quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat had je dan verwacht? Dat ik jullie Sex and the City - the Movie zou aanradenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jawel, maar het was nou niet bepaald een gezellige meidenfilm![]()
Meisje tochjquote:Op zondag 14 maart 2010 01:27 schreef Ayca het volgende:
Ik schrok me doodik hoorde wat geluiden en ik wist niet meer of ik de achterdeur had opengelaten, dus ik dacht dat er inbrekers waren
heel voorzichtig naar beneden gelopen, licht aangedaan, gelukkig was er niemand
achterdeur gecheckt, was op slot
![]()
Nouja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2010 01:59:00 ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:55 schreef Ayca het volgende:
Enormen pedo
Wat enorm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En pedo?
![]()
Dat is niet pedo, dat is gewoon pervers en ranzigquote:Op zondag 14 maart 2010 02:06 schreef Ayca het volgende:
Het spijt me dat ik het pedo vind dat iemand op je loopt te rukken.![]()
Nu ga ik weer wat anders doen, genoeg gezien voor vandaag
Bestquote:Op zondag 14 maart 2010 02:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is niet pedo, dat is gewoon pervers en ranzig![]()
En toch elke dag terug komen
hier bij mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar zijn de Turken gebleven?
Hahaha het is niet alsof ik zijn hele familie hier op de bank had zitten hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goodmorning sunshine![]()
Wat deden Turken (of dé Turk) bij jou?
Denk niet dat je het zo rationeel in je hoofd op hebt gesteld zoals je het nu opschrijft, maar goedquote:Op zondag 14 maart 2010 11:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hahaha het is niet alsof ik zijn hele familie hier op de bank had zitten hoor.Enne, gewoon, op bezoek komen. Was meer zo van 'ik verveel me.' 'ik ook.' 'ben je thuis?' 'ja' 'zal ik langskomen?' 'oh is goed hoor'
Zo was het wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk niet dat je het zo rationeel in je hoofd op hebt gesteld zoals je het nu opschrijft, maar goedWas het leuk?
Huismussenquote:Op zondag 14 maart 2010 11:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Zo was het wel.Hij lag zich thuis te vervelen op zijn bed, en ik was thuis een beetje t.v. aan het kijken. En normaal is zaterdagavond onze avond, daarom.
![]()
Ja was wel gezellig.We hebben een kinderfilm gekeken van Carry Slee, en hij was nog serieus leuk ook.
Tsja, dat zijn wij. Heel burgerlijk eigenlijk. In de zomer gaan we wel vaak stukken wandelen 's avonds hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huismussen
Maar leukWat dacht je toen je daarna in bed lag en naar het plafond staarde?
En een biscuitje bij de thee om 16:00 uur en om 18:00 stipt etenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Tsja, dat zijn wij. Heel burgerlijk eigenlijk. In de zomer gaan we wel vaak stukken wandelen 's avonds hoor.![]()
Niets, want ik zag mijn plafond niet omdat het te donker was.
Niet echt, voel me nogsteeds niet helemaal lekker.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef Rookert het volgende:
Maar wel lekker uitgerust voor komende week?
Ze weten wel op je werk dat je ziekig bent? Je lichaam moet ook kunnen herstellen hoor, 45 uur per week is nou niet bepaald constructief voor je lichaam, wel voor je portemonneequote:Op zondag 14 maart 2010 12:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Niet echt, voel me nogsteeds niet helemaal lekker.
Ja, dat weten ze. Maar ik ben net een week begonnen met m'n nieuwe baan, dus het is even niet anders.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze weten wel op je werk dat je ziekig bent? Je lichaam moet ook kunnen herstellen hoor, 45 uur per week is nou niet bepaald constructief voor je lichaam, wel voor je portemonnee![]()
Ik ga even film kijken, A Serious Man, hij is nu al apart![]()
Iets van je naam ligt op mijn tong en ik kan je niet vergeten, zoietsquote:Op zondag 14 maart 2010 12:45 schreef maartjeh het volgende:
Zou iemand dit voor me willen vertalen;
adinda dilimde..ya yarin ya bugun sen unutamiorum
Kan er even niets van maken.
Ik was er ondertussen uit haha. Geen echt samenhangende zin.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iets van je naam ligt op mijn tong en ik kan je niet vergeten, zoiets![]()
Haha nee iddquote:Op zondag 14 maart 2010 13:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik was er ondertussen uit haha. Geen echt samenhangende zin.
Uit China zekerquote:Op zondag 14 maart 2010 18:05 schreef Julis het volgende:
Ok. Hier dan wel een leuke tas.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:31 schreef wikwakka2 het volgende:
engrish.com is echt hilarisch. Aziaten en Engels... gaan vaak niet zo goed samen
.
Nee, ook daar nietquote:Op zondag 14 maart 2010 18:34 schreef Julis het volgende:
[..]
. Turken in Turkije en Engels gaat ook niet vaak samen
. In Egypte wel
?
Hehequote:Op zondag 14 maart 2010 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ook daar niet![]()
. Onze driver stuurde ons met kerstmis de volgende sms: 'merry christmas to you and your lovers'
.
Ja, maar toch wel een grappige foutquote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehe. Ach, hij bedoelde dat goed. Daar gaat het uiteindelijk om
.
Ik kom er helemaal niet vandaanquote:Op zondag 14 maart 2010 18:45 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Arabieren bakken er ook niet veel van.
Muscat? Daar kom jij toch vandaan wikwakka2
Daarom bleef ik bijna zitten in de 5e, doe er wat meequote:Op zondag 14 maart 2010 19:55 schreef Ayca het volgende:
Ik voel me zo relaxed terwijl het niet zou moeten.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over je huiswerk? Of je cijfers? Of je motivatie? Of je studieplannen?
Waahhquote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over je huiswerk? Of je cijfers? Of je motivatie? Of je studieplannen?
wtfquote:
Turkije-Kroatië. De slotfasequote:
Auch, dat doet pijnquote:Op maandag 15 maart 2010 17:09 schreef wikwakka2 het volgende:
#$!#$&"_"%(#(_#%(%_($
Ik heb mijn knie zo ontzettend hard gestoten tegen de punt van mijn bed.
Positief denken. Gewoon focussen op de volgende toetsen. Ook al is dat moeilijkquote:Op maandag 15 maart 2010 17:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had me zo goed voorbereid op die klote wiskunde toets..![]()
, meer de "
" dan de "
".
Ik moet toch over, maar hij ging ZOOOOOOOOOOO slecht.![]()
![]()
Wat nu?
Julis de pulis.. we hebben nog maar twee toetsen en daar kan ik geen voldoende meer mee staan.. ik moet wiskunde nu op een vijf houden en me concentreren op andere vakken..quote:Op maandag 15 maart 2010 17:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Positief denken. Gewoon focussen op de volgende toetsen. Ook al is dat moeilijk.
Dan weet ik het nietquote:Op maandag 15 maart 2010 17:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Julis de pulis.. we hebben nog maar twee toetsen en daar kan ik geen voldoende meer mee staan.. ik moet wiskunde nu op een vijf houden en me concentreren op andere vakken..
???quote:Op maandag 15 maart 2010 17:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Auch, dat doet pijn. Gaat het goed
?
het nog ergere: ik had van iemand de antwoorden van de toets gekregen, maar was te lui om die in m'n gr te zetten.. ik had gewoon een 10 kunnen hebben..quote:
Hahahaquote:Op maandag 15 maart 2010 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Sorry dat het zo lang duurde, ik heb me met mijn armen naar mijn bureau moeten slepen.
Damnquote:Op maandag 15 maart 2010 17:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het nog ergere: ik had van iemand de antwoorden van de toets gekregen, maar was te lui om die in m'n gr te zetten.. ik had gewoon een 10 kunnen hebben..
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
ayca.......ik had de antwoorden maar te lui om in te voeren, dat maakt zo boos en gek..
wat een hoop!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Ayca het volgende:
Het is wiskunde, dus het is niet onmogelijk
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom Emel? Wik is juist aardig
. En hij heeft jou geholpen met economie.
Anders doe je even normaal. Wees blij dat ik je überhaupt heb geholpen. Vind je het gek dat ik het "quote:Op maandag 15 maart 2010 17:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga met een mes door je vieze vet heen mongool
Sorry, ik liet me even gaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal. Wees blij dat ik je überhaupt heb geholpen. Vind je het gek dat ik het "" vind dat je door middel van afkijken een 10 had kunnen halen of zo.
nee, ik uit m'n gevoelens liever nu, zodat ze in de zomervakantie grotendeels weg zijn en ik alsnog kan genieten..quote:Op maandag 15 maart 2010 18:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik onderdruk mijn gevoelens nog tenminstedat helpt, probeer het maar
Ik geniet alsnog welquote:Op maandag 15 maart 2010 18:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, ik uit m'n gevoelens liever nu, zodat ze in de zomervakantie grotendeels weg zijn en ik alsnog kan genieten..
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vormde een Tatar beeld in mijn hoofd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2010 18:23:27 ]
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
SappigOh noesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik was helemaal vergeten dat jij een verkapte Chinees bent
.
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh noes. Ik was helemaal vergeten dat jij een verkapte Chinees bent
.
Ik ben heul geen verkapte Chinees!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chinese kindertjes zijn schattigquote:
Ja ik begrijp je welquote:Op maandag 15 maart 2010 18:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Chinese kindertjes zijn schattig. Ik heb zo even geen voorbeeld, maar je weet wel wat ik bedoel. Denk ik.
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:33 schreef wikwakka2 het volgende:
weet je wie nog meer schattig is? Julis.
hoezo?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou ons ook moeten verlaten eigenlijk.
Ga zo doorquote:Op maandag 15 maart 2010 18:58 schreef Ayca het volgende:
Natuurlijk doe ik dat. Ik besteed mijn tijd altijd heel nuttig.
In een topicreport of door middel van een PM aan de moderator van het subforum.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Waar kan ik een kloon-troll melden? Die mhpc is echt zo fucking irritant.
Welk topic? En welke mod, want hij reageert vaak onder nieuwsberichten enzo.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In een topicreport of door middel van een PM aan de moderator van het subforum.
Oh, op de FPquote:Op maandag 15 maart 2010 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welk topic? En welke mod, want hij reageert vaak onder nieuwsberichten enzo.
Thanks. Ik heb het gemeld.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier volgens mij: [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Serieus? Wtf?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Alleen betekent een ban aanvragen een ban voor jezelf. Dacht ik.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[...] Die mhpc is echt zo fucking irritant.
Misschien is hij vroeger gepest door een Turkquote:Op maandag 15 maart 2010 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
Maar even serieus, hoe gefrustreerd ben je als je je bezighoudt met zulke dingen. Echt zo triest.
Ja, regelmatig.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:48 schreef Julis het volgende:
Zeliha, stijl jij je haren wel eens? Voordat ik ga stijlen gebruik ik altijd schuim (zodat je haren niet verbranden). Maar nu vraag ik me af... wat gebruik jij (of de andere) voor het stijlen? Zijn er ook andere producten dat het verbranden van je haren tijdens het stijlen voorkomt?
Vandaag had ik mijn haren na een lange tijd weer gestijld... gaat het regen tijdens het fietsen.
Hmm. Ok. Mijn haren stijlen wel gemakkelijkquote:Op maandag 15 maart 2010 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, regelmatig.![]()
Ik gebruik niks en verbrand mijn haren gewoon. Heel slecht, weet ik. Maar die dingen werken gewoon niet goed. Ik had een tijdje zo'n roze fles van loreal, maar binnen een uur zat er al een slag in mijn haar. Dus gebruik helemaal niks.Oh en een keer heb ik het laten stijlen bij de kapper, zij gebruikten een beschermspul waarmee je haren toch heel stijl bleven, was zo'n spray maar ik weet niet hoe het heet.
Ik hoor juist altijd van kappers dat schuim slecht is.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm. Ok. Mijn haren stijlen wel gemakkelijk. Vroeger (ongeveer 3 maanden geleden
) gebruikte ik ook niets, maar de kapper raadde mij aan om toch schuim te gebruiken voor het stijlen
![]()
.
Oh, echtquote:Op maandag 15 maart 2010 21:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoor juist altijd van kappers dat schuim slecht is.Ik had een hele tijd terug een roze flesje met serum, werkte ook wel goed, maar gebruik het liefst niets.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil trouwens zo'n chitang hebben. Die werkt echt goed maar is ook super duur.
straks heb ik het fout ofzo hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 21:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, echt? Die trut
![]()
! Dan kijk ik wel een keertje in de Ethos of Kruidvat of ze die daar hebben (vast wel).
Ga werken.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze, maar hij kost 200 euro.
Ik heb deze, voor 20 euro. Doet het ook goedquote:Op maandag 15 maart 2010 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze, maar hij kost 200 euro.
Stufi gaat op aan school en binnenkort moet ik stage lopen, dus werk zit er even niet in. Misschien over een tijdje.quote:
Heb je de chi tang weleens geprobeerd? Geloof me, daar kan geen een merk tegen op.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb deze, voor 20 euro. Doet het ook goed
[ afbeelding ]
Wil je nu zeggen dat... je je stufi aan schoolgerelateerde zaken uitgeeftquote:Op maandag 15 maart 2010 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stufi gaat op aan school en binnenkort moet ik stage lopen, dus werk zit er even niet in. Misschien over een tijdje.
Nopequote:Op maandag 15 maart 2010 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je de chi tang weleens geprobeerd? Geloof me, daar kan geen een merk tegen op.
Hahahaha.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat... je je stufi aan schoolgerelateerde zaken uitgeeft? heiligschennis.
Ok, bedanktquote:Op maandag 15 maart 2010 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
straks heb ik het fout ofzo hoormaar mijn haar wordt altijd extra droog als ik het met schuim stijl, serum werkt goed, maar je moet echt superweinig gebruiken..
Nee..quote:Op maandag 15 maart 2010 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]_!
Hetzelfde als 'is het weer die tijd van de maand'?
Ja. Maar dan wel over ongeveer 2 maandenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Laten we er meteen 18+ van maken.
mijn reetquote:Op maandag 15 maart 2010 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
IHVK verzint alle vertalingen vanuit zijn reet.
Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
mijn reet![]()
Is het dan niet ' geldiler mi' niet een afgekorte versie van : ' kecilerin geldi mi yine' ?
betekent dat hetzelfde? nog nooit van gehoord, straks eens gebruiken thuisquote:Op maandag 15 maart 2010 21:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
mijn reet![]()
Is het dan niet ' geldiler mi' niet een afgekorte versie van : ' kecilerin geldi mi yine' ?
I kiep a stik behajnd du dor! Bettur wan birt in die hend den ten in de air!quote:
-respect voor mensen op mobiel-quote:Op maandag 15 maart 2010 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vandaag zelf broodjes bapao gemaakt.
mijn vader heeft een tijd gehad dat hij in elk verhaal honderd keer 'dat is het hele eiereten' zeiquote:Op maandag 15 maart 2010 21:26 schreef IHVK het volgende:
Of misschien is het een geïmproviseerd spreekwoord van mij pa dandie houdt wel van dat soort grapjes.
Ik ben mobiel nu.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk, hoe zet jij je pi steeds naast je signature?
Ik ook nietquote:Op maandag 15 maart 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb nog nooit van m'n leven een broodje bapao gegeten......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |