quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
Ik vind het niet naar chocolade ruiken nee
HeerG heeft het wel eens gehad en ik heb nooit het idee gehad dat ie naar chocolade rook nee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het ook geheel niet herkenbaar als je niet wist welke geur het was?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik krijg tegenstrijdige signalen, de ene zegt nee en de andere ja.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen om de prachtige scenery al. De beelden zijn heel mooi, en het verhaal is wel oké. Voor hollywoodstandaarden een prima homo-verhaal, maar ik vond het zelf een beetje van de hak-op-de-tak hoe die relatie begint en later wordt voortgezet. Desalniettemin een mooie film, en triest en ik moest op het einde janken. Oh, en niet schrikken als je opeens Anne Hathaway tegenkomt halverwege, en iets later als ze platinablond is
.
Dan is er geen sprake van jullie, maar hullie.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie zouden me helpen op tijd te remmen.
Sms-alert-circle enzo
Sorryquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Sms-alert-circle enzo
quote:
Al lang.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou hup schiet op dan.
Greys zit je al in pyjama?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Sms-alert-circle enzo
Ja natuurlijk. Ik wil me graag onderscheiden van het gewone volkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Jij zat ook door het slotje dus?
Parfum ruikkt ook bij iedereen anders dus miss is dat met deo ook?quote:
Nee, sorry dat ga ik niet doen.quote:
Tombola heeft hem gemaakt, Ll heeft die tekst toevoeging over dat voer gedaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
Wat een hysteeeeeerische OP heeft deze SC!Het is wel duidelijk wie aan het roer staan hier.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Parfum ruikkt ook bij iedereen anders dus miss is dat met deo ook?
Hij heeft er ook after shave van gehad overigens, dat is to much.
Hoi Catquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
Wat een hysteeeeeerische OP heeft deze SC!Het is wel duidelijk wie aan het roer staan hier.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
G en T?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
The Wuss van Lush moet je hebben.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, sorry dat ga ik niet doen.
Niet omdat ik zonodig mannelijk wil zijn, maar ik ga geen poging doen om naar BonBons te ruiken.
(merkt dat ie ouderwets wordt)
Da's vast onder dwang en met verplichte keuring door jullie gebeurd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombola heeft hem gemaakt, Ll heeft die tekst toevoeging over dat voer gedaan.
So... come again...?
Dat laatste idd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
The Wuss van Lush moet je hebben.
Srsly.
Of heb je geen bad?
Hee jij!quote:
Neen! Alleen durf ik geen kritiek te hebben op mensen hierquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's vast onder dwang en met verplichte keuring door jullie gebeurd.
Hihi heb nu wel 2 grijnzende mannen op de bank zittenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, sorry dat ga ik niet doen.
Niet omdat ik zonodig mannelijk wil zijn, maar ik ga geen poging doen om naar BonBons te ruiken.
(merkt dat ie ouderwets wordt)
NOT GUILTY, your honor!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's vast onder dwang en met verplichte keuring door jullie gebeurd.
Zijn die Kittehs al weg in F&F? Levensgevaarlijkquote:
Hoe doen jullie dat dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat laatste idd.
Nee, een bad hebben wij niet. Wel kaas, dat dan weer wel.
Kom op man!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen! Alleen durf ik geen kritiek te hebben op mensen hier. Straks gaan ze me haten
.
Bestaan er grotere genotten dan kaas onder de douche? I most certainly think not!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat dan?
Gooien jullie dan af en toe een blokje kaas onder de douche?
Is that working for ya?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
Is that working for ya?
Nadat Ll ophield me te stalken wel ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zijn die Kittehs al weg in F&F? Levensgevaarlijk
Ontstresst btw?
De laatste keer dat ik stelling nam... nou ja, ik wil het er niet over hebben! Ik lag er dagen wakker van!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom op man!Neem stelling!
Watjes. Ik haat ze.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bestaan er grotere genotten dan kaas onder de douche? I most certainly think not!
Wat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nadat Ll ophield me te stalken wel ja.
Wat maakte dat je er wakker van lag?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik stelling nam... nou ja, ik wil het er niet over hebben! Ik lag er dagen wakker van!
Dat weet je best.quote:
In bad!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bestaan er grotere genotten dan kaas onder de douche? I most certainly think not!
Smeerbriequote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat dan?
Is that working for ya?
* enggg zie een psych OHHH NOOOEEESSquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat maakte dat je er wakker van lag?![]()
Ik merk aan alles dat je er wel over wil praten. Dat mag. Praten is goed.
Neequote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat maakte dat je er wakker van lag?![]()
Ik merk aan alles dat je er wel over wil praten. Dat mag. Praten is goed.
Ik zeg: probeer het es!quote:
Dat toch aan het eind kwam zeer overtuigend over.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat wat wat wat
Ik stalk(te) je niet toch
Dus je hebt er al over gepraat. Heel goed van je.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Want toen was ik beschonken en vurig van verontwaardiging over zaken die in mijn afwezigheid hadden plaatsgevonden
. Het is allemaal terug te lezen
.
Misschien is stalken ene groot woord maar je was paniekzaaier over de organisaatsie van de rondreis.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat wat wat wat
Ik stalk(te) je niet toch
Ik ga niet iets doen waarvan ik weet dat het kut is om het later terug te moeten lezen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
HA!
Ik ben er weer, hadden jullie mooi de kans over mij te ouwehoeren doen jullie het niet.
Nee nee neequote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
Ll, je zoekt het maar uit, ik kom straks ff een flurry bij je langs brengen.
Stroopwafel?
(Andere smaken hebben ze niet, toch?)
Wat niet is.. wat jij niet ziet.. enz.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
HA!
Ik ben er weer, hadden jullie mooi de kans over mij te ouwehoeren doen jullie het niet.
Ja hey, dan moeten jullie niet erover beginnen maar vervolgens nergens antwoord op kunnen geven.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien is stalken ene groot woord maar je was paniekzaaier over de organisaatsie van de rondreis.
Je moet niet iets verlangen wat er niet is (planning dus).
Je kan een vrouw ook tegen een muur duwen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet in to the gay slang.
Oh kunnen wij ook bestellen mevrouw?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
Stroopwafel?
Gooi het maar tegen zijn raam. Istie gewend.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
Stroopwafel?
Muurduwen is most definately not gay hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet in to the gay slang.
De vorige keer hadden ze er maar eentje toch?quote:
Ja, maar de vraag was dan ook of stelling nemen hetzelfde is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan een vrouw ook tegen een muur duwen.
Maar je moest ook geen vragen stellen! Dat stond niet in het script!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, dan moeten jullie niet erover beginnen maar vervolgens nergens antwoord op kunnen geven.
Wederom iets met handen, lucht en schudden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Muurduwen is most definately not gay hoor.
Uiteraard, alles is gewoon de schuld van Tombolaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je moest ook geen vragen stellen! Dat stond niet in het script!
En we hadden toch al bepaald dat het de schuld is van Tombola?
Als de persoon die je muurduwt Stelling heet, dan wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar de vraag was dan ook of stelling nemen hetzelfde is.
Die heb jij op je buroblad staan he?quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, alles is gewoon de schuld van Tombola
Nah het duurde te lang daarvoor, of dat bureaublad moet heel vol staan.quote:
Ja, of ze keek het eerst zelf en werd daar zo... zwak van dat ze even een momentje nodig had om bij te komen (hihi ik zei 'komen'quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nah het duurde te lang daarvoor, of dat bureaublad moet heel vol staan.
Nee hoor.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, of ze keek het eerst zelf en werd daar zo... zwak van dat ze even een momentje nodig had om bij te komen (hihi ik zei 'komen'![]()
![]()
.
*meeneuriet en boven de voetbal uit tracht te komenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
Dat liedje uit die scene is ook zo sekseh!
Trouble is a friend. Uhuh!
Met de juiste stimulatie zie ik niet in waarom niet.quote:
Satijnen ponnetje toch?quote:
Ja ik weet het.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is de juiste spelling 'pyjama'.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met de juiste stimulatie zie ik niet in waarom niet.
P.J'squote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Maar ik weiger het goed te spellen, ik vind het zo bezopen staan
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is de juiste spelling 'pyjama'.
Hee Zwabber, jij ook daar?quote:
Een satijnen negligétje met daaroverheen een peignoir van doorschijnende chiffon, toch?quote:
Ik las 'sletje'.quote:
Dirkh! ze luistert naar je!quote:
Nee, dat is oudewijverig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een satijnen negligétje met daaroverheen een peignoir van doorschijnende chiffon, toch?
Je bent onduidelijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
Net als seks.
No way dat ik dat met 'ks' ga schrijven
Hebben we het daar over pyjama's dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij was het die dat ook al 120 keer verbeterd heeft in de F&F SC he?
Geef het op, dat wordt helemaal nix meer na een paar cocosjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt een auto, rijdt langs de mc en gaat op het kleedje bij Ll zitten. Hoezo gedist? Eigen initiatief dame.
Omdat ik er eentje ben betekent toch niet dat ik me zo hoef te kleden?quote:
Nog simpeler: geslachtsgemeenschap.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Noem het gewoon neuken, dan ben je van al het gedoe af.
en; honger
Verloedering, ik zeg het je.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, I just did he... seks met ks schrijven
SEX!
So.
There!
Truste!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
Flurryze Greys en LL! Ik lees vannacht nog wel bij of er nieuws is
En de rest welterusten voor later vanavond, ik ga m'n bed opzoeken.![]()
't mocht even duren en ik lees in de reactie dat ze het zelf niet door heeft, ik zit dus in d'r hoofd.quote:
Trustenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
Flurryze Greys en LL! Ik lees vannacht nog wel bij of er nieuws is
En de rest welterusten voor later vanavond, ik ga m'n bed opzoeken.![]()
Iieks is dat besmettelijk?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
't mocht even duren en ik lees in de reactie dat ze het zelf niet door heeft, ik zit dus in d'r hoofd.
Handen boven de dekensquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ga ook slapen. Trusten!
En geniet van de McFluffy.
En weer ff de vloer dweilenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ff snel nog alle vieze boekjes en kalenders opruimen hoor
Poezen een sopje geven.quote:
Smartje staat niet ingesneeuwd?quote:
Ik moet eerst nog een Mac zoeken.quote:
Gadverdamme Dirkhquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neem je wel een kuipje smeerbrie mee?
[ afbeelding ]
Nou de sleutel ligt onder de 3e bloempot links. Maak me maar wakker als je er bentquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog een Mac zoeken.
En dan nog zorgen dat ik niet (weer) verdwaal bij jou in die buurt dan.
Met een beetje mazzel ben ik er rond half twee!
Smeer dit eens voor de verandering:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neem je wel een kuipje smeerbrie mee?
[ afbeelding ]
Dan is die flurry wel wat zompig geworden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou me bijna schamen, maar deze heb ik serieus op mij iPhone, de McFinderquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanille ... dat ga ik nergens smeren.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Smeer dit eens voor de verandering:
[ afbeelding ]
*Sneakt Lush naar elke SC.*
Rij dan even bij LL langs met een Flurry. Want eer Greys er is, is die jongen allang verhongerd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
Wij gaan ook, dat douchen meende ik.
Ben je net volledig ingekakt willen de heren na wat telefoontjes toch op stap.
Wat een leven ineens![]()
Dus even Whoopie's oortjes zalven en de kledingkast in
*spuit royaal vanilleparfum rond*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vanille ... dat ga ik nergens smeren.
Je hebt het hier tegen iemand die niet weet wat een wifi hotspot is he?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou me bijna schamen, maar deze heb ik serieus op mij iPhone, de [url=http://www.iphoned.nl/mcfinder-nog-sneller-fastfood/5659/]McFinder[url]
Hulde voor deze uitvinding. Voor de Burger King is er nog een betere, daar kan je je bestelling vantevoren samenstellen en die met de Iphone in de zaak versturen als bestelling, betalen met creditcard en je hoeft niks meer te doen, zelfs niet in de rij wachten.
Vermoed dat als ik een beetje tempo maak wij er eerder zijn ja en er ligt een mac op de routequote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rij dan even bij LL langs met een Flurry. Want eer Greys er is, is die jongen allang verhongerd.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt het hier tegen iemand die niet weet wat een wifi hotspot is he?
Nou, nu ga ik echt.
Geloof ik.
Okay, ik klik op de Mcfinder, vervolgens wacht ik drie seconden en ik krijg 5 mc's die in de buurt zijn, als ik op een van die klik, dan krijg ik een volledige routebeschrijving.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, nu ga ik echt.
Geloof ik.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, nu ga ik echt.
Geloof ik.
jawel, alle mensen die aan jou vragen waar de mac is...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, ik klik op de Mcfinder, vervolgens wacht ik drie seconden en ik krijg 5 mc's die in de buurt zijn, als ik op een van die klik, dan krijg ik een volledige routebeschrijving.
Dus nooit meer de vraag: Is er ergens een mc in de buurt?
Oh ja daar is er ook 1quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
Die bij de Kuip ligt niet al te ver uit de route Greysepeesje
Succes he![]()
*trekt biertje open*
Klopt. En dan moet je smeren met virusremmers.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zijn plekken die krijg je op je huid als je allergisch bent voor wifi
Dan pak ik vol trots de mcfinderquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jawel, alle mensen die aan jou vragen waar de mac is...
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt. En dan moet je smeren met virusremmers.
Heb je al trek?quote:
dirk maak eens een opmerking, als ze er nog is, zal ze vast wel reageren...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mag het wel hopen, we hebben het er verdomme de hele avond al over.
Oh, Ll het gaat wat langer duren.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dirk maak eens een opmerking, als ze er nog is, zal ze vast wel reageren...
Lol, het is ook de kleur van haar Smartquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, Ll het gaat wat langer duren.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh nee niet het heuveltje af AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH.....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"maar de tomtom zegt dat ik via china moetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze is alleen in discussie met de TomTom die zegt dat ze rechts af moet?
Volg de Skoda rijder is hun slogan... mja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"maar de tomtom zegt dat ik via china moet"
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel. We weten alleen nog niet wanneer ze aankomt. Ja, aankomen zal wel lukken, maar arriveren is een betere woordkeuze.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie geleuven niet dat ze mij een flurry komt brengen he
uiteindelijk is een infinite feedback loop toch onvermijdelijk als je met drie skoda's tegelijk een rotonde oprijdt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volg de Skoda rijder is hun slogan... mja.
F5F5F5F5F5quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal als bewijsmateriaal een foto posten van Greys + Flurry's
je zou denken dat ze dat na ABBA wel afgeleerd zouden hebben...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Zweden stuurt een zingende geit/schaap
Kunnen we ook verzoekjes doen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal als bewijsmateriaal een foto posten van Greys + Flurry's
ohquote:Op zondag 14 maart 2010 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, of ze ingewilligd worden is een tweede
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar tis natuurlijk sowieso wel half uurtje rijden + tijd om langs de Mac te gaan
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:02 schreef Dirkh het volgende:
Mensen het was me weer een genoegen. Ik ga exit.
verzoekje, alletwee op de foto met de flurry lepels op jullie neuzenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, of ze ingewilligd worden is een tweede
Wat denk je zelfquote:Op zondag 14 maart 2010 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verzoekje, alletwee op de foto met de flurry lepels op jullie neuzen
Of juist te veel.quote:
aanpakken, fooi geven, en deur weer dicht doenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:14 schreef Loveless85 het volgende:
De bel beneden, daar zal je mn flurries hebben
Hoe lang heeft hij erop moeten wachten? Ik zou geen fooi meer geven hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aanpakken, fooi geven, en deur weer dicht doen
Pics or it didn't happen.quote:
Of maak een foto van het bekken!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
nou kappen met bekken, en maken die foto!
Dat kan net zo goed een verdwaalde UFO zijn.quote:
weird fetish you have there...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kan net zo goed een verdwaalde UFO zijn.![]()
Ik eis een detailshot.
You don't know half of it.quote:
Why?quote:
Denk je niet dat het daar nu al te laat voor is?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik graag in de toekomst mijn flurries zonder bijgedachten wil kunnen consumeren
ik ben al met een priem in mijn oor aan het poken tot de gedachten zijn verdwenenquote:Op zondag 14 maart 2010 01:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk je niet dat het daar nu al te laat voor is?
Ow ja, dawast.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moeilijk typen als je elkaar aan het uitkleden bent
Wat denken jullie wel niet van onsquote:Op zondag 14 maart 2010 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moeilijk typen als je elkaar aan het uitkleden bent
De stoffelijke overschotten.quote:
genoegquote:Op zondag 14 maart 2010 01:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat denken jullie wel niet van ons
Mooi! Krijg ik toch nog een leven via jullie wilde verhalen.quote:
Is dat nou die hot and steamy foto voor de cover van Beestachtig verlangen?quote:
quote:
quote:
Nee joh! Dit is een gewone McFlurry date.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is dat nou die hot and steamy foto voor de cover van Beestachtig verlangen?![]()
Hier lukt dat aardig.quote:
Een date voor een McFlurry? De nood was wel heul erg hoog dan...?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh! Dit is een gewone McFlurry date.
Het voorspel duurde een hele avond.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een date voor een McFlurry? De nood was wel heul erg hoog dan...?
Je zegt het zelf al.quote:
Ja, Greys had effe tijd nodig.quote:
Geeft niet, dan heb je er ook langer plezier van toch?quote:
Volgens mij waren ze gauw genoeg uitgeslurpt, toen het moment eenmaal daar was.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geeft niet, dan heb je er ook langer plezier van toch?
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze gauw genoeg uitgeslurpt, toen het moment eenmaal daar was.
Dat idee heb ik ook. Ik heb morgen om 12u weer visite op de stoep staan, en ik moet nog in huis opruimen en boodschappen (!!!quote:Op zondag 14 maart 2010 03:21 schreef DeZwabber het volgende:
jepalhoewel ik het niet heel veel later ga maken denk ik
dan hoop ik voor je dat je zo'n zondag supermarkt in de buurt hebtquote:Op zondag 14 maart 2010 03:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Ik heb morgen om 12u weer visite op de stoep staan, en ik moet nog in huis opruimen en boodschappen (!!!) doen.
Ik ben bang dat het een pompshop word, ik heb eigenlijk ook alleeen maar wat fris en een zak chips nodig.quote:Op zondag 14 maart 2010 03:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat je zo'n zondag supermarkt in de buurt hebt
quote:Op zondag 14 maart 2010 03:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een pompshop word, ik heb eigenlijk ook alleeen maar wat fris en een zak chips nodig.
Trusten.
idd, jij was anders wel heel erg vroeg.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen DirkEn vroeg opstaan op Zondag moeten ze gewoon afschaffen
quote:
Snel doorheen gescrolled, gelezen is een groot woord. Ik heb twee foto's gezien en verder eigenlijk niks. Zijn ze uiteindelijk dan toch op het kleedje beland. Is er gebekt ja of nee.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk heb je de escapades al gelezen van vannacht?
Wij ook Dirk, wij ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Snel doorheen gescrolled, gelezen is een groot woord. Ik heb twee foto's gezien en verder eigenlijk niks. Zijn ze uiteindelijk dan toch op het kleedje beland. Is er gebekt ja of nee.
Details mis ik, details natuurlijk.
En zijn ze in slaap gevallen voor de open haard, met de Flurrylepel op hun neus? En zit deze nu vastgesmolten?quote:Op zondag 14 maart 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hi Cat
De vragen staan idd nog open, allemaal, van de 2 Flufferrttttts
Damn, daar zit niet veel man's aan. Hij lijkt zelfs op Ipie van Koefnoen.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Dombo heeft een clipgemaakt.... vooral die zwarwitbeelden waarbij ie op Mickey Mouse lijkt zijn
quote:Op zondag 14 maart 2010 10:28 schreef Dirkh het volgende:
Door die clip van boven kwam ik op een andere clip. Okay, het is oud, maar ik moet hem hier neer zetten, geweldig.
Er komen toch barstjes, zelfs in de herhaling zingt ze vals.quote:
Ll gaat liever in bad geloof ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Nou, de details moeten er dus uitgetrokken worden.
Ik ga maar eens dat stinkende lijf onder een douche zetten.
Klinkt gezellie.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
Er ZAT een lepel op mn neus.
maar was gezellig hoor, beetje over jullie geouwehoert, beetje TV gekeken, stukje film gezien, stukje harpengala
quote:Op zondag 14 maart 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
Er ZAT een lepel op mn neus.
maar was gezellig hoor, beetje over jullie geouwehoert, beetje TV gekeken, stukje film gezien, stukje harpengala
quote:Op zondag 14 maart 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Maar ook zo maar ff douchen, als Greys klaar is
Heb je Bink & Boor bij je dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat kwamen je ouders ook alweer?
Misschien wel handig als ik dan weg ben.
Jij sletje.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
En ik ga zo alweer naar mijn volgende date
Deze keer niet voor een flurry, maar voor appeltaart!![]()
En deze keer ben ik lesbisch. In Dudok. Met Maes. Hoezee!
quote:
Geheimpje:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Alleen de Flurries.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Greys; heb je nog een hamburger meegenomen? Of alleen de flurries?
Mogguh ouwe stapperd!quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Geheimpje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Mogge jep was gezelligquote:Op zondag 14 maart 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
MorningWas het nog leuk gisteravond?
Waren rond half 4-4 uur thuis volgens mij dus valt mee toch, was half 11 wakker.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben je nog wel naar bed geweest? Of kom je net thuis?
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]*giechel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |