Ja ze hebben echt een heel mooi contrast!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef hydraulix het volgende:
ThanksNee ik heb weinig extra's aan het contrast gedaan; ik schrok er zelfs een beetje van toen ik de foto's voor het eerst zag (positief bedoeld). Werd er spontaan verliefd op
Ik heb als film een rolletje gebruikt van Ilford XP2 super (ISO 400).
Toffe foto's idd. Waar haal jij je rolletjes?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef hydraulix het volgende:
ThanksNee ik heb weinig extra's aan het contrast gedaan; ik schrok er zelfs een beetje van toen ik de foto's voor het eerst zag (positief bedoeld). Werd er spontaan verliefd op
Ik heb een paar rolletjes besteld!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef hydraulix het volgende:
Fuck dit topic werkt aanstekelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ik heb een paar rolletjes besteld!
Zodra ik ze binnen heb ga ik er ook wat foto's mee schieten! Ben heeeel benieuwd of die van mij ook zo mooi worden!
Zou je 'm iets willen resizen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:12 schreef mash_ het volgende:
Tijd geleden gemaakt, maar nu pas in z/w gezet
[ afbeelding ]
Ik heb een paar rolletjes besteld bij factoryprices punt nl.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:50 schreef hydraulix het volgende:
Cool![]()
Mute_Me: Ja ik weet niet meer waar ik mijn rolletje gekocht had. Of bij de plaatselijke fotowinkel bij mij in het dorp (combiphoto) of in een winkeltje in Amsterdam (inktjetwinkel ofzo vlakbij de 9 straatjes). Duurde even voordat ik hem echt in gebruik nam
bl0emetjE: tof! Laat zeker de resultaten zien als je ze hebt! Waar heb ze besteld? Had nog gekeken op de site van Fotokonijnenberg maar daar hadden ze niet veel keus meer qua film
xJoyce: toffe zelfportret, ben benieuwd naar de resultaten van jouw 'nieuwe' analoge Canon camera
Nigelator: lekkere abstracte serie.
mash_: mooie foto
Ik vind hem niet iets te donker. ik zou hem iets lichter doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik maak niet zo vaak zwart wit foto's, iets wat ik wel vaker wil gaan doen. Vanmiddag deze foto geschoten:
[ afbeelding ]
Die 2e foto is echt geweldig!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik vind hem niet iets te donker. ik zou hem iets lichter doen
ik heb weer 2 oude fotos bewerkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e is erg mooiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik vind hem niet iets te donker. ik zou hem iets lichter doen
ik heb weer 2 oude fotos bewerkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is dit?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef Kremers het volgende:
Ah, hier was het topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh, wat?quote:Op zondag 5 september 2010 01:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Fuck yeah.
Klik voor een verkleining trouwens?
nice!quote:
Erg mooi, waar is dat ergens????quote:Op zondag 5 september 2010 12:01 schreef BigBear het volgende:
[..]
Lekker sfeertje zo met die mist!
[ afbeelding ]
Wowquote:
Zeer goed!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:34 schreef xjoyce het volgende:
tof analoog heeft echt wat
Beide al wat ouder
Mn nichtje
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|