abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 maart 2000 @ 16:20:00 #1
862 Arcee
Look closer
pi_28437
Ik heb een ontzettende hekel aan onze nationale sport voetbal. Niet aan een WK of EK (dan zit ik geheid te kijken), want dan GAAT het ook echt ergens om. Maar wie zit er nou op NEC - Cambuur te wachten? Ja, de mensen die daar in de buurt wonen, maar verder toch niemand? Echter, het wordt ons in medialand wèl door de strot gedrukt. Elke avond bij Studio Sport wordt er weer lekker belangrijk gedaan over al die kutwedstrijden. Wat er ook gebeurt, altijd wordt er begonnen met voetbal. En vooral met Ajax natuurlijk, wat als wie of wat van Ajax waar ter wereld dan ook een scheet laat dan wordt-ie breed uitgemeten in de media. "Ajax heeft vandaag de training weer hervat, bla bla bla die bla" nou èn!? En, heel irritant, wordt er op TV ook nog 's uren nageluld door Egbers, Van Gelder en Kraay. Dat gaat toch NERGENS over? En zie je het gezicht van Egbers en Van Gelder verglijden als ze een andere sport aan moeten kondigen? Met zo'n sjagrijnige bek zeggen ze dan: "in Calgary heeft Gianni Romme een geweldig prestatie..." Dat interesseert ze dus echt geen ene reet, hè? "En nu gaan we verder met VOETBAL!" En ze stralen weer van oor tot oor.

Wordt er ergens gevoetbald, krijg je weer dat gelul over of er wel voldoende politie aanwezig is. En of het een risicowedstrijd is. Een RISICOWEDSTRIJD! Omdat er van die domme lullen zijn die dan lekker de boel in elkaar gaan slaan tijdens zo'n partijtje balletje trappen. Gadverdamme! Zielepoten. Wordt Feyenoord landskampioen slaan ze godverdomme de hele stad in elkaar. En de politie moet zich vervolgens verantwoorden voor verrichte daden. Ze krijgen een stoeptegel naar hun hoofd geslingerd en krijgen ook nog de schuld?? Kutzooi.

Hoe dan ook, ik vind het HELEMAAL niks dat hele voetbal.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 9 maart 2000 @ 16:26:00 #2
1542 Ludo
Still YF&S
pi_28438
quote:
op 03-09-2000 om 04:20 PM schreef Arcee het volgende:

Hoe dan ook, ik vind het HELEMAAL niks dat hele voetbal.

...en daarom is Sjoerd ook van de voetbal.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  donderdag 9 maart 2000 @ 17:20:00 #3
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_28439
Helemaal mee eens!
het [WE]K is nog wel leuk, dan hoop je toch dat 'we' winnen, maar als die klote clubjes, wat interesseert mij dat nou.
nog irritanter is als ze een ander (goed) programma gaan schrappen omdat ajax toevallig toch door de voorrondes is gekomen, sjesus!
heb je je de hele dag zitten verheugen op een goede film: "...deze film komt te vervallen ivm voetbal... " laat ze eens oprotten met al dat gedoe, als je die klote clubjes wil zien spelen, GA ER DAN HEEN , ga daar dan lekker in de kou op de tribune staan, kijken hoe leuk je 't dan nog vind!
sorry, maar 't komt mij ook al jaren de strot uit!.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_28440
Here, here!

Zo hoor ik het graag! Dat voetbal word je mee doodgegooid, het zit me tot HIER (bedenk zelf maar waar ik wild sta te zwaaien ).
Het is ook altijd zo dat ze net DIE programma's afbreken/geheel laten vervallen die ik wil zien he... Ik kijk bijna nooit tv, maar ALS ik dan eens een filmpje zien wil, 10 tegen 1 dat voetbal opeens belangrijker is! Ok, EK/WK kan ik dan nog volgen maar de oh zo belangrijke, misschien gaan ze nu wel door naar de oefen-tap-vedstrijd-voor-semi-belangrijke-clubs-in-het-boerenland bal trap zooitje zeker niet!
Het hele voetbal gedoe irriteerd me na al zo lang ik leef! Het is nu zo erg dat ik express geen voetbal zal kijken, ook niet EK of WK, ik stel alles in het werk om geen bal op een grasmat aan te zien. Ooit vond ik de wedstrijden die tenminste ergens om gingen nog wel goed, maar het hele cultuurtje, het CONSTANT onderbreken en cancelen van programma's, al dat geschreeuw als ik als 'heiden' iets anders wil zien... nee, ik kan geen bal meer zien!
Hulde aan de eerst persoon die dit startte en alle mensen die het steunen!!!

Redactie Frontpage donderdag 9 maart 2000 @ 20:34:00 #5
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_28441
quote:
op 03-09-2000 om 06:48 PM schreef EvilPlatypus het volgende:
Here, here!

Zo hoor ik het graag! Die voetbal word je mee doodgegooid. Is die bal zo zwaar dan ???

quote:
nee, ik kan geen bal meer zien!
Ook geen lekkere gehaktbal ? Die gaat er bij mij altijd wel in

Dit stukje is opgedragen aan alle hooligans..

Gegroet,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 9 maart 2000 @ 21:13:00 #6
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_28442
quote:
op 03-09-2000 om 05:20 PM schreef Aaargh! het volgende:
Helemaal mee eens!
het [WE]K is nog wel leuk, dan hoop je toch dat 'we' winnen, maar als die klote clubjes, wat interesseert mij dat nou.

Kijk, dit vind ik nou dus weer zo typisch!!!
Als we allemaal als compleet gestoorde oranje randdebielen kunnen gaan rondhollen dan is voetbal in ene wèl leuk. Ik snap dat niet...het gaat toch om de sport?? Ook al gaat het niet altijd op het hoogste nivo.
En natuurlijk, je kan te ver gaan met 60 uur voetbal per week op de tv en van Cambuur-FC Zwolle ga ik ook niet uit m'n plaat, maar we hebben gemiddeld 25 zenders op onze tv en er is vast wel wat anders te vinden.

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  donderdag 9 maart 2000 @ 21:46:00 #7
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_28443
quote:
op 03-09-2000 om 09:13 PM schreef Elegantly Wasted het volgende:
{KNIP} .... van Cambuur-FC Zwolle ga ik ook niet uit m'n plaat, maar we hebben gemiddeld 25 zenders op onze tv en er is vast wel wat anders te vinden.

wat ik zo irritant vind is dat ze programma's gaan cancellen/onderbreken omdat er voetbal op is, als je het wil uitzenden, DOE DAT DAN NIET MIDDEN IN EEN ANDER, WEL INTERESSANT, PROGRAMMA
zo, moest ik ff kwijt

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  vrijdag 10 maart 2000 @ 10:22:00 #8
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28444
Enige nuancering: niet het voetbal zuigt, maar de "overexposure" op TV. Ik kijk graag een wedstrijd, maar je wordt tegenwoordig overvoerd. Ga de afgelopen week maar na:
Maandag: wedstrijd uit de Toto-divisie
Dinsdag: Champions League (inclusief nummers 2 en 3 )
Woensdag: Champions League
Donderdag: UEFA-cup
Vrijdag, zaterdag,zondag: KPN Telecompetitie.
Elke dag voetbal, en eerlijk gezegd ben ik het (zelfs of is het juist) als liefhebber zat. Duiken we even met vroegoude Mark in de historie, dan zien we het volgende schema:
Zondag: Eredivisie
Woensdag: Europa-cup
Daar wilde ik nog wel eens voor thuis blijven, maar tegenwoordig? Geld maakt meer kapot dan je lief is......
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 10 maart 2000 @ 14:32:00 #9
2506 Trevor
louder louder marching powder
pi_28445
Voor mij kan er nooit genoeg of teveel voetbal op tv zijn.
Idee: het wordt wat lastig wat betreft de rechten bij verschillende omroepen, maar een apart voetbalkanaal zie ik wel zitten, ook handig voor mensen die niet met deze goddelijke sport geconfronteerd willen worden.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 maart 2000 @ 14:40:00 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_28446
precies,

langleve klaplopen en koekhappen.

da's pas spektakel!

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_28447
Voetbal suxx inderdaad ass. En inderdaad helemaal als ze coole programma's als Buffy of South park gaan onderbreken. Ik heb het idee dat er per generatie steeds minder mensen van voetbal houden en dat bevalt me wel. Dat oranje gefuck suxx nog meer ass want dan kan je nog geen eens ontsnappen naar het café waar het ook gedraaid wordt je opeens allemaal mensen ziet die er normaal nooit komen en als dronken randdebielen aan je gaan vragen voor welke club je bent en of er nog wat te neuken valt.

Ben altijd weer blij als we eruit liggen met het W of E.K. en het enige voordeel is dat muziekzenders als the box op dat moment helemaal voor jezelf zijn en het rond een wedstrijd niet druk is bij de frietboer.

Voetbal suxx ontzettende ass en ik zal blij zijn als het internationaal uitgeboerd wordt.

Ik heb gezegd.

Grtz,

Meerhoerman.
P.S. Ander interessant en irritant feit, waarom gaan voetbal sukkels er altijd van uit dat iedereen ervan houdt? Om er vervolgens eindeloos over te zeiken zelfs nadat je melding hebt gemaakt over je voetbal haat?

zaterdag 11 maart 2000 @ 12:42:00 #12
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_28448
quote:
op 03-10-2000 om 02:32 PM schreef Trevor het volgende: ...Idee: het wordt wat lastig wat betreft de rechten bij verschillende omroepen, maar een apart voetbalkanaal zie ik wel zitten...

Was dat niet de oorspronkelijke bedoeling van dat gigantisch geflopte Sport7 (was dat de naam??)

En ik ben het er inderdaad wel mee eens dat er teveel voetbal op tv is, maar blijkbaar is daar toch de meeste vraag naar. En dat is vooral voor de commerciële zenders dus ook dé reden om reguliere programma's te laten vervallen voor voetbal (dat laatste brengt blijkbaar meer reclamegeld op).

------------------
Dream as if you'll live forever.
Live as if you'll die today.

[Dit bericht is gewijzigd door Sweetheart (Datum 11 Maart 2000).]

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_28449
quote:
op 03-11-2000 om 12:42 PM schreef Sweetheart het volgende:
[QUOTE]op 03-10-2000 om 02:32 PM schreef Trevor het volgende: ...Idee: het wordt wat lastig wat betreft de rechten bij verschillende omroepen, maar een apart voetbalkanaal zie ik wel zitten...

Was dat niet de oorspronkelijke bedoeling van dat gigantisch geflopte Sport7 (was dat de naam??)

En ik ben het er inderdaad wel mee eens dat er teveel voetbal op tv is, maar blijkbaar is daar toch de meeste vraag naar. En dat is vooral voor de commerciële zenders dus ook dé reden om reguliere programma's te laten vervallen voor voetbal (dat laatste brengt blijkbaar meer reclamegeld op).
[/quote]

Sport 7 vroeg veel teveel geld voor sport (2 gulden per maand extra) voor de gemiddelde 'sportgek' (doe mij alle coole series voor 2 gulden per maand en ik zit erbovenop, doe maar!!!!) En dat was het de boerende, zuipende en luie sportfanaat niet waard. Persoonlijk vond ik het hele Ned. 3 idee (en daar ALLE sport op voor de gemiddelde Mr. Cheapo) ik bedoel da's simpel, gewoon Ned. 3 niet op je TV zetten en je TV is sport-clean. Naja, maar dan heb je die leuke commerciele zenders die overal met hun grijpgrage vingertjes bovenop willen zitten en dan zijn je andere netten dus ook met het voetbal virus besmet.

Uitkotsen die handel dus zal blij zijn als het verrot mooi weer is zitten al die voetbal fans lekker te zweten op de bank en pak ik mn surfplank. Een sport die van mij niet op TV hoeft. Beachvolley rules ook trouwens om te DOEN niet naar te kijken want daar krijg je dus ook geen conditie van.

Grtz,

Meerhoerman.
Op naar het strand, en hopelijk niet naar de videotheek deze zomer.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 augustus 2000 @ 02:15:58 #14
862 Arcee
Look closer
pi_290287
quote:
Op 11 maart 2000 12:28 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik heb het idee dat er per generatie steeds minder mensen van voetbal houden en dat bevalt me wel.

Mij ook! Dat gevoel heb ik ook inderdaad. Er zijn verdomd veel mensen die voetbal geen ene reet aanvinden. Alleen de media maken het zo retebelangrijk.

Vooral TomEgbers en JackvanGelder.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_290299
quote:
Op 09 maart 2000 18:48 schreef EvilPlatypus het volgende:
...... Het is ook altijd zo dat ze net DIE programma's afbreken/geheel laten vervallen die ik wil zien he... Ik kijk bijna nooit tv, maar ALS ik dan eens een filmpje zien wil, 10 tegen 1 dat voetbal opeens belangrijker is! Ok, EK/WK kan ik dan nog volgen maar de oh zo belangrijke, misschien gaan ze nu wel door naar de oefen-tap-vedstrijd-voor-semi-belangrijke-clubs-in-het-boerenland bal trap zooitje zeker niet!<BR>Het hele voetbal gedoe irriteerd me na al zo lang ik leef! Het is nu zo erg dat ik express geen voetbal zal kijken, ook niet EK of WK, ik stel alles in het werk om geen bal op een grasmat aan te zien. Ooit vond ik de wedstrijden die tenminste ergens om gingen nog wel goed, maar het hele cultuurtje, het CONSTANT onderbreken en cancelen van programma's, al dat geschreeuw als ik als 'heiden' iets anders wil zien... nee, ik kan geen bal meer zien!<BR>Hulde aan de eerst persoon die dit startte en alle mensen die het steunen!!!

Schei toch uit man... 10 tegen 1 dat ze mijn filmpje onderbreken... das dus echt gelul he... voetbal heb je alleen op nederland 2, sbs6 en canal+ (met een hoge uitzondering veronica, maar das van het Nederlands elftal dus dat vinden jullie niet erg.) anyway: van onderbreken is echt geen sprake hoor... de speeldata zijn al maanden van tevoren bekend, en dus worden de wedstrijden gewoon ingepland... op nederland 2 is het op die data gewoon vaste prik dat er voetbal op tv is... op sbs6 is het ook alleen op maandagavond dat er een toto-divisie wedsrijd is, en dat is ook al lang ingepland... en op canal+ is het al niet anders...

pi_290347
Ten eerste denk ik dat deze topic verkeerd staat en ten tweede...

...ach, laat ook maar.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_290371
Hmm ik heb al een tijdje geen tv meer (beslissing kwam zo rond het begin van EK) en dan bevalt me prima!! Nieuws lees ik wel in de krant en verder zijn er weinig dingen op tv die me echt boeien. Ik mis alleen Discovery wel. Maar ik weet wel dat ik tijdens het EK als we in de keuken zaten te eten, waar dus wel een tv staat (van de hele gang) dat ik stront ziek werd van al die reclame ervan. En op straat werd je er dan ook nog eens mee doodgegooid.

Nu gaat het hier niet over het EK maar over gewoon voetbal. Ik heb op zich niks tegen voetbal zolang het me maar niet word opgedrongen zoals bij het EK wel gebeurde.

pi_290417
WK / EK of niet, voetbal komt er hier niet op de buis, nu niet, en in de toekomst niet

flauwekul
met zn 20-en over het veld rennen achter een balletje aan terwijl de supporters elkaar de hersenen inslaan
das nou dikke pret schijnt het

ik zie er de lol niet van in

message from god : rebooting universe, please log out..
pi_290451
Ik geloof dat iedereen die geen voetbal kijkt verzameld is op dit forum! Feit is dat voetbalwedstrijden de eerste 50 van de 100 best bekeken programmas van het afgelopen jaar vormt.

Ten tweede worden er tegenwoordig nooit meer programma's onderbroken voor het voetbal, hoogstens een week opgeschoven. Het is namelijk al maanden vantevoren bekend wanneer de Champions League of het Nederlands Elftal is. En mocht er een verlenging komen, is het vaak 'kerkknaapjes zingen voor God' van de EO wat vervalt, en je gaat me niet vertellen dat dat je favo programma's zijn...

Oh man, ik kan niet wachten tot de competitie begint...

zaterdag 5 augustus 2000 @ 14:43:40 #20
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_290456
Oplossing: geef ze bij opkomst van het veld allemaal meteen een bal, hoeven ze er niet steeds achter eentje aan te hollen. Iedereen blij!
  zaterdag 5 augustus 2000 @ 16:32:32 #21
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_290516
quote:
Op 09 maart 2000 16:26 schreef Ludo het volgende:

...en daarom is Sjoerd ook van de voetbal.

ROFL!

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 augustus 2000 @ 17:07:46 #22
862 Arcee
Look closer
pi_290537
quote:
Op 05 augustus 2000 14:32 schreef MaxPower het volgende:
Feit is dat voetbalwedstrijden de eerste 50 van de 100 best bekeken programmas van het afgelopen jaar vormt.

Ja, maar dat zijn de EK wedstrijden waar zelfs ik naar zit te kijken en ik vind het nog geweldig spannend ook.

quote:
Oh man, ik kan niet wachten tot de competitie begint...

Wat vind je daar in godsnaam aan dan? NEC-NAC, RBC-RKC, Fortuna-Groningen, kijk je daar naar uit? Dat boeit toch voor geen meter, man. Maar ja, leg dat maar 's uit aan die voetbalgeile gasten van de NOS.

Kutsport.

zaterdag 5 augustus 2000 @ 17:53:22 #23
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_290581
Ik snap de voetbalhaters nooit zoals ze mij niet snappen Iemand haat voetbal so what? Zo werkt dat nou eenmaal of je houd ervan of niet maar om je daar nou zo over op te winden?.

Dit topic staat hier opzich best goed t gaat niet om de sport maar om het haten ervan...

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_290614
quote:
Op 05 augustus 2000 17:53 schreef Machiel het volgende:
Ik snap de voetbalhaters nooit zoals ze mij niet snappen Iemand haat voetbal so what? Zo werkt dat nou eenmaal of je houd ervan of niet maar om je daar nou zo over op te winden?.

Psies Machiel. Helemaal mee eens.

pi_290673
Juist wedstrijden als Fortuna - Groningen zijn het mooist! Daar kan je dan de volgende dag weer lekker over praten met je vrienden. Wedstrijden van het Nederlands Elftal zijn een stuk minder interessant omdat al die nepvoetbalfans zoals jij daar ook naar kijken, en dan ook gelijk een mening over hebben: "Oh waarom zet de trainer (de naam weten ze vaak niet) Overmars er niet in? Dat vind ik toch zo'n stuk!" !

Juist met die kleine wedstrijden weet je wie echt verstand van voetbal heeft...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')