quote:Op zondag 14 maart 2010 22:58 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Bakken met geld verdienen doen ze geen van allen. Zelfs JM. Het is allemaal gerommel in de marge.
Vandaar dat het liefst allemaal zwart moet anders houden ze helemaal niks over.
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:58 schreef fredjanssen het volgende:
allemaal zwart moet anders houden ze helemaal niks over.
Het vermakelijke is juist dat de familie Pfaff zichzelf wel serieus neemtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je moet het ook allemaal niet zo serieus nemen
k vind t een leuke foto, en Lyndsey ziet er echt goed uitquote:Op zondag 14 maart 2010 22:56 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto zien Debby en Lyndey er stukken leuker / knapper uit dan Kelly! (vind ik dan...).
Is dat een recente foto dan? Ik vond Lindsey er trouwens een stuk beter uitzien vrijdag, ze is niet meer zo'n papzakkie.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:56 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto zien Debby en Lyndey er stukken leuker / knapper uit dan Kelly! (vind ik dan...).
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is dat een recente foto dan? Ik vond Lindsey er trouwens een stuk beter uitzien vrijdag, ze is niet meer zo'n papzakkie.
JM misschien wel maar de rest niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die schnabbelt op 2 dagen een maandsalaris bij elkaar hoor
Ik ook! Daarna Lyndsey en dan Kelly. Hoewel de laatste model is, vind ik haar toch echt niet het knapst.quote:
de biebotheekquote:Op maandag 15 maart 2010 15:59 schreef Mirjam30 het volgende:
Voor de liefhebbers van Bruce:
http://www.vtm.be/de-pfaffs/lekkere-hoestsiroop
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
*een treurige poging tot*
[ afbeelding ]
Ja ze lezen gewoon mee. Dus pas maar opquote:Op maandag 15 maart 2010 18:42 schreef amaranta het volgende:
Valt me trouwens ook op, je ziet de Pfaffs steeds vaker achter een pc zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |