beter kap jij eens met die kanker afbeelding vna je.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:31 schreef Anarith het volgende:
beste mod ooit, alleen stopt hij helaas met modden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
beter kap jij eens met die kanker afbeelding vna je.
Niet schelden met afbeelding, daar is mn grootmoeder aan overledenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
beter kap jij eens met die kanker afbeelding vna je.
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet schelden met afbeelding, daar is mn grootmoeder aan overleden
Kap eens kut trolquote:Op zondag 14 maart 2010 00:46 schreef Anarith het volgende:
[..]
sorry man, maar dat is m'n signature, hier begon het allemaal mee:
Geen bbcode in signature
[ afbeelding ]
Waarom, hoewel het best vermakelijk wasquote:
Daar is hij zeker sterker dan de witch king of zoietsquote:Op zondag 14 maart 2010 01:07 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Nee, de makers van WoW adoreren Murp
Nee, gewoon een dude die een quest geeftquote:Op zondag 14 maart 2010 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar is hij zeker sterker dan de witch king of zoiets
Faalquote:Op zondag 14 maart 2010 01:11 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dude die een quest geeft
Ik verveelde me gisteravond, dus ik keek eens hoe makkelijk het was om te trollen op FOK!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:04 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Waarom, hoewel het best vermakelijk was(zeker in combinatie met Anarith en zijn sig plaatje
)
die xD's waren een mooie gelegenheid om mijnquote:Op zondag 14 maart 2010 01:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik verveelde me gisteravond, dus ik keek eens hoe makkelijk het was om te trollen op FOK!. En je hoeft blijkbaar maar een paar spellings- en grammaticafouten te maken plus wat rondstrooien met "xD" en klaar ben je
Even heel eerlijk, had je het meteen door of duurde het evenquote:Op zondag 14 maart 2010 01:25 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
die xD's waren een mooie gelegenheid om mijn [ afbeelding ] -smiley te posten
in het anarith sig topic dacht ikquote:Op zondag 14 maart 2010 01:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Even heel eerlijk, had je het meteen door of duurde het even?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |