daar staat hij hier klaar voor hoor! het is aan jou..quote:Op zondag 28 maart 2010 00:33 schreef Guynio het volgende:
6 kratjes hertog jan kunnen makkelijk geregeld worden.
genoteerd, alleen te laag... liever fles bier, hertog jan, heineken of dommelsch! maarja als niemand anders hem wilt is hij maandagavond voor jouquote:
1 fles Hertog Jan, of een ander merk, wat je wil.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:10 schreef Marvelous het volgende:
hoogste bod tot nu toe, 1 blik euroshopper
Kijk dat begint er al op te lijken, alleen de amstel..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef ruthger-92 het volgende:
maak geld voor een kratje amstel + statiegeld + verzendkosten over , deal??
mijn voorkeur gaat uit naar een afhaler, aangezien ik te lui ben om iets in te pakken!quote:
Hertog Jan, wat jij wilt. Kan hem bij je thuis komen ophalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:44 schreef Marvelous het volgende:
[..]
mijn voorkeur gaat uit naar een afhaler, aangezien ik te lui ben om iets in te pakken!
dus de jupiler loopt voor, maar waarom geen hertog jan? heineken, dommelsch zoals eerder vermeld? geld is ook goed... woon naast de gall&gall
nabij kijkduin!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:16 schreef pavman het volgende:
2 kratjes Brand + afhalen/brengen (waar ergens in Den Haag)?
ja, van jou! pm me maar wanneer je hem kan halen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |