quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foute onderbroekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de slippers ben ik vergeten op de foto te zetten en het niet-foute ondergoed gá ik niet op de foto zetten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ja, de geur van vers gebakken spekkoek,quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
De zomerhoed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foute onderbroekenhowdy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de slippers ben ik vergeten op de foto te zetten en het niet-foute ondergoed gá ik niet op de foto zetten
🐙
Thanks!quote:
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op zondag 14 maart 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Greys ik durf het bijna niet te vragen, maar what's cooking? Ga je iets lekkers bestellen?
Ik vind het wel meevallen, boxers zijn toch altijd best seksehquote:Op zondag 14 maart 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
En zie je nou wel dat het écht fout ondergoed is
Dat doe je alleen aan als er verder toch niemand thuis is
Wat is er na 7 voor leuks? [/nieuwsgierig]quote:Op zondag 14 maart 2010 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
Ow Zwabber normaal eten we ook niet zo extreem vroeg hoor![]()
Maar nu willen we alletwee badderen en beide voor 7-enen.
Dus het bad staat nu aan
Ik vind het nooit zo sekseh als er niets bijpassends boven zitquote:Op zondag 14 maart 2010 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, boxers zijn toch altijd best sekseh![]()
En die kleuren, ik verwachtte echt printjes zoals poppetjes, bloemetjes
En ach mannen zien de helft toch niet, of is Heer G een scherpe?
Nou, doe je d'r dan een heel andere bh bij aan ofzo?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat soort draag ik ook het liefst Greys![]()
Ben ik dan niet seksah?
Ja gelijk heb je wel, maar het zijn iig geen omabroeken of vleeskleurig-ondergoedquote:Op zondag 14 maart 2010 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo sekseh als er niets bijpassends boven zit
Of een boxrtje met gekke printjes en een bh in 1 bijpassende kleur of een gekke print bh met een boxer in 1 kleur is toch niet gek?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, doe je d'r dan een heel andere bh bij aan ofzo?
Want dat staat toch best gek?Geeft niet hoor, zijn we lekker samen a-sekseh
Voetbal voor de Mrquote:Op zondag 14 maart 2010 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er na 7 voor leuks? [/nieuwsgierig]
Oh, I would love toquote:Op zondag 14 maart 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb veel te veel lekkers in huis![]()
Kom maar hier vanavond hoor GB!![]()
Ahquote:Op zondag 14 maart 2010 17:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voetbal voor de Mrik ga lekker bankhangen en wat rommel op marktplaats gooien.
Ja dat wordt huren want no way dat ik de bediening in mijn handen krijg.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah
Ik zag dat "the devil wears Prada" vanavond komt, volgens mij vond ik die wel grappig, maar ik moet nog teveel doen...
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat wordt huren want no way dat ik de bediening in mijn handen krijg.
Oh dan ga ik die ook kijken vanavondquote:Op zondag 14 maart 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah
Ik zag dat "the devil wears Prada" vanavond komt, volgens mij vond ik die wel grappig, maar ik moet nog teveel doen...
Ik match echt haast nooitquote:Op zondag 14 maart 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, doe je d'r dan een heel andere bh bij aan ofzo?
Want dat staat toch best gek?Geeft niet hoor, zijn we lekker samen a-sekseh
Heb je ze de deur weer uitgewerkt?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Daaaaaag
geile slipjes Greys![]()
![]()
En ik maar klikken op dat linkje naar je blote tieten, maar mooi geen tieten
Ik dacht al wel dat je dat zou vindenquote:
Welk linkje?quote:En ik maar klikken op dat linkje naar je blote tieten, maar mooi geen tieten
wat, ben je je foto's van gisteravond nu alweer kwijt?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Daaaaaag
geile slipjes Greys![]()
![]()
En ik maar klikken op dat linkje naar je blote tieten, maar mooi geen tieten
sig van Qquote:Op zondag 14 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat je dat zou vinden![]()
[..]
Welk linkje?
Zie Qwea d'r sigquote:Op zondag 14 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat je dat zou vinden![]()
[..]
Welk linkje?
Je verdedigt je bij voorbaat al...dat zegt vaak genoegquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je verdedigt je bij voorbaat al...dat zegt vaak genoeg
Ah, gevonden! Ik vind ze wel schattigquote:
I would do you anyway. Staat ook nog Iquote:Op zondag 14 maart 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
Ik wilde ze eigenlijk aandoen naar de rukhuttenmeet!
Oh nou, dat moeten we even testen dan die grote mond.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou, dat moeten we even testen dan die grote mond.
Trek ik dan alleen zo'n hysterisch broekie aan, kijken of jij de andere kant op rent
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
I would do you anyway. Staat ook nog Igirls op één van de boxertjes, dus dat komt goed uit
Ah joh, dat boxers denk ik wel wegquote:Op zondag 14 maart 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar er staat Igirl boxers, volgens mij
* Ynske wappert meequote:
ben ook barveel geweest zeg...quote:
Dat ligt er een beetje aan hoe Ll reageert op de test, of het wel of niet vunzig wordt waar je vanuit de jacuzzi naar gaat zitten kijken.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk wel vanuit de jacuzziniet op de vunzige manier
![]()
Ja, nou, dat zien we dan wel weerquote:Op zondag 14 maart 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe Ll reageert op de test, of het wel of niet vunzig wordt waar je vanuit de jacuzzi naar gaat zitten kijken.
Weet je dat zeker?quote:
Ja, dat weet ie zeker.quote:
Pas maar op, dadelijk wil hij een foto van jou in je slipje zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat weet ie zeker.
Want ik wil een foto zien van Dirk die onder de zelfgemaakte pasta zit!
Dat staat nogal in geen verhouding zegquote:Op zondag 14 maart 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk wil hij een foto van jou in je slipje zien.
Ik heb idee dat ik heel veel mis wat ik allemaal had willen volgen, maar helaas kan dat ff niet, pasta di Dirkiequote:
Ik denk dat de pasta meer inhoud heeft dan 95% van dit geklets.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb idee dat ik heel veel mis wat ik allemaal had willen volgen, maar helaas kan dat ff niet, pasta di Dirkie
Ik zeg doenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk wil hij een foto van jou in je slipje zien.
Ik doe met je mee!quote:
Ik heb nog een anderequote:Op zondag 14 maart 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond een foto met een lepel op mijn neus gewaagd genoeg.
Die zou je weggooien, die is echt afgrijselijkquote:Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere![]()
![]()
Die van de toch-niet-zelfontspanner
Die ZOU ik inderdaad weggooien. Maar ben ik vergetenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zou je weggooien, die is echt afgrijselijk
WHY?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ZOU ik inderdaad weggooien. Maar ben ik vergeten
Gister was ik er in levende lijve en nu ga je miepen om foto's?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
Joh, anders post je zelf toch even een foto. Met een leuk slipje aan ofzo
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
Joh, anders post je zelf toch even een foto. Met een leuk slipje aan ofzo
*steekt middelvinger op*quote:Op zondag 14 maart 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister was ik er in levende lijve en nu ga je miepen om foto's?
Dan had je maar beter op moeten letten
Zullen we anders even ruzie maken? Het is alweer even geleden
PMs openbaar makenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*steekt middelvinger op*
Fuck you Len, echt![]()
![]()
![]()
![]()
Zit Greys nou in de posts van Ll te etterenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*steekt middelvinger op*
Fuck you Len, echt![]()
![]()
![]()
![]()
Zie Greys haar reactie. Ik had iets van die strekking in m'n inbox ooitquote:Op zondag 14 maart 2010 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit Greys nou in de posts van Ll te etteren
Nee. Ll en ik hebben vrij vaak ehhh... onenigheid.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit Greys nou in de posts van Ll te etteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |