quote:Op zondag 14 maart 2010 03:11 schreef Glcx het volgende:
Word je nou nooit moe van jezelf? Al is het maar omdat je bepaalde dingen tot den treurnis blijft herhalen.
word jij nooit eens moe van jezelf om serieus op dit soort topics te blijven reagerenquote:Op zondag 14 maart 2010 03:11 schreef Glcx het volgende:
Word je nou nooit moe van jezelf? Al is het maar omdat je bepaalde dingen tot den treurnis blijft herhalen.
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:14 schreef Klaploper het volgende:
SWJ vertelde me eens dat hij het liefst wakker wordt met de hele actieve topicslijst vol met mijn topics. Dit probeer ik nog steeds te bereiken.
Jammer dan dat het gevolg daarvan is dat er straks in de actieve topiclijst voorlopig geen topics van jou meer te vinden zullen zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:14 schreef Klaploper het volgende:
SWJ vertelde me eens dat hij het liefst wakker wordt met de hele actieve topicslijst vol met mijn topics. Dit probeer ik nog steeds te bereiken.
Precies, jammer dat ik het risico loop dat de admins me bannen. Ze begrijpen gewoon niet wat kwaliteit is, maar jij gelukkig wel! :S:S:S Toch wil ik dit risico graag lopen om jou blij te maken.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jammer dan dat het gevolg daarvan is dat er straks in de actieve topiclijst voorlopig geen topics van jou meer te vinden zullen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |