quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Nune het volgende:
Laatje 1:
[ afbeelding ]
Laatje 2:
[ afbeelding ]
Laatje 3:
[ afbeelding ]
Laatje 4:
[ afbeelding ]
Laatje 5:
[ afbeelding ]
Mijn stash is wel groter geworden dan hij was op 26 februari.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Mehehelzs het volgende:
nieuw in de topic![]()
Hier mijn nageltjes! Ze zijn echt btw![]()
Helaas is mijn wijsvinger eergister afgebroken![]()
[ afbeelding ]
Ze blijven gorgeousquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh mag ik dan mijn bloedjes ook even tonen?
Op MIJN fatboy, want die van hen is natuurlijk weer niet goed genoeg of zo
Let vooral op het voorste kleine dikkerdje dat hier heel zwaar verwaarloosd en ondervoed kwam en nu de dikste van allemaal is
[ afbeelding ]
supergoed geluktquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
1 hand acryl af!!![]()
(middelvinger is een beetje korter ivm mega-scheur en geen tip kunnen zetten daar...)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel hip
Ik doe ff mee met Celtic Sun over 2 laagjes wit (het dekt van geen kanten)
[ afbeelding ]
Tekstmarkergeel. Headhurtz.
ik heb ook twee oude opi's, ik schrok er vanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:17 schreef Sjeen het volgende:
OPI Most Honorable Red, met een klein kwastje
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
1 hand acryl af!!![]()
(middelvinger is een beetje korter ivm mega-scheur en geen tip kunnen zetten daar...)
ja, en dan te bedenken dat de foto het effect nog wat afvlaktquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Netjes!
@SQ als ik nu mijn ogen sluit blijf ik die kleur zien, alsof ik recht in een lamp heb gekeken
Persoonlijk vind ik AA mooier.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:35 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen OPI Absolutely Alice en China Glaze Dorothy Who?
Heb al vergelijkingen gezocht op internet en verhaaltjes gelezen en blijf twijfelen.
Lees dat DW gladder aanvoelt in vergelijking met AA, wat ik persoonlijk prettiger vindt, maar vind AA qua kleur en glitter mooier. Verders lees ik veel dat AA snel chipped maar ik weet niet hoe dat zit met DW....Ik heb AA al 3 dagen in me winkelmandje staan en nu ik wil bestellen ga ik twijfelen.
Wie geeft me raad
Ja, ik ook...zowel het schrikken als de brede kwastjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook twee oude opi's, ik schrok er van![]()
Vind zelf die brede kwassies wel fijn
Hmm,....zijn mijn foto's de juiste grote?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef Mirjam het volgende:
mag ik nog even de tip geven dat foto's van maximaal 610 pixels breed precies in de layout passen, en goed te bekijken zijn dan?
nope, ze zijn te grootquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:41 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hmm,....zijn mijn foto's de juiste grote?
Ik zie ze wel gewoon helemaal in een post schermpje zonder te hoeven scrollen, er staat alleen een rood lijntje omheen
een rood lijntje eromheen betekent dat hij geresized wordt door fok, dus te groo is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:41 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hmm,....zijn mijn foto's de juiste grote?
Ik zie ze wel gewoon helemaal in een post schermpje zonder te hoeven scrollen, er staat alleen een rood lijntje omheen
wijn, of met 1 hand aan 't typen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een rood lijntje eromheen betekent dat hij geresized wordt door fok, dus te groo is.
dat hinj geresized wordt zegt niks, de foto moet nameloijk wel eerst helemaal uitgeladen worden
geen van beidequote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wijn, of met 1 hand aan 't typen?
tuurlijk, ik ben breed genoeg om royaal op uit te huilenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Goed plan, maak je ook hapjes? Droog je onze tranen (kunnen we niet ivm niet droge nagels)?
aahh ok ok dan ga ik eens even uitzoeken hoe ik hem de juiste grote krijg. Ik dacht dat jullie hem ook gewoon zo zagenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een rood lijntje eromheen betekent dat hij geresized wordt door fok, dus te groo is.
dat hinj geresized wordt zegt niks, de foto moet nameloijk wel eerst helemaal uitgeladen worden
Absoluut AA, maar darkomt omdat de DW bij mij heel chipte op meerdere nagels, de volgende ochtend al...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:35 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen OPI Absolutely Alice en China Glaze Dorothy Who?
Heb al vergelijkingen gezocht op internet en verhaaltjes gelezen en blijf twijfelen.
Lees dat DW gladder aanvoelt in vergelijking met AA, wat ik persoonlijk prettiger vindt, maar vind AA qua kleur en glitter mooier. Verders lees ik veel dat AA snel chipped maar ik weet niet hoe dat zit met DW....Ik heb AA al 3 dagen in me winkelmandje staan en nu ik wil bestellen ga ik twijfelen.
Wie geeft me raad
koop eerst AA en als het tegenvalt kun je altijd Dorothy nog kopenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:55 schreef miss--moana het volgende:
Dat kan ik natuurlijk ook gewoon nog doen, ik koop ze gewoon allebij!
Maar vind het vaak zonde om lakjes te kopen die op elkaar lijken.
Jaah zit ik nu ook aan te denken en uit ervaring weet ik dat ik altijd spijt heb als ik van mijn eerste keus afwijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koop eerst AA en als het tegenvalt kun je altijd Dorothy nog kopen
Goed plan! en neem je MAAH ook?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:04 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaah zit ik nu ook aan te denken en uit ervaring weet ik dat ik altijd spijt heb als ik van mijn eerste keus afwijkdus koop gewoon lekker AA.
Bedankt voor het meedenken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |