abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79348588
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef Moja het volgende:

[..]

Ik vind Debby vooral vervelend omdat ze ontzettend zuur kan doen tegen Nicolas, vaak zonder reden. Hoewel ik moet zeggen dat ze de laatste tijd wel wat leuker overkomt
Ik vind haar ook vaak tegen haar ouders nukkig doen. Bijvoorbeeld toen ze in het ziekenhuis lag, gaf amper antwoord als ze haar wat vroegen. En toen Lyndsey met de kinderen langs kwam was ze heel vrolijk en kon ze wel gezellig kletsen.
pi_79350407
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:28 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik vind haar ook vaak tegen haar ouders nukkig doen. Bijvoorbeeld toen ze in het ziekenhuis lag, gaf amper antwoord als ze haar wat vroegen. En toen Lyndsey met de kinderen langs kwam was ze heel vrolijk en kon ze wel gezellig kletsen.
Was ze tijdens beide bezoeken al geopereerd? Volgens mij namelijk nog niet tijdens het bezoek van Lindsey. Dat zou het verschil wel eens kunnen verklaren in de spraakzaamheid van beide bezoeken
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:26:05 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79351126
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Was ze tijdens beide bezoeken al geopereerd? Volgens mij namelijk nog niet tijdens het bezoek van Lindsey. Dat zou het verschil wel eens kunnen verklaren in de spraakzaamheid van beide bezoeken
Zeker bij de Pfaffs, die staan alweer aan je bed voordat je bijgekomen bent uit de narcose, dan wil ik ook wel eens wat minder spraakzaam zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_79351266
Wat JM al niet doet voor zijn centen; in een supermarkt ondersteboven gaan hangen....
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:32:06 #155
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79351340
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef Mirjam30 het volgende:
Wat JM al niet doet voor zijn centen; in een supermarkt ondersteboven gaan hangen....
Moet je nagaan wat de belastingdienst met hem gaat doen tijdens de verhoren
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:17:30 #156
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_79353579
Al die mensen die denken de Pfaffs te kennen alleen door te kijken naar een docusoap
pi_79356467
quote:
De Pfaff's RTL 4
Celebritydocusoap

Het leven van voetbalheld Jean-Marie Pfaff, zijn vrouw Carmen, hun dochters, schoonzonen en kleinkinderen.

Bij de familie Volders kampt Fay met een probleem. Terwijl ze rustig probeert te spelen in de zandbak, verstoort papa's grasmaaier haar speelpret. Op het voetbalveld probeert Keano de aandacht van z'n opa te trekken, maar zonder het zelf te beseffen, is het Liam die de show steelt. Sam gaat vanavond naar de première van Thriller Live, de show over het leven van zijn grote held Michael Jackson. Jean-Marie is eregast in Schijndel, waar hij de nieuwe voetbalploeg mag voorstellen aan de clubleden. Carmen heeft heel de familie uitgenodigd om nog eens een dagje samen door te brengen.
Vanavond weer 23u @ RTL4, heb er zin in.
pi_79357219
Ik snap niet dat Kelly in de aflevering van vandaag om 20.00 uur na 2 dagen vakantie naar huis gaat, terwijl ze 2500 euro hebben betaald. Dan eis je toch een andere kamer, of een ander hotel?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_79358344
Weer cavia's erbij? Ze zijn ook allemaal hetzelfde met dieren bij elkaar zetten in de familie
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:14:58 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79358646
Kenji met die zak voer van 18 kilo
pi_79359895
Leuke aflevering. Echt nice om te zien dat het goed gaat bij de familie.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:55:58 #162
216508 frensje
VI Hooligans
pi_79360061
vond het wel zielig voor Debby, kwam echt zo over alsof Nicolas haar
gepushed heeft om te stoppen met de zonnestudio
en Fay zo lief in de armen van mama voor de enge grasmaaier
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:56:34 #163
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79360075
ik moest echt hardop lachen om Kenji met dat voer, en maar omvallen, maar niet opgeven
En ik moest janken om Carmen met dr gedoe met die chihuahua
Godskolere. leer die hondjes es lekker wandelen zonder truitjes en zo, mijn hemel
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:58:20 #164
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_79360127
Blijft lekker simpel om weg te kijken
stupidity has become as common as common sense was before
pi_79360184
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:55 schreef frensje het volgende:
en Fay zo lief in de armen van mama voor de enge grasmaaier
Ja joh wat lief. Dat kind moet gewoon leren daarmee om te kunnen gaan, en juist de manier waarop Lindsey daarmee omgaat is mijns inziens gewoon niet goed.
pi_79361928
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:08 schreef kvd het volgende:

[..]

Toen Carmen en Jean Marie kwamen was ze al geholpen, en volgens mij kwam Lyndsey daarna langs.
pi_79361979
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:00 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ja joh wat lief. Dat kind moet gewoon leren daarmee om te kunnen gaan, en juist de manier waarop Lindsey daarmee omgaat is mijns inziens gewoon niet goed.
En dan ook nog zeggen: Fay, Papa doet je niets....
pi_79362093
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:59 schreef AnneLo het volgende:

[..]

En dan ook nog zeggen: Fay, Papa doet je niets....
Wat what the fuck toen zat ik ook echt zo te kijken:
Rare manier van opvoeden zal ik het maar noemen. Bruce is ook al zo'n voorbeeldkindje. Verder vind ik ze wel lief hoor. Ik krijg de laatste weken ook steeds meer respect voor Dave, goede gast is dat.
pi_79362135
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Leuke aflevering. Echt nice om te zien dat het goed gaat bij de familie.
Vond ik ook, beide afleveringen van vanavond.
Vooral dat gedoe met die hondjes van Carmen, en dan dat gezicht van Dave dat ze de hondjes niet wilde laten lopen.
pi_79362198
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:05 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Vond ik ook, beide afleveringen van vanavond.
Vooral dat gedoe met die hondjes van Carmen, en dan dat gezicht van Dave dat ze de hondjes niet wilde laten lopen.
Ja precies, hij maakte echt dé opmerking die ik ook zou maken. "Ze hebben toch 4 pootjes gekregen" . Geniaal.
pi_79362288
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:03 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Wat what the fuck toen zat ik ook echt zo te kijken:
Rare manier van opvoeden zal ik het maar noemen. Bruce is ook al zo'n voorbeeldkindje. Verder vind ik ze wel lief hoor. Ik krijg de laatste weken ook steeds meer respect voor Dave, goede gast is dat.
Idd, een heel rare manier van opvoeden.
Moet zeggen dat ik niet zo veel heb met Dave, vind 'm zo vreselijk saai. Heb ook altijd het gevoel dat Sam en Nicolas niet zoveel met hem hebben.
pi_79362514
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:12 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Idd, een heel rare manier van opvoeden.
Moet zeggen dat ik niet zo veel heb met Dave, vind 'm zo vreselijk saai. Heb ook altijd het gevoel dat Sam en Nicolas niet zoveel met hem hebben.
Nee dat had/ben ik eigenlijk ook niet. Maar ik zag dat filmpje dat Lindsey en de kinderen hem opzoeken op werk en zo en ik krijg de laatste tijd wel steeds meer respect voor hem. Sam is sowieso geniaal. Hoe die met z'n kinderen om gaat is echt leuk.
pi_79362687
Ik snap ook niet dat ze liepen te zeuren over Bruce en Liam die in de plassen springen, in het bos word je vies, nou en?
Het was wel een echte Pfaff-boswandeling, compleet met designerkleding

En Liam die z'n moeder troost
pi_79365059
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:26 schreef Rianne84 het volgende:
Ik snap ook niet dat ze liepen te zeuren over Bruce en Liam die in de plassen springen, in het bos word je vies, nou en?
Het was wel een echte Pfaff-boswandeling, compleet met designerkleding

En Liam die z'n moeder troost
Precies, elk klein kind springt toch in plassen.
pi_79365103
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:20 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Nee dat had/ben ik eigenlijk ook niet. Maar ik zag dat filmpje dat Lindsey en de kinderen hem opzoeken op werk en zo en ik krijg de laatste tijd wel steeds meer respect voor hem. Sam is sowieso geniaal. Hoe die met z'n kinderen om gaat is echt leuk.
Ik vind de familie Gooris sowieso het leukste om naar te kijken. Hoe ze met elkaar omgaan, hoe ze de kinderen opvoeden.
Moest laatst ook zo lachen. Kenji zei een woord wat ie niet mmocht zeggen, en Kelly heel droog, het zeep ligt hier heel dichtbij Kenji. En Kenji tegelijk geschrokken naar haar kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')