ik vond het de aanfluiting van de avond.quote:
Als je niet van huppelnichten houdt kan je maar beter helemaal nooit naar het Songfestival kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond het de aanfluiting van de avond.
Vocaal leek het helemaal nergens maar dan ook echt helemaal nergens op, en op een huppelnicht zit ik ook niet te wachten.
En fijn dat al die kutlanden daar weer op elkaar gaan stemmen, dus zal het ook nog hoog eindigen.
maar ik kan gewoon niet met enioge vorm van pleizer kijken naar iets dat de pre-jury van Idols niet eens zou overleven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je niet van huppelnichten houdt kan je maar beter helemaal nooit naar het Songfestival kijken
En ik denk dat het in dit geval weinig met 'die kutlanden' te maken heeft, het lag ook in andere landen bijzonder goed in de polls
whehehehe ik ken dat gevoel. Dat had ik overigens vorig jaar met de Toppers ook...quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik heb zin om met een pan op zijn geblondeerde kop te slaan.
Dat mag je vinden uiteraard, smaken verschillen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:27 schreef Symphonic het volgende:
Het was vocaal gewoon echt bagger: verkeerde toonsoort, verkeerde timing, het was gewoon helemaal niets.
Dat wel, je kon het wel horen iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond dit wel, eerlijk is eerlijk, zijn slechtste uitvoering tot nu toe. Tot gisteravond zong hij het al-tijd perfect en nu kon je gewoon de zenuwen horen gieren.
Misschien was ie in de war met Letlandquote:Maar verkeerde toonsoort, timing, vocaal bagger, nee, verre van dat.
dat was inderdaad de meest trieste van de avondquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag je vinden uiteraard, smaken verschillen.
Maar die verkeerde toonsoort... dan heb je vast een ander nummer gehoord dan al die mensen die het gister wél een heel tof nummer vonden (ook op FOK!) en het helemaal niet vals of rare toonsoort vonden
Je kunt het een irritante gast vinden, een liedje dat je totaal niet aanspreekt, maar het was absoluut niet 'bagger' vocaal. Mevrouwtje Letland kon er nog een voorbeeld aan nemen bv.
Hm, moeilijk, moeilijk!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig door![]()
Greys is dit je favo op België na?
Na die goede 1e versie is het niet leuker geworden inderdaad. Dat rare stemmetje in het refrein had van mij niet gehoeven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wel, je kon het wel horen idd
Ik vond zijn allereerste uitvoering trouwens het leukst en het beste, met die balkandametjes er nog bij, die in de
quote:
Nee, dat zong hij niet. Hij zong 'samo malo', wat neer komt op 'een beetje'quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef CarOnline het volgende:
Hij lijkt echt zó totaal op een tante van mij, op foto's van de jaren 50.
Zelfde kapsel, zelfde mond![]()
En ik meende ook sambaballen te horen. Ik dacht eigenlijk dat ie dat gewoon ook echt song, is dat niet zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |