Een koptelefoon met verstand van muziekquote:Op zondag 14 maart 2010 00:36 schreef dombo123 het volgende:
Mijn sennheiser headset ruist soms een beetje op muziek van Dropkick Murphys.
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een koptelefoon met verstand van muziek
En dat voor een dombo.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een koptelefoon met verstand van muziek
tl;drquote:Op zondag 14 maart 2010 00:38 schreef OeJ het volgende:
Ik heb op dit moment zo'n hekel aan Tong80, dat ik er ook gelijk helemaal klaar mee ben. Bij mij kan dat opeens ontstaan, iemand hoeft maar iets verkeerds te zeggen, en ik knap er meteen op af. Gevoelsmatig zit Tong80 nu op het niveau van Geert.
Omdat iemand "mongool" had gebruikt in een TT, en daar begon Tong over te zeiken. Da's net als mensen die zeuren over het gebruik van het woordje "kanker". Gek dat ik me om zulke dingen kwaad maak, maar ik doe dat wel.
Trek het je niet zo aanquote:Op zondag 14 maart 2010 00:38 schreef OeJ het volgende:
Ik heb op dit moment zo'n hekel aan Tong80, dat ik er ook gelijk helemaal klaar mee ben. Bij mij kan dat opeens ontstaan, iemand hoeft maar iets verkeerds te zeggen, en ik knap er meteen op af. Gevoelsmatig zit Tong80 nu op het niveau van Geert.
Omdat iemand "mongool" had gebruikt in een TT, en daar begon Tong over te zeiken. Da's net als mensen die zeuren over het gebruik van het woordje "kanker". Gek dat ik me om zulke dingen kwaad maak, maar ik doe dat wel.
Gewoon meepostenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:39 schreef Torrio het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer
Derp.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:38 schreef OeJ het volgende:
* Huppelmuts geeft een pakje tax free marlboro aan Symphonicquote:
VRESELIJK! Weet dat ik met je meeleef. Je kunt beter je moeder begraven, dan zonder peuken zitten.quote:
nice, very nicequote:
Dat is op het randje hoor! Oppassen!quote:
Tnxquote:Op zondag 14 maart 2010 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft een pakje tax free marlboro aan Symphonic
Ik kan uit ervaring zeggen dat je uit je nek lult...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:40 schreef OeJ het volgende:
[..]
VRESELIJK! Weet dat ik met je meeleef. Je kunt beter je moeder begraven, dan zonder peuken zitten.
Cheap ass.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt zo'n nummer van.. OJAAAAA goed! En de volgende dag weer vergeten.. maar nu niet, want hij gaat bij m'n favorietenquote:
17 euro voor een slof of 46quote:
Ik kan uit ervaring vertellen dat het waar is.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat je uit je nek lult...
Headset ruist op tonen van dit nummer.quote:
Ow, aaaaah, te veel gerookt?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat je uit je nek lult...
Lucky strike is beterquote:Op zondag 14 maart 2010 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die postte ik 2 dagen geleden.quote:
of camelquote:Op zondag 14 maart 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lang geleden dat ik dat gerookt heb
dat en zware van nellequote:Op zondag 14 maart 2010 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
of camel
Nu rook ik af en toe een sigaar
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
of camel
winston? dat klinkt als een of andere ballennaam, zeker met als achternaam gerstanowitzquote:
Ja soms weleens fijn,quote:
Hoe gaat het met het lijnen, legend, de kilootjes al er af getraind?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
of camel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |