Pretty picshur!!quote:Op zondag 14 maart 2010 07:20 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Heb je glamour via ebay gekocht? Zo ja, kijk eens naar de verkoper. Ik heb twee weken geleden bij iemand glamour proberen te kopen en ben dus mooi opgelicht
Oh en een konadje:
[ afbeelding ]
Vond Pixie Dust eigenlijk best wel tegenvallen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad heel herkenbaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar
Loopt m'n vriend zo langs: zit je nou ALWEER nagellakjes te bekijken?
Okeee bedankt!quote:Op zondag 14 maart 2010 10:57 schreef Nune het volgende: Haha, welkom.Bestel je maar één lakje of niet? Want dan zou je hem ook via Ebay kunnen bestellen.
Mijn bestellingen bij TD zijn er nog nooit uitgepikt en ik zou Seche Restore zeker weten aanschaffen want SV kan heel dik worden én je kunt het gebruiken als gewone nagellakverdunner.
ja, die heb je echt wel nodig jaquote:Op zondag 14 maart 2010 10:42 schreef intelligentieloos het volgende:
!
[..]
En als ik Seche Vite topcoat bestel, is de Seche Vite restore dan echt nodig? Alvast bedankt!(niet heel erg bedankt namens mijn geld
![]()
)
Veel swatches kijken?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:20 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
Okeee bedankt!Nee, ik was er al achtergekomen dat je dan beter gelijk negen lakjes kan bestellen, dus dat was eigenlijk ook mijn bedoeling
Alleen de enige twee dingen (nu drie dingen, dan, met die Restore erbij) waarvan ik zeker wist dat ik ze wilde zijn Tree Hugger en Seche Vite! De rest moet ik nog op de een of andere manier zien uit te zoeken uit al die honderden lakjes...
Perzenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh mag ik dan mijn bloedjes ook even tonen?
Op MIJN fatboy, want die van hen is natuurlijk weer niet goed genoeg of zo
Let vooral op het voorste kleine dikkerdje dat hier heel zwaar verwaarloosd en ondervoed kwam en nu de dikste van allemaal is
[ afbeelding ]
Jou poezen hebben ik altijd zo mooi gevondenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh mag ik dan mijn bloedjes ook even tonen?
Op MIJN fatboy, want die van hen is natuurlijk weer niet goed genoeg of zo
Let vooral op het voorste kleine dikkerdje dat hier heel zwaar verwaarloosd en ondervoed kwam en nu de dikste van allemaal is
[ afbeelding ]
Ik heb de Orly bonder en ik vind hem erg fijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:38 schreef AmNaBa het volgende:
Op de stempelvraag:
laatst gestempeld met de "all acces' van de MD collection van essence. Die was echt super.
DE doorzichtige kleurtjes zijn lastig om mee te stempelen. De colour & go collectie doet het ook goed vanaf nummer 7.
Vind ook dat die lieveheerstbeestjes nagels strak gelukt zijn! Knap ook dat beide handen goed gelukt zijn!
op wishlist erbij:
sv restore
- bonder (tips voor merken?)
leuk al die huisdieren die langskomen op mijn scherm. Hier geen (behalve af en toe een spin)
Toch MiMu, jij bent weer naar school gegaan?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:03 schreef RenRen- het volgende:
Hoe oud ben je dan, dat je weer stufi nog krijgt?
thnx nunequote:Op zondag 14 maart 2010 11:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb de Orly bonder en ik vind hem erg fijn.
welke holo heb je?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:13 schreef Mss het volgende:
Ooh, gisteren heb ik lopen swatchen met mijn TD bestelling en ik ben verliefd op mijn You don't know Jacques suede. Wat is die mooi zeg!
Alleen valt mijn holo heel erg tegen
Jaa een handig ideequote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
als je nooit stufi hebt gehad blijf je daar recht op houden volgens mij.
Overigens: Is het een idee als ik een FAQ maak die we allemaal kunnen bewerken met vragen als: wanneer komt mijn td-pakketje, hoe moet ik stempelen etc?
Het valt me namelijk op dat ik bepaalde vragen sinds ik hier meepost al minstens 60 keer voorbij heb zien komen, dus er zou zomaar behoefte aan kunnen zijn
Da's wel handig denk ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
als je nooit stufi hebt gehad blijf je daar recht op houden volgens mij.
Overigens: Is het een idee als ik een FAQ maak die we allemaal kunnen bewerken met vragen als: wanneer komt mijn td-pakketje, hoe moet ik stempelen etc?
Het valt me namelijk op dat ik bepaalde vragen sinds ik hier meepost al minstens 60 keer voorbij heb zien komen, dus er zou zomaar behoefte aan kunnen zijn
ja kan op de wiki of in goochel docs, of op iemands blogquote:Op zondag 14 maart 2010 12:18 schreef Nune het volgende:
[..]
Da's wel handig denk ik.Waar ga je 'm plaatsen dan? En als je hulp nodig hebt geef even een gil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |