@Cat daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Toen was ik al 19 hoor!![]()
Ik ben twee keer geopereerd, scheelt wel een stuk hoor, m'n oog staat een stuk rechter al.
De pup ziet er nu zo uit trouwens.
Samen met kleine Rinske.
Dan moet je deze ook even erin gooien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik gooi deze nog even in de herhaling.
[..]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je zo oud als ik bent, ben je dan nog een kind.Bij wijze van spreken dan, niks persoonlijks hoor.
quote:@Cat daar heb je dan ook weer gelijk in.
Lennert, jij hier?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOEOOEIMOOOOOOOOOOOOOOOOGEN FLORA & FAUNA
Verzaakt die Tombo weer es?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga koken en dan aan de slag met het rondreislijstje!
OMG, alwéér, wat voor deal nu weerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
Ymme, ban totdat haar V&A deal is afgehandeld.
BlisseB....laat maar, Ll is in de buurtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een Sterkte-kaartje gekregen van de dierenarts
Ik heb ruzie met mijn printer [ afbeelding ]
Een bepaald iemand is weer eens geband
Goeimogen? Wat is dat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOEOOEIMOOOOOOOOOOOOOOOOGEN FLORA & FAUNA
Drukker dan ik dacht enzo, en en en ...quote:
Ik had mn niet-favoriete assistente aan de lijn. Ze reageerde wel meelevend, maar ik heb het kort gehouden gewoon.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
BlisseB....laat maar, Ll is in de buurt![]()
Wat lief van de DA, hoe reageerde ze toen je belde?
En die "iemand".... is dat eentje die net een kind heeft gekregen en honden aanbied onder valse voorwendselen?
Edit: ja dus![]()
Als jullie willen is er heel misschien een mogelijkheid dat jullie schaapjes kunnen knuffelen in jullie rondjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Drukker dan ik dacht enzo, en en en ...
Oh, dan moeten we even kijkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:24 schreef Autidude het volgende:
[..]
Als jullie willen is er heel misschien een mogelijkheid dat jullie schaapjes kunnen knuffelen in jullie rondje![]()
Is weer eens wat anders![]()
En 3 Border Collies dan... Je weet ongeveer waar ze staan. Dat zou dan op de zaterdag zijn.
Nou, inderdaad... als ik met mn moeder ergens heen fiets zegt ze nog steeds bij elk kruispunt: "ja, het kan!"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Je blijft altijd een kind van je ouders.
De magnetron.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Zou het de douche of de magnetron geweest zijn.
Overigens is er na 'het topic' niks meer van haar vernomen
Na zo'n opmerking mag jij een mooie stoere mercedesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook even erin gooien.![]()
[..]
[..]
![]()
Goeie binnenkomer Tombola!
Nou, de échte baas en herder is mijn vader.. En op zaterdag wordt er altijd getrained, dat is dan weer ergens anders en met meer schapen en groter terrein, alleen ik weet nu even niet precies waarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan moeten we even kijkenHoewel ik dacht dat we linksom zouden gaan (dus vrijdag via rotterdam/amsterdam naar Friesland, en dan zaterdag via zwolle ofzo terug
)
Maar ik zal het even doorgeven aan Cat... En anders misschien een andere keer (zit in de buurt he), laat je dan zien wat de honden kunnen?
Ja nee, ik doe je werk wel hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Drukker dan ik dacht enzo, en en en ...
Leuk idee Autidude! Maar het probleem is dat ons programma al erg vol zit.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan moeten we even kijkenHoewel ik dacht dat we linksom zouden gaan (dus vrijdag via rotterdam/amsterdam naar Friesland, en dan zaterdag via zwolle ofzo terug
)
Maar ik zal het even doorgeven aan Cat... En anders misschien een andere keer (zit in de buurt he), laat je dan zien wat de honden kunnen?
Een off roader!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Na zo'n opmerking mag jij een mooie stoere mercedes
[ afbeelding ]
Ik vreesde ook al dat het lastig werd... Maar anders kom jij gewoon een keer hier (naar Loods5 en misschien dat ik ooit zelf ook weer katjes krijg) en dan kunnen we dan ook schapen drijven kijkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk idee Autidude! Maar het probleem is dat ons programma al erg vol zit.![]()
Woon je in de buurt van Tombola? (mag je ook PMmen). Dan kijk ik of ik je erin geplakt krijg,. Maar de zaterdag wordt sowieso lastig...
Tombola, ik denk dat we gewoon nog een keer moeten gaan rondreizen!
Pesies!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vreesde ook al dat het lastig werd... Maar anders kom jij gewoon een keer hier (naar Loods5 en misschien dat ik ooit zelf ook weer katjes krijg) en dan kunnen we dan ook schapen drijven kijken
Ik ben ermee bezig. Ga er vooralsnog vanuit dat het vrijdag rond een uur of 4 's middags wordt en dat we ergens gaan meeten. (vond jij geen bezwaar he?) Maar de details komen vanavond of morgen via PM. Want ik moet mijn plan natuurlijk ook effe met mijn medereiziger overleggen.quote:
Het lijkt me sowieso leuk om een keer te kijken ja!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:48 schreef Autidude het volgende:
Er moet niets natuurlijkIk moet het ook nog maar even overleggen, al zal de grote baas het echt niet erg vinden.. maar daarnaast is er natuurlijk het time-frame, en als het niet in jullie rondje past dan kan het altijd nog wel een andere keer
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig. Ga er vooralsnog vanuit dat het vrijdag rond een uur of 4 's middags wordt en dat we ergens gaan meeten. (vond jij geen bezwaar he?) Maar de details komen vanavond of morgen via PM. Want ik moet mijn plan natuurlijk ook effe met mijn medereiziger overleggen.
We doen ons best jullie zo snel mogelijk antwoord te geven. Dan kunnen jullie je dagen ook verder inplannen.
ik mag niet meedoenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
Wel even meedoen he jongens, lijkt me een mooi boek en best een grote winkans!
Om de dag worden er twee boeken weggegeven.
Die schrijfwedstrijd is vrij moeilijk, maar die twee vragen waar onderstaande link naar linkt moet kunnen, en je hoeft niet perse aan de schrijfwedstrijd mee te doen. Alleen de twee vragen is al genoeg om te winnen.
[Actietopic] FOK! Boekenweek 2010
Verdeurie! Net te laat met mijn vooroverleg PM aan haar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen, ik ga off!!!!
Douchen en naar een feestje, tot laat of morgen allemaal!
Jaaaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verdeurie! Net te laat met mijn vooroverleg PM aan haar.
Weet je wat? Ik stuur jullie alvast het concept. Qua dagen zal er niks veranderen, hooguit wat geschoven in de tijd. Dan weten jullie iig al iets. En dan hoop ik dat we het morgen definitief kunnen maken.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verdeurie! Net te laat met mijn vooroverleg PM aan haar.
Weet je wat? Ik stuur jullie alvast het concept. Qua dagen zal er niks veranderen, hooguit wat geschoven in de tijd. Dan weten jullie iig al iets. En dan hoop ik dat we het morgen definitief kunnen maken.
Schitterende honden zijn datquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:29 schreef Autidude het volgende:
Ik wil jullie graag een mooie samenvatting van een mooie Border Collie film laten zien
Dit is zo gaaf!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga niet al die topics die jullie volbeppen terug lezen maar waarom gaan jullie rondreizen en zulks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |