Dan moet je er iets aan doenquote:Op zondag 14 maart 2010 11:38 schreef D. het volgende:
Mijn telefoon wil zo stroom, en mijn water wordt koud
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie dingen die ik net niet zag? Een kat onder de drugs? Ik moet echt gaan slapen.
quote:
Je kunt ook vanavond pas gaan slapen, tegelijk met de meeste mensen, of zeg ik nu iets vreemds?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie dingen die ik net niet zag? Een kat onder de drugs? Ik moet echt gaan slapen.
En dat zou ik moeten doen omdat? De logica ontgaat me even.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook vanavond pas gaan slapen, tegelijk met de meeste mensen, of zeg ik nu iets vreemds?
Waar lees jij dat ik zeg dat dat zou moeten?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat zou ik moeten doen omdat? De logica ontgaat me even.
Nergens, maar ik zie het nut er niet van in om 's nachts te slapen.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik zeg dat dat zou moeten?
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar het wordt dan wel heel gezellig
Ja, waarom slaap jij nog nietquote:Op zondag 14 maart 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Livetiming wel, beelden niet geloof ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:55 schreef Kally het volgende:
Kun je trouwens de F1 ook kijken op je pc?
Hier ookquote:Op zondag 14 maart 2010 11:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, waarom slaap jij nog niet![]()
Tweede was draait hier
En het nut van overdag slapen wel?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nergens, maar ik zie het nut er niet van in om 's nachts te slapen.
Oquote:Op zondag 14 maart 2010 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Livetiming wel, beelden niet geloof ik.
Tenzij je een tv-kaart hebt natuurlijk
Dan kan je de hele nacht meepakken en het nachtleven > dagleven!quote:
Goedemiddag Anniequote:Op zondag 14 maart 2010 12:02 schreef Anniebab het volgende:
Heeyyy, goeie...eehh middag zie k , meet was gezellig zie ik??
Ja gaat weer toppie, alleen zijn stem is nog niet je van het, paar octaafjes hogerquote:Op zondag 14 maart 2010 12:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoi. zoonlief helemaal weer in zijn oude doenetje?Of zo goed als?
Hahah, dat komt ook wel weer goed, gelukkig maar dat t zo voorspoedig is verlopen....quote:Op zondag 14 maart 2010 12:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gaat weer toppie, alleen zijn stem is nog niet je van het, paar octaafjes hogermaar het klinkt wel lief
Ja het is me super meegevallen allemaal, gelukkigquote:Op zondag 14 maart 2010 12:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hahah, dat komt ook wel weer goed, gelukkig maar dat t zo voorspoedig is verlopen....
Katerquote:
Ik heb 't gevoel dat ik dood ga hier, my god.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't gevoel dat ik dood ga hier, my god.
Ah, het was dus gezelligquote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja haha, maar tv in de slaapkamer niet meer (lang verhaal) en ik dacht dan sla ik 2 vliegen in 1 klap maar heb de oplossing inmiddelsquote:
ik ga dadelijk als de race gaat beginnen voor de 'echte' tv zittenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja haha, maar tv in de slaapkamer niet meer (lang verhaal) en ik dacht dan sla ik 2 vliegen in 1 klap maar heb de oplossing inmiddels
Oei, spierverslapper geeft bij mij wellus....quote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik wou meteen ff strijken en de was opvouwen, maar dat heb ik nu maar versleept naar de woonkamerquote:Op zondag 14 maart 2010 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
ik ga dadelijk als de race gaat beginnen voor de 'echte' tv zitten
Ah, multitaskingquote:Op zondag 14 maart 2010 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik wou meteen ff strijken en de was opvouwen, maar dat heb ik nu maar versleept naar de woonkamer
En dat zonder maggiquote:
Jeeehquote:
Hoi sleeping beautyquote:
Dr zou zomaar wat belangrijks kunnen zijn...mn pc stond uit...en ik lag echt heul onschuldig te slapen...en mn foon doe ik dus niet uit....quote:Op zondag 14 maart 2010 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is dan je eigen schuld
Gewoon je pc/telefoon/whatever uitzetten
Jij ookquote:Op zondag 14 maart 2010 12:56 schreef D. het volgende:
Ik ga naar de tv
Veel plezier Kally (en anderen ook met hetgeen zij doen natuurlijk)
Ben er half hoor kijk meteen F1 en aan het strijkenquote:
Have fun....* klik.....ik zei ....nah lamaquote:Op zondag 14 maart 2010 12:56 schreef D. het volgende:
Ik ga naar de tv
Veel plezier Kally (en anderen ook met hetgeen zij doen natuurlijk)
En gelijk heeft ze! Ik begrijp al heel lang niet waarom polygamie verboden isquote:Op zondag 14 maart 2010 14:14 schreef Disana het volgende:
Deze mevrouw verzamelt bolle buiken
[ afbeelding ]
Het zal ooit ontstaan zijn om de mannen aan de moeder van hun kinderen en aan de kinderen zelf te binden. Als je een kind baart van/voor een man, wil je ook dat hij voor je gaat jagen. Ik bedenk maar wat.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze! Ik begrijp al heel lang niet waarom polygamie verboden is
of de uitlaatquote:
Ik denk dat de oorsprong in het geloof ligt. En ja, sommigen delen graag, anderen kunnen het niet, dat is waar. Maar als vrij mens zou je toch gewoon je eigen samenlevingsvorm moeten kunnen kiezenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal ooit ontstaan zijn om de mannen aan de moeder van hun kinderen en aan de kinderen zelf te binden. Als je een kind baart van/voor een man, wil je ook dat hij voor je gaat jagen. Ik bedenk maar wat.
En feit is dat bijna niemand tegen concurrentie kan. Het is niet fijn liefde te moeten delen.
Dat laatste klinkt redelijk, maar in de praktijk komt het er toch vaak op neer dat met name vrouwen aan het kortste eind trekken. Bovendien is het niet wenselijk veel nazaten van dezelfde vader op een kluit te hebben (mormoonse polygamisten).quote:Op zondag 14 maart 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat de oorsprong in het geloof ligt. En ja, sommigen delen graag, anderen kunnen het niet, dat is waar. Maar als vrij mens zou je toch gewoon je eigen samenlevingsvorm moeten kunnen kiezen
Haha, ik zit iig te genieten, de eerste racequote:
Ik ben zo blij dat ze weer fietsenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Contador rijdt goed!
En knus Disana, zo met zijn drietjes op de bank![]()
Polygamie komt nu nog voor in wat achtergebleven gebied, qua emancipatie? Vrouwen waren vroeger altijd de klos, ook als ze de enige partner waren.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt redelijk, maar in de praktijk komt het er toch vaak op neer dat met name vrouwen aan het kortste eind trekken. Bovendien is het niet wenselijk veel nazaten van dezelfde vader op een kluit te hebben (mormoonse polygamisten).
[ afbeelding ]
Ach ja, grappig is het wel, zeker omdat ze de leeftijd waarop ze moeten gaan dobbelen wie de kinderen verwerkt voorbij zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Polygamie komt nu nog voor in wat achtergebleven gebied, qua emancipatie? Vrouwen waren vroeger altijd de klos, ook als ze de enige partner waren.
Ik zou het wel eens willen zien ontstaan in een wat meer geciviliseerde en geëmancipeerde omgeving. Vrouwen laten zich nu echt niet meer de kaas van het brood eten. Dat blijkt ook wel in dit verhaal, want zij heeft twee mannen en maakt de dienst uit![]()
Ik vind het wel grappig
Op De Belg hebben ze de hele week al gefietst Laysa.quote:
ja ik heb dat helemaal gemist....maar ik ga lekker alles weer proberen te volgen....quote:Op zondag 14 maart 2010 14:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Op De Belg hebben ze de hele week al gefietst Laysa.![]()
En ook de komende dagen. De Tirreno Adriatico.
Zou jij uit de voeten kunnen met meer mannen?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, grappig is het wel, zeker omdat ze de leeftijd waarop ze moeten gaan dobbelen wie de kinderen verwerkt voorbij zijn
Absoluut niet, mijn liefde en trouw gaan alleen naar die ene.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou jij uit de voeten kunnen met meer mannen?
Ik ben hard aan het rekenenquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Absoluut niet, mijn liefde en trouw gaan alleen naar die ene.
Ik neem aan dat deze vraag al impliceert dat jij denkt met meerdere vrouwen je leven te kunnen delen. Ik denk zomaar dat je daar de energie niet voor hebt
quote:
Hoe verhoudt zich dat tot de rest?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Stand
D.Rose - 184
Kally - 124
D. - 111
onder voorbehoud
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Stand
D.Rose - 184
Kally - 124
D. - 111
onder voorbehoud
quote:
Nou ja, je klonk zo positief over polygamiequote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Aannames, aannames
![]()
Ik zou er niet aan moeten denken Disana. Ik heb aan één mijn handen al meer dan vol, sterker nog, tot nu toe is het mij niet gelukt om het met één uit te houden, laat staan met meer![]()
't Zou misschien wel gaan als ze ook plezier met elkaar hadden.
Ik kan er mij iets bij voorstellenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |