haal ze er maar uitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:27 schreef The_Dean het volgende:
HostiMeister -> liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Pieter Paul -> stagelopen bij groothandel in groente en fruit.
Jan -> gaat afstuderen bij grote vliegtuigmaatschappij.
motorbloempje -> eerstejaars Engelse Taal en Cultuur in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat;
Daph_ -> is in juli geslaagd voor de opleiding HBO Accountancy. Werkt bij een accountantskantoor en begint in februari met Master of Science in Accountancy;
Stevennn -> is DVD-hoesje snijder extraordinaire;
Ell -> Loopt stage bij Midhold distributeur van erotisch materiaal.
Duikboot -> blaast dingen op zonder ze te slopen;
Ik zie ze hier nooit of ik ken ze niet eens....
Wie de neuk is Jan. Iedereen denkt nu dat ik dat benquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:38 schreef L.no het volgende:
Wie de neuk is Pieter Paul
Ik zie jou niet eens staan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:39 schreef jna het volgende:
[..]
Wie de neuk is Jan. Iedereen denkt nu dat ik dat ben
Oh ik dacht ook dat jij dat wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:39 schreef jna het volgende:
[..]
Wie de neuk is Jan. Iedereen denkt nu dat ik dat ben
Dat lijstje bestond niet alleen de personen die hij niet kende eh.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hosti, moblo en Daph ken ik nog wel, maar die komen hier toch nooit meer, dus kan je ze er wel uithalen.
te oud.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:52 schreef PieterBas het volgende:
Zolang ik maar als oldbie boven aan blijf staan, vind ik een opruiming van de OP prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |