haal ze er maar uitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:27 schreef The_Dean het volgende:
HostiMeister -> liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Pieter Paul -> stagelopen bij groothandel in groente en fruit.
Jan -> gaat afstuderen bij grote vliegtuigmaatschappij.
motorbloempje -> eerstejaars Engelse Taal en Cultuur in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat;
Daph_ -> is in juli geslaagd voor de opleiding HBO Accountancy. Werkt bij een accountantskantoor en begint in februari met Master of Science in Accountancy;
Stevennn -> is DVD-hoesje snijder extraordinaire;
Ell -> Loopt stage bij Midhold distributeur van erotisch materiaal.
Duikboot -> blaast dingen op zonder ze te slopen;
Ik zie ze hier nooit of ik ken ze niet eens....
Wie de neuk is Jan. Iedereen denkt nu dat ik dat benquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:38 schreef L.no het volgende:
Wie de neuk is Pieter Paul
Ik zie jou niet eens staan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:39 schreef jna het volgende:
[..]
Wie de neuk is Jan. Iedereen denkt nu dat ik dat ben
Oh ik dacht ook dat jij dat wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:39 schreef jna het volgende:
[..]
Wie de neuk is Jan. Iedereen denkt nu dat ik dat ben
Dat lijstje bestond niet alleen de personen die hij niet kende eh.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hosti, moblo en Daph ken ik nog wel, maar die komen hier toch nooit meer, dus kan je ze er wel uithalen.
te oud.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:52 schreef PieterBas het volgende:
Zolang ik maar als oldbie boven aan blijf staan, vind ik een opruiming van de OP prima
Ik ook niet, die dingen zijn nergens goed voorquote:
Vanmorgen was het beterquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen, ik ga nog even een stukje fietsen.Het is redelijk mooi weer. Dus ik zet een lekker muziekje op en ben er dan vandoor.
Nu breekt het juist open.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vanmorgen was het beterNu is het van dat net-niet-weer
Dan rijd ik net de verkeerde kant op blijkbaarquote:
Zeeland loopt altijd wat achterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeeland loopt altijd wat achterNah, hier in Delft is het anders alweer bewolktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Jajajajajajajajajaja!quote:
Dat was een jaar geleden zo geweestquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik had minstens een half topic vol verwacht
Jij was er niet bij, pas dan weet je wat je mistquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef Etcetera het volgende:
Gaan jullie nou weer over 'vroeger' beginnenHet is geweest, live with it
Ga het tempo een next level geven danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef Etcetera het volgende:
Gaan jullie nou weer over 'vroeger' beginnenHet is geweest, live with it
Halloquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En weer terug van lekker stukje fietsen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Duckstad Twitter update
Duckstadkrant
Joerie Kweller keert na tv-blamage Duckstad de rug toe en gaat op wereldtournee. Eerste optreden in Wahrisdath voor koning Boeljoen.
Tja de harde kern wordt minder hardquote:
't Is zaterdag, sommige mensen hebben iets beters te doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik had minstens een half topic vol verwacht
Waar is dat blokje voor?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
Gister deze opgehaald, net maar eens gemonteerd..
[ afbeelding ]
Dat lolbroeken straks niet mijn kenteken namaken en er mee langs flitspalen gaan rijden. Je weet maar nooit wie er meeleest.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is zaterdag, sommige mensen hebben iets beters te doen?
Is dát de reden dat mensen kentekens onherkenbaar makenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat lolbroeken straks niet mijn kenteken namaken en er mee langs flitspalen gaan rijden. Je weet maar nooit wie er meeleest.
Gast...quote:
Zelfs ik vind hem op dit moment niet grappig, dat zegt veelquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:43 schreef jna het volgende:
[..]
ik zat nog in mn boerentrekker humorfase
Nee ik dacht dat dat wel duidelijk genoeg wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik snap hem al.. alleen 't is gewoon niet grappig dus.
Jouw gevoel voor het duidelijk opmerken van niet grappige grappen is aangetast door al die hardcore die uit je speakers pomptquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zelfs ik vind hem op dit moment niet grappig, dat zegt veel
Ja, dat zei je ja!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
Jouw gevoel voor het duidelijk opmerken van niet grappige grappen is aangetast door al die hardcore die uit je speakers pompt
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat lolbroeken straks niet mijn kenteken namaken en er mee langs flitspalen gaan rijden. Je weet maar nooit wie er meeleest.
Zoals het verven van een broek.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is zaterdag, sommige mensen hebben iets beters te doen?
Dat laat ik aan de kinderen in India overquote:
Dat duurt me te lang.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat laat ik aan de kinderen in India over
Geef je ze 3 cent extra, dan werken ze wel doorquote:
quote:
Eerst kindjes vinden die het gaan doen, dat duurt al langer en nu is mijn broek al klaar. Moet alleen nog drogen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geef je ze 3 cent extra, dan werken ze wel door
Verf je al je broeken zelf?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eerst kindjes vinden die het gaan doen, dat duurt al langer en nu is mijn broek al klaar. Moet alleen nog drogen.
Leuk! Waarom eigenlijk?quote:
Textielverf.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:13 schreef L.no het volgende:
Waarom je broek verven en welke kleur en heb je foto's daarvan?
Zie boven.quote:
't was als de eerste keerquote:
Gut, dat gevoel had ik gister nog heeeeeel ff.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't was als de eerste keer
't gebeurde zomaar weer
de tijd stond even stil
ik dacht weer
ja ik wil
wel wat met jouhou
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Textielverf.![]()
Ik heb een broek die nogal verkleurd was (van zwart naar grijs), die heb ik nu met textielverf geverfd.
Verbeelding.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Zie boven.
En nee, wat heb je aan foto's?![]()
Dan blijft de kleur langer mooi. So I'm told.quote:
Laat maar zitten als je zo moeilijk doet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb helaas geen voor-foto gemaakt. En wat heb je aan een na-foto als er geen voor is.
Rlly? Zal eens zien, thx voor de tip.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan blijft de kleur langer mooi. So I'm told.
Misschien dat ik foto maak van het resultaat. Moet je maar op mijn woord geloven hoe het eerst was.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Laat maar zitten als je zo moeilijk doet.
Deal.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rlly? Zal eens zien, thx voor de tip.
[..]
Misschien dat ik foto maak van het resultaat. Moet je maar op mijn woord geloven hoe het eerst was.
you're welcome.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rlly? Zal eens zien, thx voor de tip.
Stimmt. Sowieso alle bonte en licht bonte was met azijn wassen zodat je geen zeepvlekken krijgt (en dus je kleur langer mooi blijft)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan blijft de kleur langer mooi. So I'm told.
Ik zal het eens tegen mijn moeder zeggen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stimmt. Sowieso alle bonte en licht bonte was met azijn wassen zodat je geen zeepvlekken krijgt (en dus je kleur langer mooi blijft)
Cool.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stimmt. Sowieso alle bonte en licht bonte was met azijn wassen zodat je geen zeepvlekken krijgt (en dus je kleur langer mooi blijft)
Ik hoorde het pas toen ik een broek kocht in de winkel. Toen werd dat aan mij verteld.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:31 schreef L.no het volgende:
Hmm voor huishoudelijke tips moet ik bij Luc zijn dus.
Tof. Vooral zwart wordt echt lelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het pas toen ik een broek kocht in de winkel. Toen werd dat aan mij verteld.
Smakelijk!quote:
Klinkt wel vetquote:
Een duitserquote:
Oh die ruiken standaard aan haar?quote:
Misschien snoot hij zijn neus erin.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef Isdatzo het volgende:
Hoop wel dat dat haar beter ruikt dan hoe ze eruit ziet.
Neuh, hij wil stiekem een snorquote:
Ik post toch ook een fotoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:47 schreef DjRex89 het volgende:
En ik maar denken dat Etcetera toch het licht had gezien en een foto postte
Because that makes it so much betterquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien snoot hij zijn neus erin.
Bijdevoetjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik post toch ook een foto
[..]
Because that makes it so much better![]()
Sorry...quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien snoot hij zijn neus erin.
Kijk, dit vind ik dan weer helemaal niet grappig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal ophouden. Om het af te sluiten:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal ophouden. Om het af te sluiten:
[ afbeelding ]![]()
Ik ben een nerd, denk dat het daarvan komt. Betekend wel dat ik nog eentje erbij moet posten natuurlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik dan weer helemaal niet grappig.![]()
Van mij mag je!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben een nerd, denk dat het daarvan komt. Betekend wel dat ik nog eentje erbij moet posten natuurlijk
quote:
Dat dus.quote:
Brommerrijdenquote:
Popquote:
Reksquote:
quote:
quote:
Sorryquote:
Was 't maar zo'n feest. Heb er pas 47km mee gereden en dat waren 2 korte stukjes om te kijken of ik de koppeling gefixt had en een keer heen en terug naar het RDW.quote:
Ik had L.no nog zo beloofd er niet aan te beginnen maar ik heb gefaald.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gatverdamme, nog zo eentje met een leven.
Geen zin helemaal naar Vlissingen te gaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:04 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Zullen we ons gaan bezatten in Vlissingen? Ik heb het hard nodig.
Maar wel goedgekeurd en op kenteken nu toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Sorry.
[..]
Was 't maar zo'n feest. Heb er pas 47km mee gereden en dat waren 2 korte stukjes om te kijken of ik de koppeling gefixt had en een keer heen en terug naar het RDW.
Sowieso wacht ik lekker tot 't >15 graden is met droog wegdek. Is ook wat verstandiger gezien 't feit dat er racebandjes onder liggen (met deze temperaturen krijg je ze niet goed op temperatuur en dan heb je geen grip)
.
Noes zeg. Gezellig ben jij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen zin helemaal naar Vlissingen te gaan.En ik ben niet zo'n bezatter.
Waarom heb je het zo hard nodig?
Ej, ik reis best veel voor allerlei uitjes en ik ben het beu.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:09 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Noes zeg. Gezellig ben jij.![]()
Oh, rotbui jeweetwel.
Yupquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar wel goedgekeurd en op kenteken nu toch?
Nou, andere keer dan maar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ej, ik reis best veel voor allerlei uitjes en ik ben het beu.![]()
Men komt maar eens naar mij.![]()
Rotbuien...dan helpt een zuip wel ja, so I've heard.
160?!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yup. Woensdag oid kwamen de kentekenpapieren binnen, donderdag kenteken laten maken en gisteren opgehaald
.
Gister ook de verzekeringsaanvraag op de bus gedaan (dikke 160 euro per maand, goedkoper kon 't neregns).. waarschijnlijk krijg ik dinsdag de bevestiging dat hij geaccepteerd is en dan mag ik officieel
de weg op.
Verwacht volgende week ook de envelop met wegenbelasting acceptgiro.
In gezelschap kan ik het goed van me af zetten hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Perhaps!
Maar als jij in een slechte bui bent, is gezelschap dan wel zo'n goed idee?
Haha, dat is maar goed ook dan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
In gezelschap kan ik het goed van me af zetten hoor.
quote:
Kanonnen wat een geld man.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja. En ze wilden eerst de premie voor 't hele jaar in één keer afschrijven.. mij niet gezien, betaal 't wel per maand![]()
.
Pics van het monster?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, en dan zit ik al op 65% noclaim.. anders zou 't helemaal lekker worden.
Maar goed, ik heb 't er wel voor over. Dat het duur is wist ik al.
uhm niet verkeerdquote:
Ja dat jaquote:
quote:
Ehh, dát monster is al een tijdje verkochtquote:
160? Damn wat een geldquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yup. Woensdag oid kwamen de kentekenpapieren binnen, donderdag kenteken laten maken en gisteren opgehaald
.
Gister ook de verzekeringsaanvraag op de bus gedaan (dikke 160 euro per maand, goedkoper kon 't neregns).. waarschijnlijk krijg ik dinsdag de bevestiging dat hij geaccepteerd is en dan mag ik officieel
de weg op.
Verwacht volgende week ook de envelop met wegenbelasting acceptgiro.
Ik betaal € 350,- op jaarbasis voor mijn verzekering.quote:
Ik te veel. Klotehobbyquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik betaal € 350,- op jaarbasis voor mijn verzekering.
Edit: En dat is dan nog het goedkoopst![]()
Je betaalt altijd te veel voor een verzekering.quote:
Ok, dan ga ik maar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
TOPICKILLERRRRRRRRR
Mja je bent dan ook een mod. Speciul powurzzz.
Ik weet niet. Of dat de oplossing is. Maar het valt te proberen.quote:
Eigenlijk zou je met opzet volgas een parkeerterrein op moeten rammen. Word je premie toch nog ergens aan besteed.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je betaalt altijd te veel voor een verzekering.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je met opzet volgas een parkeerterrein op moeten rammen. Word je premie toch nog ergens aan besteed.
Ja, die shit moeten ze verbieden. Ik koop ze met opzet niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Inderdaad! Dat is het erge! Doen ze met opzet! Samenzwering!quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:AZ
Correctie 6 - 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
NAC is altijd zo lekker grilligquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En NAC. winnen van PSV, maar vervolgens hard onderuit gaan tegen Grunn
wie is er dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef The_Dean het volgende:
Die gast nu op Comedy Central is echt goed
Pete Corealequote:
dat dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef The_Dean het volgende:
Die gast nu op Comedy Central is echt goed
Jaquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben naar bed.Ik val bijna om van de slaap.
Kom je bij me liggen?quote:
quote:
Wat is er?quote:
Stoor ik?quote:
Joh, gewoon ons wereldje negeren, doet de rest ook.quote:
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Joh, gewoon ons wereldje negeren, doet de rest ook.
Ok danquote:
Ja geniaalquote:
Weltrusten Bartholomeusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Ok dan
Maar ik ga maar slapen denk ik, ff een normale nacht maken is niks mis mee
quote:
Jullie ook zometeen en alvast viel spass morgenquote:
Dankje.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Jullie ook zometeen en alvast viel spass morgen![]()
Komt goedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Jullie ook zometeen en alvast viel spass morgen![]()
Hoi! Ik kom er aan!quote:
Ik zit nog met mijn haar in de war en in mijn pyjama's.quote:
Nou enquote:Op zondag 14 maart 2010 08:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zit nog met mijn haar in de war en in mijn pyjama's.
Ik wilde alleen vergelijken. Jij bent allang klaar en onderweg en ik ben pas wakker.quote:
Meer dan waard! Geen om uit te slapen?quote:Op zondag 14 maart 2010 08:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wilde alleen vergelijken. Jij bent allang klaar en onderweg en ik ben pas wakker.
Geen wat? Tijd? Nah.. dan zit ik in paniek rond te lopen hier.. met de gedachte 'ojee, ik ben dit vergeten *rent naar boven*.. ojee, ik ben dat vergeten *rent naar boven*'.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Meer dan waard! Geen om uit te slapen?
Ja, tijd en zinquote:Op zondag 14 maart 2010 08:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen wat? Tijd? Nah.. dan zit ik in paniek rond te lopen hier.. met de gedachte 'ojee, ik ben dit vergeten *rent naar boven*.. ojee, ik ben dat vergeten *rent naar boven*'.
Dan moet ik overdreven vroeg op.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, tijd en zin
Komt volgende week wel.
Maar de zondag nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |