Ik vind haar ook vaak tegen haar ouders nukkig doen. Bijvoorbeeld toen ze in het ziekenhuis lag, gaf amper antwoord als ze haar wat vroegen. En toen Lyndsey met de kinderen langs kwam was ze heel vrolijk en kon ze wel gezellig kletsen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik vind Debby vooral vervelend omdat ze ontzettend zuur kan doen tegen Nicolas, vaak zonder reden. Hoewel ik moet zeggen dat ze de laatste tijd wel wat leuker overkomt
Was ze tijdens beide bezoeken al geopereerd? Volgens mij namelijk nog niet tijdens het bezoek van Lindsey. Dat zou het verschil wel eens kunnen verklaren in de spraakzaamheid van beide bezoekenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:28 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik vind haar ook vaak tegen haar ouders nukkig doen. Bijvoorbeeld toen ze in het ziekenhuis lag, gaf amper antwoord als ze haar wat vroegen. En toen Lyndsey met de kinderen langs kwam was ze heel vrolijk en kon ze wel gezellig kletsen.
Zeker bij de Pfaffs, die staan alweer aan je bed voordat je bijgekomen bent uit de narcose, dan wil ik ook wel eens wat minder spraakzaam zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Was ze tijdens beide bezoeken al geopereerd? Volgens mij namelijk nog niet tijdens het bezoek van Lindsey. Dat zou het verschil wel eens kunnen verklaren in de spraakzaamheid van beide bezoeken
Moet je nagaan wat de belastingdienst met hem gaat doen tijdens de verhorenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef Mirjam30 het volgende:
Wat JM al niet doet voor zijn centen; in een supermarkt ondersteboven gaan hangen....
Vanavond weer 23u @ RTL4, heb er zin in.quote:De Pfaff's RTL 4
Celebritydocusoap
Het leven van voetbalheld Jean-Marie Pfaff, zijn vrouw Carmen, hun dochters, schoonzonen en kleinkinderen.
Bij de familie Volders kampt Fay met een probleem. Terwijl ze rustig probeert te spelen in de zandbak, verstoort papa's grasmaaier haar speelpret. Op het voetbalveld probeert Keano de aandacht van z'n opa te trekken, maar zonder het zelf te beseffen, is het Liam die de show steelt. Sam gaat vanavond naar de première van Thriller Live, de show over het leven van zijn grote held Michael Jackson. Jean-Marie is eregast in Schijndel, waar hij de nieuwe voetbalploeg mag voorstellen aan de clubleden. Carmen heeft heel de familie uitgenodigd om nog eens een dagje samen door te brengen.
Ja joh wat lief.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:55 schreef frensje het volgende:
en Fayzo lief in de armen van mama voor de enge grasmaaier
Toen Carmen en Jean Marie kwamen was ze al geholpen, en volgens mij kwam Lyndsey daarna langs.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Was ze tijdens beide bezoeken al geopereerd? Volgens mij namelijk nog niet tijdens het bezoek van Lindsey. Dat zou het verschil wel eens kunnen verklaren in de spraakzaamheid van beide bezoeken
En dan ook nog zeggen: Fay, Papa doet je niets....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:00 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja joh wat lief.Dat kind moet gewoon leren daarmee om te kunnen gaan, en juist de manier waarop Lindsey daarmee omgaat is mijns inziens gewoon niet goed.
Wat what the fuck toen zat ik ook echt zo te kijken:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:59 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En dan ook nog zeggen: Fay, Papa doet je niets....
Vond ik ook, beide afleveringen van vanavond.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Leuke aflevering.Echt nice om te zien dat het goed gaat bij de familie.
Ja precies, hij maakte echt dé opmerking die ik ook zou maken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:05 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Vond ik ook, beide afleveringen van vanavond.
Vooral dat gedoe met die hondjes van Carmen, en dan dat gezicht van Dave dat ze de hondjes niet wilde laten lopen.
Idd, een heel rare manier van opvoeden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat what the fuck toen zat ik ook echt zo te kijken:
Rare manier van opvoeden zal ik het maar noemen.Bruce is ook al zo'n voorbeeldkindje.
Verder vind ik ze wel lief hoor.
Ik krijg de laatste weken ook steeds meer respect voor Dave, goede gast is dat.
Nee dat had/ben ik eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:12 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Idd, een heel rare manier van opvoeden.
Moet zeggen dat ik niet zo veel heb met Dave, vind 'm zo vreselijk saai. Heb ook altijd het gevoel dat Sam en Nicolas niet zoveel met hem hebben.
Precies, elk klein kind springt toch in plassen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:26 schreef Rianne84 het volgende:
Ik snap ook niet dat ze liepen te zeuren over Bruce en Liam die in de plassen springen, in het bos word je vies, nou en?
Het was wel een echte Pfaff-boswandeling, compleet met designerkleding![]()
En Liam die z'n moeder troost
Ik vind de familie Gooris sowieso het leukste om naar te kijken. Hoe ze met elkaar omgaan, hoe ze de kinderen opvoeden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee dat had/ben ik eigenlijk ook niet.Maar ik zag dat filmpje dat Lindsey en de kinderen hem opzoeken op werk en zo en ik krijg de laatste tijd wel steeds meer respect voor hem. Sam is sowieso geniaal.
Hoe die met z'n kinderen om gaat is echt leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |