Net tijdstip jaquote:Op zondag 14 maart 2010 11:23 schreef Ml-etje het volgende:
Waren rond half 4-4 uur thuis volgens mij dus valt mee toch, was half 11 wakker.
Ging je ook voor een Flurry vannacht?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:27 schreef Ml-etje het volgende:
het was op beurs in de mac ook druk, maar moest en zou het hebben
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:27 schreef Ml-etje het volgende:
het was op beurs in de mac ook druk, maar moest en zou het hebben
Hihi meutjesquote:Op zondag 14 maart 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging je ook voor een Flurry vannacht?
Of heb je wat anders gegeten?
Maes en ik hebben zojuist onze date van twaalf naar kwart voor één verschoven.
Het kwam ons beiden beter uit
Dat staat in het vorige topic nog in diverse quotes, zie ikquote:Op zondag 14 maart 2010 11:30 schreef Cat22 het volgende:
Die TT is niks waard zonder fotografisch bewijsmateriaal.
Nou Ll heeft ondertussen zijn post leeggemaakt, maar honderd mensen hebben gequotequote:Op zondag 14 maart 2010 11:30 schreef Cat22 het volgende:
Die TT is niks waard zonder fotografisch bewijsmateriaal.
Niet dat ie 's morgens wakker werd met een lepel op zijn neus.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat in het vorige topic nog in diverse quotes, zie ik
Zo shocking was ie nou ook weer niet, de fotoquote:Op zondag 14 maart 2010 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou Ll heeft ondertussen zijn post leeggemaakt, maar honderd mensen hebben gequote.
Moet nog ontbijten maar appeltaart lijkt me een prima ontbijtje.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net tijdstip jaFijn dat het leuk was!
![]()
En nu wil ik ook appeltaartén koffie
Is dit een strikvraag, Dirk?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet dat ie 's morgens wakker werd met een lepel op zijn neus.
Ik vond het best een leuke foto. En jij was half verscholen achter je lokken en een lepelquote:Op zondag 14 maart 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo shocking was ie nou ook weer niet, de foto
En je kunt zo'n foto toch gewoon van Photobucket deleten? Of had ie het daar niet geupload?
Oh nou ja, moet ie maar ff kijken.
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eh.. als ik Nee zeg, is dat dan goed of slecht?
Dat weet ik inmiddels ook niet meerquote:Op zondag 14 maart 2010 11:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eh.. als ik Nee zeg, is dat dan goed of slecht?
Beeb!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |