Jammerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:00 schreef Anniebab het volgende:
Annie blijft lekker thuis vanavond....
Suc6quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:07 schreef FANN het volgende:
tvp
want ik ga eerst is effe kijken hoe ik die bladwijzers terug kan krijgen enzo
gaat ik eens goed voor zitten
maar kan wel effe duren![]()
dus
doei dan maar
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alweer een fris bedje? Maak die andere dan niet zo snel vies!
Have fun vanaafquote:
quote:
Ook alquote:
Met liefde hoorquote:
Ben je zo vies danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook al, damn ik ga snel douchen. Ga die trein van Liesje nooit halen.
Run Pietel....Runnnnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook al, damn ik ga snel douchen. Ga die trein van Liesje nooit halen.
Nah was ff koffie zetten en elders wat aan het lezenquote:
Kapsalon?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:33 schreef D. het volgende:
Als jullie aan de koffie gaan, dan ga ik maar ff eten enzo
Tot 'zo'![]()
eet zequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:33 schreef D. het volgende:
Als jullie aan de koffie gaan, dan ga ik maar ff eten enzo
Tot 'zo'![]()
Jij ook Piettekequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesjetrein gemist, maar nu ga ik. Fijne avond iedereen, en tot vannacht
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
Ik moest pikachu strijken (strijkkralen) ging niet helemaal jofel
veel plezierquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesjetrein gemist, maar nu ga ik. Fijne avond iedereen, en tot vannacht
Heb je 'm verminkt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
...dus ik ga nu geen onderzettertjes meer krijgen?
quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou bijna wel ja, is niet erg dat beest zegt toch alleen maar pika pika
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je een gratis Pichu erbij!
Heb je ook een Raichu?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou maar er zwerven genoeg van die mormels in mijn huis rond
Ik lig volgende week weer op de pikachu kamerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou maar er zwerven genoeg van die mormels in mijn huis rond
Volgens mij moet ik die morgen maken van strijkkralenquote:
Een Raichu is een geëvolueerde Pikachu, dat weet toch iedereen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik die morgen maken van strijkkralen, maar ze hebben allemaal van die plastic poppejtes ervan, je denkt toch niet dat ik al die namen ken he, ik ben een Shin Chan fan
Het is al bijna jouw kamerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lig volgende week weer op de pikachu kamer
Iedereen onder de 36 wel jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een Raichu is een geëvolueerde Pikachu, dat weet toch iedereen?
Mocht ik ooit groter gaan wonen, krijg je echt je eigen kamer, in Laysa stiloquote:
En als je boef dan komt vragen mama hoe maak ik van mijn pikachu een raichu? Dan moet je weten dat je daar een thunderstone voor nodig hebt!quote:
Wowwwwwww. zweepjes en kettingen en spijlenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Mocht ik ooit groter gaan wonen, krijg je echt je eigen kamer, in Laysa stilo
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als je boef dan komt vragen mama hoe maak ik van mijn pikachu een raichu? Dan moet je weten dat je daar een thunderstone voor nodig hebt!
Maar die heb ik niet op mijn gameboyquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat komen ze echt niet aan mij vragen
die weten dat toch echt wel beter, en btw pokemon is niet meer zo cool, het is nu weer Ben 10 Alien Force
Hele pijnbanken wou ik neerzettenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wowwwwwww. zweepjes en kettingen en spijlen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar die heb ik niet op mijn gameboy
O ja, zon DS heb ik met zon kaartje!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
gameboy is ook achterhaald he, tis nu DS of DSI
Dan kan ik wel voor Ben 10 Alien Force zorgenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, zon DS heb ik met zon kaartje!
Gemiddelde van een 5 nog wattes!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan kan ik wel voor Ben 10 Alien Force zorgen
Kaartje van DS, spelletjes erop zetten en zulksquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gemiddelde van een 5 nog wattes!
Spel heeft een slechte beoordeling dan ga ik er geen tijd aan spenderen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Kaartje van DS, spelletjes erop zetten en zulks
Kan er wel zo aankomen, doet oma voor ze hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Spel heeft een slechte beoordeling dan ga ik er geen tijd aan spenderen!
Heb je Mario & Luigi: Bowser's Inside Story?![]()
ff douchen en scheren....dan maar een weekendbaard..
O ik heb ook gehaald, van die grotequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef Laysa het volgende:
nog maar een bakkie pleur doen...zonder de paaseitjes...heb er 2 op maar ben ze nu al zat...en ik heb nog een vol schaaltje
ghehehequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:05 schreef Marrije het volgende:
Geen probleem, schuif dat schaaltje maar door
tv?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
* Even tranen moet wegvegen van het lachen
SBS?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
* Even tranen moet wegvegen van het lachen
quote:
Linkjes?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
lig dubbel zit hier en daar te lurken
Lekker stel wel, de één vanwege het doen de ander vanwege het neer pleuren van het verhaal hierquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
Open relatie zonder je partner te vertellen
Ja maar het leuke is dat manlief zelf ook nog komt reagerenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lekker stel wel, de één vanwege het doen de ander vanwege het neer pleuren van het verhaal hier
Ja maar daarom niet minder vermakelijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even verder gelezen, het lijkt wel een Trol
Het lijkt mij een één tweetje van twee fokkers om de zaak eens wat op te schudden en voor wat rumoerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar het leuke is dat manlief zelf ook nog komt reageren
Die OP houdt me tegen, zo'n uit de kluiten gewassen verhaal schrikt me afquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
Mij ook een beetje hoor, gezeik over relaties sowieso op een forumquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die OP houdt me tegen, zo'n uit de kluiten gewassen verhaal schrikt me af
Zo'n relatie heb ik ook altijd!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
Dat vind ik normaal wel leuk, als het een sappig verhaal is natuurlijk en niet van die ellenlange postsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mij ook een beetje hoor, gezeik over relaties sowieso op een forum
Jij bent gewoon een net ventjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo'n relatie heb ik ook altijd!
Beidenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
En wat is er schoon? Jij of het huis of beide?
't Moet eerst even slechter worden voordat het beter is hè. Gewoon even over en door de rommel heen kijken. 't Is met een paar weken weer spik en spanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beiden![]()
Ik kwam gisteravond laat thuis en het was overal zo vies dat het huilen me na stond![]()
Maar we zijn weer een stukje verder en mijn strakke plafond is prachtig!
Die beginpost is ook minder maar de reacties erna soms hilarischquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik normaal wel leuk, als het een sappig verhaal is natuurlijk en niet van die ellenlange posts
IK HAD HET OOK NIET OVER MIJN HELFT VAN DE RELATIE! *WEEN*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |