Je zou een half jaar niet meer drinken!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja soms weleens fijn,
Ik ben eigenlijk gestopt maar als ik wat gedronken heb dan moet ik er gwoon 1 opsteken
ik schommel teveel met mijn gewicht,quote:Op zondag 14 maart 2010 00:47 schreef OeJ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het lijnen, legend, de kilootjes al er af getraind?
Staat wel op hun MySpace.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:48 schreef dombo123 het volgende:
Er is op sommige rock radiozenders soms zo'n nummer voor van de Cocktail Slippers met het nummer: you do run. Ik kan er alleen nergens iets van op youtube vinden.![]()
(Laat staan mp3's)
Ik maak die belofte mezelf elk weekendquote:Op zondag 14 maart 2010 00:48 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je zou een half jaar niet meer drinken!
Ik hoor het al. Slecht dus.![]()
Ik word nergens dik van.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik schommel teveel met mijn gewicht,
Ik sport wel maar ik snoep nogweleens een zak chips en drink bier.
Buikje is verder lastig weg te krijgen
Same here, incl. bier en pizzaquote:Op zondag 14 maart 2010 00:50 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Ik word nergens dik van.
Net bier gedronken, en hele pizza gegeten.
ah wtf weer het verkeerde topic, wie fuckt er met me?quote:
Je kunt het, TLK! Je kunt het! "Be strong, bro!"quote:Op zondag 14 maart 2010 00:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik schommel teveel met mijn gewicht,
Ik sport wel maar ik snoep nogweleens een zak chips en drink bier.
Buikje is verder lastig weg te krijgen
Als je wil neuken hoe je het maar te vragen hoor, is geen lamme post voor nodigquote:Op zondag 14 maart 2010 00:50 schreef OeJ het volgende:
Ik denk stiekem dat timmmmm een homo is, nee, serieus. Ik weet niet, zijn plaatje, dat timmmmm, zoveel koketterie, dat moet een homo zijn.
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je wil neuken hoe je het maar te vragen hoor, is geen lamme post voor nodig
Ik wil weer een sixpackquote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je kunt het, TLK! Je kunt het! "Be strong, bro!"
Rustig maar, ik buk al. Pff.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag ik ook?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel als je een fles Scottish Best laat tattooerenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil weer een sixpack![]()
Dan kan ik een mooie tattoo op de zijkant zetten.
Met een buikje is dat niet mooi natuurlijk
Doe dat nou niet, joh, zo'n tattoo, denk je nou eens in, later met de kleinkinderen, je gaat naar het zwembad, met je ouwe lijf, zo'n lelijke tattoo. DAT KAN TOCH NIET! DAT KAN TOCH NIET!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil weer een sixpack![]()
Dan kan ik een mooie tattoo op de zijkant zetten.
Met een buikje is dat niet mooi natuurlijk
Maar ik dacht eerder aan een draakquote:Op zondag 14 maart 2010 00:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wel als je een fles Scottish Best laat tattooeren
Een tatto is niksquote:Op zondag 14 maart 2010 00:54 schreef OeJ het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, joh, zo'n tattoo, denk je nou eens in, later met de kleinkinderen, je gaat naar het zwembad, met je ouwe lijf, zo'n lelijke tattoo. DAT KAN TOCH NIET! DAT KAN TOCH NIET!
Een Wildersstemmer?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Enkel mensen met een IQ groter dan mijn lul, sorry.
Dat had je mij maar eens 7 jaar geleden moeten vertellenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:54 schreef OeJ het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, joh, zo'n tattoo, denk je nou eens in, later met de kleinkinderen, je gaat naar het zwembad, met je ouwe lijf, zo'n lelijke tattoo. DAT KAN TOCH NIET! DAT KAN TOCH NIET!
Een goede fles whiskey met een draak eromheen! Of erin.. Of een draak in de vorm van een flesquote:Op zondag 14 maart 2010 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik dacht eerder aan een draak
Dit vind ik nou flauw. Maar omdat ik je toch wel tof vind zal ik je niet reporten.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Enkel mensen met een IQ groter dan mijn lul, sorry.
Er is nog hoop, je kunt het weg laten halen.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat had je mij maar eens 7 jaar geleden moeten vertellen
Dat klinkt best origineel maar eerst die sixpackquote:Op zondag 14 maart 2010 00:56 schreef Torrio het volgende:
[..]
Een goede fles whiskey met een draak eromheen! Of erin.. Of een draak in de vorm van een fles
Pak van m'n hart.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:56 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dit vind ik nou flauw. Maar omdat ik je toch wel tof vind zal ik je niet reporten.
En dan wat anders laten zettenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Er is nog hoop, je kunt het weg laten halen.
Ze poepen in hun broek dat hun club afgemaakt wordtquote:Fans van PSV kwamen in groten getale naar de training om de ploeg hun steun te betuigen in de aanloop naar de kraker zondag met Ajax in Amsterdam. Volgens de website van de Eindhovense club waren er naar schatting 1500 aanhangers op De Herdgang.
PSV moet winnen !quote:Op zondag 14 maart 2010 00:58 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ze poepen in hun broek dat hun club afgemaakt wordt
voor de competitie zou het beter zijn als PSV niet wint...quote:
Altijd al PSV.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer naar de Roda kant opging, of Fortuna
Ajax moet winnen. PSV heeft in principe nog genoeg aan een gelijkspel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |