Idd, vond ik ook heel vreemd, zoiets doe je toch niet, lekker stimulerend voor een kind.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:42 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Shania was aan Sam een boekje aan het voorlezen voor het slapen gaan. En dat ging letter voor letter zeg maar. Tot Sam opeens tegen Kelly zei (die er bij stond) "ik kan hier niet tegen, dit gaat me te langzaam, hier heb ik het geduld niet voor" oid. En toen nam Kelly het over, en ging zij ipv Sam naar Shania luisteren.
Lijkt mij iig vrij gemeen tegenover een kind wat net leert lezen..
Ja hij weet verdomde veel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:44 schreef milia het volgende:
Zo grappig toen J-M het had over de ramp In Enschede en de opmerking maakte dat dat dit jaar wel een paar jaar geleden was (tegen de winnaars van beauty en de nerd)
En hij ging ook ineens heel Nederlands praten. Maar daarna viel hij heel snel terug op het Vlaams. Vond ik ook grappig.quote:
Ja, geniaal die opmerking inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:44 schreef milia het volgende:
Zo grappig toen J-M het had over de ramp In Enschede en de opmerking maakte dat dat dit jaar wel een paar jaar geleden was (tegen de winnaars van beauty en de nerd)
Carmen probeert het telkens weg te waaien en dan begint ze weer over iets anders, meid get over itquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:20 schreef Snowsquall het volgende:
Maakt ook een hele stabiele indruk op de kinderenJe ziet ze kijken.....en Carmen ook maar die denkt laat maar lullen
carmen reageerde lekker droog jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:20 schreef Snowsquall het volgende:
Maakt ook een hele stabiele indruk op de kinderenJe ziet ze kijken.....en Carmen ook maar die denkt laat maar lullen
Het is ook de eerste van de nieuwe serie. We lopen dus niet zo heel veel achter t.o. België.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:26 schreef JaneDoe het volgende:
heb t idee dat dit de eerste aflevering van een nieuw seizoen moet voorstellen
voriige week lieten ze aan t eind geen voorstukjes zien
en van deze aflevering zijn nog fragmenten op de vtm site te zien
Ach, ik kan me best wel voorstellen dat ze het eens zat zijn dat iedereen maar alles over hun kan schrijven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Carmen probeert het telkens weg te waaien en dan begint ze weer over iets anders, meid get over it
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:01 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ach, ik kan me best wel voorstellen dat ze het eens zat zijn dat iedereen maar alles over hun kan schrijven.
Die klap die ze Sam gaf was echt hilarisch, die kop van Sam toen het net gebeurdequote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kenji bij zijn kloten gepakt door Shania
Shania heeft Sam op zijn bek geslagen
Lekkere familie
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die klap die ze Sam gaf was echt hilarisch, die kop van Sam toen het net gebeurde
En dan moet je het fijn vinden dat de media leugens over je schrijft??? Heb ook genoeg andere bekende mensen horen klagen over alle leugens die over hun geschreven worden, en dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je geen realitysoap beginnen. Als jij je leven op tafel legt weet je dat je in de media komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |