Wat bedoel je precies met werkelijke afstand, de relativiteit van hoe stom haar, haar isquote:Op zondag 14 maart 2010 01:16 schreef Underverse het volgende:
[..]
Die is eigenlijk voor normale mensen best wel diep!
M.a.w. ken jij de werkelijke afstand?
stuur me een PM, ik wilde bijna stoppen omdat ik er gek van werd, maar ik bedenk me nu net.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef bofkontje_ het volgende:
Ik mis het heel erg, iemand met wie ik op 1 lijn zit en urenlang kan praten.. maar waar vind je weer zo iemand? En waar herken je die aan?
Wat dacht van je gewoon loslaten?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:22 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
dan moeten ze het vast eerst even laten bezinken
Ja hoor, we hebben er weer één!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:23 schreef poldergeist het volgende:
[..]
stuur me een PM, ik wilde bijna stoppen omdat ik er gek van werd, maar ik bedenk me nu net.
Nee natuurlijk niet, maar daar snap jij duidelijk geen snars van!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:23 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met werkelijke afstand, de relativiteit van hoe stom haar, haar is
Ik hoop niet dat ze 13 is, dan valt het onder intellectual groomingquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:25 schreef Underverse het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar daar snap jij duidelijk geen snars van!
Jammer!*Niet diep*
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:23 schreef Underverse het volgende:
[..]
Wat dacht van je gewoon loslaten?Ik voorspel gunstigere situaties in een degelijke simulatie!
Lees anders het topic even door, dan weet je hoe oud het is.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:25 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze 13 is, dan valt het onder intellectual grooming
Waar word je gek van?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:23 schreef poldergeist het volgende:
[..]
stuur me een PM, ik wilde bijna stoppen omdat ik er gek van werd, maar ik bedenk me nu net.
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:27 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ja natuurlijk... Dat had ik nog niet door!
Alleen jammer dat het telkens naar hetzelfde punt toe valt...quote:Op zondag 14 maart 2010 01:26 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
,we kunnen ook het balletje gewoon laten rollen.
Gewoon een keer goed tegenaan trappenquote:Op zondag 14 maart 2010 01:28 schreef Underverse het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het telkens naar hetzelfde punt toe valt...
Ik bedoel.. Je wilt toch wel ergens terecht komen, niet?
Dan zou ik een raket ontwikkelen die de aarde een treedje dichter bij de zon brengt zodat we elke dag een zonnige dag hebben...quote:Op zondag 14 maart 2010 01:29 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Gewoon een keer goed tegenaan trappen
Daarom moet je ook niet teveel over jezelf nadenken, beter leer je ook van iemand anders zijn ervaringenquote:Op zondag 14 maart 2010 01:28 schreef poldergeist het volgende:
Teveel diepzinnige gesprekken met vrienden en andere mensen. Teveel nadenken over het leven en jezelf, is ook niet gezond. Praten over koetjes en kalfjes kan ook leuk zijn.
Enigszinsquote:Op zondag 14 maart 2010 01:31 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet teveel over jezelf nadenken, beter leer je ook van iemand anders zijn ervaringen
Maar soms is het wel eens zinnig..
Maar dan verbranden we allemaalquote:Op zondag 14 maart 2010 01:30 schreef Underverse het volgende:
[..]
Dan zou ik een raket ontwikkelen die de aarde een treedje dichter bij de zon brengt zodat we elke dag een zonnige dag hebben...
En toen noemde hen mij krankzinnig!
Klopt ja... Maar ook stilstaan bij je eigen ervaringen, hoe klein die ook lijken te zijn. Maar andermans ervaringen, daar kan ik tal van voorbeelden voor bedenken, maar dan ben ik nog lang aan het schrijven. Ik moet morgen werken, vandaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:31 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet teveel over jezelf nadenken, beter leer je ook van iemand anders zijn ervaringen
Maar soms is het wel eens zinnig..
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:33 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Maar dan verbranden we allemaalMisschien kun je iets verzinnen dat hij op zomerstand blijft staan?
We maken een grote satelliet met hele hele grote spiegels. En die richten we dan op Nederland als we willen dat de zon schijnt!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:33 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Maar dan verbranden we allemaalMisschien kun je iets verzinnen dat hij op zomerstand blijft staan?
Zodat we nog harder branden! Precies... Lekker simpel, lekker hot!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:35 schreef BeSimple het volgende:
[..]
We maken een grote satelliet met hele hele grote spiegels. En die richten we dan op Nederland als we willen dat de zon schijnt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |