Net tijdstip jaquote:Op zondag 14 maart 2010 11:23 schreef Ml-etje het volgende:
Waren rond half 4-4 uur thuis volgens mij dus valt mee toch, was half 11 wakker.
Ging je ook voor een Flurry vannacht?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:27 schreef Ml-etje het volgende:
het was op beurs in de mac ook druk, maar moest en zou het hebben
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:27 schreef Ml-etje het volgende:
het was op beurs in de mac ook druk, maar moest en zou het hebben
Hihi meutjesquote:Op zondag 14 maart 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging je ook voor een Flurry vannacht?
Of heb je wat anders gegeten?
Maes en ik hebben zojuist onze date van twaalf naar kwart voor één verschoven.
Het kwam ons beiden beter uit
Dat staat in het vorige topic nog in diverse quotes, zie ikquote:Op zondag 14 maart 2010 11:30 schreef Cat22 het volgende:
Die TT is niks waard zonder fotografisch bewijsmateriaal.
Nou Ll heeft ondertussen zijn post leeggemaakt, maar honderd mensen hebben gequotequote:Op zondag 14 maart 2010 11:30 schreef Cat22 het volgende:
Die TT is niks waard zonder fotografisch bewijsmateriaal.
Niet dat ie 's morgens wakker werd met een lepel op zijn neus.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat in het vorige topic nog in diverse quotes, zie ik
Zo shocking was ie nou ook weer niet, de fotoquote:Op zondag 14 maart 2010 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou Ll heeft ondertussen zijn post leeggemaakt, maar honderd mensen hebben gequote.
Moet nog ontbijten maar appeltaart lijkt me een prima ontbijtje.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net tijdstip jaFijn dat het leuk was!
![]()
En nu wil ik ook appeltaartén koffie
Is dit een strikvraag, Dirk?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet dat ie 's morgens wakker werd met een lepel op zijn neus.
Ik vond het best een leuke foto. En jij was half verscholen achter je lokken en een lepelquote:Op zondag 14 maart 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo shocking was ie nou ook weer niet, de foto
En je kunt zo'n foto toch gewoon van Photobucket deleten? Of had ie het daar niet geupload?
Oh nou ja, moet ie maar ff kijken.
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eh.. als ik Nee zeg, is dat dan goed of slecht?
Dat weet ik inmiddels ook niet meerquote:Op zondag 14 maart 2010 11:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eh.. als ik Nee zeg, is dat dan goed of slecht?
Beeb!quote:
Ben toch nog even in het vorige topic gaan kijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Greys, die glamorous lokken, ik denk die komt half uit een pyjama aanzetten
Half UIT een pyjama?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Greys, die glamorous lokken, ik denk die komt half uit een pyjama aanzetten
We hebben het héérlijk gehadquote:Op zondag 14 maart 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik inmiddels ook niet meer
[..]
Beeb!
Hoe is/was je hotelletje met Spa enzo?
Que?quote:
Oeh had je echt een spa enzo?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We hebben het héérlijk gehadWe konden helaas vandaag alleen niet meer iets doen, maar ik had ook niet geweten wat na het uitchecken moet ik zeggen
Hebben jullie je nog een beetje vermaakt zonder mij?
Kater?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh verse sinaasappelsap was iets teveel van het goed geloof ik
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch nog maar eens kijken of ik ergens een post heb gemist. [ afbeelding ]
Oh nee ik had gejokt hoor, ik had mijn pyjama nog niet aanquote:
Waar was het nou precies? Linkje? En heb je ook gebubbeld enzo?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We hebben het héérlijk gehadWe konden helaas vandaag alleen niet meer iets doen, maar ik had ook niet geweten wat na het uitchecken moet ik zeggen
Hebben jullie je nog een beetje vermaakt zonder mij?
Ik was keurig aangekleedquote:Op zondag 14 maart 2010 11:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch nog maar eens kijken of ik ergens een post heb gemist. [ afbeelding ]
Jaaaa, Llquote:
Drankloos op cola naquote:
Ooohhhh, wat leuk!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik had gejokt hoor, ik had mijn pyjama nog niet aan
[..]
Waar was het nou precies? Linkje? En heb je ook gebubbeld enzo?
En ja, wij hebben een Flurry gegeten. Vannacht om kwart over twaalf
Probeerde hem eerst tegen zijn raam te gooien, maar hij woont op 9 hoog, dus dat lukte niet.
Ja nou... hij moest nog léren enzo eerst. Je kent hem toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ooohhhh, wat leuk!Maar wat een maffe tijd
Lekker!! Ook nog een arrangement geboekt?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ooohhhh, wat leuk!Maar wat een maffe tijd
Linkje van het welness gedeelte:
http://www.wellness-badbo(...)Page-515-Welkom.html
Leren. En dan de hele avond hier zitten zekerquote:Op zondag 14 maart 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou... hij moest nog léren enzo eerst. Je kent hem toch?
Dus we hadden eerst bijna weer ruzie, maar het viel mee deze keer.
Geen arrangement, maar ik heb zo'n hot stone massage gehad. Was echt héérlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 11:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker!! Ook nog een arrangement geboekt?
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen arrangement, maar ik heb zo'n hot stone massage gehad. Was echt héérlijk
Heerlijk!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen arrangement, maar ik heb zo'n hot stone massage gehad. Was echt héérlijk
Was echt super leuk ook ja!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:47 schreef Greys het volgende:
Oh dat ziet er lekker uit GB!Ik wil ook bubbelen!
Maar wat ben je vroeg thuis dan, hoe vroeg moest je dan wel uitchecken?
We hebben de laatste tijd zoveel op elkaar lopen bitchen, dat haalden we sowieso niet om dat allemaal te kiss and make uppen gisterquote:Op zondag 14 maart 2010 11:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leren. En dan de hele avond hier zitten zekerNu konden jullie niet natuurlijk kiss and make uppen!
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was echt super leuk ook ja!
Maar we moesten om 11 uur uitchecken, maar we waren eerder. Mr Gb had een beetje een soort van werkcrisisNIET QUOTEN AUB, IK HAAL HET ZO WEER WEG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
[..]
Maar we moesten om 11 uur uitchecken, maar we waren eerder. Mr Gb had een beetje een soort van werkcrisisNIET QUOTEN AUB, IK HAAL HET ZO WEER WEG.
Oh das wel naar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Maar we moesten om 11 uur uitchecken, maar we waren eerder.
Welkom in 2010quote:Op zondag 14 maart 2010 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is echt heel hip hier om dingen te posten, en dan heel hard te roepen dat het NIET GEQUOTE MAG WORDEN! omdat het later weggehaald wordt.
Geen kwestie van hip willen zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is echt heel hip hier om dingen te posten, en dan heel hard te roepen dat het NIET GEQUOTE MAG WORDEN! omdat het later weggehaald wordt.
Da's niet hip, da's een teken dat we elkaar lief vindenquote:Op zondag 14 maart 2010 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
we delen graag alles maar we hoeven het niet op "het net" terug te blijven vindenquote:Op zondag 14 maart 2010 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
Ll, heb je alweer gedweild?
Never mindquote:
Nouja, we waren sowieso al niet van plan om vandaag nog iets te gaan doen. Gister echt een lekker dagje gehad, dus ik vind het niet een drama ofzo. Maar ik baal gewoon een beetje plaatsvervangend voor Mr Gb. Elke andere dag in een andere week had hij wel vrij kunnen krijgen, maar deze manager is echt een enorme zeikstraal. En zoiets kan echt invloed hebben op zijn jaarlijkse beoordelingquote:Op zondag 14 maart 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
Nou lekker dan GB
En dat is dan ook al op heel korte termijn ofzo? Wel kut, als je romantische weekendje daardoor weer eerder af moet lopen.
*insert Greys als slakquote:
Ik had de katten een beetje Flurry gevoerd.quote:
quote:
Nou dan zou ik toch echt tegen die vrienden zeggen ' Sorry, maar helaas'. Als het nou een vette party was en alle familie er was dan vind ik het anders. Maar gewoon alleen ff zo gratis de rompslomp op het gemeentehuis zou ik niet een goeie beoordeling voor riskeren. Dan kunnen ze toch vast ook wel een ander vragen?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, we waren sowieso al niet van plan om vandaag nog iets te gaan doen. Gister echt een lekker dagje gehad, dus ik vind het niet een drama ofzo. Maar ik baal gewoon een beetje plaatsvervangend voor Mr Gb. Elke andere dag in een andere week had hij wel vrij kunnen krijgen, maar deze manager is echt een enorme zeikstraal. En zoiets kan echt invloed hebben op zijn jaarlijkse beoordeling
Hmm als er echt behoorlijk wat van die beoordeling afhangt dan lekker een andere keer weer inhalen.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, we waren sowieso al niet van plan om vandaag nog iets te gaan doen. Gister echt een lekker dagje gehad, dus ik vind het niet een drama ofzo. Maar ik baal gewoon een beetje plaatsvervangend voor Mr Gb. Elke andere dag in een andere week had hij wel vrij kunnen krijgen, maar deze manager is echt een enorme zeikstraal. En zoiets kan echt invloed hebben op zijn jaarlijkse beoordeling
We zijn wel weer vroeg al op dat niveau, zo op de Zondagochtendquote:
Nouja, het kan voor het verschil zorgen tussen een "goed" en een "zeer goed", want hij presteert verder dit jaar (sinds oktober) echt heel goed, dus hij wil voor die "zeer goed" gaan. Zit een lekkere bonus aan vastquote:Op zondag 14 maart 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan zou ik toch echt tegen die vrienden zeggen ' Sorry, maar helaas'. Als het nou een vette party was en alle familie er was dan vind ik het anders. Maar gewoon alleen ff zo gratis de rompslomp op het gemeentehuis zou ik niet een goeie beoordeling voor riskeren. Dan kunnen ze toch vast ook wel een ander vragen?
Ja inderdaadquote:
Ah dat dacht ik alquote:Op zondag 14 maart 2010 12:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, het kan voor het verschil zorgen tussen een "goed" en een "zeer goed", want hij presteert verder dit jaar (sinds oktober) echt heel goed, dus hij wil voor die "zeer goed" gaan. Zit een lekkere bonus aan vast![]()
Maarja, het is wel één van zijn beste vrienden die vraagt of hij zijn getuige wil zijn. Ik zou dat niet zo makkelijk afwijzen hoorEn inmiddels heeft hij het gewoon geregeld, maar nu moet hij wel héél veel inzet tonen voor die klant.
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
Ik had ook nog even een 'Dirk zou niet trots op me zijn'-momentje gister toen ik hier wilde posten bij Ll vandaan.
Kon geen toetsenbord of muis vinden - stonden op een soort uitschuifding daaronder - en daarna kon ik niet vinden hoe ik een nieuw tabblad kon maken omdat zijn internet er heel anders uit zag dan de mijne![]()
In een flits zag ik Dirk even afkeurend met zijn hoofd schudden.
Ik heb ook niet echt een handige telefoon voor mobiel internetquote:Op zondag 14 maart 2010 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en ik moest al lachen toen je een tijdje terug tikte dat je niet wist hoe je mobiele i-net werkte (toen je naar de garage moest).
Foto's!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:00 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga weer even flirten met het benzinestationmeisje, zij is goed in klantenbinding.
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een handige telefoon voor mobiel internet
Heb deze en dat heeft geen touch screen ofzo, dus dat internet echt voor geen meter.
[ afbeelding ]
Rooooozequote:Op zondag 14 maart 2010 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een handige telefoon voor mobiel internet
Heb deze en dat heeft geen touch screen ofzo, dus dat internet echt voor geen meter.
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een kittig ding! Ook die kleur?
Oh, en er zat nog e.e.a. in dus?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Roooooze
Whoopie mikt haar etensbakje om
Echt zo leukquote:Op zondag 14 maart 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Ik heb ook een roze netbookje
/wijf
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Ik heb ook een roze netbookje
/wijf
[ afbeelding ]
Mr had hem net neergezet, brokjes met een beetje warm water eroverquote:
Ik vond (en vindquote:Op zondag 14 maart 2010 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Even een liedje uit de oude doos waarvan ik altijd heb gedacht dat we er het Songfestival mee zouden hebben gewonnen als ze hadden meegedaan
Ik was fan
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond (en vind) en refrein echt heel leuk, maar de coupletten stellen niet veel voor.
En dat clipje!
Ik vond Supergirl altijd zo leuk! Dat zong die ene van K-otic toch ook? Bart ofzo?
Wat is daar fout aanquote:Op zondag 14 maart 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
Over memories gesproken:
Die top 500 v/d nineties is te fout![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh,quote:
Nou ja NU is het wel fout. Toen was goed.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan![]()
Ik zie alleen de Kelly Family, dies wel fout
Dit vind ik dan wel weer lief, schattig, meisjes.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
omdat zijn internet er heel anders uit zag dan de mijne[/sub]
Verchroomdquote:Op zondag 14 maart 2010 12:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer lief, schattig, meisjes.
Hoe zag zijn internet er uit dan? (in wangetje knijpt)
Whehe, vrouwenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ter visualisatie, mevrouw wilde een nieuw tabblad. Dus ik zei 'Dan moet je op het plusje naast het huidige tabblad klikken'. Wilde ze eerst op de ster (rode pijl) rammen, toen op het kruisje (zwarte pijl), en toen heb ik het plusje maar even aangewezen (groene pijl)
Bloed irritant dat sterretje, want die zet de pagina meteen in de favorieten.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ter visualisatie, mevrouw wilde een nieuw tabblad. Dus ik zei 'Dan moet je op het plusje naast het huidige tabblad klikken'. Wilde ze eerst op de ster (rode pijl) rammen, toen op het kruisje (zwarte pijl), en toen heb ik het plusje maar even aangewezen (groene pijl)
Ze heeft mobiel internet, dus ze kan mee lezen.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en tis niet roddelen want ze kan het teruglezen
Lekker nummer toch?quote:
Precies. gewoon forum.fok.nl staat in m'n favo. Maar ik hoef niet iedere afzonderlijke pagina in m'n favorieten.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bloed irritant dat sterretje, want die zet de pagina meteen in de favorieten.
Maar je had het beter meteen zelf kunnen doen, nu heb je FOK! 60 keer in je favorieten staan.
Lekker nummer, maar niet echt sexy ofzoquote:
Ik vind dat echt zo saai, hè. Behalve als er eentje uit de bocht vliegt danquote:Op zondag 14 maart 2010 13:00 schreef Dirkh het volgende:
De eerste F1 van dit seizoen gaat beginnen. Ben benieuwd of het met dit jaar kan boeien.
Niet sekseh, maar wel een lekker nummerquote:
Ik kijk ook al jaren niet meer alle races. Het is saai.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo saai, hè. Behalve als er eentje uit de bocht vliegt dan
Euh nee we zijn hier aan het klussen, heb mijn verfpotten weer voor de dag gehaald..joehoequote:
Nee joh, ben je gek. Ik kijk X factor onlinequote:
Gezellig. Ik had je graag geholpen, maar nu zal je het met de mentale steun moeten doen. Is ook heel wat waard hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh nee we zijn hier aan het klussen, heb mijn verfpotten weer voor de dag gehaald..joehoe
Vergeet je niet te dweilen?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik leer/ruim op en zo komen mn ouders koffie leuten![]()
/burgerlijk
Zitten wel hele goede tussen he.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek. Ik kijk X factor online
Jaquote:
Ja, het valt me echt positief mee!quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had dus toch meteen een wc-rol in d'r flurry moeten proppen. Nu heeft ze m'n laminaat ondergedrupt
Wat is het toch een dotje.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je maar lief bentquote:Op zondag 14 maart 2010 13:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gezellig. Ik had je graag geholpen, maar nu zal je het met de mentale steun moeten doen. Is ook heel wat waard hoor.
Moppert ie de boel al bij elkaar? Misschien is dat dan het juiste moment om de volgende vraag aan hem te stellen: En, lukt het een beetje?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je maar lief bent
De Mr zit in de garage met mijn uitgezocht prutspiegelshij haat die dingen nu al denk ik
quote:
Neuh, sowieso heeft hij aan dit soort bandjes bakken met geld verdiend volgens mijquote:Op zondag 14 maart 2010 13:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die Wessel van Diepen was nog niet zo dom met het uitzoeken van de titels.
Hihi ik pas wel opquote:Op zondag 14 maart 2010 13:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moppert ie de boel al bij elkaar? Misschien is dat dan het juiste moment om de volgende vraag aan hem te stellen: En, lukt het een beetje?
Succes verzekerd.
Waar?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Ml-etje het volgende:
Heb trouwens wel een plek gevonden waar ze wel een keer esf liedjes willen draaien
quote:
Hooters?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
plaatselijke tent waar ik net mijn schoonzus in bardame outfit spotte
Vloeken in de kerk; verplicht 24 uur lief doen!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Guantanamo Bay, voor tijdens het waterboarden.
Geheid dat die lui dan gaan praten
Wihihihi!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
plaatselijke tent waar ik net mijn schoonzus in bardame outfit spotte
Ik zie nergens een modje hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 14:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk; verplicht 24 uur lief doen!
Dan heb je de foto nog niets eens gezien NIET QUOTEN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Ml-etje op 14-03-2010 14:30:59 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Okay, wanneer, hoe laat en welk adres?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan heb je de foto nog niets eens gezien NIET QUOTEN!
Whaha Dirkh geloof me, dat wil je nietquote:Op zondag 14 maart 2010 14:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, wanneer, hoe laat en welk adres?
Stembanden smeert.
Misschien wel, maar dan mogen ze weleens op de bel drukkenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Staan je ouders niet per ongeluk al voor de deur?
De rechtse en nee ik sta er niet opquote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Welke is de schoonzus en ben jij de ander?
Ik zou dat graag proefondervindelijk willen onderzoeken. Ik geloof niet zomaar iemand op zijn/haar woorden.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whaha Dirkh geloof me, dat wil je niet
ah, keuze was al op links gevallenquote:
Niet om het een of ander, maar waarom?quote:Heb wel zo'n jurkje trouwens
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
Over memories gesproken:
Die top 500 v/d nineties is te fout![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De rechtse en nee ik sta er niet op
Heb wel zo'n jurkje trouwens
Naar mij moet je ook luisteren, dat weet je. Anders geen bekkie voor jou!quote:
lafjoequote:Op zondag 14 maart 2010 14:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Naar mij moet je ook luisteren, dat weet je. Anders geen bekkie voor jou!
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan heb je de foto nog niets eens gezien NIET QUOTEN!ALAAAAAF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Het gaat om de blondequote:Op zondag 14 maart 2010 14:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou dat graag proefondervindelijk willen onderzoeken. Ik geloof niet zomaar iemand op zijn/haar woorden.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat hier al hersens te kraken waarom ik je in beide niet herkende
Ik zie helemaal geen blondequote:
Ik weet niet wat je bedoelt, maar die houding van ze, die knieën, oh godquote:Op zondag 14 maart 2010 14:24 schreef Ml-etje het volgende:
Enne kijk nog maar eens goedmannen zeggen dat toch te zien..
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 14 maart 2010 14:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog een leuke voor je nineties rijtje Ll
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog een leuke voor je nineties rijtje Ll
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is photoshop toch goed voor mijn zelfvertrouwen.
Mja, als ik "goed" kijk zie ik een beetje een tutje, maar dat ruim gecompenseerd wordt met twee goede karkatereigenschappen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het gaat om de blonde
Enne kijk nog maar eens goedmannen zeggen dat toch te zien..
Dat jurkje had ik voor carnaval..
Die zijn nepquote:Op zondag 14 maart 2010 14:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, als ik "goed" kijk zie ik een beetje een tutje, maar dat ruim gecompenseerd wordt met twee goede karkatereigenschappen.
Knallersssssssssssssssssssquote:Op zondag 14 maart 2010 14:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, als ik "goed" kijk zie ik een beetje een tutje, maar dat ruim gecompenseerd wordt met twee goede karkatereigenschappen.
Whut, die van die met dat blauwe vestje zijn nep?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die zijn nepplus nog een heleboel andere dingen
dat jullie dat niet zien
Jeps, ow ja ze is donkerder geworden ipv blondquote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, die van die met dat blauwe vestje zijn nep?
Nou dat zie je d'r niet aan af hoor, nu nog niet nu ik het weetquote:Op zondag 14 maart 2010 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeps, ow ja ze is donkerder geworden ipv blond
Dat betekent dat er ook ergens een foto van jullie 3 samen is [/Dirk]quote:
Ik vind "nep" zo'n negatief woord.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die zijn nepplus nog een heleboel andere dingen
dat jullie dat niet zien
Pling! Highlight.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat betekent dat er ook ergens een foto van jullie 3 samen is [/Dirk]
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(kijken of het bij mij ook werkt)
NIET QUOTEN AUB!!!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Nee Dirkh die is er nietquote:Op zondag 14 maart 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat betekent dat er ook ergens een foto van jullie 3 samen is [/Dirk]
En nee joh mannen zien dat niet, tieten = tieten
quote:
Ja, je had gelijk!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(kijken of het bij mij ook werkt)
NIET QUOTEN AUB!!!
Ah, dat soort type. Gezellig op feestjes. Waar je binnen drie minuten woorden mee hebt, haar binnen vijf minuten aan het janken hebt en iedereen vervolgens medelijden met haar heeft.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]mja het zou ook niet erg zijn ware het niet dat ze zelf iemand al afkraakt om een make -upje.
Vandaar dat wij er de spot mee drijven
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:41 schreef Ml-etje het volgende:
en die lok haar ziet eruit alsof hij daar echt helemaal hoort
Maar goed nep als in; ze heeft ze laten vergroten? Of nep als in; het was opvulling wat bij het kostuum hoort? Bij de eerste is het natuurlijk niet zo heel raar dat het ons niet opvalt he... Als de arts tenminste zn werk een beetje goed doet en je geen maatje porno besteldquote:Op zondag 14 maart 2010 14:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]mja het zou ook niet erg zijn ware het niet dat ze zelf iemand al afkraakt om een make -upje.
quote:
Dirkh..dat was niet vals bedoeldquote:
Jajaquote:Op zondag 14 maart 2010 14:41 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het een leuke foto Erik! Je kijkt zo leuk en die lok haar ziet eruit alsof hij daar echt helemaal hoort
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:39 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi nee zo erg is het niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, dat soort type. Gezellig op feestjes. Waar je binnen drie minuten woorden mee hebt, haar binnen vijf minuten aan het janken hebt en iedereen vervolgens medelijden met haar heeft.
Vergroot en inderdaad zo zie je dat niet hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed nep als in; ze heeft ze laten vergroten? Of nep als in; het was opvulling wat bij het kostuum hoort? Bij de eerste is het natuurlijk niet zo heel raar dat het ons niet opvalt he... Als de arts tenminste zn werk een beetje goed doet en je geen maatje porno besteld![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
Bij de eerste is het natuurlijk niet zo heel raar dat het ons niet opvalt he...
Heb ook zo'n lokquote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaja, helaas in werkelijkheid niet zo en blijft mijn haar nooit zo zitten als dat ik eigenlijk wil, of vind ik het dan kriebelen of waait het of wat dan ook
.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vergroot en inderdaad zo zie je dat niet hoor.
Plus wat wangopvulling als ik haar mams mag geloven.
Zonnebankquote:Op zondag 14 maart 2010 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de rechter, die is ook al zó bruin wortelig van kleur
quote:
Ze is in de 30, en 2 kids.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze ziet er alleen zonder dollen uit als 17, vandaar dat ik denk "die is er vroeg erbij".
Hoe oud is die meid?
Deze?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die lok doet me denken aan die cover van die film die je gister liet zien, kan je die link nog eens plaatsen?
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze is in de 30, en 2 kids.
Goed figuur hédaar mag ze echt trots op zijn
quote:
Die kan ik niet meer terugvinden zo snel.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dan ook die met z'n 3 op een rijtje
Het was toch links?quote:
Ja links op de foto, rechts als je het ziet toch? Die andere had niet echt 'opvallende' knallers, dus denk niet dat die het was hoorquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja links op de foto, rechts als je het ziet toch? Die andere had niet echt 'opvallende' knallers, dus denk niet dat die het was hoor![]()
(uitgaande van het borstvergroting verhaal)
Ik keek niet naar wangenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik aan die wortelkleurige dacht, maar die was het niet.
Ml-etje heb je het wel goed uitgelegd?![]()
Die linker heeft wel de bolle wangen dus dan klopt Ml haar uitleg LL
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja links op de foto, rechts als je het ziet toch? Die andere had niet echt 'opvallende' knallers, dus denk niet dat die het was hoor![]()
(uitgaande van het borstvergroting verhaal)
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik keek niet naar wangen![]()
Nou enniewee; mn ouders zijn er zo dus ben pleitos
Doeg Llquote:Op zondag 14 maart 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb geen idee ...oh ja die is idd rond die koers.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ah zie je wel, ik begreep het al niet.
Hoe oud is die andere dan? Die schatte ik dus op 17 en hád al van nature bolle wangen
Zeker ingevallen bekkie normaal...
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:08 schreef Goodbye het volgende:
Wel die rechter dus. Die ziet er ook een beetje niet zo aardig uit
Wandelzequote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:08 schreef Goodbye het volgende:
Wel die rechter dus. Die ziet er ook een beetje niet zo aardig uit
Hmm nou dat had ik dan ook moeten zien toen ik haar leerde kennen, maar nee..quote:Op zondag 14 maart 2010 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je qua uitstraling? Heeft niet echt een warm overkomen, kan ook aan dat kortgeplukte kapsel liggen in combi met dat knaloranje tintje en blauwe ogen...
Wat ga je maken?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:19 schreef Dirkh het volgende:
Ik sta mezelf al tien minuten de ziekte te kneden op een stuk deeg. Goftedomme
Iets te kazig voor mij maar ziet er wel goed uit. En stoer dat je je eigen tagliatelle maakt.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zelf gemaakte tagliatelle met mascarpone
Note voor volgende keer, eerst een paar maandjes naar sportschoolquote:Op zondag 14 maart 2010 15:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iets te kazig voor mij maar ziet er wel goed uit. En stoer dat je je eigen tagliatelle maakt.
Ja, ik kook eigenlijk altijd. Vind het leuk om te doen, beetje klooien en recepten uitproberen. Ben zelf niet zo van recepten verzinnen, ik lees iets en dan probeer ik het gewoon uit.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat ziet er goddelijk uit Dirkh![]()
Kook je graag?
Geen appeltaart? Nog vol van de flurrys?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
Hola!
Geen appeltaart gegeten
En veel te veel geld uitgegeven
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
Hola!
Geen appeltaart gegeten
En veel te veel geld uitgegeven
Ik denk het jaquote:Op zondag 14 maart 2010 15:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen appeltaart? Nog vol van de flurrys?
Zomerslippertjes.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef Dirkh het volgende:
Ik zit met het liedje Sex on the beach in mijn hoofd, door die clips van hierboven. Dus zing dat dan ook.
Zegt paddestoel, nou vooruit dan maar, maar bij gebrek aan een strand doen we het op de vijverrand.
Romanticus [/paddestoel]
Omdat het zo lekker zitquote:Op zondag 14 maart 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zomerslippertjes.
En een zonnehoed. Ja, je kunt er maar beter vast op tijd bij zijn, toch?![]()
En een nieuw dekbedovertrek waar Heer G een hartverzakking van gaat krijgen.
Heel wijverig, zo'n Engels-achtig iets met roosjes enzo. Nahja, hij is er toch niet.
En vrij veel ondergoed. Ook van dat wijverige.
Van dat ondergoed dat eigenlijk alleen vrouwen leuk vinden
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat het zo lekker zit![]()
Dus als heer G. thuis komt, doe je dat nieuwe overtrek erop, trekt je nieuwe slipperdepip aan, zet je hoed op en je slipperts en dan zeg je "how you doin'? " terwijl je je achterover op bed laat vallen
Alonsoquote:
Daar ben je idd nog te jong voorquote:Op zondag 14 maart 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie het even voor me.
Maar ik denk dat ik dan de rest van mijn leven sex kan vergeten
Al trok je een jute zak aan, je kan me altijd bellen.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie het even voor me.
Maar ik denk dat ik dan de rest van mijn leven sex kan vergeten
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom zit ik naar voetbal te kijken?![]()
* zapt
Ik kom op niks anders dan slips met bloemetjes, het moet wel leuker zijn, toch Greys?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
Van dat ondergoed dat eigenlijk alleen vrouwen leuk vinden
Shoppenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom op niks anders dan slips met bloemetjes, het moet wel leuker zijn, toch Greys?
En shoppen![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus binnenkort gaan zusje en ik naar Bataviastad.
Iemand daar al es geweest? Ist wat?
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
en dan zeg je "how you doin'? " terwijl je je achterover op bed laat vallen
Nou, merk maakt me weinig uit, maar ik ben wel een echte Esprit-fan en voor spijkerbroeken draag ik eiks alleen Indian Rose. En dat scheelt nogal als je het daar koopt volgens mij.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:37 schreef Ml-etje het volgende:
weer binnen, gaat de zon schijnen
![]()
Klinkt leuk Greys
Ik ben geen fan van batavia Ing maar dt is meer omdat ik origineel wil ongeacht het merkje.
Ik ben wel eens in Roermond geweest maar ik vind die merkdumpverzamelplaatsen zo verschrikkelijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, merk maakt me weinig uit, maar ik ben wel een echte Esprit-fan en voor spijkerbroeken draag ik eiks alleen Indian Rose. En dat scheelt nogal als je het daar koopt volgens mij.![]()
Nou ja, we gaan gewoon een keer heen en dan zien we wel.
Ow voor spijkerbroeken kun je daar prima terechtquote:Op zondag 14 maart 2010 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, merk maakt me weinig uit, maar ik ben wel een echte Esprit-fan en voor spijkerbroeken draag ik eiks alleen Indian Rose. En dat scheelt nogal als je het daar koopt volgens mij.![]()
Nou ja, we gaan gewoon een keer heen en dan zien we wel.
Jeujquote:Op zondag 14 maart 2010 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow voor spijkerbroeken kun je daar prima terecht
En Esprit ook hoor
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is Greys eiks? Staat ze voor de spiegel de slips te passen?
Da's beter dan dat ze voor haar slip een spiegel staat te passen.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is Greys eiks? Staat ze voor de spiegel de slips te passen?
Hoi Catquote:Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's beter dan dat ze voor haar slip een spiegel staat te passen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's beter dan dat ze voor haar slip een spiegel staat te passen.
Waar is jouw hier? Ik kom eraan!quote:
quote:
Zwabber, ik ben onnavolgbaar.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Hier wordt het hutspot.
Pisces, kom er maar in
15 km v R'damquote:
Heb je de appelmoes al open?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Hier wordt het hutspot.
Pisces, kom er maar in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |