Op Marktplaats natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus de helft van alle servers zullen worden verpatst?
Ik stel voor: posten onder kloontjes tijdens de wedstrijd = permban.quote:
En die Sahbi die ook meedoet is ook niet eerlijk want die post ook amperquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij mag niet meedoen want je post amper
Moet wel over actieve FOK!kers gaan hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet jij wel wat sahbi betekend :')
Eensquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:27 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Nieuwe regels dan, mensen met <15 posts per dag uitgesloten van deelname?
Zeg Paul, waarom sta ik er nog niet tussenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:55 schreef thespindoctor het volgende:
zet mij er ook maar op
gaat het om wie het langste niet op fok komt of om wie het langste niet post?
<10 dan, ik maak 13 posts per dag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:27 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Nieuwe regels dan, mensen met <15 posts per dag uitgesloten van deelname?
Ik lees actiefquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij mag niet meedoen want je post amper
Moet wel over actieve FOK!kers gaan hier.
Ja, maar dat mag dus gewoon, dus is geen challenge.quote:
Godsamme zeg dat wel jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag dus gewoon, dus is geen challenge.De challenge is je klep houden.
Kenners weten dat dát op den duur parten gaat spelen voor mij.
Zolang ga ik het bier niet bewarenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:30 schreef Paul het volgende:
Met mensen die nooit bijna posten weet ik ook niet wat ik daarmee aanmoet maarja die kunnen het mooi uitvechten in the final round, wie weet wordt de winnaar pas bekend in 2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |