Dan moet je er iets aan doenquote:Op zondag 14 maart 2010 11:38 schreef D. het volgende:
Mijn telefoon wil zo stroom, en mijn water wordt koud
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie dingen die ik net niet zag? Een kat onder de drugs? Ik moet echt gaan slapen.
quote:
Je kunt ook vanavond pas gaan slapen, tegelijk met de meeste mensen, of zeg ik nu iets vreemds?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie dingen die ik net niet zag? Een kat onder de drugs? Ik moet echt gaan slapen.
En dat zou ik moeten doen omdat? De logica ontgaat me even.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook vanavond pas gaan slapen, tegelijk met de meeste mensen, of zeg ik nu iets vreemds?
Waar lees jij dat ik zeg dat dat zou moeten?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat zou ik moeten doen omdat? De logica ontgaat me even.
Nergens, maar ik zie het nut er niet van in om 's nachts te slapen.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik zeg dat dat zou moeten?
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar het wordt dan wel heel gezellig
Ja, waarom slaap jij nog nietquote:Op zondag 14 maart 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Livetiming wel, beelden niet geloof ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:55 schreef Kally het volgende:
Kun je trouwens de F1 ook kijken op je pc?
Hier ookquote:Op zondag 14 maart 2010 11:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, waarom slaap jij nog niet![]()
Tweede was draait hier
En het nut van overdag slapen wel?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nergens, maar ik zie het nut er niet van in om 's nachts te slapen.
Oquote:Op zondag 14 maart 2010 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Livetiming wel, beelden niet geloof ik.
Tenzij je een tv-kaart hebt natuurlijk
Dan kan je de hele nacht meepakken en het nachtleven > dagleven!quote:
Goedemiddag Anniequote:Op zondag 14 maart 2010 12:02 schreef Anniebab het volgende:
Heeyyy, goeie...eehh middag zie k , meet was gezellig zie ik??
Ja gaat weer toppie, alleen zijn stem is nog niet je van het, paar octaafjes hogerquote:Op zondag 14 maart 2010 12:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoi. zoonlief helemaal weer in zijn oude doenetje?Of zo goed als?
Hahah, dat komt ook wel weer goed, gelukkig maar dat t zo voorspoedig is verlopen....quote:Op zondag 14 maart 2010 12:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gaat weer toppie, alleen zijn stem is nog niet je van het, paar octaafjes hogermaar het klinkt wel lief
Ja het is me super meegevallen allemaal, gelukkigquote:Op zondag 14 maart 2010 12:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hahah, dat komt ook wel weer goed, gelukkig maar dat t zo voorspoedig is verlopen....
Katerquote:
Ik heb 't gevoel dat ik dood ga hier, my god.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't gevoel dat ik dood ga hier, my god.
Ah, het was dus gezelligquote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja haha, maar tv in de slaapkamer niet meer (lang verhaal) en ik dacht dan sla ik 2 vliegen in 1 klap maar heb de oplossing inmiddelsquote:
ik ga dadelijk als de race gaat beginnen voor de 'echte' tv zittenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja haha, maar tv in de slaapkamer niet meer (lang verhaal) en ik dacht dan sla ik 2 vliegen in 1 klap maar heb de oplossing inmiddels
Oei, spierverslapper geeft bij mij wellus....quote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik wou meteen ff strijken en de was opvouwen, maar dat heb ik nu maar versleept naar de woonkamerquote:Op zondag 14 maart 2010 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
ik ga dadelijk als de race gaat beginnen voor de 'echte' tv zitten
Ah, multitaskingquote:Op zondag 14 maart 2010 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik wou meteen ff strijken en de was opvouwen, maar dat heb ik nu maar versleept naar de woonkamer
En dat zonder maggiquote:
Jeeehquote:
Hoi sleeping beautyquote:
Dr zou zomaar wat belangrijks kunnen zijn...mn pc stond uit...en ik lag echt heul onschuldig te slapen...en mn foon doe ik dus niet uit....quote:Op zondag 14 maart 2010 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is dan je eigen schuld
Gewoon je pc/telefoon/whatever uitzetten
Jij ookquote:Op zondag 14 maart 2010 12:56 schreef D. het volgende:
Ik ga naar de tv
Veel plezier Kally (en anderen ook met hetgeen zij doen natuurlijk)
Ben er half hoor kijk meteen F1 en aan het strijkenquote:
Have fun....* klik.....ik zei ....nah lamaquote:Op zondag 14 maart 2010 12:56 schreef D. het volgende:
Ik ga naar de tv
Veel plezier Kally (en anderen ook met hetgeen zij doen natuurlijk)
En gelijk heeft ze! Ik begrijp al heel lang niet waarom polygamie verboden isquote:Op zondag 14 maart 2010 14:14 schreef Disana het volgende:
Deze mevrouw verzamelt bolle buiken
[ afbeelding ]
Het zal ooit ontstaan zijn om de mannen aan de moeder van hun kinderen en aan de kinderen zelf te binden. Als je een kind baart van/voor een man, wil je ook dat hij voor je gaat jagen. Ik bedenk maar wat.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze! Ik begrijp al heel lang niet waarom polygamie verboden is
of de uitlaatquote:
Ik denk dat de oorsprong in het geloof ligt. En ja, sommigen delen graag, anderen kunnen het niet, dat is waar. Maar als vrij mens zou je toch gewoon je eigen samenlevingsvorm moeten kunnen kiezenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal ooit ontstaan zijn om de mannen aan de moeder van hun kinderen en aan de kinderen zelf te binden. Als je een kind baart van/voor een man, wil je ook dat hij voor je gaat jagen. Ik bedenk maar wat.
En feit is dat bijna niemand tegen concurrentie kan. Het is niet fijn liefde te moeten delen.
Dat laatste klinkt redelijk, maar in de praktijk komt het er toch vaak op neer dat met name vrouwen aan het kortste eind trekken. Bovendien is het niet wenselijk veel nazaten van dezelfde vader op een kluit te hebben (mormoonse polygamisten).quote:Op zondag 14 maart 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat de oorsprong in het geloof ligt. En ja, sommigen delen graag, anderen kunnen het niet, dat is waar. Maar als vrij mens zou je toch gewoon je eigen samenlevingsvorm moeten kunnen kiezen
Haha, ik zit iig te genieten, de eerste racequote:
Ik ben zo blij dat ze weer fietsenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Contador rijdt goed!
En knus Disana, zo met zijn drietjes op de bank![]()
Polygamie komt nu nog voor in wat achtergebleven gebied, qua emancipatie? Vrouwen waren vroeger altijd de klos, ook als ze de enige partner waren.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt redelijk, maar in de praktijk komt het er toch vaak op neer dat met name vrouwen aan het kortste eind trekken. Bovendien is het niet wenselijk veel nazaten van dezelfde vader op een kluit te hebben (mormoonse polygamisten).
[ afbeelding ]
Ach ja, grappig is het wel, zeker omdat ze de leeftijd waarop ze moeten gaan dobbelen wie de kinderen verwerkt voorbij zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Polygamie komt nu nog voor in wat achtergebleven gebied, qua emancipatie? Vrouwen waren vroeger altijd de klos, ook als ze de enige partner waren.
Ik zou het wel eens willen zien ontstaan in een wat meer geciviliseerde en geëmancipeerde omgeving. Vrouwen laten zich nu echt niet meer de kaas van het brood eten. Dat blijkt ook wel in dit verhaal, want zij heeft twee mannen en maakt de dienst uit![]()
Ik vind het wel grappig
Op De Belg hebben ze de hele week al gefietst Laysa.quote:
ja ik heb dat helemaal gemist....maar ik ga lekker alles weer proberen te volgen....quote:Op zondag 14 maart 2010 14:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Op De Belg hebben ze de hele week al gefietst Laysa.![]()
En ook de komende dagen. De Tirreno Adriatico.
Zou jij uit de voeten kunnen met meer mannen?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, grappig is het wel, zeker omdat ze de leeftijd waarop ze moeten gaan dobbelen wie de kinderen verwerkt voorbij zijn
Absoluut niet, mijn liefde en trouw gaan alleen naar die ene.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou jij uit de voeten kunnen met meer mannen?
Ik ben hard aan het rekenenquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Absoluut niet, mijn liefde en trouw gaan alleen naar die ene.
Ik neem aan dat deze vraag al impliceert dat jij denkt met meerdere vrouwen je leven te kunnen delen. Ik denk zomaar dat je daar de energie niet voor hebt
quote:
Hoe verhoudt zich dat tot de rest?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Stand
D.Rose - 184
Kally - 124
D. - 111
onder voorbehoud
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Stand
D.Rose - 184
Kally - 124
D. - 111
onder voorbehoud
quote:
Nou ja, je klonk zo positief over polygamiequote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Aannames, aannames
![]()
Ik zou er niet aan moeten denken Disana. Ik heb aan één mijn handen al meer dan vol, sterker nog, tot nu toe is het mij niet gelukt om het met één uit te houden, laat staan met meer![]()
't Zou misschien wel gaan als ze ook plezier met elkaar hadden.
Ik kan er mij iets bij voorstellenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik deed er 12 jaar over om te wennen, maar 't lukte nietquote:Op zondag 14 maart 2010 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, je klonk zo positief over polygamie
Ik weet niet hoe 'oud' je relatie al is, maar mijn ervaring is dat je wel een jaartje nodig hebt voor je elkaar helemaal accepteert en alles deelt. Tot die tijd moet er toch veel afgetast worden en ruimte bewaakt.
147 ovquote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Stand
D.Rose - 184
Kally - 124
D. - 111
onder voorbehoud
Zo slecht heb ik het dus nog niet gedaan, bedoel kijk pas sinds 2 jaar, snap van een heleboel nog niksquote:
Dat kan nog steedsquote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had ook wel mee willen doen, bedenk ik mij plots
Tja, ik kon er ook weinig aan doen dat Petrov uitviel.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo slecht heb ik het dus nog niet gedaan, bedoel kijk pas sinds 2 jaar, snap van een heleboel nog niks
Maar jij hebt vrouwelijke intuïtiequote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo slecht heb ik het dus nog niet gedaan, bedoel kijk pas sinds 2 jaar, snap van een heleboel nog niks
Serieusquote:Op zondag 14 maart 2010 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds
al heb je dan de eerste punten gemist
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik deed er 12 jaar over om te wennen, maar 't lukte niet
Ik ben er niet zozeer positief of negatief over, ik vind het grappig en vind het vooral raar dat er ergens ooit een paar mensen gezegd hebben "Dat mag niet!".
quote:
Neuh, teveel thee daarquote:Op zondag 14 maart 2010 15:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Marokko mag het trouwens wel, dus mocht je je bedenken
Gewoon daar waar ie al stondquote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ik heb vannacht nog gekeken en toen stond er "Tot 12 maart"
Linkje s.v.p.?
Fela trouwde op één dag 27 vrouwenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:14 schreef Disana het volgende:
In Marokko mag het trouwens wel, dus mocht je je bedenken
quote:
Ik doe lekker roerbakquote:
Er schijnt er eentje op mijn verjaardag te zijn in Duitslandquote:Op zondag 14 maart 2010 15:26 schreef Kally het volgende:
[..]
, maar wil wel echt een keer een race bijwonen
De laatste keer dat ik een race heb gezien was het nog in Zandvoortquote:Op zondag 14 maart 2010 15:26 schreef Kally het volgende:
[..]
, maar wil wel echt een keer een race bijwonen
Die danseressen zijn zijn vrouwen? Dat is trouwens bijna een vrouw per dag, hoe potent moet je dan zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fela trouwde op één dag 27 vrouwen![]()
Op dit filmpje, gemaakt door Ginger Baker, zie je hem ook nog eens vrij apart met zijn bruiden omgaan. Overigens zijn die vrouwen volgens mij allemaal aan de gevolgen van aids gestorven, net als Fela zelf.
Al aangemeldt?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een race heb gezien was het nog in Zandvoort
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Er schijnt er eentje op mijn verjaardag te zijn in Duitsland
Roerbakken is te gezond voor vandaag, ik moet iets vets, iets anti katerigs, maar patat heb ik gister al gegetenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe lekker roerbak![]()
* alweer blij wordt van de reacties hier thuis![]()
Ik had kaartjes om Verstappen in de A1 te zijn rijden, ging het niet meer doorquote:Op zondag 14 maart 2010 15:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah dacht meer aan Spa-Francorchampsquote:Op zondag 14 maart 2010 15:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Shoarma, pizza, gebakken ei in veel boterquote:Op zondag 14 maart 2010 15:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Roerbakken is te gezond voor vandaag, ik moet iets vets, iets anti katerigs, maar patat heb ik gister al gegeten
Kapsalon is calorierijk genoeg voor je?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Roerbakken is te gezond voor vandaag, ik moet iets vets, iets anti katerigs, maar patat heb ik gister al gegeten
Nee joh, als ik het al zou willen, dan moet het wel zijn in een land waar redelijk vrouwen geëmancipeerd zijn. Marokko is ook niks, want ik heb geen 100 kamelen te geefquote:Op zondag 14 maart 2010 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Teun, misschien is India dan meer iets voor jou? Daar mag het ook en je krijgt er zulke mooie sari's bij
Das liefquote:Op zondag 14 maart 2010 15:29 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, maar kreeg het wel als optie voorgelegd
Een eiquote:Op zondag 14 maart 2010 15:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Shoarma, pizza, gebakken ei in veel boter
Bijna alle 27 vrouwen waren danseressen in zijn band. Die band was dan ook vrij groot, uiteindelijk bestond de band uit 70, later zelfs eventjes 80, leden.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Die danseressen zijn zijn vrouwen? Dat is trouwens bijna een vrouw per dag, hoe potent moet je dan zijn.
Dat hebben we allemaal natuurlijk, da's het idee van het spelquote:Op zondag 14 maart 2010 15:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom chronisch geld tekort
Jammerquote:Op zondag 14 maart 2010 15:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had kaartjes om Verstappen in de A1 te zijn rijden, ging het niet meer door
Ligt eraan waar je zit toch? Als ik ga doe ik het goedquote:
Ik zou dan in de buurt van Eau Rouge gaan zitten/staan.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit toch? Als ik ga doe ik het goed
Das ook belachelijk alleen op zondag 420 euro en van vrijdag tot zondag 455 euro, ach hobby wil het gewoon een keer meemakenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou dan in de buurt van Eau Rouge gaan zitten/staan.
Dure hobby, dat wel
http://www.spa-tickets.be/spa-francorchamps/f1-kaarten.asp
La Source (9)quote:Op zondag 14 maart 2010 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou dan in de buurt van Eau Rouge gaan zitten/staan.
Dure hobby, dat wel
http://www.spa-tickets.be/spa-francorchamps/f1-kaarten.asp
Dit is lastigquote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal natuurlijk, da's het idee van het spel
Welnee, ik heb ook zomaar wat gepakt en zie ik heb nog punten ookquote:
Zie je Teun, zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 14 maart 2010 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, ik heb ook zomaar wat gepakt en zie ik heb nog punten ook
Ja ja, heb jij nog wat geld over voor mij?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, ik heb ook zomaar wat gepakt en zie ik heb nog punten ook
Dan ga je toch op z'n minst de keuken in om bestek te pakken? Toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik vandaag in de keuken kom.
(Bestellen dus)
Ja ik heb nog over maar dat hou ik zellufquote:Op zondag 14 maart 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, heb jij nog wat geld over voor mij?
hebbertquote:Op zondag 14 maart 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, heb jij nog wat geld over voor mij?
Ja die hoort erbijquote:
Dat is een beetje domquote:Op zondag 14 maart 2010 15:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben vannacht bijna gestikt trouwens, viel in slaap met een snoepje in mijn mond. Opeens kreeg ik geen lucht meer
quote:
quote:
quote:
Het was ook alleen maar advies aan een vriendinquote:
Die gaat nu een trein koppen?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was ook alleen maar advies aan een vriendin
Dom hè Pietjequote:Op zondag 14 maart 2010 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje aanspreekbaar. Wat een hel, de eerste uren van vandaag.
ik had een keertje, jaren geleden, na zo'n tranentrekkende uitzending op TV,quote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna alle 27 vrouwen waren danseressen in zijn band. Die band was dan ook vrij groot, uiteindelijk bestond de band uit 70, later zelfs eventjes 80, leden.
Die auto zit erbij hè.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..], daar krijg je een afdankertje voor Disana
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had een keertje, jaren geleden, na zo'n tranentrekkende uitzending op TV,
een Foster Parent kindje geadopteerd, kteeg ik een brief en een tekening, ook een foto
van een klein meisje maar zat ook een brief bij van die Foster Parent stichting,
goeiemorgen trouwens
ja daar was ook nog eens een heel gedoe over, mensen kwamen erachter dat ze dezelfdequote:Op zondag 14 maart 2010 16:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Totdat bleek dat de ontvangen tekeningen niet per definitie van die twee hoefden te komen.![]()
)
Laaierlichters zijn 't. En dom ook, te gemakzuchtig en niet aanvoelen wat "de klant" verwacht. en waardoor ze doneren.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ja daar was ook nog eens een heel gedoe over, mensen kwamen erachter dat ze dezelfde
tekeningen hadden ontvangen, maar dan van een ander kind![]()
die tekeningen gingen geloof ik gewoon door een kopieermachines ofzo
nah ''klant'' klantquote:Op zondag 14 maart 2010 16:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laaierlichters zijn 't. En dom ook, te gemakzuchtig en niet aanvoelen wat "de klant" verwacht. en waardoor ze doneren.
Doe mij maar helpen, is ook best een goed doelquote:Op zondag 14 maart 2010 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nah ''klant'' klant
da's ook weer zo'n stom woord in dit geval, ik wou gewoon dat meissie helpen![]()
en niet zo'n geile negert
nah, dat zou pas dom zijnquote:
dat gold voor jou ook?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Want als ze klein zijn, zijn ze nog zo leuk
Is ook. En ook leuk is dat ze, doordat je ze wat geld geeft, heel langzaam dood gaan. Gewoon, in plaats van in een paar maanden in dertig jaarquote:Op zondag 14 maart 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Want als ze klein zijn, zijn ze nog zo leuk
heb je nou al een hondje geadopteerd of niet?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe mij maar helpen, is ook best een goed doel![]()
![]()
Moet nog wat motoronderdelen kopen
Dusquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je nou al een hondje geadopteerd of niet?![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik was altijd al een vervelend kind.
Het leven is een ongeneeslijke ziekte.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is ook. En ook leuk is dat ze, doordat je ze wat geld geeft, heel langzaam dood gaan. Gewoon, in plaats van in een paar maanden in dertig jaar![]()
![]()
was cru grapje
deze nietquote:Op zondag 14 maart 2010 16:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Je hebt geen idee wat er met die honden gedaan wordt in die landen. 't Is zonder overheidsingrijpen dweilen met de kraan open. En jij trapt er in.
Roemenië idem dito. Er wordt met veel geld honden gevangen (vangers krijgen geld per stuk) en die laten ze nadien weer los, zo kunnen ze ze nog tien keer vangen en geld opstrijken
welke trrein?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, nu is het te laat, de trein is al voorbij
Nou ja ze hoeft hem toch niet te koppen dus dat is niet ergquote:Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, nu is het te laat, de trein is al voorbij
Over dat ik een goede daad had verricht en advies aan een vriendin had gegeven. Teun vroeg toen of ze een trein ging koppen enzulksquote:Op zondag 14 maart 2010 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
welke trrein?
waar hadden jullie het over?
Kally zei dat ik een trein moest gaan koppenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
welke trrein?
waar hadden jullie het over?
Neuh, ik snap de treinkopdiscussie niet dus hou me afzijdig.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Was een korte oprisping van Pietje![]()
Hij ligt nu weer half dood op de bank denk ik
En terecht!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Was een korte oprisping van Pietje![]()
Hij ligt nu weer half dood op de bank denk ik
Oh hoi!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik snap de treinkopdiscussie niet dus hou me afzijdig.
Ik ook nietquote:Op zondag 14 maart 2010 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik snap de treinkopdiscussie niet dus hou me afzijdig.
GADVERDAMMEquote:Op zondag 14 maart 2010 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zou Pietje alles er uitgekotst hebben?![]()
Voor Pietje![]()
[ afbeelding ]
hoiquote:
Het glaasje jus ernaast is dan wel weer grappigquote:
Veel plezier bij Ajax - PSV.quote:
Nah ligt eerder aan mij hahahaha, ik snap nooit waar het hier over gaatquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat wij dan zeggen, toe blijf toch.
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Live wedstrijden via internet-streams #36.
Ach man, ga toch pitten.quote:
Niet te vroeg juichenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:ja la la la la la la Ajax Amsterdaaaam
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
ja la la la la la la Ajax Amsterdaaaam
Hij moest zich kapot schamen, vlak bij Rotterdam wonenquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.
Ook datquote:Op zondag 14 maart 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij moest zich kapot schamen, vlak bij Rotterdam wonen
je kon toch nog twee jaar blijven wonen?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:36 schreef Laysa het volgende:
Zo...weer ff nutteloos op wat huisjes in nijmegen gereageerd
Ja dus? das toch onzeker altijd en dan kan ik ondertussen wel reageren...al heeft dat weinig nutquote:Op zondag 14 maart 2010 17:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
je kon toch nog twee jaar blijven wonen?
Hij staat wel gewoon in de uitslag van de FIA. Het gaat er volgens mij om hoeveel procent van de raceafstand hij afgelegd heeft.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:37 schreef D. het volgende:
Ik moet waarschijnlijk 15 punten inleveren omdat Trulli officieel uitgevallen zou zijn
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:37 schreef D. het volgende:
Ik moet waarschijnlijk 15 punten inleveren omdat Trulli officieel uitgevallen zou zijn
Hij zou de vlag niet gehaald hebben. En FIA en Fok zijn 2 verschillende dingen hequote:Op zondag 14 maart 2010 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij staat wel gewoon in de uitslag van de FIA. Het gaat er volgens mij om hoeveel procent van de raceafstand hij afgelegd heeft.
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:44 schreef Kally het volgende:
http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/formule1/uitslagen/
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen om 20:00 zijn alle punten uitgedeeld en de teams weer vrijgegeven. Daarna zal op FOK!sport spoedig een bericht volgen waarin alles qua punten en strafpunten duidelijk geworden is.
Feit is dat alle nieuwkomers strafpunten zullen krijgen, alleen voor welk onderdeel is nog niet nog niet bekend. Dat gaan we spoedig achterhalen.
quote:
Dan moet de STR van Buemi ook uit de FOK!uitslag gehaald worden. Die stond nog eerder stil dan Trulli, volgens mij. Dat Trulli nog achter hem in de uitslag staat is omdat Trullli al wat rondes achterstand had.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zou de vlag niet gehaald hebben. En FIA en Fok zijn 2 verschillende dingen he
En wat wordt er verstaan onder nieuwkomers dan (ff blond doen)quote:
Dat was n.a.v. mijn vraag daar, wanneer en/of ik nog kon inschrijven. Ik ben dus nieuwkomerquote:Op zondag 14 maart 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
En wat wordt er verstaan onder nieuwkomers dan (ff blond doen)
o okequote:Op zondag 14 maart 2010 17:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was n.a.v. mijn vraag daar, wanneer en/of ik nog kon inschrijven. Ik ben dus nieuwkomer
Jammer, vandaag geen sokje in het bolletjequote:
Een sokje in een balletje is na afloop wel natter dan de rest hè. Dat is iets waar ik wel een uurtje over zou kunnen peinzenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, vandaag geen sokje in het bolletje![]()
Maar gisteren wel
Lotus o.a.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
En wat wordt er verstaan onder nieuwkomers dan (ff blond doen)
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was n.a.v. mijn vraag daar, wanneer en/of ik nog kon inschrijven. Ik ben dus nieuwkomer
quote:
Dat is gewoon een groot probleem...het blijft maar doorgaan..quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar als ze gewoon door fokken Fann, dan is het ook een bodemloze put.
Net tosti opquote:
*scrollquote:Op zondag 14 maart 2010 17:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pantelic, ja lalalalalaaaaa Ajax Amsterdaaaaaaam
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pantelic, ja lalalalalaaaaa Ajax Amsterdaaaaaaam
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Echt? Was het niet n.a.v. mijn vraag
ik moet me zelf nog eens een tosti ijzer kado doen...wacht...nee...die ga ik aan mn grote broer vragen voor mijn verjaardagquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet me zelf nog eens een tosti ijzer kado doen...wacht...nee...die ga ik aan mn grote broer vragen voor mijn verjaardag
Plausibel toch? Ik stel daar een vraag, even later komt die pipo met dat antwoord. Bovendien zei jij het ook al, dus ik dacht "'t Zal wel zo zijn dan".quote:
Omdat alle nieuwkomers zijn uitgevallenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Plausibel toch? Ik stel daar een vraag, even later komt die pipo met dat antwoord. Bovendien zei jij het ook al, dus ik dacht "'t Zal wel zo zijn dan".
Minder plausibel vind ik dat nieuwkomers (lotus) strafpunten krijgen, want waarom dat dan?
Geen zwart en geen strassquote:
Valt wel mee hoor, we have more funquote:
Eet zequote:Op zondag 14 maart 2010 18:08 schreef D. het volgende:
ik ga ook kip snijden, en de rest van het eten klaarmaken, en opeten
Later
Eetzequote:Op zondag 14 maart 2010 18:08 schreef D. het volgende:
Later
Eigenlijk is het dus gewoon een kindermenu, ook omdat ik het met aardappelpuree eetquote:
Doe straks maar vertellen wat je bij de gesneden kip eetquote:Op zondag 14 maart 2010 18:08 schreef D. het volgende:
Later
Ik geloof je direct maar die viking ook echt op het pakje, hilarischquote:Op zondag 14 maart 2010 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus gewoon een kindermenu, ook omdat ik het met aardappelpuree eet![]()
Maar wel zelf gemaakte![]()
En niet meer peen en doppers maar met sperziebonen, het is heerlijk!
Ik vind het een stoere ventquote:Op zondag 14 maart 2010 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof je direct maar die viking ook echt op het pakje, hilarisch
Sambal bij?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef Gert het volgende:
Typisch zo'n dag om eens lekker chinees te gaan bestellen.![]()
Studio sport hoef ik weer eens niet te zien, dus dat scheelt.
Wat gaat 't wordenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef Gert het volgende:
Typisch zo'n dag om eens lekker chinees te gaan bestellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |