@Cat daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Toen was ik al 19 hoor!![]()
Ik ben twee keer geopereerd, scheelt wel een stuk hoor, m'n oog staat een stuk rechter al.
De pup ziet er nu zo uit trouwens.
Samen met kleine Rinske.
Dan moet je deze ook even erin gooien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik gooi deze nog even in de herhaling.
[..]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je zo oud als ik bent, ben je dan nog een kind.Bij wijze van spreken dan, niks persoonlijks hoor.
quote:@Cat daar heb je dan ook weer gelijk in.
Lennert, jij hier?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOEOOEIMOOOOOOOOOOOOOOOOGEN FLORA & FAUNA
Verzaakt die Tombo weer es?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga koken en dan aan de slag met het rondreislijstje!
OMG, alwéér, wat voor deal nu weerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
Ymme, ban totdat haar V&A deal is afgehandeld.
BlisseB....laat maar, Ll is in de buurtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een Sterkte-kaartje gekregen van de dierenarts
Ik heb ruzie met mijn printer [ afbeelding ]
Een bepaald iemand is weer eens geband
Goeimogen? Wat is dat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOEOOEIMOOOOOOOOOOOOOOOOGEN FLORA & FAUNA
Drukker dan ik dacht enzo, en en en ...quote:
Ik had mn niet-favoriete assistente aan de lijn. Ze reageerde wel meelevend, maar ik heb het kort gehouden gewoon.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
BlisseB....laat maar, Ll is in de buurt![]()
Wat lief van de DA, hoe reageerde ze toen je belde?
En die "iemand".... is dat eentje die net een kind heeft gekregen en honden aanbied onder valse voorwendselen?
Edit: ja dus![]()
Als jullie willen is er heel misschien een mogelijkheid dat jullie schaapjes kunnen knuffelen in jullie rondjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Drukker dan ik dacht enzo, en en en ...
Oh, dan moeten we even kijkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:24 schreef Autidude het volgende:
[..]
Als jullie willen is er heel misschien een mogelijkheid dat jullie schaapjes kunnen knuffelen in jullie rondje![]()
Is weer eens wat anders![]()
En 3 Border Collies dan... Je weet ongeveer waar ze staan. Dat zou dan op de zaterdag zijn.
Nou, inderdaad... als ik met mn moeder ergens heen fiets zegt ze nog steeds bij elk kruispunt: "ja, het kan!"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Je blijft altijd een kind van je ouders.
De magnetron.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Zou het de douche of de magnetron geweest zijn.
Overigens is er na 'het topic' niks meer van haar vernomen
Na zo'n opmerking mag jij een mooie stoere mercedesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook even erin gooien.![]()
[..]
[..]
![]()
Goeie binnenkomer Tombola!
Nou, de échte baas en herder is mijn vader.. En op zaterdag wordt er altijd getrained, dat is dan weer ergens anders en met meer schapen en groter terrein, alleen ik weet nu even niet precies waarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan moeten we even kijkenHoewel ik dacht dat we linksom zouden gaan (dus vrijdag via rotterdam/amsterdam naar Friesland, en dan zaterdag via zwolle ofzo terug
)
Maar ik zal het even doorgeven aan Cat... En anders misschien een andere keer (zit in de buurt he), laat je dan zien wat de honden kunnen?
Ja nee, ik doe je werk wel hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Drukker dan ik dacht enzo, en en en ...
Leuk idee Autidude! Maar het probleem is dat ons programma al erg vol zit.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan moeten we even kijkenHoewel ik dacht dat we linksom zouden gaan (dus vrijdag via rotterdam/amsterdam naar Friesland, en dan zaterdag via zwolle ofzo terug
)
Maar ik zal het even doorgeven aan Cat... En anders misschien een andere keer (zit in de buurt he), laat je dan zien wat de honden kunnen?
Een off roader!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Na zo'n opmerking mag jij een mooie stoere mercedes
[ afbeelding ]
Ik vreesde ook al dat het lastig werd... Maar anders kom jij gewoon een keer hier (naar Loods5 en misschien dat ik ooit zelf ook weer katjes krijg) en dan kunnen we dan ook schapen drijven kijkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk idee Autidude! Maar het probleem is dat ons programma al erg vol zit.![]()
Woon je in de buurt van Tombola? (mag je ook PMmen). Dan kijk ik of ik je erin geplakt krijg,. Maar de zaterdag wordt sowieso lastig...
Tombola, ik denk dat we gewoon nog een keer moeten gaan rondreizen!
Pesies!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vreesde ook al dat het lastig werd... Maar anders kom jij gewoon een keer hier (naar Loods5 en misschien dat ik ooit zelf ook weer katjes krijg) en dan kunnen we dan ook schapen drijven kijken
Ik ben ermee bezig. Ga er vooralsnog vanuit dat het vrijdag rond een uur of 4 's middags wordt en dat we ergens gaan meeten. (vond jij geen bezwaar he?) Maar de details komen vanavond of morgen via PM. Want ik moet mijn plan natuurlijk ook effe met mijn medereiziger overleggen.quote:
Het lijkt me sowieso leuk om een keer te kijken ja!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:48 schreef Autidude het volgende:
Er moet niets natuurlijkIk moet het ook nog maar even overleggen, al zal de grote baas het echt niet erg vinden.. maar daarnaast is er natuurlijk het time-frame, en als het niet in jullie rondje past dan kan het altijd nog wel een andere keer
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig. Ga er vooralsnog vanuit dat het vrijdag rond een uur of 4 's middags wordt en dat we ergens gaan meeten. (vond jij geen bezwaar he?) Maar de details komen vanavond of morgen via PM. Want ik moet mijn plan natuurlijk ook effe met mijn medereiziger overleggen.
We doen ons best jullie zo snel mogelijk antwoord te geven. Dan kunnen jullie je dagen ook verder inplannen.
ik mag niet meedoenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
Wel even meedoen he jongens, lijkt me een mooi boek en best een grote winkans!
Om de dag worden er twee boeken weggegeven.
Die schrijfwedstrijd is vrij moeilijk, maar die twee vragen waar onderstaande link naar linkt moet kunnen, en je hoeft niet perse aan de schrijfwedstrijd mee te doen. Alleen de twee vragen is al genoeg om te winnen.
[Actietopic] FOK! Boekenweek 2010
Verdeurie! Net te laat met mijn vooroverleg PM aan haar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen, ik ga off!!!!
Douchen en naar een feestje, tot laat of morgen allemaal!
Jaaaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verdeurie! Net te laat met mijn vooroverleg PM aan haar.
Weet je wat? Ik stuur jullie alvast het concept. Qua dagen zal er niks veranderen, hooguit wat geschoven in de tijd. Dan weten jullie iig al iets. En dan hoop ik dat we het morgen definitief kunnen maken.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verdeurie! Net te laat met mijn vooroverleg PM aan haar.
Weet je wat? Ik stuur jullie alvast het concept. Qua dagen zal er niks veranderen, hooguit wat geschoven in de tijd. Dan weten jullie iig al iets. En dan hoop ik dat we het morgen definitief kunnen maken.
Schitterende honden zijn datquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:29 schreef Autidude het volgende:
Ik wil jullie graag een mooie samenvatting van een mooie Border Collie film laten zien
Dit is zo gaaf!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga niet al die topics die jullie volbeppen terug lezen maar waarom gaan jullie rondreizen en zulks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, ik woon wel in de buurt... en onze eigen schaapjes staan ook wel in die buurt, ik weet niet wat jullie schema is maar ik zou zelf ook wel op vrijdag naar onze eigen schaapjes kunnen komen, met de honden. maar een drijf demo zit er dan niet in.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk idee Autidude! Maar het probleem is dat ons programma al erg vol zit.![]()
Woon je in de buurt van Tombola? (mag je ook PMmen). Dan kijk ik of ik je erin geplakt krijg,. Maar de zaterdag wordt sowieso lastig...
Tombola, ik denk dat we gewoon nog een keer moeten gaan rondreizen!
Jij was weg!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was niet de afspraak he
ik vind het een prima schema hoor!
Border collies te huurquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:54 schreef Ynske het volgende:
schapen zijn leukgeiten ook
die liepen ook altijd op t spoor in Simpelveld. Heb ze zelfs al eens in de trein gehad. zie ze er dan maar weer eens uit te krijgen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij was weg!![]()
En je krijgt toch nog een vooroverleg PM. Want ik was iemand vergeten in de rondreis op te nemen.En toen werd linksom opeens erg lastig en lijkt rechtsom toch een optie te worden. Kunnen we niet met iedereen meeten.
maar de mensen die we zien, daar hebben we dan ten minste wel fatsoenlijk tijd voor. Moeten we even afwegen.
Sorry mensen!![]()
als de herder er is, dan lopen die er ook, maar de schapen lopen daar ook vrij rond.quote:
Maar ik mag aannemen dat wanneer die herder er met zijn honden is dat er dan geen overlast is? En dat er dus alleen overlast is als er geen herder aanwezig is?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
als de herder er is, dan lopen die er ook, maar de schapen lopen daar ook vrij rond.
Whutwhutwhut????quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wát is nou in godsnaam de lijst dan, ik snap er geen flikker meer van
er staat een hek, maar daar rijd ook een stoomtrein, als je dat ding stopt en reizigers trekken deuren open wil er wel eens een dier een kijkje komen nemenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:02 schreef Autidude het volgende:
[..]
Maar ik mag aannemen dat wanneer die herder er met zijn honden is dat er dan geen overlast is? En dat er dus alleen overlast is als er geen herder aanwezig is?
Wel een vreemde situatie, ik zou een hek plaatsen.
nee lieverd, zie pi, k vind t echt een toffe actie, maar hier kan ik gewoon niemand ontmoeten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whutwhutwhut????![]()
![]()
Wanneer kon jij dan? Heb je me PM gestuurd?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:08 schreef Strega het volgende:
Oh, we hebben trouwens een hele vreemde gewoonte bij Bullie ontdekt.
Hij doet aan Tai-Chi, als ergens iets overhangt, vest over stoel, gordijn, tipje deken, handdoek enz, alles wat zacht is, loopt hij er in slow motion, met een gezicht totaal in trance, glazige blik in de ogen, onderdoor, zodat het zachte over z'n rug strijkt. Maar echt in slow motion en soms wel 10 a 20 keer heen en weer.Ik heb toch ruime ervaring met honden en Pagan net zo, maar dit hebben we geen van beide ooit gezien.
Zullen we hem opgeven voor "the next Uri Geller"?
Pfew!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee lieverd, zie pi, k vind t echt een toffe actie, maar hier kan ik gewoon niemand ontmoeten.
Dat vind hij ook heerlijk, maar dan gaat ie niet zo in trance.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
En wat gebeurt er als hij gewoon ligt en je hem met iets zachts heel zachtjes over zijn rug strijkt?
Maar tis misschien handig om dan niet alvast te roepen dat er wellicht mensen afvallen als je verder niks kan zeggenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Er is nog geen lijst, wel twee opties maar die wil ik toch echt even vooraf met Tombola overleggen.
Ik kan ze jullie wel sturen, maar dan weet je nog niks. Want bij de ene komen we op vrijdag bij je langs en bij de andere op zaterdag.
SORRY!![]()
Geef Tombola maar de schuld, met haar stomme feestje.Hier moet ze zijn en zij had die lijst allang in orde moeten maken.
![]()
Nokwanda en MissBliss kunnen niet op zaterdag. En jij ook niet. Dus als we op zaterdag naar Rotterdam en omstreken gaan kunnen we niet met jullie meeten. Voor de rest staat iedereen nog steeds op de lijst.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar tis misschien handig om dan niet alvast te roepen dat er wellicht mensen afvallen als je verder niks kan zeggen![]()
![]()
Nu snapt niemand er meer iets van
STRESSSSSSS!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
rustig aan Cat
Whoopie heeft zichzelf gewassen en wast nu haar egeltjes en kleedje
Dus jullie komen ook niet langs hier?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nokwanda en MissBliss kunnen niet op zaterdag. En jij ook niet. Dus als we op zaterdag naar Rotterdam en omstreken gaan kunnen we niet met jullie meeten. Voor de rest staat iedereen nog steeds op de lijst.
Snappie?
Ik snappiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nokwanda en MissBliss kunnen niet op zaterdag. En jij ook niet. Dus als we op zaterdag naar Rotterdam en omstreken gaan kunnen we niet met jullie meeten. Voor de rest staat iedereen nog steeds op de lijst.
Snappie?
Oh dat geeft helemaal niet hoor! En en andere keer is altijd leuk! Trainen is altijd op een zaterdag rond 12 uur en gewoon schaapjes of hondjes knuffelen kan in principe altijd. Misschien dat enkel de hondjes wel in de route past, maar dat is helemaal aan jullie.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:16 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en Autidude; jou erin proppen gaat echt niet lukken. Sorry.Komen we een ander keertje langs!
Ow men, jij kon vrijdag niet he?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dus jullie komen ook niet langs hier?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat vind hij ook heerlijk, maar dan gaat ie niet zo in trance.
quote:
Vroegah woonde ik ook in het oostenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Want de reis in het oosten is relatief rustig. Het meeste volk woont in het westen, vreemd genoeg.
Edit: ow, quote weg? Dat voorspelt niets goeds....
Ik woonde vroeger in Brabant.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vroegah woonde ik ook in het oosten
Waarom verhuizen jullie ook allemaal? Lastig volk!quote:
Ik woonde tot afgelopen juli in Nijmegen. We missen Nijmegenquote:
Ik omdat ik importbruid in het westen werd. Dat vind ik trouwens nog steeds de enige goede reden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom verhuizen jullie ook allemaal? Lastig volk!
Gerbera's overleven niet lang zonder ijzerdraadje om het steeltje.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:48 schreef Ynske het volgende:
iemand enig idee hoelang Gerbera's overleven in een vaas?
k heb er 4, 2 staan nog mooi recht, en 2 laten zich al na 2 dagen hangen
En hopelijk ook de reden waar je het meest gelukkig van wordt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik omdat ik importbruid in het westen werd. Dat vind ik trouwens nog steeds de enige goede reden.
Dat maakt het niet zozeer ingewikkeld als wel onmogelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:02 schreef MissBliss het volgende:
Ow Cat, ik zou die zaterdag trouwens evt wél kunnen na 17.00 ofzoOf maakt dat het nog ingewikkelder?
[/fijnMBdatjedatnupaszegt]
Hehequote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet zozeer ingewikkeld als wel onmogelijk.Want tegen die tijd zitten we oftewel in Brabant of ergens in Overijssel. Maar goed dat je het zegt hoor, wie weet had het wel ergens gepast.
![]()
Hoe sta jij tegenover een evt. reis naar Rotterdam om te meeten op vrijdag?
Dat zou heel fijn zijn! We kun je wel ophalen van een station of zo, mocht je met OV komen. Maar anders moeten we volgens scenario 1 in een uur of 4 meeten in regio Rotterdam én Amsterdam, en dat recht in de vrijdagmiddagspits.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
HeheNou ja, ik kon het proberen he?
Ja, ik wacht wel even de lijst af en als ik er dan niet opsta () kan ik denk ik wel effe naar R'dam komen, als ik het niet druk heb met foto's ofzo.
Da's ook weer zowat he, van die rare internetfreaks op de koffie.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zou Zaterdag ook wel in Brabant kunnen zijn, dan konden jullie Rinske zien. Maar ik denk niet dat mijn ouders dat een tof idee vinden.
Mijn moeder is daar echt niet zo moeilijk in, maar mijn vader weet ik niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's ook weer zowat he, van die rare internetfreaks op de koffie.
Maar dan zien jullie Spider en de evt. nieuwe kat niet!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn! We kun je wel ophalen van een station of zo, mocht je met OV komen. Maar anders moeten we volgens scenario 1 in een uur of 4 meeten in regio Rotterdam én Amsterdam, en dat recht in de vrijdagmiddagspits.
We gooien je niet zomaar van de lijst hoor.![]()
Dat is DE reden waarom ik het gedaan heb, en dat klopt nog steeds.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hopelijk ook de reden waar je het meest gelukkig van wordt.
Ik weet het!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar dan zien jullie Spider en de evt. nieuwe kat niet!![]()
En Tombola en ik hebben nog een shopdate zonder datum staan in jullie buurtje, dus wellicht kunnen we dat koppelen als het in april niet uitkomt.quote:Grapje, ik zie het lijstje vanzelf wel langskomen
Ah, dat is ook primaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het!
[..]
En Tombola en ik hebben nog een shopdate zonder datum staan in jullie buurtje, dus wellicht kunnen we dat koppelen als het in april niet uitkomt.
Je moet jezelf achteraf nooit verwijten maken om beslissingen die je eerder hebt genomen. Jullie hebben je keuze gemaakt op basis van wat jullie toen bekend was. En op dat moment leek dat de beste optie en daar moet je het dan ook mee doen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is DE reden waarom ik het gedaan heb, en dat klopt nog steeds.
Manlief vraagt zich echter weleens af of hij niet naar Nijmegen had moeten verkassen. Mara op dat moment was dat helemaal niet aan de orde. Hadden we dezelfde afweging nu moeten maken, dan zouden we wss in Nijmegen zijn gebleven. Achteraf blijkt namelijk ook nog dat ik wss nu in Nijmegen een heel leuke baan zou hebben gehad, die ik nu niet kan krijgen omdat ik nu ver weg zit.
Aan de andere kant... nu zitten we dicht bij zijn dochter en kleinkind (en ik denk dat er nog een aankomt. Die tweede gaat een serieus meisje zijn en haar naam weet ik ook al) en mijn schoonmoeder die ook al 90 is.
Maar als ze via Overijssel naar jou gaan niet denk ik?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Van MB naar mij is maar een goed uur rijden, dus mss dat dat nog best in te passen valt
Door de polder ipv afsluitdijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar als ze via Overijssel naar jou gaan niet denk ik?
Jij bedoelt over afsluitdijk neem ik aan? Wellicht moeten ze nog langs JJH voor ze naar jou gaan oid?
Qua ligging klopt het allemaal wel, maar dan komen we pas rond 11 uur 's avonds bij jou aan of zo. En da's best laat voor een borrel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Van MB naar mij is maar een goed uur rijden, dus mss dat dat nog best in te passen valt
Leuke schrikmomenten zijn dat he?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik schrik me net de pleuris zeg. Ik lig op de bank met de laptop en Jip ligt op de vensterbank, ineens PLOFT ie met een grote PLOF op de bank en nestelt zich strak tegen me aan.
Ik maak mezelf zeker geen verwijten. Ik realiseer mezelf alleen wel dat de beslissingen die je neemt op dat moment juist zijn. Je maakt vanuit een bepaald moment je overwegingen en kiest wat je het beste lijkt. Dat wil echter niet zeggen dat dat op ieder tijdstip ook de juiste beslissing zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet jezelf achteraf nooit verwijten maken om beslissingen die je eerder hebt genomen. Jullie hebben je keuze gemaakt op basis van wat jullie toen bekend was. En op dat moment leek dat de beste optie en daar moet je het dan ook mee doen.
En zo te lezen heeft je nieuwe woonplaats zeker ook voordelen.
Ing slaapt toch nooit voor 1 uurquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Qua ligging klopt het allemaal wel, maar dan komen we pas rond 11 uur 's avonds bij jou aan of zo. En da's best laat voor een borrel.
Maar wij wel!quote:
Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik maak mezelf zeker geen verwijten. Ik realiseer mezelf alleen wel dat de beslissingen die je neemt op dat moment juist zijn. Je maakt vanuit een bepaald moment je overwegingen en kiest wat je het beste lijkt. Dat wil echter niet zeggen dat dat op ieder tijdstip ook de juiste beslissing zou zijn geweest.
Het Jip charme offensief heeft gewerkt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, ik zie het al helemaal voor me.
Het klinkt zo klef maar ik ben zo gek op Jip hij is echt mijn kroelkaterterwijl ik echt-echt-echt geen kattenmens ben eigenlijk.
Maar ik ben ook echt nog steeds heel gek op Rinske hoor.![]()
Wel grappig, mijn vriend was echt bang voor honden en gek op katten en bij mij was 't andersom.
Mijn oude teckel heeft hem over die angst heen geholpen en zo ook met zijn kat bij mij.
Nu zit ie dus zelfs regelmatig met de mechelaar van een familielid van mij op schoot en ik dus met Jip. Ik vind stiekem de nageltjes nog steeds wel een beetje engmaar Jip is daar bij mij echt heel voorzichtig mee op een of andere manier, heel erg intrekken en z'n pootjes vouwen enzo.
Dara ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet.Ik schat jou wel in als iemand die dat goed kan plaatsen.
Maar er zijn volksstammen die daar wel last van hebben. En da's zonde van de energie.
Een charmeur is het ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het Jip charme offensief heeft gewerkt.![]()
Oooh Poeska!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dara ben ik het wel mee eens.
Hier ook liefs vandaag. Kleine Mouna was hier vandaag. We stelden haar voor aan Poeska. Die liet zich aaien en aan haar pootjes zitten zonder ook maar even de neiging te vertonen om een nageltje uit te steken. En de kleine was wel zo enthousiast dat we haar echt in de gaten moesten houden (het is 9 maanden en het kruipt). Poesh ging uiteindelijk gewoon in de mandenmuur liggenDie poes heeft ook echt een groot hart.
En hij is echt ook zoooo liefquote:
Heerlijk, ik vind Mouna en Poeska ook wel goed klinken samen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dara ben ik het wel mee eens.
Hier ook liefs vandaag. Kleine Mouna was hier vandaag. We stelden haar voor aan Poeska. Die liet zich aaien en aan haar pootjes zitten zonder ook maar even de neiging te vertonen om een nageltje uit te steken. En de kleine was wel zo enthousiast dat we haar echt in de gaten moesten houden (het is 9 maanden en het kruipt). Poesh ging uiteindelijk gewoon in de mandenmuur liggenDie poes heeft ook echt een groot hart.
Oh wat is ie mooi!quote:
10 april gaan we hem halenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh wat is ie mooi!
Wanneer mag ie nou bij jullie wonen?
![]()
![]()
Heerlijk, dan is het ook tijd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:35 schreef senesta het volgende:
[..]
10 april gaan we hem halenDan heeft hij zijn tweede enting gehad en is hij 13 weken
Niet eens een lekker biertje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
Porcupine Tree dvd aan, muziek op goed volume, mooi geluid, ik hoef niets meer
hmm, nu je het zo zegt... *koelkast inspecteren gaat*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Niet eens een lekker biertje?![]()
Ik neem net m'n opiaten.![]()
![]()
Snorremeneertje is er nog:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:36 schreef Strega het volgende:
Senest, wat een prachtige kittens.
Die rood/witte en creme wiite ook![]()
![]()
![]()
Is het hele nest al verkocht?
Oh Temptation, temptation, is het bijna tijd voor vakantie geld?????quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Snorremeneertje is er nog:
[ afbeelding ]
En één van de rood met witte was er geloof ik nog
Nee, dan word het wel erg laat. Die van Porcupine tree is wel errug mooi.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
tis guinness geworden, de rest is allemaal bier dat nagist op fles, en wegens ruimtetekort, bewaar ik het liggend
geen zin om nu een flesje westmalle overeind te zetten en over 3 uur pas te kunnen drinken ofzo
Geen ideequote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Temptation, temptation, is het bijna tijd voor vakantie geld?????
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, dan word het wel erg laat. Die van Porcupine tree is wel errug mooi.
Ja, moet Pagan eens even in het hoofd zien te peuteren dat een kitten vast heel goed is voor m'n herstel.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, moet Pagan eens even in het hoofd zien te peuteren dat een kitten vast heel goed is voor m'n herstel.![]()
![]()
primaquote:Op zondag 14 maart 2010 00:03 schreef Enfermera het volgende:
Wat is dat met die TT![]()
![]()
![]()
Heb lekker gewerkt, net thuisNu mok warme melk en ff tv kijken
Hoe ist hier?
Toch wel met honing en kaneel?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:03 schreef Enfermera het volgende:
Wat is dat met die TT![]()
![]()
![]()
Heb lekker gewerkt, net thuisNu mok warme melk en ff tv kijken
Hoe ist hier?
Mmmm, dat kan nog wel eens tegenvallen met zo'n oude, sjaggo Paganquote:Op zondag 14 maart 2010 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, de combo heks + kat zal toch niet zo moeilijk te maken en te beargumenteren zijn?
Goed zoquote:Op zondag 14 maart 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima![]()
ik lig hier lichtelijk in extase muziek te luisteren
Nee, gewoon melk. In mok. In magnetron 2 minuten.quote:
Nou ja, wat jij wilt.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, gewoon melk. In mok. In magnetron 2 minuten.![]()
een kleine selectie van de dvd die hier op staat:quote:
xDquote:
Ik ga het morgen eens allemaal luisterenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een kleine selectie van de dvd die hier op staat:
(vooral de solo die rond een minuut of 4 begint is hemels)
intro is zo tof om zelf te spelen ook![]()
mooi![]()
hun muziek is soms heel mooi en breekbaar, en af en toe lekker hard "raggen" maar altijd beschaafd
slaap ze, Merel Makreelquote:Op zondag 14 maart 2010 00:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD
Is dat lekker dan, met honing en kaneel?Lijkt me zo'n rare combi
[..]
Ik ga het morgen eens allemaal luisterenIk stort echt helemaal in nu, dus ga lekker slapen
![]()
Trusten!
ik mag hopen dat je niet al sinds vorige week zondag daar zitquote:Op zondag 14 maart 2010 00:49 schreef Bamba het volgende:
Ik ben net terug van familie bezoek. We zijn naar de kerk geweest en het koffiedrinken erna is wat uitgelopen
Nee joh, als sinds het begin van het vastenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je niet al sinds vorige week zondag daar zit
dan heb je het niet eens tot de helft volgehoudenquote:Op zondag 14 maart 2010 00:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee joh, als sinds het begin van het vasten![]()
Wie zegt dat ik gestopt ben?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan heb je het niet eens tot de helft volgehoudennog 21/40 dagen te gaan
Het was toch wel een avondmis he?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:49 schreef Bamba het volgende:
Ik ben net terug van familie bezoek. We zijn naar de kerk geweest en het koffiedrinken erna is wat uitgelopen
Whehe ja! En hij duurde laaahaaaang!quote:
Da's nog altijd beter als voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 14 maart 2010 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar je bent wel voor de psalmen de kerk uit![]()
jullie zingen psalmen niet? jullie beelden die uit dmv interpretatieve dans?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Whehe ja! En hij duurde laaahaaaang!![]()
[..]
Da's nog altijd beter als voor het zingen de kerk uit
Dat deed mijn koor dus niet. En toen waren er 7 dames tegelijk zwanger. Best knap als je met een vrouw of 20 bent in totaal.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Whehe ja! En hij duurde laaahaaaang!![]()
[..]
Da's nog altijd beter als voor het zingen de kerk uit
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:00 schreef Cat22 het volgende:
Hihihihihihi!
[SC] #47 Met chocolade deo en dudocmeisjes
Ik heb heul wel gezongen! Geen idee watquote:Op zondag 14 maart 2010 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jullie zingen psalmen niet? jullie beelden die uit dmv interpretatieve dans?
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat deed mijn koor dus niet. En toen waren er 7 dames tegelijk zwanger. Best knap als je met een vrouw of 20 bent in totaal.
Een half jaar later waren we 8 baby's verder. Eentje besloot er twee uit te werpen.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb heul wel gezongen! Geen idee watMaar gezongen heb ik!
En daarom zingen bij het merendeel van de katholieke parochies de kerkgangers niet mee.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*tonendove voetbalsupporter stem*
HALELUUUUUUUUUUUUUUJAHH HALELUUUUUUUUUUUUUJAHHHHHHHHHH
*kuch*
*priester*
"we zijn bezig met de eucharistie, wil je je hostie nou nog of niet..."
oh en het helpt als je de miswijn niet aanlengt met wodkaquote:Op zondag 14 maart 2010 01:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom zingen bij het merendeel van de katholieke parochies de kerkgangers niet mee.
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh en het helpt als je de miswijn niet aanlengt met wodka
Ik heb zelden zo gelachen in een dienst als die keer dat wij de dienst van een protestantse kerkgemeente opluisterden. Een aantal stukken zong de parochie, mochten wij luisteren. En je hoorde dat die dat vaker doen.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
![]()
overigens was dat hiet ook altijd zo in mijn herinnering, lag wel een beetje aan de viering
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo gelachen in een dienst als die keer dat wij de dienst van een protestantse kerkgemeente opluisterden. Een aantal stukken zong de parochie, mochten wij luisteren. En je hoorde dat die dat vaker doen.Om een gegeven moment zet de organist in... gemeente zingt, maar het bekte niet echt.
*kuch*
*dominee*
We zingen psalm 104, niet psalm 401 (ik noem maar wat)
Organist:![]()
![]()
bladerbladerblader.
Parochie: *proest*
en dan niet tot in de eeuwigheied mag ik hopen, uitslapen is tot daar aan toe, maar ehhh...quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo gelachen in een dienst als die keer dat wij de dienst van een protestantse kerkgemeente opluisterden. Een aantal stukken zong de parochie, mochten wij luisteren. En je hoorde dat die dat vaker doen.Om een gegeven moment zet de organist in... gemeente zingt, maar het bekte niet echt.
*kuch*
*dominee*
We zingen psalm 104, niet psalm 401 (ik noem maar wat)
Organist:![]()
![]()
bladerbladerblader.
Parochie: *proest*
Goeoeoeoeoeoeoedemooooooorrrrrrgen!!!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan niet tot in de eeuwigheied mag ik hopen, uitslapen is tot daar aan toe, maar ehhh...
truste
Gezellig, zo'n heerlijk wezentje dat steeds bovenop je voet duiktquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, moet Pagan eens even in het hoofd zien te peuteren dat een kitten vast heel goed is voor m'n herstel.![]()
![]()
Man haalt ze soms door elkaar:')quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Heerlijk, ik vind Mouna en Poeska ook wel goed klinken samen!
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip besloot toch nog een keer buiten de bak te plassen. In de schoen van vriend.
quote:
Da's wel heel lovende kritiek.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Middag!
Alice in Wonderland was zooooooooo gaaf dat ik nog es wil gaan denk ik
Ik vind van wel, maar ik ben ook raar!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD
Is dat lekker dan, met honing en kaneel?Lijkt me zo'n rare combi
[..]
Ik ga het morgen eens allemaal luisterenIk stort echt helemaal in nu, dus ga lekker slapen
![]()
Trusten!
Geweldig, doet mijn broer vaak met mijn naam en die van z'n vrouwquote:
Whehehe , we zijn gewoon hier gegaan en niet 3D en ik vond het al heftig genoeg.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Da's wel heel lovende kritiek.En voegde de 3D wat toe?
Emmen? Dan zou een meet ook voor ons eens niet zo ver weg zijn!quote:Op zondag 14 maart 2010 10:58 schreef Ynske het volgende:
abo blijdorp is eindelijk de opzegging van verwerkt.
kan nog tot eind april gaan
zometeen ff een paar uurtjes naar Dierenpark Amersfoort.
en wil binnenkort graag nog eens naar Burgers
Naar de pauperbioscoop dus!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe , we zijn gewoon hier gegaan en niet 3D en ik vond het al heftig genoeg.
In Lanaken moesten we al om 20.00 present zijn, en mn vriendin was pas om 18.30 klaar met werken, dan moesten we nog eten ( die goulash was heerlijk , echt, al zeg ik het zelf!) en naar hun huis gaan met de honden en het kind ( uiteindelijk hebben we hier gegeten omdat mijn ouders weer onverwacht langskwamen , die bleven ook gezellig mee eten ).
We hadden geen zin om te haasten dus we zijn op t gemakkie nog gaan wandelen na het eten en hebben di evan 21.15 gedaan hier
Hoera, das goed nieuws. Waarschijnlijk gewoon een beetje verkouden!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:44 schreef Greys het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEMORGENNNNNNNNNNNNNNN [/Gaston]
Boor snottert minder
Ja nou ja, twas of dat of onwijs haasten en daar hadden we heul geen zin in.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar de pauperbioscoop dus!![]()
Maar klinkt als een lekker avondje.
Das minder, Toen wij jaren geleden onze eerste hond (Deense Dog), 9 maand oud en toen al 70 kg kregen, piste hij gelijk de nieuwe schoenen van m'n broer vol (die nog in de schoenen stond) Genant!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip besloot toch nog een keer buiten de bak te plassen. In de schoen van vriend.
OK, ik zit me er al tijden op te verheugen.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Middag!
Alice in Wonderland was zooooooooo gaaf dat ik nog es wil gaan denk ik
Tis niet zo heel veel dus niet echt moeilijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:37 schreef Strega het volgende:
[..]
OK, ik zit me er al tijden op te verheugen.![]()
We proberen alles te hebben van Tim Burton
Genant ja. Echt bakbeesten zijn het die Deense doggen. De buren van mijn zus hadden ook een Deense dog, Lobbes en mijn zus had een teckel, die gingen altijd samen aan de wandel.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Das minder, Toen wij jaren geleden onze eerste hond (Deense Dog), 9 maand oud en toen al 70 kg kregen, piste hij gelijk de nieuwe schoenen van m'n broer vol (die nog in de schoenen stond) Genant!
Oh kom op, ze hebben bijna iedereen uit de lijst gekickt, dr zullen niet veel mensen zijn die t nog spannend vindenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Cat, hebbie nou al overleg gehad met Tombola?
Je begrijpt toch dat we met z'n allen enorrrrm in spanning zitten?
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:35 schreef DanseMacabre het volgende:
@oh-oh PD zit weer in de brievenbus!
Ja die tombola ligt lekker in dr nest te stinken wij maar in spanningquote:Op zondag 14 maart 2010 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Cat, hebbie nou al overleg gehad met Tombola?
Je begrijpt toch dat we met z'n allen enorrrrm in spanning zitten?
Jaaa.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer voor postzegels, dan post ik seizoen 2 !
Ja, buiten het niet mogen staan en lopen gaat het wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh hey Strega, hoe issie?
Ik was begonnen met teruglezen maar ik las alleen maar chaos over een rondreis waar ik toch al uitgeknikkerd was dus ik heb het opgegeven
He jasses, wat een ellende is het tochquote:Op zondag 14 maart 2010 12:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, buiten het niet mogen staan en lopen gaat het wel.
Vreselijk moe, maar dat komt volgens de chirurg omdat de voet zo hard aan het werk is met overleven.
Wond is helaas nog een gapend gat, en de voet vreselijk dik. Het word in ieder geval niet slechter en ja, de chirurg zei vorige week al dat het een langdurige geschiedenis gaat worden. 's Avonds weet ik alleen niet meer hoe ik moet zitten.
Pagan neemt morgen even contact op met de bios in Hoogezand, als die rolstoel toegankelijk is gaan we lekker naar Alice op het grote doek!
Wie hebben ze dan uit de lijst gekickt??quote:Op zondag 14 maart 2010 12:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom op, ze hebben bijna iedereen uit de lijst gekickt, dr zullen niet veel mensen zijn die t nog spannend vinden
Wij hebben ook elke keer zitten lachen en zitten kirren als Olive weer es ging zingenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jaaa.![]()
Echt m'n vriend heeft hard op zitten lachen en dat overkomt 'm dus echt bijna nooit.
En zelfs m'n vader viel niet in slaap.
Ja, Sweeney Todd hebben we nog niet volgens mij.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis niet zo heel veel dus niet echt moeilijk.
Ik heb volgens mij alles op Planet of the Apes na, die vind ik stom![]()
Kheb ook een heel gaaf boekje van m
Wat een gedoe zeg. Hopen dat je naar die bios kunt.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, buiten het niet mogen staan en lopen gaat het wel.
Vreselijk moe, maar dat komt volgens de chirurg omdat de voet zo hard aan het werk is met overleven.
Wond is helaas nog een gapend gat, en de voet vreselijk dik. Het word in ieder geval niet slechter en ja, de chirurg zei vorige week al dat het een langdurige geschiedenis gaat worden. 's Avonds weet ik alleen niet meer hoe ik moet zitten.
Pagan neemt morgen even contact op met de bios in Hoogezand, als die rolstoel toegankelijk is gaan we lekker naar Alice op het grote doek!
Je hebt gelijk ja. Ik vind het echt prachtige beesten.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:42 schreef oh-oh het volgende:Ik vind Duitse Doggen een van de mooiste rassen die er zijn
![]()
Het zijn in het NL echt Duitse Doggen, in het Engels zijn het Great Danes![]()
Mijn honden zijn ook echt dol op het ras![]()
Ik zou er zelf never nooit een willen omdat ze A niet oud worden en B de kans groot is dat ze veel kwijlen![]()
Ik ben gestopt met teruglezen omdat het alleen maar over die lijst ging waar ik als eerste uit verwijderd ben, MB ieg dacht ik, moet je zelf maar even teruglezenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wie hebben ze dan uit de lijst gekickt??
Oh daar hebben wij gisteren over gediscussieerd, das de beste van ze allemaal vind ikquote:Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, Sweeney Todd hebben we nog niet volgens mij.
Ik heb wel iets gelezen van een PM die ik niet ontvangen heb en en idd MB eruit de rest heb ik of niet gelezen of volledig gemist.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met teruglezen omdat het alleen maar over die lijst ging waar ik als eerste uit verwijderd ben, MB ieg dacht ik, moet je zelf maar even teruglezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind echt zoveel rassen leukquote:Op zondag 14 maart 2010 12:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja. Ik vind het echt prachtige beesten.
Maar ik ben al gek op de wetter.
Dat kwijlen....das de understandment van de eeuw!!! We hebben muren opnieuw moeten schilderen toen we gingen verhuizen! Wit dekte niet, Pagan had er dus donkergrijs van gemaakt.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:42 schreef oh-oh het volgende:Ik vind Duitse Doggen een van de mooiste rassen die er zijn
![]()
Het zijn in het NL echt Duitse Doggen, in het Engels zijn het Great Danes![]()
Mijn honden zijn ook echt dol op het ras![]()
Ik zou er zelf never nooit een willen omdat ze A niet oud worden en B de kans groot is dat ze veel kwijlen![]()
Duitse dog dusquote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb wel iets gelezen van een PM die ik niet ontvangen heb en en idd MB eruit de rest heb ik of niet gelezen of volledig gemist.
Oooh Deense Doggen mijn vriendin heeft er eentje (een grijze) en da's echt een schatje ennuh ze heeft haar afgelopen week laten dekken!!!!
Ja dat kwijlen dat vind ik dus echt niks.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat kwijlen....das de understandment van de eeuw!!! We hebben muren opnieuw moeten schilderen toen we gingen verhuizen! Wit dekte niet, Pagan had er dus donkergrijs van gemaakt.![]()
Hij is 9 geworden, best wel oud voor een dog.
Ik zeg altijd Deense Dog, ik vind Duitse Dog niet mooi klinken.![]()
Nee, het was een lieverd, hij kwam ook onverwacht op ons pad, zat in het asiel in Spijkenisse, was al drie keer van eigenaar gewisseld, we hoorden het toen van een kattenvriendin. Het asiel in Spijkenisse was zo blij dat wij hem wel wilden dat ze hem naar Groningen zijn komen brengen.
Smakelijk!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:52 schreef Strega het volgende:
Nou tadam, we gaan hier brunchen.![]()
![]()
![]()
Pagan is hyper, tv staat aan. Eerste GrandPrix van 2010.![]()
![]()
![]()
Dus....ik ga naar de bank.
Vind ik ook Lennertquote:Op zondag 14 maart 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die tombola ligt lekker in dr nest te stinken wij maar in spanning![]()
Wat jij, Ingrid?
Je brengt het weer lekker.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met teruglezen omdat het alleen maar over die lijst ging waar ik als eerste uit verwijderd ben, MB ieg dacht ik, moet je zelf maar even teruglezen
I taw i saw a putty tat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat kwijlen....das de understandment van de eeuw!!! We hebben muren opnieuw moeten schilderen toen we gingen verhuizen! Wit dekte niet, Pagan had er dus donkergrijs van gemaakt.![]()
Hij is 9 geworden, best wel oud voor een dog.
Ik zeg altijd Deense Dog, ik vind Duitse Dog niet mooi klinken.![]()
Nee, het was een lieverd, hij kwam ook onverwacht op ons pad, zat in het asiel in Spijkenisse, was al drie keer van eigenaar gewisseld, we hoorden het toen van een kattenvriendin. Het asiel in Spijkenisse was zo blij dat wij hem wel wilden dat ze hem naar Groningen zijn komen brengen.
Ja maar ik ga je kinderen toch ook niet anders noemen als ik de namen niet mooi vind?quote:
Da's anders en ik doe het lekker tochquote:Op zondag 14 maart 2010 13:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik ga je kinderen toch ook niet anders noemen als ik de namen niet mooi vind?
Of een tafel maar anders noemen omdat ik tafel lelijk vind?
En ik noem een chinees toch ook geen koreaan omdat ik chinees niet mooi vind?
Het ras heet nou eenmaal zo
Je mag er best grapjes over maken. Maar jouw post deed het voorkomen alsof wij je moedwillig uit de lijst gegooid hadden en dat dit ook voor anderen gold. En dat is gewoon niet zo. En die insinuatie vond ik niet grappig.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh gawd, dr mogen geen gwapjes meer over gemaakt worden dus.
Duidelijk.
Das wel een beetje jammer als het alleen nog maar daarover gaat, maar goed, ik lul wel over het weer dan.
Wat een pokkepestherfstweer is het he
Oh sorry, kwist niet dat je ineens een teer zieltje had, gezien je tamelijk cattige houding de laatste tijd.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag er best grapjes over maken. Maar jouw post deed het voorkomen alsof wij je moedwillig uit de lijst gegooid hadden en dat dit ook voor anderen gold. En dat is gewoon niet zo. En die insinuatie vond ik niet grappig.
Laat maar. Ik zal je vast verkeerd begrepen hebben. Of zo.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh sorry, kwist niet dat je ineens een teer zieltje had, gezien je tamelijk cattige houding de laatste tijd.
Ik zal het nooooooit meer doen , beloofd!
Ik doe het speciaal voor jou, heb je ook iets om op te fappen, sneuneusquote:
Ga nog ff door dan, ben d'r bijnaquote:Op zondag 14 maart 2010 13:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe het speciaal voor jou, heb je ook iets om op te fappen, sneuneus
Goedemiddag Loveless, bakkie koffie?quote:
Oeh! Mag ik?? Mag ik? Mag ik?quote:
Lijkt me gezelligquote:Op zondag 14 maart 2010 12:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Emmen? Dan zou een meet ook voor ons eens niet zo ver weg zijn!![]()
![]()
Je was er toch al net?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:15 schreef Ynske het volgende:
ben er weer
was lekker in de dierentuin, de beren waren actiefen boellie beestjes gezien
zometeen maar eens door de foto's open.
http://www.imdb.com/name/nm0001722/quote:Op zondag 14 maart 2010 15:16 schreef Ynske het volgende:
gisteravond bless the child gezien, mooie film
alleen die gast die Eric speelt.... wie is dat toch
best groot toch? en in twee delen?quote:
Idd groot.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
best groot toch? en in twee delen?
tis toch 1uur en 40 min rijden
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je was er toch al net?![]()
Was het ook zonnig bij jullie?
dank jequote:Op zondag 14 maart 2010 15:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0001722/
k wil er iig dit jaar nog naar toe (roept zij al 2 jaarquote:Op zondag 14 maart 2010 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd groot.
Voor mij is het een uurtje ongeveer.
http://www.dierenpark-emmen.nl/nl/home/home.htm
Ik zeg lekker ook DEENSE DOG!quote:Op zondag 14 maart 2010 13:06 schreef oh-oh het volgende:
Wat jij wil hoor![]()
Bij mij is het er in gehamerd door de mensen die ik ken met Duitse doggen.
Wel een mooie dierentuin.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig
daar wil ik idd ook nog een keer naar toe, maar dan wel op een dag dat ze tot 18 uur open zijn.
tis nl toch nog best een stuk rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja, ik geloof dat een deel verhuisd is.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
best groot toch? en in twee delen?
tis toch 1uur en 40 min rijden
Hahaha, die zou ik mooi laten staanquote:Op zondag 14 maart 2010 15:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh echt he.![]()
Mijn zus ging bij mijn neef op kraamvisite en stond voor het verkeerde adres, hij is al een paar maanden geleden verhuisd. Belt ze mij boos op of ik SNEL DAT ADRES WIL ZOEKEN EN ZO SNEL MOGELIJK TERUG WIL BELLEN MET HET GOEDE ADRES. Ik zei dat ik dan even de kerstkaart moest zoeken met de adreswijziging. OF IK DAN WEL HEEEL SNEL OP WILDE SCHIETEN WANT ZE STONDEN BIJ HET OUDE ADRES VOOR DE DEUR.en ze hing op met JAAA DAAAAG.
![]()
![]()
Alsof dat mijn verantwoordelijkheid is zeg.
Ook hoi!quote:
op naar een meet danmaar hequote:Op zondag 14 maart 2010 15:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat een deel verhuisd is.
Ben er na het overlijden van m'n moeder niet meer geweest.
We wilden afgelopen zomer, maar toen kwam er een been tussen
Hebben de mininiesjes nog post gehad?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |