het volgende:
Nee dat is het niet, Zuidoost heeft een aantal wijken. 1 daarvan heet Bijlmermeer en dat is dus de Bijlmer. Overigens zijn ze dat allemaal met de grond gelijk aan het maken, dus daar komt eerdaags weer nieuwbouw. Maar goed, ik woon dus niet in de Bijlmer ja.
Ja, die heb je hier wel genoeg rijdenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:29 schreef Reddiablo het volgende:
TS haalt 7 dagen per week afhaal in de Bijlmer, en wordt heen en weer gebracht door snorders.![]()
woonplaats: Roosendaalquote:Op zondag 14 maart 2010 17:32 schreef timmmmm het volgende:
Je zal het maar in de Bijlmer Amsterdam wonen
eensch, zuid-oost heeft een hoop mooi woningen erbij gekregenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de eengezinswoningen in de Bijlmer (of Zuid-Oost, whatever) er prima uitzien. Alleen dat verpauperde gedeelte is niet om aan te zien
.
Da's wel relax wonen, alleen van het imago kom je nooit meer afquote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
eensch, zuid-oost heeft een hoop mooi woningen erbij gekregen
ik woon in 1 van die woningen
bron?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:39 schreef Jijdaar het volgende:
Ik woon in nederland, je weet wel, een plaatsje in duitsland!
Inderdaad, het heeft een slecht imago. Maar ze zijn gelukkig die flats allemaal aan het slopen.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's wel relax wonen, alleen van het imago kom je nooit meer af. En de problematiek ook amper
.
JH venserpolder is toch vlakbij diemenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zeker waar, goedkope huizen maar prima te doen - best netjes, alleen is het nog echt een pauperbuurtquote:Op zondag 14 maart 2010 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de eengezinswoningen in de Bijlmer (of Zuid-Oost, whatever) bij bijv. Bijlmerdreef er prima uitzien. Alleen dat verpauperde gedeelte is niet om aan te zien
. En Oud-Zuid ftw.
Jupquote:Op zondag 14 maart 2010 17:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
JH venserpolder is toch vlakbij diemen?
thanksquote:Op zondag 14 maart 2010 17:41 schreef MWP het volgende:
[..]
NeeReigersbos is Gaasperdam, net als Gein en Holendrecht trouwens
die goedkope huizen trekken dan ook kutvolk en dus criminaliteit aanquote:Op zondag 14 maart 2010 17:43 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zeker waar, goedkope huizen maar prima te doen - best netjes, alleen is het nog echt een pauperbuurt
Overhandig Google Maps URL.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:41 schreef Misan het volgende:
Er is wel een Nederland in Overijssel, en twee in de Verenigde Staten
Niet als het koophuizen zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 17:43 schreef Misan het volgende:
[..]
die goedkope huizen trekken dan ook kutvolk en dus criminaliteit aan
Ja, die ongein met junks en zware criminaliteit is redelijk ingeperkt, maar o.a. de Hopi Boys zijn nog redelijk actiefquote:Op zondag 14 maart 2010 17:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Inderdaad, het heeft een slecht imago. Maar ze zijn gelukkig die flats allemaal aan het slopen.
En wat betreft die problematiek, ook dat valt tegenwoordig wel mee.
Als er wat is treed de politie veel harder op als in de rest van Nederland.
Misschien is er bij Kraaiennest of bij die flats nog wat rottigheid, maar voor de rest valt wel mee tegenwoordig.
ja, wel dus. Met een kansloos kutsalaris en een vast contract kun je daar met gemak een huis kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=&sll=52.755412,5.966949&sspn=0.029298,0.077162&ie=UTF8&ll=52.754217,5.965147&spn=0,359.922838&z=14&layer=c&cbll=52.754103,5.964994&panoid=C_VWBHqjSU0zEhjXqXGoIQ&cbp=12,73.45,,0,19.52quote:
de dagen zijn kort hierquote:
waar woon je dan, gein/holendrecht/gaasperplas zijn allemaal ook kutquote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
dit ja en de bijlmer is ook niet zo erg meer, er zijn in elke stad wel wijken waar het erger en gevaarlijker is als in de bijlmer tegenwoordig.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:27 schreef Juicyhil het volgende:
Nee dat is het niet, Zuidoost heeft een aantal wijken. 1 daarvan heet Bijlmermeer en dat is dus de Bijlmer. Overigens zijn ze dat allemaal met de grond gelijk aan het maken, dus daar komt eerdaags weer nieuwbouw. Maar goed, ik woon dus niet in de Bijlmer ja.
Ik leef nog, dus zo erg is het niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:03 schreef zquing het volgende:
Ow wacht, venserpolder is nog kutter dan de bijlmer
Je overleeft 't vast wel, als je je niet te blank gedraagtquote:Op zondag 14 maart 2010 18:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik leef nog, dus zo erg is het niet.
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:03 schreef zquing het volgende:
[..]
waar woon je dan, gein/holendrecht/gaasperplas zijn allemaal ook kut
Ik heb Amsterdamse Poort, de bioscoop, Arena, HMH en straks de Ziggo Dome en een hoop cafe`s hier. Ik hoef niet naar de stad hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:11 schreef zquing het volgende:
[..]
Je overleeft 't vast wel, als je je niet te blank gedraagtMaar er is geen ene flikker te doen en het is ver van de stad
Ik moest lachen. Almere is alleen erger dan de Bijlmer, dat staat een beetje gelijk aan... Een vuilnisbelt.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:34 schreef Misan het volgende:
Amsterdam Zuid-Oost en Almere staan allebei gelijk aan de Bijlmer
oud zuid ftf... overrated als weinig anders.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de eengezinswoningen in de Bijlmer (of Zuid-Oost, whatever) bij bijv. Bijlmerdreef er prima uitzien. Alleen dat verpauperde gedeelte is niet om aan te zien
. En Oud-Zuid ftw.
bron wikiquote:Overigens wordt de naam Bijlmer(meer) als pars pro toto gebruikt voor heel stadsdeel Zuidoost.
pars pro toto
Pars pro toto (ook: synecdoche) is een stijlfiguur waarbij de auteur een gedeelte van een object noemt wanneer hij het hele object bedoelt. Hij gebruikt dus een deel (pars) terwijl hij het geheel (toto, ablatief van totum = geheel) bedoelt: deel voor geheel (pars pro toto).
Ik werk in de Bijlmer . . . oh nee Zuidoostquote:Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, die ongein met junks en zware criminaliteit is redelijk ingeperkt, maar o.a. de Hopi Boys zijn nog redelijk actief. Ook is geloof ik prostitutie nogsteeds aan de orde. Maar vergeleken met 10-20 jaar geleden is de Bijlmer er behoorlijk op vooruit gegaan, dat zeker
.
Bedankt!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:51 schreef Misan het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=&sll=52.755412,5.966949&sspn=0.029298,0.077162&ie=UTF8&ll=52.754217,5.965147&spn=0,359.922838&z=14&layer=c&cbll=52.754103,5.964994&panoid=C_VWBHqjSU0zEhjXqXGoIQ&cbp=12,73.45,,0,19.52
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=nederland,+colorado&sll=52.754113,5.964975&sspn=0.029506,0.077162&ie=UTF8&hq=&hnear=Nederland,+Boulder,+Colorado,+Verenigde+Staten&ll=39.961432,-105.51085&spn=0.018552,0.038581&z=15
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=nederland,+texas&sll=39.961432,-105.51085&sspn=0.018552,0.038581&ie=UTF8&hq=&hnear=Nederland,+Jefferson,+Texas,+Verenigde+Staten&z=13
Omdat je wil weten wat voor werk hij doet?quote:
nee al dat tuig heeft een oprotpremie ontvangen als ze naar almere gingenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik werk in de Bijlmer . . . oh nee Zuidoosten het is inderdaad een stuk beter dan pak em beet 9 jaar geleden toen ik hier begon. In die tijd werd er aangeraden als je na 8 uur met je laptoptassie naar het station moest om te vragen of de beveiliging met je meeliep. Maar ook nu zijn er nog wel wat incidenten hoor. Een paar weken geleden waren er nog drie gewapende overvallen in een zeer kort tijdsbestek. Ook toen werd er aangeraden om niet met je laptoptassie na tienen over straat te lopen. Maar over het algemeen is er niet veel meer aan de hand.
Als je bijvoorbeeld bij ING werkt moet je ook naar Bijlmer/Arena gaan, NIET naar strandvliet. Want bij strandvliet kan je ze niet in de gaten houden met al die portiekjes en auto's.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik werk in de Bijlmer . . . oh nee Zuidoosten het is inderdaad een stuk beter dan pak em beet 9 jaar geleden toen ik hier begon. In die tijd werd er aangeraden als je na 8 uur met je laptoptassie naar het station moest om te vragen of de beveiliging met je meeliep. Maar ook nu zijn er nog wel wat incidenten hoor. Een paar weken geleden waren er nog drie gewapende overvallen in een zeer kort tijdsbestek. Ook toen werd er aangeraden om niet met je laptoptassie na tienen over straat te lopen. Maar over het algemeen is er niet veel meer aan de hand.
Hoezo dat nou weerquote:Op zondag 14 maart 2010 19:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
oud zuid ftf... overrated als weinig anders.
oud zuid is de bomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
omdat je nieuwsgierig wasquote:
Exact zoals ik het zeg. Oud Zuid is overrated. Een van de meest niet-Amsterdamse buurten ook, dus het is niet zo verwonderlijk dat iedereen (al die importsukkeltjes) er mee wegloopt.quote:
Nou, Vondelpark? Albert Cuypmarkt? Rijks/Stedelijk/Van Gogh Museum & Concertgebouw? Wat doen al die mensen daar danquote:Op maandag 15 maart 2010 17:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Exact zoals ik het zeg. Oud Zuid is overrated. Een van de meest niet-Amsterdamse buurten ook, dus het is niet zo verwonderlijk dat iedereen (al die importsukkeltjes) er mee wegloopt.
Niet dat er iets mis mee is hoor, maar het is ook niet bepaald bijzonder, authentiek of anderszins opvallend.
Het is Amsterdams' weak-excuse-for-a-rijkeluisbuurtje.
Vondelpark strekt zich uit over meerdere stadsdelenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou, Vondelpark? Albert Cuypmarkt? Rijks/Stedelijk/Van Gogh Museum & Concertgebouw? Wat doen al die mensen daar dan.
Ik wou het net zeggen.quote:
Mooiste stuk zit in Oud-Zuidquote:Op maandag 15 maart 2010 17:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Vondelpark strekt zich uit over meerdere stadsdelen
Maareh, nog mooie koffieconcerten in de planning?
Nee, zou ik ook zeggenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En van koffieconcerten had ik tot voor kort nog nooit van gehoord.
ik dacht in 2009 28 schietincidenten.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Vroeger vaak mijn auto in Strandvliet geparkeerd (was tot ongeveer twee jaar geleden vrij parkeren). Nooit wat gebeurt daar. Ook weleens vanaf station Strandvliet naar het werk gelopen. Ook nooit wat meegemaakt en ook nog nooit collega's ergens over gehoord. Strandvliet is volgens mij ook niet zo een "beruchte" wijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld bij ING werkt moet je ook naar Bijlmer/Arena gaan, NIET naar strandvliet. Want bij strandvliet kan je ze niet in de gaten houden met al die portiekjes en auto's.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik dacht in 2009 28 schietincidenten.
Ik kreeg een bewonersbrief van het stadsdeel, dat ik niet bang hoef te zijn omdat die types met een doel schieten en niet zo lukraak.
jij woont toch bij standvliet daarzo? of heb ik het nou fout?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik dacht in 2009 28 schietincidenten.
Ik kreeg een bewonersbrief van het stadsdeel, dat ik niet bang hoef te zijn omdat die types met een doel schieten en niet zo lukraak.
Ja, dat is inderdaad zo.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:27 schreef Juicyhil het volgende:
wat heb je tegen de bijlmer?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:27 schreef Juicyhil het volgende:
Whatever. Daar waar mijn huis woont.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heet Museumkwartier, nitwit.
lol.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:41 schreef Misan het volgende:
[..]
bron?
Er is wel een Nederland in Overijssel, en twee in de Verenigde Staten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |