Tevens opmaat voor de rest van het seizoen, zou je zeggen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat een ongehoord doodsaaie race is dit geworden.
Ik vrees het ook. De middenstinten zijn nog saaier dan curling.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tevens opmaat voor de rest van het seizoen, zou je zeggen.
Bahrein is ook gewoon een super saai circuit...quote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tevens opmaat voor de rest van het seizoen, zou je zeggen.
Ja daar ligt het aanquote:Op zondag 14 maart 2010 14:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bahrein is ook gewoon een super saai circuit...
Jup, heel saai idd. Totaal geen uitstraling, imho. Daarnaast heeft niemand zin in een DNF bij de eerste race van het seizoen. Maar ik had echt meer verwacht van deze race.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hoezo? Er is alle ruimte.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:33 schreef Captain_Slow het volgende:
al die tilke-rommel is kutquote:Op zondag 14 maart 2010 14:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ga koken mens.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:![]()
Poe hee..er kijkt iemand naar een auto...
En nog weer schnellerquote:Op zondag 14 maart 2010 14:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die heeft Alonso inmiddels weer verbeterd
Briljante reply.quote:
Gelukkig over twee weken Australië.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bandjes?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom rijden ze nog steeds boven de 2 minuten? Die bakken moeten bijna leeg zijn!
Als dat zo veel scheelt zou het toch lonend zijn om een extra pitstop te maken?quote:
Dat ontspruit spontaan aan mijn spitsvondig brein.quote:
Gelukkig Alguersuari niet, had me flink punten gekost in de manager...quote:Op zondag 14 maart 2010 14:41 schreef Atreidez het volgende:
Bah, een Toro Rosso, en dan gewoon 2 rondjes van t einde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |