In eerste instantie Alsido en die bande Peter ook. Later nam Liesbeth het stokje over.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef Disana het volgende:
Wie chat daar onder de naam johanvlemmix? Alsido is het niet want die zit aan de knoppen.
Vergetenquote:
Ze moesten zich schamen. Niemand van SV mocht zich met de moderatie bemoeien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In eerste instantie Alsido en die bande Peter ook. Later nam Liesbeth het stokje over.
Ze konden hun dansje niet doen met z'n 4en op dat kleine podiumquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, niet onaardig. Nog wat werken aan de performance, maar t klinkt leuk.
Dat bedoel ik, bemoeizuchtige sukkelsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moesten zich schamen. Niemand van SV mocht zich met de moderatie bemoeien.
Wauwie!!!!quote:
Had Johan een back up voor Suzy moeten regelen? Of Suzy zelf. . .quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moesten zich schamen. Niemand van SV mocht zich met de moderatie bemoeien.
Fijn hè, zo'n pand vol crew zonder leiding. Iedereen mag nu zelf bepalen wat goed is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Waterkoker belt om uitleg over het gebeurde.
Liesbeth weet ook niet precies wat er gebeurd is, maar ja.. je doet het toch nooit goed, zegt ze
ow, een van die dames. Zitren ze er nog?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
De minst mooie van de 4, kwa kop in elk geval.
Hangt er vanaf op welk moment je op de chat bentquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:05 schreef Stefan het volgende:
Ik ben nog nooit op de chat geweest, is dat leuker dan COS?
Ik ben er nu opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welk moment je op de chat bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |