Hoooooo niets boeken. Als ze de hele tijd op zomerstand wilt blijven dan moet de draaiing van de aarde worden veranderd. En de draaiing van de aarde heeft te maken met dat magnetisch veld. Want die wordt veroorzaakt door magma dat daar beneden rondjes draait rond onze 'kern'.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:37 schreef Underverse het volgende:
[..]
Zodat we nog harder branden! Precies... Lekker simpel, lekker hot!
En dat magnetisch veld? Terug in de boeken met jou!![]()
Doe dat dan maar niet, misschien een tip, lees "de kracht van het leven in het nu" Dat denken wat jij bedoelt wijten ze daar aan een welvaartsziekte wat weer met je ego te maken heeft. Je moet de stemmen in je hoofd ook uit kunnen schakelen, maar heel veel mensen kunnen dit niet meer..quote:Op zondag 14 maart 2010 01:33 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Klopt ja... Maar ook stilstaan bij je eigen ervaringen, hoe klein die ook lijken te zijn. Maar andermans ervaringen, daar kan ik tal van voorbeelden voor bedenken, maar dan ben ik nog lang aan het schrijven. Ik moet morgen werken, vandaar.
Joh dan gaan er een paar duizend mensen dood aan overdosis kosmische straling, maar we kunnen echt wel standje zomerstand aan als we willen!...quote:Op zondag 14 maart 2010 01:39 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Hoooooo niets boeken. Als ze de hele tijd op zomerstand wilt blijven dan moet de draaiing van de aarde worden veranderd. En de draaiing van de aarde heeft te maken met dat magnetisch veld. Want die wordt veroorzaakt door magma dat daar beneden rondjes draait rond onze 'kern'.
Maar voor elk probleem is een oplossingquote:Op zondag 14 maart 2010 01:35 schreef BeSimple het volgende:
[..]
We maken een grote satelliet met hele hele grote spiegels. En die richten we dan op Nederland als we willen dat de zon schijnt!
EDIT: Op zomerstand laten staan kan niet, dan krijg je iets met draaiing en gaat het magnetisch veld uit zijn fatsoen. En dat geeft te veel problemen
As mentioned beforequote:Op zondag 14 maart 2010 01:41 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Maar voor elk probleem is een oplossing
Kijk dan zijn we weer een probleem verder, maar dan zouden we de spiegels maar meteen bruin moeten maken zodat ze werken als een grote zonnebrilquote:Op zondag 14 maart 2010 01:41 schreef Underverse het volgende:
[..]
Joh dan gaan er een paar duizend mensen dood aan overdosis kosmische straling, maar we kunnen echt wel standje zomerstand aan als we willen!...
Je doet je eigen username een eer aan!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:44 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Kijk dan zijn we weer een probleem verder, maar dan zouden we de spiegels maar meteen bruin moeten maken zodat ze werken als een grote zonnebril
* Droom *quote:Op zondag 14 maart 2010 01:49 schreef bofkontje_ het volgende:
We kunnen ook een grote glazen koepel bouwen, hebben we meteen geen last meer van regen, alleen als wij dat willen dan. En dan nog wat grow lampen voor de warmte en alle tropische plantjes die we dan kunnen laten groeien
Droom zacht diepzinnige meesterquote:Op zondag 14 maart 2010 01:46 schreef Underverse het volgende:
Ik gooi het ("strijd")bijltje neer... Het gaat mij niet diep genoeg hier...![]()
Ik ga lekker slapen! Dan kan ik verder waar ik van droom!![]()
dieper kan iig niet, gelukkig is 't al laat, moet jij nog niet slapen?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:55 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nou hebben we toch echt de bodem bereikt.
dat kan ik best wel goed, helaas ben ik al beetje bezetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:34 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
diepzinnig Meer zoiets van.. hij praat heel gepassioneerd over van alles en kan dat uren lang.. ik spoor hem aan maar luister vooral
Ah, wat jammer. Nee, echt. Fuck, als ik het iemand gunde.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:35 schreef Fingon het volgende:
[..]
dat kan ik best wel goed, helaas ben ik al beetje bezet