Ik ben gestopt tenzijik heb gedronken.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het voordeel van een lieve vriendin, ze heeft sigaretten ind e la gelegd
Die is al dichtquote:Op zondag 14 maart 2010 01:10 schreef timmmmm het volgende:
Jullie gaan straks trouwens geen deel twee openen, maar pakken gewoon een ander baggertopic dat nog open is.
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het voordeel van een lieve vriendin, ze heeft sigaretten ind e la gelegd
Dus je bent niet gestopt?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben gestopt tenzijik heb gedronken.
Alleen ik heb nu niets
Hoe heet het zoontje van mijn neef tov mijzelfquote:
dit is geen baggertopic, dit is serieusquote:Op zondag 14 maart 2010 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe heet het zoontje van mijn neef tov mijzelf
Bij voorbeeld.
Als je in de nabije toekomst nog gaat roken, ben je niet gestopt.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee, alleen is mijn laatste sigaret nu 3 weken geleden
Nu moeten we gaan gokkenquote:Op zondag 14 maart 2010 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe heet het zoontje van mijn neef tov mijzelf
Adoreer *hier* Murp
Het beflapje...
Bij voorbeeld.
Volgens mij zelfs volledig.quote:
Vrijdag ga ik stappen dus ik ben er bang voor.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je in de nabije toekomst nog gaat roken, ben je niet gestopt.
Je kunt het wel! Wij geloven in je.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik stappen dus ik ben er bang voor.
Tenzij ik een leuk meisje tegen kom wat dat niet kan waarderen.
Dan ga ik haar drank geven
Hopelijk dat meisje ookquote:Op zondag 14 maart 2010 01:17 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je kunt het wel! Wij geloven in je.
Het enige wat je zal gaan geven.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik stappen dus ik ben er bang voor.
Tenzij ik een leuk meisje tegen kom wat dat niet kan waarderen.
Dan ga ik haar drank geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |