quote:Op zondag 14 maart 2010 00:06 schreef murp het volgende:
ik heb geen zin om op jullie te letten vannacht. er is een nachtbaggertopic open dus kan je daar lekker klooien, andere gebagger zal morgen genote worden.. U bent gewaarschuwd.
juistquote:Op zondag 14 maart 2010 01:05 schreef remlof het volgende:
Het beflapje is om de olijfolie weg te vegen voordat je met je tong de binnenste schaamlippen beroerd, toch?
Ow kut, is het daarvoorquote:Op zondag 14 maart 2010 01:05 schreef remlof het volgende:
Het beflapje is om de olijfolie weg te vegen voordat je met je tong de binnenste schaamlippen beroerd, toch?
Ik poets daar altijd de clitoris mee, glimmen zal 'ie!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:05 schreef remlof het volgende:
You gotta love bling bling.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik poets daar altijd de clitoris mee, glimmen zal 'ie!
dat doe ik altijd met mijn tongquote:Op zondag 14 maart 2010 01:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik poets daar altijd de clitoris mee, glimmen zal 'ie!
no fantasy at allquote:Op zondag 14 maart 2010 01:59 schreef Juicyhil het volgende:
hihi, altijd grappig om te zien hoe fokkers fantaseren over contact met vrouwen
Zelfreflectie is een bitch!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:59 schreef Juicyhil het volgende:
hihi, altijd grappig om te zien hoe fokkers fantaseren over contact met vrouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |