quote:Op zondag 14 maart 2010 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij wel, wij gaan naar disneyland...
Volgende week dinsdagquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij wel, wij gaan naar disneyland...
Hoe lang gaan jullie?quote:
3 dagenquote:
You wishquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en wij gaan allemaal lekker mee!![]()
in de koffer
Daar passen we allemaal wel inquote:
quote:
Dit wordt de 4e keer Disney voor mij, ik ben fan!quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk![]()
Er zijn nu steeds van die reclames van EuroDisney op de tievie...lijkt me ook best een keertje leuk
dat was echt een snoesjequote:Op zondag 14 maart 2010 16:31 schreef MissBliss het volgende:
Wat een leuke foto's Yns!
Dat olifantje!
Da's keivroegquote:Op zondag 14 maart 2010 16:24 schreef MissBliss het volgende:
Den zwarte bolide.
En dan gaan we keivroeg rijden (half 5 's ochtends ofzo) om maximaal rendement uit de eerste dag te halen
Ja, dat verwacht ik welquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 16:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's keivroeg![]()
En dan 's avonds als een blok in slaap vallen
quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 16:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was echt een snoesje
en maar tussen de voorpoten van mams de wereld verkennen
Neequote:Op zondag 14 maart 2010 @ 16:44 schreef Ynske het volgende:
dank je dames
heel veel plezier MB
gaat de camera mee?
dat snap ik wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Nou ja, ik neem mn compact wel mee hoor, maar de grote echt niet. Geen zin om mee te zeulen en ik ben dan toch bang dat ie kapot gaat in een achtbaan ofzo.
Ik wil wel proberen een achtbaanfilmpje te maken
Re moet vroeg naar bed en jij kan in de auto verder slapenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik wel
Want dan moeten we dus maandag vroeg naar bed en ik kán dat niet
Maar het wordt vast tof
[..]
Oh, je moet gewoon een keer gaan dan! Het is zoooo leuk!quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 16:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat snap ik wel.
nouja ben gewoon benieuwd hoe het daar is, ben dr nog nooit geweest
Haha, ja dat is ook wel zoquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 16:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Re moet vroeg naar bed en jij kan in de auto verder slapen
Ik vind over de kop enzo ook enig, maar niet in het donker.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, je moet gewoon een keer gaan dan! Het is zoooo leuk!
Ik hou ook echt heel veel van achtbanen en daar hebben ze heel veel toffe achtbanen
Maar ook als je niet van achtbanen of snelle attracties houdt is er genoeg (bijna teveel) om te doen en zien daar. En alles is zo mooi aangekleed enzo
achtbanen zijn gaaf!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, je moet gewoon een keer gaan dan! Het is zoooo leuk!
Ik hou ook echt heel veel van achtbanen en daar hebben ze heel veel toffe achtbanen
Maar ook als je niet van achtbanen of snelle attracties houdt is er genoeg (bijna teveel) om te doen en zien daar. En alles is zo mooi aangekleed enzo
Space Mountain gaat niet over de kop volgens mijquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 16:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind over de kop enzo ook enig, maar niet in het donker.
Dus Space Mountain zul je me niet snel in zien.
En iets wat steeds in de rondte gaat...dan kots ik volgens mij iedereen eronder![]()
Maar de aankleding ziet er idd wel prachtig uit
binnenachtbanen ala vogelrok zijn gaafquote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Space Mountain gaat niet over de kop volgens mijIk vind die binnenachtbanen echt te gek!
Snelle rondjes is ook niks voor mij, maar dat heb je er ook niet veel van in Disney. Dat heb je wel weer veel in Walibi, van die kermisattracties zijn dat eigenlijk, bij mij ook kotsgevaar
Oh, das wel minderquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 16:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
achtbanen zijn gaaf!
maar van de zomer naar de Efteling geweest, en geconcludeerd dat t echt niet meer tof is met mijn nek
eerst maar eens een compact scoren danwil t wel vast kunnen leggen
Conclusie: je moet naar Disneyquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
binnenachtbanen ala vogelrok zijn gaaf
in sixflags vind ik niet zoveel aan, als je de achtbanen schrapt
Irritant he?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, das wel minder
Dan zou ik een Space Mountain bijv. niet aanraden, je hoofd vliegt alle kanten op
Toen ik er 3 jaar geleden was had ik echt de Hoofdpijn der Hoofdpijnen, zo erg dat ik om 4 uur 's middags al dacht: aaaah, we moeten nog 5 uur!En dan toch nog in Space Mountain gaan he
Echt geen goed plan.
Paracetamol komt hoog op mn lijstje voor deze keerquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Irritant he?![]()
Zo waren wij vorig jaar naar de Winterefteling, het vroor nogal en het waaide ouwehoerenkonten.
En dan in de attracties.
Ik heb echt nog nooit zo'n hoofdpijn gehad als toen
Idd preventief al innemen, niet wachten tot je koppijn hebt, want dan werkt het lang zo goed nietquote:Op zondag 14 maart 2010 17:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Paracetamol komt hoog op mn lijstje voor deze keer
Ik zou zo in mn eentje naar Disney gaan. Je verveelt je echt geen moment.quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 17:01 schreef Ynske het volgende:
de bob in de efteling durf ik niet eens in
is t eigenlijk ook wel leuk om alleen naar toe te gaan?
kijk zoals vandaag boeit me dat echt niet in mn eentje
Meeste attracties moet je ook samen in...en ff samen wat eten is wel gezelliger.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou zo in mn eentje naar Disney gaan. Je verveelt je echt geen moment.
Alleen misschien voor de "Zo, dat was gaaf he?!!!![]()
![]()
"-momenten is het jammer als je niet kan hyperen tegen iemand denk ik.
wacht, je houdt van binnenachtbanen, maar je durft de bob niet in?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:01 schreef Ynske het volgende:
de bob in de efteling durf ik niet eens in
is t eigenlijk ook wel leuk om alleen naar toe te gaan?
kijk zoals vandaag boeit me dat echt niet in mn eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |