Ik stel voor: posten onder kloontjes tijdens de wedstrijd = permban.quote:
En die Sahbi die ook meedoet is ook niet eerlijk want die post ook amperquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij mag niet meedoen want je post amper
Moet wel over actieve FOK!kers gaan hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet jij wel wat sahbi betekend :')
Eensquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:27 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Nieuwe regels dan, mensen met <15 posts per dag uitgesloten van deelname?
Zeg Paul, waarom sta ik er nog niet tussenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:55 schreef thespindoctor het volgende:
zet mij er ook maar op
gaat het om wie het langste niet op fok komt of om wie het langste niet post?
<10 dan, ik maak 13 posts per dag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:27 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Nieuwe regels dan, mensen met <15 posts per dag uitgesloten van deelname?
Ik lees actiefquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij mag niet meedoen want je post amper
Moet wel over actieve FOK!kers gaan hier.
Ja, maar dat mag dus gewoon, dus is geen challenge.quote:
Godsamme zeg dat wel jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag dus gewoon, dus is geen challenge.De challenge is je klep houden.
Kenners weten dat dát op den duur parten gaat spelen voor mij.
Zolang ga ik het bier niet bewarenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:30 schreef Paul het volgende:
Met mensen die nooit bijna posten weet ik ook niet wat ik daarmee aanmoet maarja die kunnen het mooi uitvechten in the final round, wie weet wordt de winnaar pas bekend in 2014
Hier ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus er staan heel veel mensen in die <5 posts per dag makenVoor hun is het toch geen opgave?
Nee paul, unaniem besloten dat het minimum 10 posts per dag isquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:30 schreef Paul het volgende:
Met mensen die nooit bijna posten weet ik ook niet wat ik daarmee aanmoet maarja die kunnen het mooi uitvechten in the final round, wie weet wordt de winnaar pas bekend in 2014
Wat moeten we nouquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Nee paul, unaniem besloten dat het minimum 10 posts per dag is
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef Paul het volgende:
Degene die laatste wordt krijgt een weekban van de admins.
nog niet bevestigd, maar ze zullen dat vast graag geven.
en als een moderator nou verliestquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef Paul het volgende:
Degene die laatste wordt hequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:32 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook al
Heb ik een week de tijd om ice age te koeken
Ik had morgen een paar posts in de planning staan, daar moet ik nu van afzien. Wel degelijk een challenge voor mijquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag dus gewoon, dus is geen challenge.De challenge is je klep houden.
Kenners weten dat dát op den duur parten gaat spelen voor mij.
Dan is er daarmee vast meteen een nieuwe recordhouder.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef Paul het volgende:
Kan ik net meedoen door de inhaalrace van 5500 posts het afgelopen jaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Nee paul, unaniem besloten dat het minimum 10 posts per dag is
Posts plannen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:33 schreef Oneens het volgende:
[..]
Ik had morgen een paar posts in de planning staan, daar moet ik nu van afzien. Wel degelijk een challenge voor mij
Z'n eigen schuld dat ie een ban krijgt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:33 schreef dombo123 het volgende:
donthate kan niet meedoen, hij heeft een ban dus dat is dan niet eerlijk.
Dat je er CAPSLOCK door gaat gebruiken?quote:
Dat vind ik een mooie regel!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind dat mensen met minder dan 5000 posts niet mee moeten doen, voor hun is de verleiding te klein
We hebben nog maar 20 minuten, ga nou niet de hele tijd nieuwe regels verzinnenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind dat mensen met minder dan 5000 posts niet mee moeten doen, voor hun is de verleiding te klein
Ik stem voorquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
Dan posts per dag, ik post 20 per dag en zal er toch een aardige kluif aan hebben om niet meer te posten, maar ik post nog niet zo lang dus heb nog maar 700 posts ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:37 schreef PiRANiA het volgende:
De groeten, er zijn fokkers genoeg die het nacheckenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef PiRANiA het volgende:
Paul, wil je een link naar de history van iedereen in de OP zetten? Dan kunnen we snel kijken hoe het met iedereen gaat
Maar ik post heel veel, je moet kijken naar het aantal posts per dag, niet naar hoeveel posts in totaal.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef PiRANiA het volgende:
Paul, wil je een link naar de history van iedereen in de OP zetten? Dan kunnen we snel kijken hoe het met iedereen gaat
Zoals zo'n builderchallenge van die dominolui.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:39 schreef Oneens het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is wel degelijk een challenge
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:43 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Zullen we van dit topic anders een postmeldtopic maken? Als je iemand van de lijst ziet posten ergens op Fok!, kun je hier even linken naar die post, geoorloofd, zodat Paul het kan wegstrepen.
Dat dit kan!quote:
amaiquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:43 schreef Shoombak het volgende:
[..]
gisteren was die van de ftp nog hetzelfde iig ;')
quote:
Je mag hier alleen melden, geen inhoudelijke postsquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]JA! Maar dan moet dat wel het enige topic zijn waar je WEL mag posten.
![]()
Kan deze even in de OP Paultje?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:46 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
BAM en hij zit dicht.
Dus, de regels:
-Je mag niet posten
-Mensen met minder dan 10 posts per dag zijn uitgesloten van deelname
-Als je iemand van 'de lijst' ziet posten op Fok!, moet je dat hier in dit topic melden. Die wordt dan weggestreept en heeft verloren. Je mag hier alleen posten om overtreders te melden.
- The Game
je doet maarquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:46 schreef Apebeer het volgende:
Zal ik een applicatie maken die bijhoud wie er wel of niet post?
haha als je dat doet ben je echt de king!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:46 schreef Apebeer het volgende:
Aha.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:46 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Je mag hier alleen melden, geen inhoudelijke posts
Alsik niet mobiel was, had ik je geholpen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:46 schreef Apebeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |