quote:scored several pop hits from the early 1980s to the early 1990s. During this era, she often sang on recordings produced by her husband Steve Lillywhite, notably those of The Smiths and the song "Fairytale of New York" by Pogues.
was killed in a controversial boating incident in Mexico.
Sagan. Maar goed, we moeten verder.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:51 schreef Rucebo het volgende:
Saban (of iets dergelijks). Won in ieder geval twee ritten in deze Parijs-Nice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Stand # 1914quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:33 schreef De_Hertog het volgende:
Die van nightcowboy is Kristy MacColl
Myronquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie is deze discuswerper?
+1quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:34 schreef ScottTracy het volgende:
Lars von Trier?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:05 schreef Bart het volgende:
Pasta Carbonara?
Snel! Fan?quote:
quote:
quote:was een Franse zanger en tekstschrijver. De carrière van
begon in het Parijs van de jaren vijftig en in de jaren zestig en zeventig groeide hij uit tot een van Frankrijks populairste zangers. Wegens zijn vaak maatschappijkritische teksten was
echter ook omstreden.
Tot zijn bekendste liedjes behoort het door hemzelf geschreven La Montagne (De berg) waarvoor hij zich liet inspireren door het landschap rond Antraigues-sur-Volane in de Ardèche, waar hij destijds woonde. Friso Wiegersma schreef op dezelfde melodie het Nederlandse lied Het dorp, waarmee zijn levenspartner Wim Sonneveld vervolgens een groot succes behaalde.
was een bewonderaar van de communistische dichter Louis Aragon en heeft tientallen van diens gedichten bewerkt tot liedjes.
Sinds halverwege de jaren negentig maaktegeen opnamen meer. Hij trad ook niet meer op, maar hij bleef zich als bekende Fransman wel regelmatig mengen in het publieke debat.
overleed op 79-jarige leeftijd na een kort verblijf in het ziekenhuis waar hij was opgenomen nadat hij thuis uit zijn bed was gevallen.
Wat isquote:Deof conjunctief is een van de wijzen van een werkwoord.
kost wat het kost leve de koningin het zij zo het ga je goed men neme
Een smiley met de bek vol tandenquote:
Zo nu en danquote:
Samengevoegtquote:
+1 Basquote:
...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Nine?
..en ik heb geen een van die films gezienquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:54 schreef Berkery het volgende:
Kevin Bacon - Footloose?
Patrick Swayze - Dirty Dancing
Julie Andrews - Sound of music
Dick van Dyke -
David Bowie - Absolute beginners
Hoe kan je de titels dan weten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
..en ik heb geen een van die films gezien
ik lees wel eens een filmrecensie, maar ik haat musicals en ontwijk dansfilms.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Stand # 1914quote:
En mensen blijven goedgelovig: http://www.nu.nl/buitenla(...)niek-in-georgie.htmlquote:Op zondag 14 maart 2010 00:34 schreef Berkery het volgende:
War of the worlds
No shitquote:Op zondag 14 maart 2010 00:38 schreef nightcowboy het volgende:
Ik denk al: ik heb zoiets net ergens gelezen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:55 schreef BasOne het volgende:
traveling cranberries ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Nope, laatste 2 letters zijn correct. van klopt ook.quote:
Hans van Arum iddquote:Op zondag 14 maart 2010 04:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Van Arum?
lubje25 + 1quote:Op zondag 14 maart 2010 02:28 schreef lubje25 het volgende:
raggende mannen, bob fosko daar links
Hans van Arumquote:Op zondag 14 maart 2010 03:08 schreef lubje25 het volgende:
(Amersfoort, 23 december 1966) is een voormalig Nederlands profvoetballer die achtereenvolgens speelde voor Vitesse, Willem II, RKC Waalwijk en Go Ahead Eagles.
quote:
De groene helquote:
quote:
ik kwam er net achter dat ze in de playboy heeft gestaan, ben nu even die foto's aan het bekijkenquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Etten-Leur, Breda en Tilburg?
quote:
+1 tongquote:
Ik heb toch de laatste genomen? Wat klopt er dan niet aan?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:51 schreef Yankee het volgende:
deze stand klopt niet, kun je die andere even nemen banaan?
Aangepastquote:Op zondag 14 maart 2010 15:04 schreef Bart het volgende:
Dat is niet de goede, ik heb 2 punten (kasteel en pasta carbonara).
+1quote:
Stand # 1914quote:
quote:
Button ?quote:
Yep, 23 jaar en 301 dag.quote:
quote:
Stand # 1914quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:23 schreef Bart het volgende:
De wereld.
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Malaria gebied?
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Bart +1
Nee grapje, dat is natuurlijk niet wat ik zocht.
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:26 schreef Bart het volgende:
Percentage HIV-besmettingen?
Ik denk niet dat we in Europa hongersnood hebben, en in Ethiopië nietquote:
Geld?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]![]()
De blauwe gebieden hebben het, de oranje gebieden hebben het niet meer, en de rode gebieden hebben het nooit gehad.
Ach ja, natuurlijkquote:
De Yank gaat er weer met de punten vandoor!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef Yankee het volgende:
zomertijd
Ja, dat vond ik ook al zo raarquote:Op zondag 14 maart 2010 16:34 schreef Bart het volgende:
Maar dat er dan landen zijn waar ze maar gedeeltelijk zomertijd hebben
Sinds zijn ban niet meer...quote:Op zondag 14 maart 2010 16:35 schreef Terpentin07 het volgende:
Is qonmann eigenlijk weer eens gezien hier?
Iets met opmerkingen die hij had gemaakt in NWS. Weet de details ook niet.quote:
Moet je je voorstellen dat je Flevoland inrijdt en dat je dan opeens je horloge een uur vooruit moet zettenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook al zo raarRegel dat ff centraal ofzo.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:50 schreef Biogarde het volgende:
qonmann, heeft ook iets tegen Islamieten als ik je posts van de afgelopen tijd zo lees. 48 uur.
qonmann had het niet zo op Marokkanen...quote:Op zondag 14 maart 2010 16:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Iets met opmerkingen die hij had gemaakt in NWS. Weet de details ook niet.
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:46 schreef Yankee het volgende:
Kreek
Ik weet niet, misschien had 'ie zelf ook geen zin om terug te komen... ik vind 't ook jammer, was ondanks alles wel iemand die heel veel wist...quote:Op zondag 14 maart 2010 16:51 schreef Terpentin07 het volgende:
Hebben ze van de 48 uur 48 maanden gemaakt?Jammer dat hij weg is, hij was toch ook een van de meest actieve users in AKQ.Maar ik snap ook wel dat hij zich niet zo geliefd gemaakt heeft met zijn af en toe extreme posts.
Ik ook, gaat de goede kant opquote:Op zondag 14 maart 2010 17:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Sorry ben Ajax - PSV aan 't kijken
Echt geen idee. Ik denk ook niet dat qonmann een mail gestuurd heeft naar de admins om zijn eigen blokkade op te heffen.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:51 schreef Terpentin07 het volgende:
Hebben ze van de 48 uur 48 maanden gemaakt?Jammer dat hij weg is, hij was toch ook een van de meest actieve users in AKQ.Maar ik snap ook wel dat hij zich niet zo geliefd gemaakt heeft met zijn af en toe extreme posts.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:05 schreef Yankee het volgende:
de jongStand # 1914SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 Rucebo
3 banaantjeEE
2 De_Hertog
10 Yankee
1 starla
4 ScottTracy
2 Bart
6 nightcowboy
1 BasOne
1 Berkery
3 Ofyles2
1 lubje25
3 tong80
1 tomtomaat
1 BeamOfLight
Dan ben je nog meer een treurwilg dan ik als je yankee de punten geeft. En trouwens: Luuk de Jong is helemaal niet goed...John de Jong en Nigel ook niet...quote:Op zondag 14 maart 2010 18:08 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Stand # 1914
1 Rucebo
3 banaantjeEE
2 De_Hertog
10 Yankee
1 starla
4 ScottTracy
2 Bart
6 nightcowboy
1 BasOne
1 Berkery
3 Ofyles2
1 lubje25
3 tong80
1 tomtomaat
1 BeamOfLight
Misschien dacht je wel echt dat ie Siem de Jood heette. Weet ik veel.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan ben je nog meer een treurwilg dan ik als je yankee de punten geeft. En trouwens: Luuk de Jong is helemaal niet goed...John de Jong en Nigel ook niet...
de Jong is iig niet goed. Ken zo 8 voetballers die de Jong heten. Laat staan alle andere Nederlanders die zo heten. Misschien nog wat belgen ook. Duitsers niet, die zullen wel Der Jung heten ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:15 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Misschien dacht je wel echt dat ie Siem de Jood heette. Weet ik veel.
Had nou maar gewoon het antwoord gegeven.
quote:
Ik snap niet waarom iedereen zo tegen de vuvuzela is.quote:
Achternaam is voldoende en anders is het gewoon slim gegokt.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
de Jong is iig niet goed. Ken zo 8 voetballers die de Jong heten. Laat staan alle andere Nederlanders die zo heten. Misschien nog wat belgen ook. Duitsers niet, die zullen wel Der Jung heten ofzo.
Ik heb zulke vogeltjes nog gehad hier thuisquote:
quote:
Very close...quote:Op zondag 14 maart 2010 20:19 schreef banaantjeEE het volgende:
3.14158?
Ja, behalve het feit dat we hier in Nederland een komma zetten als decimaalteken en niet een punt.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
3.14159
Internationalisering heet dat.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, behalve het feit dat we hier in Nederland een komma zetten als decimaalteken en niet een punt.
hekel aan dat mensquote:
Heb je mijn haat topic over haar gemist ?quote:
die heb ik inderdaad gemistquote:Op zondag 14 maart 2010 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je mijn haat topic over haar gemist ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |