quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:01 schreef henkde_j het volgende:
Trouwens, de poster van 4 zoekt een date.
(ik ben dat niet)
Ik niet, heb zelfs geen kloons!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
HOAX!!! Fok!kers zitten 24 uur per dag aan hun computer gekluisterd!!!
niet, ik ga ook dalijk, zit ook te wachtenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
HOAX!!! Fok!kers zitten 24 uur per dag aan hun computer gekluisterd!!!
Ik ga ook zo...quote:
Da's knap, zeker als je bedenkt dat ik niet eens mee doe.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toch kan ik vaak zien welke ToT en Hajee gemaakt hebben
op 7 om een date met bean princes:Pquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:10 schreef onderjas het volgende:
Zul je zien dat als er nog iemand stemt dat ze op eentje stemmen die nog geen stem heeft.
Met dit plaatje voorzie ik ongeveer 20 explosies. Wel een uitdagend plaatje dus om iets origineels te maken.quote:
Of fietsbanden die opgeblazen worden, of pogo-sticks, of stratenmaakster met drilboor!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Met dit plaatje voorzie ik ongeveer 20 explosies. Wel een uitdagend plaatje dus om iets origineels te maken.
Nog nooit gedaan!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:22 schreef kutkabouter het volgende:
ToT, ben jij een beetje goed met gifjes maken?
iemand hier dan? ik zuig namelijk aars daarinquote:
Pm me volgende keer even welke jij gemaakt hebt. Wordt het nog makkelijker om niet op jou te stemmen. Nu moest ik weer gokken.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Pm me volgende keer even welke jij gemaakt hebt. Wordt het nog makkelijker om niet op jou te stemmen. Nu moest ik weer gokken.
Jaaaajaaaa zo kan ik het ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Pm me volgende keer even welke jij gemaakt hebt. Wordt het nog makkelijker om op jou te stemmen. Nu moest ik weer gokken.
Wat is er zo moeilijk aan het woordje "niet" ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:31 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Jaaaajaaaa zo kan ik het ookhahahaha samenzweerders , schavuiten * balt vuist *
Oeps hahaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan het woordje "niet" ?
Is de volgende battle wel met dat zwartwitplaatje ? Kan ik vast wat proberen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:52 schreef ToT het volgende:
Kweenie, voor vanavond heb ik ff geen puf meer.
Vind ik goed en hopelijk volgen er dan nog wat meer deelnemers. Thanx !quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:56 schreef ToT het volgende:
Yup, die dus!
Deadline morgen 14.00 doen of zo?
Ja Hajee slowchat is verbodenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sssssssst, slowchat ist hier verboten !
Aardig van je maar ik sla vanavond maar even over.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja Hajee slowchat is verboden
biertje ?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Aardig van je maar ik sla vanavond maar even over.
Dat is je geraden !quote:Op zondag 14 maart 2010 00:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, was de hele dag weg dus kon niet mee doen. Vandaag misschien maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |